SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
ohja ik zie jou daar ook wel vaakquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jij kwam bij mij bij: mensen die je misschien kent, te staan op Facebook en ik herkende je van een foto die je me ooit hebt gestuurd via dm
het gerucht gaat dat ze knappe broertjes heeftquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon mag dan iemand uit de lijst van sof
kun je de q even in + veranderen in de ttquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik mensen op meets zie vind ik het chanant om hun fok naam te gebruiken
daarom noemen mensen mij op meets ook nooit johannes
thanksquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:38 schreef supersof het volgende:
slaap lekker jongens
fijne verjaardag VA
je mag er maar 1 hèquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat ze knappe broertjes heeft
dat gerucht heb jij zelf verzonnen hequote:Op woensdag 20 januari 2016 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
kun je de q even in + veranderen in de tt
zijn ze lelijk dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dat gerucht heb jij zelf verzonnen he
Ga je graag een relatie aan met een naamgenoot?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ojaquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dat gerucht heb jij zelf verzonnen he
Heeft een van dr broertjes dezelfde naam?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je graag een relatie aan met een naamgenoot?
Sof zegt net van welquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft een van dr broertjes dezelfde naam?
ja heb ik net gezegdquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft een van dr broertjes dezelfde naam?
wow wat ga je me dissen nigguhquote:
Ja best welquote:
Wist je dat Mortaxx zwanger is van een moslim?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hou trouwens helemaal niet van mensen die geruchten verzinnen
niet doenquote:
dat doe jij ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hou trouwens helemaal niet van mensen die geruchten verzinnen
En van die zijn er zelfs driequote:Op woensdag 20 januari 2016 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie een bepaalde trend in de namen van familieleden van foksters
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef Paxcon het volgende:
dan vraag ik me wel al waarom ik faxie altijd in die r&p reeksen zie
Oh oeps ik ben in de warquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken er slechts twee maar jij bent meer thuis in het familiecircuit van den foks
Die zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik probeer Paxcon's naam te vinden.
voor 50 euro stuur ik zn facebook doorquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet Dilaraquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
nee srryquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je dezelfde voornaam had als Paxcon.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet Dilara
nee dat heb ik ook gelezen en etsu zei dat ik dat deed, dat heb ik nooit zelf gedaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
helemaal niet dat van het spoelen heb ik echt hier gelezen
haha fuckboyquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee dat heb ik ook gelezen en etsu zei dat ik dat deed, dat heb ik nooit zelf gedaan
en jij bracht het gerucht de wereld in dat ikde fuckboy van de gay sc ben
Misschien loog hij wel over zijn naam en heet hij eigenlijk stiekem Dilara.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Paxcon wel eens ontmoet
Nou hij moest de douane door dus ik denk dat hij dan wel door de mand zou zijn gevallen als hij echt had gelogenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien loog hij wel over zijn naam en heet hij eigenlijk stiekem Dilara.
die geruchten ehb ik ook wel eens gehoordquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoorde wel dat Pax een twinkie is ofzo.
nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen van de gay sc. Hij is ontzettend thirsty daar
Heb jij misschien een lijstje van wie wie daar heeft gedaan?quote:
warm water thirsty? dan is het ergquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen van de gay sc. Hij is ontzettend thirsty daar
Volgens mij heeft Neeltje die hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij misschien een lijstje van wie wie daar heeft gedaan?
Er gaan geruchten dat die lijst erg lang moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |