SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent een 10quote:
Ugh. Vis überhaupt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Vis van de markt waar je de graten nog uit moet halen en de resten laten ze dan liggen tot de volgende dag
ohne groentequote:
Zeker alleen vissticksquote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:34 schreef FrauMilena het volgende:
@Fera
Lijkt me niet iets positiefs
@Opso
Dat is eerder kleiner dan 170
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Pfff, heb vies luie dag.
Restdays zijn slecht voor mij.
Wat zal ik bestellen straks.
quote:
Indiaasquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Pfff, heb vies luie dag.
Die krijg ik nog net doorgeslikt. En kibbeling enzulks. Maar echt, vind de structuur ook gewoon jakkie. Kan er niets aan doen, het is niet mijn ding.quote:
Pizzaaaaa.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Pfff, heb vies luie dag.
O, over LMI. Wist niet of t nou daarover ging of mijn litteken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Op een dolfijn lijken? Klinkt apart / niet mooi
misschienquote:
Ik snap het wel. Ik ben ook niet dol op alle visquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die krijg ik nog net doorgeslikt. En kibbeling enzulks. Maar echt, vind de structuur ook gewoon jakkie. Kan er niets aan doen, het is niet mijn ding.
Falafel?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vanmiddag al vis gegeten bij de lunch
Ja, zit ik aan te denken.quote:
pastaquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Pfff, heb vies luie dag.
Als ik thuis ben ga ik ook falafel maken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, zit ik aan te denken.
Met frietjes
Wel gister ook al falafel in de wraps.
Maar ach, kan geen kwaad
Falafel is HEERLIJK.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik thuis ben ga ik ook falafel maken.M'n moeder houdt er niet van helaas.
Ohh haha sorryquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
O, over LMI. Wist niet of t nou daarover ging of mijn litteken.
Maar nee, dat was inderdaad niet positief bedoeld.
Ik weet, ik weet. Maar ik ben een beetje afhankelijk van wat mijn moeder en broertje lekker vinden nu.quote:
Vlees daarentegen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik ben ook niet dol op alle vis
Zalm lust ik wel maar ben er niet gek, en tonijn is echt ronduit smerig
Is dat heel verschillend met jouw smaak?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. Maar ik ben een beetje afhankelijk van wat mijn moeder en broertje lekker vinden nu.
Helaas wel jaquote:
Mwah. Mijn moeder lust bijna alles verder. Maar ze eten wel veel (varkens)vlees, wat ik zelf minder vind. Mijn broertje lust geen champignons, rucola (en andere sla) en ook geen pijnboompitten. Dat is wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat heel verschillend met jouw smaak?
Goed van je broertjequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Mijn moeder lust bijna alles verder. Maar ze eten wel veel (varkens)vlees, wat ik zelf minder vind. Mijn broertje lust geen champignons, rucola (en andere sla) en ook een pijnboompitten. Dat is wel een beetje jammer.
tering vluchtelingenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat hebben die moslims toch goed begrepen
Hoe kun je nou geen sla lusten?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Mijn moeder lust bijna alles verder. Maar ze eten wel veel (varkens)vlees, wat ik zelf minder vind. Mijn broertje lust geen champignons, rucola (en andere sla) en ook geen pijnboompitten. Dat is wel een beetje jammer.
Onbijt, lunch en diner?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
tering vluchtelingen
ik eet alleen nog maar varken
Vlees is echt heel duur jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is alleen zo duur, potjandikkie. Anders lag heel de vriezer vol.
Dat zegt iedereen altijd. Maar het is meer dan smaak.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen sla lusten?Aan gewoon kropsla zit toch bijna geen smaak?
Mwah, ik had soms gewild dat ik vlees niet lekker had gevondenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is alleen zo duur, potjandikkie. Anders lag heel de vriezer vol.
haal jij de sla van je big mac?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen altijd. Maar het is meer dan smaak.
En ik vind het de smaak van de rest van je eten verminderen als errgens sla doorheen zit
Als je dat stukje plastic niet eraf haalt ben je goed gek.quote:
Ik eet geen Big Mac ja. Maar bij de rest vraag ik altijd zonder jaquote:
ik haal inderdaad de kaas er af.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dat stukje plastic niet eraf haalt ben je goed gek.
Oh hmm. Dus is eigenlijk een soort substantie die afleidt van de smaak van andere dingen. Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen altijd. Maar het is meer dan smaak.
En ik vind het de smaak van de rest van je eten verminderen als errgens sla doorheen zit
Weet ik veel. Ik vind het zo zeikerig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen sla lusten?Aan gewoon kropsla zit toch bijna geen smaak?
Dan kan kaas er ook wel af.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dat stukje plastic niet eraf haalt ben je goed gek.
nee sorryquote:
Preciesquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh hmm. Dus is eigenlijk een soort substantie die afleidt van de smaak van andere dingen. Zo had ik het nog niet bekeken.
Maar gewoon komkommer en tomaatjes enzo lust ie wel?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik vind het zo zeikerig.
Meurkaasquote:
Whehehquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar gewoon komkommer en tomaatjes enzo lust ie wel?
Jep. En courgette ook, maar alleen als het in hele kleine stukjes ergens doorheen zit. Dus bijna onzichtbaar.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar gewoon komkommer en tomaatjes enzo lust ie wel?
Ik vind de mac helemaal niet goedkoop.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar maar, goedkope troeeep.
Het kan soms zo lekker zijn.
Hm, eigenlijk valt elke kaas daaronder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar valt brie echt niet onder.
Dat is dan ook geen kwaliteitskaas.quote:
Brie ruikt niet zo sterk hoor.quote:
Waarom niet? Ik eet genoeg groenten hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou voor fokkie echt niets kunnen koken anno 2016 ben ik bang
Maar gewoon door de sla is wel lekkah, als je sla lust dan. En dan een gekookt eitje, kleine blokjes kaas en honing-mosterddressing. Nom.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wheheh
Daar ben ik wel echt een enorme zeikerd in :$
Tomaatjes zijn lekker, maar ik hoef ze ook niet op een hamburger ofzo
Nou, ik hoor zoveel groente dat ik bang ben dat het in vrijwel elke maaltijd van mij wel zou zittenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik eet genoeg groenten hoor
Maar ook veel niet nee
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:52 schreef Fera het volgende:
Zachte geitenkaas.
Of schapenkaas van de Turk.
Deze chick weet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar gewoon door de sla is wel lekkah, als je sla lust dan. En dan een gekookt eitje, kleine blokjes kaas en honing-mosterddressing. Nom.
Ja dat is het probleem beetje, hetgeen wat ik niet graag eet heb je in de meeste gerechtenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, ik hoor zoveel groente dat ik bang ben dat het in vrijwel elke maaltijd van mij wel zou zitten
Olijfje. Zalm/tonijn. Feta kaasquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar gewoon door de sla is wel lekkah, als je sla lust dan. En dan een gekookt eitje, kleine blokjes kaas en honing-mosterddressing. Nom.
Zeker als je geen vlees in een maaltijd hebtquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem beetje, hetgeen wat ik niet graag eet heb je in de meeste gerechten
Jeetje, je hebt best veel om rekening mee te houden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. En courgette ook, maar alleen als het in hele kleine stukjes ergens doorheen zit. Dus bijna onzichtbaar.
Hele oude kaas vind ik ook niet zo heel lekker.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg ik vind zoveel kaassoorten enorm lekker maar oude kaas, nah
Kaasplankje.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen wij eens jonge kaasdate houdensamen met brie
Ligt er misschien ook aan hoeveel je nodig hebt om vol te raken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind de mac helemaal niet goedkoop.
Bij de maccie toch minstens 10tjequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ligt er misschien ook aan hoeveel je nodig hebt om vol te raken.
Gegrilde courgette of aubergine.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jeetje, je hebt best veel om rekening mee te houden.
Courgette vind ik ook niet zo. Maar is meer omdat het zo slijmerig is.
ja en venkelquote:
Dit aanbod sla ik niet af.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen sla eten?![]()
eyquote:
Venkel heeft wel een erg typische smaak., ben er zelf ook niet dol opquote:
Ondefinieerbare babyprak.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:54 schreef Fok-it het volgende:
En voor moeilijke eters helpt blenden en kapot stampen heel goed ja
Valt mee hoorquote:
Ahja, voor mij ietsje minder. Maar het is sowieso niet iets wat je vaak moet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij de maccie toch minstens 10tje
Ook niet heel geweldig, maar ben bereid om dat nog een kans te geven.quote:
Wie?quote:
Ik kook meestal voor 2 personen voor een tientje per dag gok ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ahja, voor mij ietsje minder. Maar het is sowieso niet iets wat je vaak moet doen natuurlijk.
Zo heeft iedereen wel weer wat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Gegrilde courgette of aubergine.
Maar zo zijn er nog wel meer van dat soort dingen. Ik lust zelf ook niet alles hoor. Bijvoorbeeld paprika of bleekselderij.
jij bent gek dat je het lekker vindtquote:
Maar je moet toch ook wel een beetje wat te kauwen hebben?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee hoor
Als het maar om 1 of 2 groenten gaat in een gerecht, en de rest snij je wel gewoon redelijk normaal
Dan heb je geen gezeur behalve dan dat je van de meeste te horen krijgt dat je het dan niet meer goed proeft.
Lijkt me vervelend om met die mensen ergens te gaan eten. "O, daar houd ik niet van" "Veel te pittig" "Allemaal dingen met rijst, nee bah" "Ik hou niet van vis" En uiteindelijk zit je dan bij de snackbar.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen wel weer wat.Hoor soms wel eens mensen die echt bijna niks lusten gewoon. Waar de fuck leef je dan op? Droge crackers?
Ja kan toch ook met de rest?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar je moet toch ook wel een beetje wat te kauwen hebben?
Is het zo erg?quote:
echt nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent gek dat je het lekker vindt
Of bij de smerige all-you-can eat tentquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend om met die mensen ergens te gaan eten. "O, daar houd ik niet van" "Veel te pittig" "Allemaal dingen met rijst, nee bah" "Ik hou niet van vis" En uiteindelijk zit je dan bij de snackbar.
Nog best veel, vind ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kook meestal voor 2 personen voor een tientje per dag gok ik.
Oke, iets meer.
Nee. Wil wel zo'n mok/muismat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent sowieso echt heel lame als je een trui gaat kopen met die fok-uitspraken erop
Ik zie het Fylax nog wel doen trouwens
Ik heb daar niet altijd iets tegen, dus dat vind ik niet zo heel erg.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of bij de smerige all-you-can eat tent
Gewoon altijd Sumo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik val opzich wel mee trouwens hoor. Meeste lust ik.
Ja ik wil gewoon een studiootjequote:
Die reputatie heb ik allang niet meer hier gelukkigquote:
En ook gewoon van die onpraktische dingen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend om met die mensen ergens te gaan eten. "O, daar houd ik niet van" "Veel te pittig" "Allemaal dingen met rijst, nee bah" "Ik hou niet van vis" En uiteindelijk zit je dan bij de snackbar.
jawelquote:
In mijn flat komt elke week wel wat vrij. Maar ik weet niet of je daar wil wonen. En of je ingeschreven staat.quote:
Hoe duur?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
In mijn flat komt elke week wel wat vrij. Maar ik weet niet of je daar wil wonen. En of je ingeschreven staat.
Ik kan sommige mensen echt nooit naar de restaurants meenemen omdat ik het zonde vind omdat ze dan voor iets als fish and chips gaan kiezen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb daar niet altijd iets tegen, dus dat vind ik niet zo heel erg.
Denk dat dat het is, ja. Mijn standaard ligt wat lager, wellicht.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En ook gewoon van die onpraktische dingen.Als je nou paprika niet lust, oké. Maar dingen als kaas of zelfs patat of pasta. Fucking onhandig man.
toch lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan sommige mensen echt nooit naar de restaurants meenemen omdat ik het zonde vind omdat ze dan voor iets als fish and chips gaan kiezen.
Of vis.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En ook gewoon van die onpraktische dingen.Als je nou paprika niet lust, oké. Maar dingen als kaas of zelfs patat of pasta. Fucking onhandig man.
hey cachiequote:
¤ 380,- p.m. ongeveer.quote:
wow echtquote:
Oh nee ik nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Denk dat dat het is, ja. Mijn standaard ligt wat lager, wellicht.Probeer altijd zo goedkoop mogelijk in te kopen.
Kanalleen als student toch zei jij eens?quote:
Nou ja, moeten ze zelf weten toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan sommige mensen echt nooit naar de restaurants meenemen omdat ik het zonde vind omdat ze dan voor iets als fish and chips gaan kiezen.
Ja wel goed, met jou?quote:
Klopt, maar dan ga ik wel naar een pauper restaurant met ze.quote:
Naaaah, dat valt nog goed te ontwijken hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Of vis.![]()
Maar ik snap wel wat je bedoelt. Echt de basis dingen.
Entree.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wow echt
waar moet je dan inschrijven?
Ja. Sof studeert toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanalleen als student toch zei jij eens?
Die krijgt echt heule slechte recensiesquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:06 schreef FrauMilena het volgende:
The 5th wave lijkt me best een leuke film.
Sorry, not sorry.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:05 schreef Snowbells het volgende:
Geen vis lustenwhat is wrong with you
Uhu, ik nietquote:
Meh, dat zou ik dan weer niet doen. Ik ga dan gewoon eten waar ik zelf wil eten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ga ik wel naar een pauper restaurant met ze.
Oh jammerquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die krijgt echt heule slechte recensies
Sorry, ik ga niet iemands dure rekening voor een kindergerecht betalen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, dat zou ik dan weer niet doen. Ik ga dan gewoon eten waar ik zelf wil eten.
Een pizza zonder kaas is geen echte pizza.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Naaaah, dat valt nog goed te ontwijken hoor.
Maar een vriendin van mij lust geen kaas, dan kun je dus ook groot deel van de pizza's al niet. Kutleef.
Waar praten we dan over?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ik niet
Maar ik wil m`n chille locatie niet opgeven
Jij snapt het.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Een pizza zonder kaas is geen echte pizza.
Ik mag het toch wel vragen gvdquote:
Zo duur zal dat dan toch niet zijn? Goedkoper dan wanneer hij een ''volwassen'' gerecht zou bestellen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet iemands dure rekening voor een kindergerecht betalen.
Maar waarom vraag je het dan? ;ssssquote:
In veel restaurants valt dat allemaal wel mee hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo duur zal dat dan toch niet zijn? Goedkoper dan wanneer hij een ''volwassen'' gerecht zou bestellen.
ik lust ook geen kaas, ik eet dus ook geen pizza, is ze lekker?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Naaaah, dat valt nog goed te ontwijken hoor.
Maar een vriendin van mij lust geen kaas, dan kun je dus ook groot deel van de pizza's al niet. Kutleef.
Nice.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha
En olijfolie
Srsly ik doe over alles olijfolie
Ur soooo funny hahahquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eten ze dat in de ghetto?
hahaha
ha
O.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In veel restaurants valt dat allemaal wel mee hoor
rofl lmaoquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ur soooo funny hahah
xdd
XDD
xDDD!!!
Nou ja, die huisjes hebben wel wat meer voordelen dan de mijnequote:
Mooi meisje.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik lust ook geen kaas, ik eet dus ook geen pizza, is ze lekker?
Het gras is altijd wel groener ergens anders.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, die huisjes hebben wel wat meer voordelen dan de mijne
Zou evt wel overwegen
Jammer dat ik de mijne niet zomaar aan je kan overdragen als ik er weg zou gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, die huisjes hebben wel wat meer voordelen dan de mijne
Zou evt wel overwegen
Ik heb geen tuinquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gras is altijd wel groener ergens anders.
Voor elkaar gemaakt, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk dat wij het goed zouden vinden met elkaar.
daaromquote:
Je kan altijd naar beters kijken tochquote:
Als dat geen neuken wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh, had ik al gezegd dat mn Zweedse lkkrding naar Nederland komt. Hoe lang nog tot voorjaarsvakantie ?
Oeh, vertelquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh, had ik al gezegd dat mn Zweedse lkkrding naar Nederland komt. Hoe lang nog tot voorjaarsvakantie ?
Een of andere Zweed komt naar Nederland.quote:
Waardeer je dan wel wat je hebt?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan altijd naar beters kijken toch
Daar is weinig mis mee
En ze spreekt waarschijnlijk toch niet met hem af.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een of andere Zweed komt naar Nederland.
Wat is daar aan te vertellen
quote:
#altijdnuchterquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een of andere Zweed komt naar Nederland.
Wat is daar aan te vertellen
praatjes vullen geen gaatjesquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ze spreekt waarschijnlijk toch niet met hem af.
Ja hoor. Maar aan je eerste huisje zitten altjd dingen die je anders wilt na een tijdjexquote:
Lijkt me niet heel realistisch neequote:Op woensdag 20 januari 2016 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga de komende 10 jaar maar niet naar iets anders kijken in London
Ben benieuwd. 💁quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Grapje skatje ik dm je er zo even over![]()
En zit dan al goed komende jaren tot er blagen komenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel realistisch nee
Wat ga je etenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
"Vervelende" mensen en m'n eten is klaar.
Heb je geen extra kamers voor die kutkoters?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En zit dan al goed komende jaren tot er blagen komen
Ik had je fotos gestuurd toch.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je geen extra kamers voor die kutkoters?
Ja, alleen van de keuken en de badkamerquote:
Dacht meer. Maar meer dan woon, slaap, bad en keuken is het niet hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, alleen van de keuken en de badkamer
Hm, dat betekend dus automatisch dat je nog wat jaartjes met kids wacht?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dacht meer. Maar meer dan woon, slaap, bad en keuken is het niet hoor
Ja. Na studie misschien wel naar iets anders moeten kijkenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, dat betekend dus automatisch dat je nog wat jaartjes met kids wacht?
Dacht dat je het wel als optie zag binnen een jaar of 2/3
heeeey hoe is je verjaardag tot nu toe?quote:
Prima hoor, rustigquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
heeeey hoe is je verjaardag tot nu toe?
Ga je nog wat leuks doen vanavond ofzo? Feestje?quote:
Er komt wat familie volgens mijquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vanavond ofzo? Feestje?
Project Zutphenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er komt wat familie volgens mij
Ook nog niet echt feestje gepland want in Arnhem is de ruimte beetje matig, helemaal als men wil blijven pitten. Beetje mijn ouders lekker maken dat ze binnenkort een weekendje weggaan dus
Er is al eerder hier iemand opgehaald met een ambulancequote:
nou snel op de trein, kan je hier etenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Dus ben maar weer naar huis gegaan. Nu ga ik crackers met kipfilet eten.
Gewoon open event aanmaken op FB tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is al eerder hier iemand opgehaald met een ambulance
Dus kan allemaal al wel intussen
Dat is niet echt tofquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Dus mijn pa kwam uiteindelijk wel opdagen maar was mij wel vergeten en had dus geen eten voor mij.
Misshcien is ze dan voor middennacht in Rotterdamquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou snel op de trein, kan je hier eten
dan bewaar ik natuurlijk watquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misshcien is ze dan voor middennacht in Rotterdam
Denk het nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Kan een mod een account controleren op IP adres?
een FA jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Verder boeit het ook niet zo heel veelquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Ben gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder boeit het ook niet zo heel veel
3 uur later inmiddels niet meer neequote:Op woensdag 20 januari 2016 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder boeit het ook niet zo heel veel
Ja ik was toch even wegquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 uur later inmiddels niet meer nee
Nee, maar om er nou IP checks op los te laten gaat wat ver.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 uur later inmiddels niet meer nee
Heb je misschien ook wel gelijk ja, gaat ook wel wat verquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar om er nou IP checks op los te laten gaat wat ver.
Het is toch al duidelijk genoeg
Mwah niet helemaal natuurlijk, Maargoed. Reden maakt me nu ook niet meer uitquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar om er nou IP checks op los te laten gaat wat ver.
Het is toch al duidelijk genoeg
amattieranthaquote:
Ik zou wel klaar zijn met m`n pa als hij dat telkens zou doen trouwens. Is wel vaker gebeurd zei je toch?quote:
Oh niks hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja vriend wat is aan de hand
Huh nee?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou wel klaar zijn met m`n pa als hij dat telkens zou doen trouwens. Is wel vaker gebeurd zei je toch?
Omdat iemand dingen vergeet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou wel klaar zijn met m`n pa als hij dat telkens zou doen trouwens. Is wel vaker gebeurd zei je toch?
Ohquote:
Denk het welquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhHm, dan vergis ik me misschien met iemand anders.
Als je elkaar al weinig ziet en je spreekt wat met elkaar is dat wel teleurstellend jaquote:
Maar dan kan je over je hele leven veel mense uit je leven klaar mee zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je elkaar al weinig ziet en je spreekt wat met elkaar is dat wel teleurstellend ja
Ja ik zei toch al, dacht datze het vaker gezegd hadquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan kan je over je hele leven veel mense uit je leven klaar mee zijn
Zelfs asl het vaker zou gebeuren zou ik niet mn vader daarom maar klaar mee zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zei toch al, dacht datze het vaker gezegd had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |