WW3 met wie? Onze grote vriend Trump staat positief tegenover Poetin.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
Donals Trump, echt zo'n mega narcist/psychopaat in alles wat ie doet.Hij ademt het gewoon...
Maar zo'n malloot als president is misschien best wel weer eens lachen. Dan zal WOIII ook niet lang meer op zich laten wachten schat ik zo in. En dat is echt leuk want dan krijg we allemaal nucleaire bommen op ons en die schijnen te voelen als een welness behandeling.
Met die achterlijke ayatollahs in Iran.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
WW3 met wie? Onze grote vriend Trump staat positief tegenover Poetin.
Trump was tegen de oorlog in Irak in 2003 en buiten het bombarderen van ISIS wilt Trump helemaal geen nieuwe oorlog in het Midden-Oosten starten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:43 schreef luxerobots het volgende:
Met die achterlijke ayatollahs in Iran.
http://thehill.com/blogs/(...)we-made-iran-a-powerquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Trump was tegen de oorlog in Irak in 2003 en buiten het bombarderen van ISIS wilt Trump helemaal geen nieuwe oorlog in het Midden-Oosten starten.
Er is vandaag de dag niet heel veel meer nodig volgens mij om een kettingsreactie te veroorzaken en de hele wereld mee te sleuren in een oorlog.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
WW3 met wie? Onze grote vriend Trump staat positief tegenover Poetin.
Ik zie nergens staan dat hij Iran wilt aanvallen. Beschermen van KSA kan natuurlijk op veel manieren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://thehill.com/blogs/(...)we-made-iran-a-power
Wat dat betreft staat Trump achter de Saudis
perzie > iranquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:49 schreef Intellectueel het volgende:
Persians are great negotiators.
Vind je?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:51 schreef DeKnuppel het volgende:
Tering, wat een charisma heeft die man.
Ja, ik hoop dat Hillary Clinton president wordt. Maar zou eventuele debatten tussen Trump en Clinton wel kijken.quote:
Trump is helemaal geen oorlogsgeile neo-con (zoals zovelen in de GOP) en was zelfs tegen de oorlog in Irak. Wilt ook helemaal geen no-fly zone in Syrië zoals Clinton of zowat alle Republikeinse kandidaten wel willen. Trump heeft daarnaast verscheidene keren aangegeven de banden met Poetin te willen aanhalen. Hij staat wel kritisch tegenover China, maar dan enkel economisch.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Er is vandaag de dag niet heel veel meer nodig volgens mij om een kettingsreactie te veroorzaken en de hele wereld mee te sleuren in een oorlog.
Meh, ik wordt van beiden niet echt warm. Maarja als je moet kiezen dan het liefst Clinton.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:53 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat Hillary Clinton president wordt. Maar zou eventuele debatten tussen Trump en Clinton wel kijken.
zit die nog in de politiek?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:55 schreef DeKnuppel het volgende:
Oh cool, Sarah Palin komt eraan. Ben benieuwd.
Amerikanen houden van underdogs. Dit zou nog best een slimme zet kunnen zijn.
Is ontslagen bij Fox News als commentator na twee jaar dienst.quote:
Hopen op shillary?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:53 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat Hillary Clinton president wordt. Maar zou eventuele debatten tussen Trump en Clinton wel kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |