SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hey, iets waar ik over kan meepraten. Vertel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
McGrath doet me denken aan bepaalde users in de Relatie SC.
vertelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
sorry, was inderdaad een goeie geweestquote:
faxie?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
yats en Faxie? Dit is gemeenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
sorryquote:
bedankt kaneel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
aan sorry heb ik niksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry, was inderdaad een goeie geweest
okquote:
neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moet je deze smiley toevoegen aan je arsenaal:
[ afbeelding ]
Nee, iedereen heeft een relatie met iedereen. Of dat moet je ding zijn, kan ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:18 schreef Paxcon het volgende:
is het daar goed fixen in de relatie SC? of juist niet
oh nee dat lijkt me helemaal niksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft een relatie met iedereen. Of dat moet je ding zijn, kan ook.
ik wil je katquote:
quote:
Iedereen daar heeft elkaar gedaan, of doet elkaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:18 schreef Paxcon het volgende:
weinig hommo's daarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:18 schreef Paxcon het volgende:
je hebt nog niks gezegd met je knipogenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Iedereen daar heeft elkaar gedaan, of doet elkaar.
Vaak wordt het ontkent omdat men niet wil dat iedereen weet dat ze sletjes zijn.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen daar heeft elkaar gedaan, of doet elkaar.
Vaak wordt het ontkent omdat men niet wil dat iedereen weet dat ze sletjes zijn.
in welke sc zittne de knappe mensenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch alleen maar lelijk en wanhopige mensen
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch alleen maar lelijk en wanhopige mensen
Ook die heeft gefixt in R&Pquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef Paxcon het volgende:
dan vraag ik me wel al waarom ik faxie altijd in die r&p reeksen zie
klinkt als een prima scquote:
Geregeld in het verleden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
klinkt als een prima sc
al zat het wel wachten zijn tot de bom barst als iedereen elkaar gedaan heeft, dat zal wel fitties opleveren
Nee joh, ze zijn allemaal reuze open-minded, allemaal open relatie toch.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
klinkt als een prima sc
al zat het wel wachten zijn tot de bom barst als iedereen elkaar gedaan heeft, dat zal wel fitties opleveren
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geregeld in het verleden.
Ook aantal mensen nu die elkaar niet meer willen zien of spreken. Of die hatelijk op elkaar reageren.
Is altijd wel popcorntopic.
Totdat ze weer allemaal gaan zitten: "Hihi, ik zou jou wel doen hoor"
Kusjekroel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geregeld in het verleden.
Ook aantal mensen nu die elkaar niet meer willen zien of spreken. Of die hatelijk op elkaar reageren.
Is altijd wel popcorntopic.
Totdat ze weer allemaal gaan zitten: "Hihi, ik zou jou wel doen hoor"
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn allemaal reuze open-minded, allemaal open relatie toch.
staat open relatie gelijk aan geen relatie daar?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
homo scquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in welke sc zittne de knappe mensen
Dat zegt Loka ook altijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ja Kaneel, maak eens af waaraan je begon.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |