SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hey, iets waar ik over kan meepraten. Vertel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
McGrath doet me denken aan bepaalde users in de Relatie SC.
vertelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
sorry, was inderdaad een goeie geweestquote:
faxie?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
yats en Faxie? Dit is gemeenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
sorryquote:
bedankt kaneel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
aan sorry heb ik niksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry, was inderdaad een goeie geweest
okquote:
neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moet je deze smiley toevoegen aan je arsenaal:
[ afbeelding ]
Nee, iedereen heeft een relatie met iedereen. Of dat moet je ding zijn, kan ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:18 schreef Paxcon het volgende:
is het daar goed fixen in de relatie SC? of juist niet
oh nee dat lijkt me helemaal niksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft een relatie met iedereen. Of dat moet je ding zijn, kan ook.
ik wil je katquote:
quote:
Iedereen daar heeft elkaar gedaan, of doet elkaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:18 schreef Paxcon het volgende:
weinig hommo's daarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:18 schreef Paxcon het volgende:
je hebt nog niks gezegd met je knipogenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Iedereen daar heeft elkaar gedaan, of doet elkaar.
Vaak wordt het ontkent omdat men niet wil dat iedereen weet dat ze sletjes zijn.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen daar heeft elkaar gedaan, of doet elkaar.
Vaak wordt het ontkent omdat men niet wil dat iedereen weet dat ze sletjes zijn.
in welke sc zittne de knappe mensenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch alleen maar lelijk en wanhopige mensen
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch alleen maar lelijk en wanhopige mensen
Ook die heeft gefixt in R&Pquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef Paxcon het volgende:
dan vraag ik me wel al waarom ik faxie altijd in die r&p reeksen zie
klinkt als een prima scquote:
Geregeld in het verleden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
klinkt als een prima sc
al zat het wel wachten zijn tot de bom barst als iedereen elkaar gedaan heeft, dat zal wel fitties opleveren
Nee joh, ze zijn allemaal reuze open-minded, allemaal open relatie toch.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
klinkt als een prima sc
al zat het wel wachten zijn tot de bom barst als iedereen elkaar gedaan heeft, dat zal wel fitties opleveren
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geregeld in het verleden.
Ook aantal mensen nu die elkaar niet meer willen zien of spreken. Of die hatelijk op elkaar reageren.
Is altijd wel popcorntopic.
Totdat ze weer allemaal gaan zitten: "Hihi, ik zou jou wel doen hoor"
Kusjekroel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geregeld in het verleden.
Ook aantal mensen nu die elkaar niet meer willen zien of spreken. Of die hatelijk op elkaar reageren.
Is altijd wel popcorntopic.
Totdat ze weer allemaal gaan zitten: "Hihi, ik zou jou wel doen hoor"
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn allemaal reuze open-minded, allemaal open relatie toch.
staat open relatie gelijk aan geen relatie daar?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
homo scquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in welke sc zittne de knappe mensen
Dat zegt Loka ook altijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ja Kaneel, maak eens af waaraan je begon.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral dat nieuwe sletje dat even oud is als jijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wordt echt onnodig vaak genoemd door een aantal
wat ga je doen met je verjaardag?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wordt echt onnodig vaak genoemd door een aantal
mortaxx noemde me een keer de fuckboy van de gay scquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent daar het snoepje of zo, iedereen wil jou daar.
Slet dat je bent
Dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral dat nieuwe sletje dat even oud is als jij
de fuckboyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent daar het snoepje of zo, iedereen wil jou daar.
Slet dat je bent
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mortaxx noemde me een keer de fuckboy van de gay sc
dat was erg apart
Morgenmiddag biertjes met een paar vrienden, daarna naar huis en hopelijk een niet al te saaie kringverjaardagquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga je doen met je verjaardag?
Mortaxx is gewoon jaloers. Hij kan er niet tegen dat zoveel mannen daar op jou geilenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mortaxx noemde me een keer de fuckboy van de gay sc
dat was erg apart
mortaxx gaat vies veel chicks aanduwen straks in ZO-aziequote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mortaxx is gewoon jaloers. Hij kan er niet tegen dat zoveel mannen daar op jou geilen
Had geen naam in gedachten. Ze zijn redelijk inwisselbaar qua reacties op vrouwen.quote:
F?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anticlimax weer dit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had geen naam in gedachten. Ze zijn redelijk inwisselbaar qua reacties op vrouwen.
Ik zat slechts een beetje te dollen.
Ja en viesveel soa's oplopenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mortaxx gaat vies veel chicks aanduwen straks in ZO-azie
Pijper?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
allemaal ladyboys jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mortaxx gaat vies veel chicks aanduwen straks in ZO-azie
Ik noem haar vaak genoeg sletje op directere wijze, ik neem aan dat het geen verrassing meer voor haar is.quote:
Oh okquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik noem haar vaak genoeg sletje op directere wijze, ik neem aan dat het geen verrassing meer voor haar is.
quote:
Weissman is er al overheen gegaan.quote:
Ik heb ook een boliviaanse babyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hopelijk gebruikt hij wel condooms
straks komt hij terug met een asian baby
ik vind asian babies niet zo mooiquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hopelijk gebruikt hij wel condooms
straks komt hij terug met een asian baby
ik ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik vind asian babies niet zo mooi
niet all1 woordenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
Er worden mij wel erg veel woorden in de mond gelegd vanavond.
Ik denk dat ik Kaneel weer eens tot de orde moet roepen.
Van een surferboy.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon australische baby's krijgen.
nee dankjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon australische baby's krijgen.
Eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
Australiërs zijn best vervelende mensen
Nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Willen jullie ook zo graag naar Nieuw-Zeeland?
Ooi, ooit op een dag. gewoon om te zien wat ik in Lord of the Rings zag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ja. Zeker omdat ik er al bijna naartoe was gegaan. Dus alle voorpret al meegemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Australische backpackers hebben 10/10 keer een haaientand om hun nek hangenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb volgens mij nooit bewust een australische irl gezien.
Dat is wel balen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Zeker omdat ik er al bijna naartoe was gegaan. Dus alle voorpret al meegemaakt.
Dan heb ik wss 1 neppe gezien want hij zag er eerder suri uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Australische backpackers hebben 10/10 keer een haaientand om hun nek hangen
Waarom niet meer gegaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Zeker omdat ik er al bijna naartoe was gegaan. Dus alle voorpret al meegemaakt.
Het is wel prijzig ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel balen.
Een van mijn vrienden woont er, maar ben bang dat ik niet geld ga hebben voor een ticket voordat hij er weer vandoor is naar de USA.
Zou fapje zetten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
Haha eerste onthulling van relatie sc
Frau heeft pics in kpd
Wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
Frau heeft pics in kpd
Ohja, vind het wel erg kort, zo'n eerste ban.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Met het nieuwe ban beleid is die zo weer vrij.
In mijn tijd kreeg je gewoon hoppa een maand wegquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, vind het wel erg kort, zo'n eerste ban.
Die krijgt gauw genoeg een tweede met zijn gedrag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Ja, en met hoe hij zich gedraagt is hij binnen drie dagen opnieuw gebandquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Frau?!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
Frau heeft pics in kpd
ik krijg het neit zo mee, wat doet ie?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en met hoe hij zich gedraagt is hij binnen drie dagen opnieuw geband
Iedereen uitschelden die niet zijn pik zuigtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik krijg het neit zo mee, wat doet ie?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Die krijgt gauw genoeg een tweede met zijn gedrag.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en met hoe hij zich gedraagt is hij binnen drie dagen opnieuw geband
postenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik krijg het neit zo mee, wat doet ie?
klinkt als een leuke jongenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen uitschelden die niet zijn pik zuigt
Heerlijk gullible dit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
Frau heeft pics in kpd
goedgelovig. is gewoon engels :squote:
praat Nederlands met mequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
goedgelovig. is gewoon engels :s
is goeie, maar kan nu niks luisteren want internet afgesloten en zit op vertraagde 4Gquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kwam laatst nummertje tegen
moest aan jou denken
zal m opzoeken voor je
hardknock lifequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is goeie, maar kan nu niks luisteren want internet afgesloten en zit op vertraagde 4G
thank you soffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
thank you soffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ligt eraan welke taart je hebtquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
blijven jullie niet voor mijn feestje?
ik ben er nog hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ze heeft rammelende eierstokkenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opso is een user die hier wel eens post, aardige dame.
In ieder geval appelkruimel. Mijn moeder bakt goede taartenquote:
wanneer komt die mixed babyquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En ze heeft rammelende eierstokken
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En ze heeft rammelende eierstokken
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In ieder geval appelkruimel. Mijn moeder bakt goede taarten
Shit ik ben te laat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Niet te veel drugs gebruiken op je feestje.
een feestje is toch juist aanleiding om drugs te gebruikenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
hey ryanquote:
ik ga geen modderbloedjes verwekkenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geen idee, wanneer was je ook alweer bij haar?
Ja, moet hij ook gewoon doen, maar niet te veel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:14 schreef Sked het volgende:
[..]
een feestje is toch juist aanleiding om drugs te gebruiken
wel oke, met jou?quote:
ik hoop wel dat je ooit vader wordt ik denk dat je dan weer opbloeit en de oude mortaxx terugkomtquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga geen modderbloedjes verwekken
misschien ben k door het vaderschap wel zo gewordenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik hoop wel dat je ooit vader wordt ik denk dat je dan weer opbloeit en de oude mortaxx terugkomt
Oh vertel!quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ook wel oke.
Ben weer eens echt verliefd(en nee niet op opso)
thanks, wat te veel is bepaal ik zelfquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Moet je doen, jij bent vast slim om in te zien wat genoeg is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
thanks, wat te veel is bepaal ik zelf
Waarom koppel je Opso en Mortaxxquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geen idee, wanneer was je ook alweer bij haar?
oke saaiquote:
wat een trut zegquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom koppel je Opso en Mortaxx
Wat ben jij voor vriend
jij bent toch niet vader????quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien ben k door het vaderschap wel zo geworden
oh sorry, ik dacht dat je al je pijlen op e-godin had gerichtquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben jij voor vriend
Ja dat weet ik. Laat maar verder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opso is een user die hier wel eens post, aardige dame.
slechtquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry, ik ben saai.
Hoe is het met jouw liefdesleven dan?
ik erken mijn meerdere in jou en ga voor kwaiquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben jij voor vriend
Goed eerste gesprek, prettig kennis te makenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Laat maar verder.
Als ik de woorden mixed en baby hoor gaat mijn hart sneller kloppen, dat weet je. Gelukkig is Mortaxx een principiële manquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh sorry, ik dacht dat je al je pijlen op e-godin had gericht
Dat zou onmogelijk zijn moeder natuur zorgt er wel voor dat goed dna kan worden doorgegevenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik maar denken dat Mortaxx geen kinderen kon krijgen
Dat is een schat van een meidquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik erken mijn meerdere in jou en ga voor kwai
ja ooitquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, jammer.
Komt wel goed, denk ik.
Ja maar het komt niet door zijn genen, het komt door ongelukje met castratie feministen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zou onmogelijk zijn moeder natuur zorgt er wel voor dat goed dna kan worden doorgegeven
Wie is N godin?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon is vergeven
zodra hij me aan N godin heeft voorgesteld natuurlijk
even op zijn fb n opzoekenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon is vergeven
die lijken me HEEL engquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar het komt niet door zijn genen, het komt door ongelukje met castratie feministen.
Dat moet lukken want Pax en N godin zijn erg closequote:
Iemand waar ik graag eens goed gesprek mee zou voerenquote:
Nou hè, toppertje weer. Insgelijks.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed eerste gesprek, prettig kennis te maken
[..]
Als ik de woorden mixed en baby hoor gaat mijn hart sneller kloppen, dat weet je. Gelukkig is Mortaxx een principiële man
Piet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil Paxcon ook stalken, wat is z'n FB?
Oké, toedelsquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nou hè, toppertje weer. Insgelijks.
Ik ga er ook gelijk weer vandoor.
Dat was het ook. Ze zaten eigenlijk achter mij aan. Maar omdat Mortaxx er bijna net zo geweldig uit ziet als ik, dachten ze dat hij mij was...quote:
is n godin die ene die etsu ook kent?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon is vergeven
N.g?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet lukken want Pax en N godin zijn erg close
[..]
Iemand waar ik graag eens goed gesprek mee zou voeren
ben jij ook 1.65?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was het ook. Ze zaten eigenlijk achter mij aan. Maar omdat Mortaxx er bijna net zo geweldig uit ziet als ik, dachten ze dat hij mij was...
Arme man. Gelukkig heb ik de feministen vermoord met logica.
nopequote:Op woensdag 20 januari 2016 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
is n godin die ene die etsu ook kent?
Oh hij zei ooit eens: ik zag je met N in de hoorcollege zaalquote:
Nee, ik ben 1.88. Is Snorlaxx zo klein dan?quote:
oh ja hij kent haar wel bij naamquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hij zei ooit eens: ik zag je met N in de hoorcollege zaal
Ik ken een vriend wiens liefde voor jou wordt gekenmerkt door de zuiverheid van het eerste sneeuwvlokje van het jaar, zij is als de zon, ik als de maan, ik heb haar nodig om te stralen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
ik zie Ngodin nooit, ik zou niet weten hoe ik haar aan je voor moet stellen
de laatste keer IRL moet wel een jaar geleden zijn geweest
dilaraquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil Paxcon ook stalken, wat is z'n FB?
Nee hij is wel iets groterquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben 1.88. Is Snorlaxx zo klein dan?
Kan komen dat ik mijn onderbenen had opgevouwen.
Ik heb dat niet in huis.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan neem je kaas, zo simpel is het!
Wow, dit gaat diepquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken een vriend wiens liefde voor jou wordt gekenmerkt door de zuiverheid van het eerste sneeuwvlokje van het jaar, zij is als de zon, ik als de maan, ik heb haar nodig om te stralen.
Ik weet het niet, ik hoor Etsu vooral over d godin, en nog een enkele keer over j godin.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
is n godin die ene die etsu ook kent?
ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik mn vrienden afscherm voor types als mortaxxquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:26 schreef Sked het volgende:
jammer dat Pax van alles heeft afgeschermd op zn FB
Pax is dus niet dom, integendeel dat bijna iedereen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:26 schreef Sked het volgende:
jammer dat Pax van alles heeft afgeschermd op zn FB
Ik heb geen idee met welke letter haar achternaam begint, onze liefde is erg prilquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Had ik het goed Johannes? Er is nog een n die rechten studeert maar daarmee maak je geen mixed babies
Gewoon naar je profiel en dan bij het blokje vrienden op het potloodjequote:Op woensdag 20 januari 2016 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik mn vrienden afscherm voor types als mortaxx
Omdat ik daar geen zin in had toen ik naar de winkel ging.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou je geen kaas in huis hebben als je van kaas houdt?!!
Had ik die namen maar onthouden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:26 schreef supersof het volgende:
een van mijn broertjes heet net zoals paxcon
Geen vrienden om weer te gevenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omg dankjequote:Op woensdag 20 januari 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon naar je profiel en dan bij het blokje vrienden op het potloodje
Maar je moet toch gewoon altijd een voorraad hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in had toen ik naar de winkel ging.
heb een back-upquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar nu denk iedereen dat je geen vrienden hebt.
Kies mij.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:28 schreef Sked het volgende:
[..]
je moet ook geen vrienden worden met die enge types
heel veel meer is er ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
Ik zie alleen twee foto's van je pax
Leuke vakantie collage.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heel veel meer is er ook niet
nog wat dingetjes waarin ik getagd ben volgens mij
van die snelle vogels uit de randstadquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:28 schreef Sked het volgende:
[..]
je moet ook geen vrienden worden met die enge types
linda sloeriequote:
Had je wel Facebook dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, want dan zoeken mensen me op facebook en aangezien mijn naam bar weing in NL voorkomt, kunnen ze direct vinden.Maar ik dacht dus dat jij Koen was.
Dus jij gunt mij N godin niet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
waarom zitten jullie mijn facebookconnecties onderling te verdelen
Ik zocht eigenlijk op Paxcon en naam, vond toevallig dezequote:Op woensdag 20 januari 2016 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een goede sherlock
dat zei ik nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij gunt mij N godin niet?
mijn naam ga je niet vinden op fokquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk op Paxcon en naam, vond toevallig deze
quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn naam ga je niet vinden op fok
Slechts de dingen die een goede vriend zou doenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik ja zeg wil jij zeker dat ik van alles ga doen om jullie te connecten
paxcon zei eerst ook dat ie mijn knap vondquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stuurde toch niet voor de lol neuken naar jou ;s
nee hoor dat zeg ik nog steedsquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
paxcon zei eerst ook dat ie mijn knap vond
is allemaal nep
Het is dat ik je jouw vriendin van harte gun en dat ze aan de jonge kant is voor mij, maar anders, rawrquote:
een homo kan een vrouw ook knap vindenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
is allemaal nep
Oh nee Harry S.?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn naam ga je niet vinden op fok
Ze is echt knap jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dat ik je jouw vriendin van harte gun en dat ze aan de jonge kant is voor mij, maar anders, rawr
Ik vind je een mooie vrouwquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
is allemaal nep
Ik wil wel iemand zijn naam weten voor ik intiem wordquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe kan iedereen Pax's naam weten als hij het nooit op FOK! heeft gezet?!
dat gaat allemaal via roddels in de dmquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe kan iedereen Pax's naam weten als hij het nooit op FOK! heeft gezet?!
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:38 schreef supersof het volgende:
slaap lekker jongens
fijne verjaardag VA
Dit vind ik een puike dealquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, N godin all the way hier, en dan mag Mortaxx l.s.
trusten hequote:Op woensdag 20 januari 2016 00:38 schreef supersof het volgende:
slaap lekker jongens
fijne verjaardag VA
jij kwam bij mij bij: mensen die je misschien kent, te staan op Facebook en ik herkende je van een foto die je me ooit hebt gestuurd via dmquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat gaat allemaal via roddels in de dm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |