SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent een 10quote:
Ugh. Vis überhaupt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Vis van de markt waar je de graten nog uit moet halen en de resten laten ze dan liggen tot de volgende dag
ohne groentequote:
Zeker alleen vissticksquote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:34 schreef FrauMilena het volgende:
@Fera
Lijkt me niet iets positiefs
@Opso
Dat is eerder kleiner dan 170
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Pfff, heb vies luie dag.
Restdays zijn slecht voor mij.
Wat zal ik bestellen straks.
quote:
Indiaasquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Pfff, heb vies luie dag.
Die krijg ik nog net doorgeslikt. En kibbeling enzulks. Maar echt, vind de structuur ook gewoon jakkie. Kan er niets aan doen, het is niet mijn ding.quote:
Pizzaaaaa.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Pfff, heb vies luie dag.
O, over LMI. Wist niet of t nou daarover ging of mijn litteken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Op een dolfijn lijken? Klinkt apart / niet mooi
misschienquote:
Ik snap het wel. Ik ben ook niet dol op alle visquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die krijg ik nog net doorgeslikt. En kibbeling enzulks. Maar echt, vind de structuur ook gewoon jakkie. Kan er niets aan doen, het is niet mijn ding.
Falafel?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vanmiddag al vis gegeten bij de lunch
Ja, zit ik aan te denken.quote:
pastaquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Pfff, heb vies luie dag.
Als ik thuis ben ga ik ook falafel maken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, zit ik aan te denken.
Met frietjes
Wel gister ook al falafel in de wraps.
Maar ach, kan geen kwaad
Falafel is HEERLIJK.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik thuis ben ga ik ook falafel maken.M'n moeder houdt er niet van helaas.
Ohh haha sorryquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
O, over LMI. Wist niet of t nou daarover ging of mijn litteken.
Maar nee, dat was inderdaad niet positief bedoeld.
Ik weet, ik weet. Maar ik ben een beetje afhankelijk van wat mijn moeder en broertje lekker vinden nu.quote:
Vlees daarentegen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik ben ook niet dol op alle vis
Zalm lust ik wel maar ben er niet gek, en tonijn is echt ronduit smerig
Is dat heel verschillend met jouw smaak?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. Maar ik ben een beetje afhankelijk van wat mijn moeder en broertje lekker vinden nu.
Helaas wel jaquote:
Mwah. Mijn moeder lust bijna alles verder. Maar ze eten wel veel (varkens)vlees, wat ik zelf minder vind. Mijn broertje lust geen champignons, rucola (en andere sla) en ook geen pijnboompitten. Dat is wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat heel verschillend met jouw smaak?
Goed van je broertjequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Mijn moeder lust bijna alles verder. Maar ze eten wel veel (varkens)vlees, wat ik zelf minder vind. Mijn broertje lust geen champignons, rucola (en andere sla) en ook een pijnboompitten. Dat is wel een beetje jammer.
tering vluchtelingenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat hebben die moslims toch goed begrepen
Hoe kun je nou geen sla lusten?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Mijn moeder lust bijna alles verder. Maar ze eten wel veel (varkens)vlees, wat ik zelf minder vind. Mijn broertje lust geen champignons, rucola (en andere sla) en ook geen pijnboompitten. Dat is wel een beetje jammer.
Onbijt, lunch en diner?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
tering vluchtelingen
ik eet alleen nog maar varken
Vlees is echt heel duur jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is alleen zo duur, potjandikkie. Anders lag heel de vriezer vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |