Printen ofzo, of TR'enquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat moet ik met die pis info dan he
Wil grapje maken over iets wat kloptquote:
Klinkt vies ditquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
als in het gaatje tussen de twee heuvels???
Zo ja, ja
hey meloewaquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:52 schreef madeliefff het volgende:
Open up my Eyyyyyeeees
Tell me I am alivee...
ja K gaf je vast een voorzetjequote:Op woensdag 20 januari 2016 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil grapje maken over iets wat klopt
[..]
Klinkt vies dit
Lastig soms hequote:
Smeerlapje ben je ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja K gaf je vast een voorzetje
Maar meestal wel. Toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou niet altijd een viespeuk willen zijn.
Zo is het, zo is het.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik wil me wel comfortabel voelen.
goedzo, doe meer voor me, slaaf.quote:
<3quote:
Sorry.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
TR, geen referentie gemaakt naar onzeGrote Leider
"how many times have you used that rag on your head to whip jizz off your face? Be honest."quote:
Hilarisch dat wij dat hier ook zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:08 schreef Matip het volgende:
[..]
"how many times have you used that rag on your head to whip jizz off your face? Be honest."![]()
linjkjequote:Op woensdag 20 januari 2016 16:08 schreef Matip het volgende:
[..]
"how many times have you used that rag on your head to whip jizz off your face? Be honest."![]()
ik zie je anders niet lachen, schaamlipquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hilarisch dat wij dat hier ook zeggen.
Dank, dit is beter.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry.
Het lijkt Noord-Korea wel met onze grote leider Danny Jong-un
Dat roast me gebeuren van Crip toen.quote:
jezus gast, ben je na je geboorte weer terug in de kut gekropen ofzoquote:
Wat is roast me?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat roast me gebeuren van Crip toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |