WW3 met wie? Onze grote vriend Trump staat positief tegenover Poetin.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
Donals Trump, echt zo'n mega narcist/psychopaat in alles wat ie doet.Hij ademt het gewoon...
Maar zo'n malloot als president is misschien best wel weer eens lachen. Dan zal WOIII ook niet lang meer op zich laten wachten schat ik zo in. En dat is echt leuk want dan krijg we allemaal nucleaire bommen op ons en die schijnen te voelen als een welness behandeling.
Met die achterlijke ayatollahs in Iran.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
WW3 met wie? Onze grote vriend Trump staat positief tegenover Poetin.
Trump was tegen de oorlog in Irak in 2003 en buiten het bombarderen van ISIS wilt Trump helemaal geen nieuwe oorlog in het Midden-Oosten starten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:43 schreef luxerobots het volgende:
Met die achterlijke ayatollahs in Iran.
http://thehill.com/blogs/(...)we-made-iran-a-powerquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Trump was tegen de oorlog in Irak in 2003 en buiten het bombarderen van ISIS wilt Trump helemaal geen nieuwe oorlog in het Midden-Oosten starten.
Er is vandaag de dag niet heel veel meer nodig volgens mij om een kettingsreactie te veroorzaken en de hele wereld mee te sleuren in een oorlog.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
WW3 met wie? Onze grote vriend Trump staat positief tegenover Poetin.
Ik zie nergens staan dat hij Iran wilt aanvallen. Beschermen van KSA kan natuurlijk op veel manieren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://thehill.com/blogs/(...)we-made-iran-a-power
Wat dat betreft staat Trump achter de Saudis
perzie > iranquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:49 schreef Intellectueel het volgende:
Persians are great negotiators.
Vind je?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:51 schreef DeKnuppel het volgende:
Tering, wat een charisma heeft die man.
Ja, ik hoop dat Hillary Clinton president wordt. Maar zou eventuele debatten tussen Trump en Clinton wel kijken.quote:
Trump is helemaal geen oorlogsgeile neo-con (zoals zovelen in de GOP) en was zelfs tegen de oorlog in Irak. Wilt ook helemaal geen no-fly zone in Syrië zoals Clinton of zowat alle Republikeinse kandidaten wel willen. Trump heeft daarnaast verscheidene keren aangegeven de banden met Poetin te willen aanhalen. Hij staat wel kritisch tegenover China, maar dan enkel economisch.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Er is vandaag de dag niet heel veel meer nodig volgens mij om een kettingsreactie te veroorzaken en de hele wereld mee te sleuren in een oorlog.
Meh, ik wordt van beiden niet echt warm. Maarja als je moet kiezen dan het liefst Clinton.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:53 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat Hillary Clinton president wordt. Maar zou eventuele debatten tussen Trump en Clinton wel kijken.
zit die nog in de politiek?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:55 schreef DeKnuppel het volgende:
Oh cool, Sarah Palin komt eraan. Ben benieuwd.
Amerikanen houden van underdogs. Dit zou nog best een slimme zet kunnen zijn.
Is ontslagen bij Fox News als commentator na twee jaar dienst.quote:
Hopen op shillary?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:53 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat Hillary Clinton president wordt. Maar zou eventuele debatten tussen Trump en Clinton wel kijken.
Maak me wel een beetje zorgen om het diplomatieke internationale verkeer, mocht Trump president worden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:58 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Hopen op shillary?
Die in de broekzak zit van de banken?
Dan kun je rekenen op een reeks nieuwe oorlogen
Ik ben inderdaad eerder bang dat Clinton de VS in een nieuwe oorlog sleept dan Trump.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:58 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Hopen op shillary?
Die in de broekzak zit van de banken?
Dan kun je rekenen op een reeks nieuwe oorlogen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Are you waiting to make America great again?
qua intelligentie klopt dat wel aardig denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:00 schreef Intellectueel het volgende:
Palin denkt dat ze voor een klas vol me kleuters staat hoor ik.
hij krijgt straks een lolly van haar denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:01 schreef ijs. het volgende:
Hij staat er wel als een klein jongetje naast.
Dont stick youre dick in crazyquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sarah daar moet een piemel in.
Denk je?quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:03 schreef Intellectueel het volgende:
Je ziet Trump zelfs denken 'wat een idioot en proleet is die Palin' toch.
"ik moet poepen"quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:03 schreef DeKnuppel het volgende:
Ik vraag me af wat Donald Trump nu denkt...
Ja. Trump doet zich veel dommer voor dan hij werkelijk is. Dezelfde strategie hanteerde Bush voor-en tijdens zijn presidentschap.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:03 schreef Intellectueel het volgende:
Je ziet Trump zelfs denken 'wat een idioot en proleet is die Palin' toch.
Vanochtend lag hij nog onder vuur. Negatief nieuws. Vervolgens maakt hij plotseling bekend dat hij "groot nieuws" heeft en dit tijdens deze rally bekend zal maken. Laat dit een paar uur eerder uitlekken, waardoor de media zich hierop storten. Hij is echt een marketingexpert en weet de media helemaal naar z'n hand te zetten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja. Trump doet zich veel dommer voor dan hij werkelijk is. Dezelfde strategie hanteerde Bush voor-en tijdens zijn presidentschap.
En hoeft er geen cent voor uit te geven. Ze eten uit zijn hand.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:05 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Vanochtend lag hij nog onder vuur. Negatief nieuws. Vervolgens maakt hij plotseling bekend dat hij "groot nieuws" heeft en doet hij dit. Hij is echt een marketingexpert en weet de media helemaal naar z'n hand te zetten.
Had m'n bericht nog wat aangepast. En klopt. Hij geeft bijna niets uit! Ongelooflijk. De enige kosten zijn z'n eigen vliegtuig en het boeken van de locaties.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En hoeft er geen cent voor uit te geven.
Qua marketing inderdaad superieur aan de andere kandidaten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:05 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Vanochtend lag hij nog onder vuur. Negatief nieuws. Vervolgens maakt hij plotseling bekend dat hij "groot nieuws" heeft en dit tijdens deze rally bekend zal maken. Laat dit een paar uur eerder uitlekken, waardoor de media zich hierop storten. Hij is echt een marketingexpert en weet de media helemaal naar z'n hand te zetten.
Ben wat dat betreft een fan van Trump. Ik vind hem fascinerend als journalist en ben benieuwd wat hij nog gaat bereiken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Qua marketing inderdaad superieur aan de andere kandidaten.
Zou terecht zijn als iemand dat nu zingt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sarah daar moet een piemel in.
Margaret Thatcher kon haar stem veranderen met coaches. Dit zou Palin ook moeten doen.quote:
Ze heeft net haar stem veranderd: Van Cruz naar Trump.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:10 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Margaret Thatcher kon haar stem veranderen met coaches. Dit zou Palin ook moeten doen.
Maar niemand durft dit tegen haar te zeggen denk ik.
Ik vind het geweldig om te zien hoe Trump de GOP establishment aan het zweten heeft gekregen en alle andere kandidaten met retorische agressiviteit van hun voetstuk laat vallen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:08 schreef DeKnuppel het volgende:
Ben wat dat betreft een grote fan van Trump. Ik vind hem fascinerend als journalist en ben benieuwd wat hij nog gaat bereiken.
Ik ook. Politieke correctheid is niet goed voor onze samenlevingen en leidt tot conflict in plaats van dat het conflict voorkomt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig om te zien hoe Trump de GOP establishment aan het zweten heeft gekregen en alle andere kandidaten met retorische agressiviteit van hun voetstuk laat vallen.
Ohquote:
.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:22 schreef Operc het volgende:
[..]
OhIk kende haar vooral van haar niet bijster briljante uitspraken, maar niet van dat wazige accent.
Die analyse deel ik. Anders wordt je geen ondernemer die miljarden verdiend. Maar zijn aanpak werkt. Wordt Trump daadwerkelijk de republikeinse kandidaat dan zie ik hem Clinton verslaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja. Trump doet zich veel dommer voor dan hij werkelijk is. Dezelfde strategie hanteerde Bush voor-en tijdens zijn presidentschap.
Nee, meestal komt ze nog dommer over.quote:
Hillary is 100 keer erger dan Trump.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat hij Iran wilt aanvallen. Beschermen van KSA kan natuurlijk op veel manieren.
Ik denk (lees: weet zeker) dat Hillary meer smet op haar blazoen heeft dan Sarah Palin.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:53 schreef mootie het volgende:
Ik snap Amerika echt niet. Hoe kan iemand die vrouw nou nog serieus nemen.
Palin is wel zo verschrikkelijk vaak afgegaan door ultrastupide uitspraken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:19 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ik denk (lees: weet zeker) dat Hillary meer smet op haar blazoen heeft dan Sarah Palin.
Conservatieve patriottische klassedame versus ordinaire liberale feminazi.
Dat idee heb ik bij alle kandidaten die een serieuze kans maken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:53 schreef mootie het volgende:
Ik snap Amerika echt niet. Hoe kan iemand die vrouw nou nog serieus nemen.
WW3 onder Trump is zeer onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
Donals Trump, echt zo'n mega narcist/psychopaat in alles wat ie doet.Hij ademt het gewoon...
Maar zo'n malloot als president is misschien best wel weer eens lachen. Dan zal WOIII ook niet lang meer op zich laten wachten schat ik zo in. En dat is echt leuk want dan krijg we allemaal nucleaire bommen op ons en die schijnen te voelen als een welness behandeling.
Over wat voor uitspraken heb jij het? Het feit dat ze zei dat je Rusland kunt zien vanuit Alaska? Dat klopt gewoon hoor als je dat bedoelt. Je kunt Rusland echt gewoon zienquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Palin is wel zo verschrikkelijk vaak afgegaan door ultrastupide uitspraken.
Alsof Trump zegt: Peter Jan Rens steunt mijn campagne, en ik bied hem een ministerspost aan.
Breek me de bek niet open. Die vrouw heeft zo ontzettend veel idiote uitspraken gedaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Over wat voor uitspraken heb jij het? Het feit dat ze zei dat je Rusland kunt zien vanuit Alaska? Dat klopt gewoon hoor als je dat bedoelt. Je kunt Rusland echt gewoon zien
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Palin is wel zo verschrikkelijk vaak afgegaan door ultrastupide uitspraken.
Alsof Trump zegt: Peter Jan Rens steunt mijn campagne, en ik bied hem een ministerspost aan.
'Klassedame?' Dafuq!?quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:19 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ik denk (lees: weet zeker) dat Hillary meer smet op haar blazoen heeft dan Sarah Palin.
Conservatieve patriottische klassedame versus ordinaire liberale feminazi.
Een kapotte klok staat ook 2x per dag op tijd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:52 schreef berko13 het volgende:
[..]
De Russische invasie in Oekraïne heeft ze anders toch maar mooi voorspeld.
Obama's klok niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Een kapotte klok staat ook 2x per dag op tijd.
"Jij bent stom!"quote:
Trump zou meer geld gehad hebben als hij zijn papa's geld gewoon op een spaarrekening had laten staan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:14 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die analyse deel ik. Anders wordt je geen ondernemer die miljarden verdiend. Maar zijn aanpak werkt. Wordt Trump daadwerkelijk de republikeinse kandidaat dan zie ik hem Clinton verslaan.
daar heeft hij dus allebei gelijk in.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:43 schreef -0- het volgende:
Trumps zakenprestaties schijnen inderdaad weinig indrukwekkend te zijn, bovendien kraamt hij regelmatig vreselijk domme dingen uit, bijvoorbeeld dat vaccinatie autisme veroorzaakt of dat de opwarming van de aarde niet bestaat.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:54 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
daar heeft hij dus allebei gelijk in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |