Dat ligt niet aan die vluchtelingen maar aan jou hoor, weeniequote:Op woensdag 20 januari 2016 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach land is toch al verpest door al die vluchtelingen
mag wel in DM hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey
Goed. Stage gaat niet goed. Lang verhaal. Niet zoveel zin om dat helemaal te typen hier en van iedereen reacties te krijgen.
Ja hé so werkt dat nie, ik was hier eerderquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan die vluchtelingen maar aan jou hoor, weenie
kloptquote:
HAHAAA WIE NOEMT Z|N KIND NOU TEUNquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
Komt Teun over 15 jaar op internet, vindt hij het verlaten FOK! waarin allemaal onbekenden hem helemaal kapot lopen te maken wanneer hij nog een kleuter was en z'n pa maar vrolijk meedoen
Kan je nagaan, walgelijk creatuurquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja hé so werkt dat nie, ik was hier eerder
ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:34 schreef Bapple het volgende:
[..]
HAHAAA WIE NOEMT Z|N KIND NOU TEUN
HAHAHA neejoh. Waarom TEUN.quote:
hahahahahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
Komt Teun over 15 jaar op internet, vindt hij het verlaten FOK! waarin allemaal onbekenden hem helemaal kapot lopen te maken wanneer hij nog een kleuter was en z'n pa maar vrolijk meedoen
Wil je het weten?quote:
Ik vind het ook een leuke naam, het was of Teun of Dylano...quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een leuke naam hoorlijkt me ook een leuk kind.
Begint met Teunquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ook steun? want dan gaat DP failliet
gvdquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ook steun? want dan gaat DP failliet
Ai toch jammer dan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke naam, het was of Teun of Dylano...
Jawel hoor, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahahahaha
[..]
Wil je het weten?
Teun > Dylano - dat is een tokkienaamquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke naam, het was of Teun of Dylano...
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahahahaha
[..]
Wil je het weten?
Ja was ook een grap man...quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:36 schreef Bapple het volgende:
[..]
Teun > Dylano - dat is een tokkienaam
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik speel met vuur hier. Referentie naar ijsmeis gemaakt in een Danny-topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |