Vrijdag de kwalificaties op alle afstanden. Zaterdag en zondag de finales. Sjinkie heeft een titel te verdedigen. Live te volgen via http://shorttrack.sportresult.com/quote:Selecties
Behalve Jorien Ter Mors hebben bij de vrouwen Suzanne Schulting en Lara van Ruijven zich individueel geplaatst voor het EK, terwijl ook Rianne de Vries en Yara van Kerkhof aan de selectie zijn toegevoegd voor de aflossing.
De herenploeg bestaat op de individuele nummers uit Sjinkie Knegt, Freek van der Wart en Daan Breeuwsma. Behalve dit drietal reizen ook Dennis Visser en Adwin Snellink af naar het EK dat van 22 tot en met 24 januari verreden wordt.
Het blijft een kwestie van interpreteren als twee of meer sporters elkaar aanraken. Ik vind waterpolo wat dat betreft belachelijker. Bij die sport bepaalt de scheidsrechter echt wie er wint.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:24 schreef VXXLL het volgende:
Wat een belachelijke sport is dit toch eigenlijk![]()
Maar wel mooie race
/ Wij kijken ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:45 schreef borisz het volgende:
500m
Ter Mors derde in de QF en klaar.
edit: Schulting door
twitter:jorientermors twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 14:03:42Zilver gesmeed uit mijn eigen mes op de 1500m, 500m eruit in de kwartfinale door kapot mes bij start #EKshorttrack https://t.co/5wBF24U5Y1 reageer retweet
Dat ja, en nu komt die weer elke keer terug op die fantastische actie van Knegt van gisterenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:57 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de 500 van de heren net alleen op tv gezien, maar wat was er precies zo geweldig aan die inhaalactie van Knegt zodat Joris van den Berg uit z'n dak ging? Ik zag alleen Elistratov een fout maken, waardoor Migunov ook nog gehinderd werd en Knegt er gemakkelijk langs kon
Die zijn gewoon in Hongarije geboren hoorquote:Op zondag 24 januari 2016 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Al die Chinezen die meedoenKuthongarije.
Ze moet lekker zich op de lange baan gaan concentreren.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:17 schreef TheArt het volgende:
Ter Mors blijft zo'n lompe boer bij het shorttrack. Zoveel klasse, maar ze kan gewoon niet passeren en verknalt eigenlijk alles hier.
Beter verdwijnt ze gewoon van onze beeldschermenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze moet lekker zich op de lange baan gaan concentreren.
Precies. Dit faalt lekker in ieder gevalquote:Op zondag 24 januari 2016 14:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze moet lekker zich op de lange baan gaan concentreren.
Wel overduidelijk uit de stal van de witte Chineesquote:
Gelukkig hebben we Sjinkie nog.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies. Dit faalt lekker in ieder geval.
Wat deed ze daar dan?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:17 schreef Montov het volgende:
Volgens mij was de penalty vanwege 2 bochten voor de val.
Die faalt ook dit toernooi.quote:
Of richting finish, gaf ze toen geen duwtje?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:17 schreef Montov het volgende:
Volgens mij was de penalty vanwege 2 bochten voor de val.
Ik denk dat ze Ter Mors toch nog licht toucheerde, ondanks dat ze zich inhield.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of richting finish, gaf ze toen geen duwtje?
Knegt kan niet rekenen, ook dat nog.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:24 schreef Toby56 het volgende:
Nu gaan de heren weer kegelen.
Kijken of er nog wat hysterisch te lachen en/of te huilen valt.
Hij kan wel auto's repareren.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Knegt kan niet rekenen, ook dat nog.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:34 schreef wimderon het volgende:
Nou Sees is duidelijk. Joris was dus gewoon in het wilde weg aan het roeptoeteren zoals altijd.
En natuurlijk kan-ie ook goed shorttracken.quote:
Waar zijn de tijden van Fred Racké.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:34 schreef wimderon het volgende:
Nou Sees is duidelijk. Joris was dus gewoon in het wilde weg aan het roeptoeteren zoals altijd.
En nu een pil en gaan liggen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:53 schreef Szura het volgende:
Joris heeft even 6 wikipagina's opgelepeld in 20 seconden
Sochi 2014 viel niet op?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:02 schreef franklop het volgende:
Ikdacht even dat ze weer gevallen waren
Ik luisterde alleen maar, dacht ook direct 'niet weer'quote:Op zondag 24 januari 2016 15:02 schreef franklop het volgende:
quote:
Dat dusquote:Op zondag 24 januari 2016 15:05 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik luisterde alleen maar, dacht ook direct 'niet weer'
Ik ookquote:Op zondag 24 januari 2016 15:02 schreef franklop het volgende:
Nee dus.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:17 schreef Pino112 het volgende:
Joris ziet niet dat die GB'er ook half viel, eerder al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |