quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd Uccie! Alweer 29 geworden?
Awwwww vogeltjesquote:
Ik heb kusjes gekregen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nog cadeautjes gekregen van je vogeltjes?
Nou dat moet ik nog maar zien te halen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef Specularium het volgende:
Je zou maar bijna 40 zijn.
Gefeliciteerd!
Ik probeer het.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
Dat je maar een grote meid mag worden.
dank je Disanaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Uccie, van harte en nog vele jaren!
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef Specularium het volgende:
Je zou maar bijna 40 zijn.
Gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb je naam er bij vermeld, homo.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:00 schreef Uccie het volgende:
Bedankt voor de felicitaties...ik ga nu slapen
Op RTL7 zenden ze gewoon Robocop uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:03 schreef Specularium het volgende:
Ik ga nu genieten van een ontzettende flopshow Jinek.
Vond ik erg overrated.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:50 schreef Peunage het volgende:
Ik heb eindelijk Wolf of Wall Street gezien. Goede film
quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:17 schreef Specularium het volgende:
Maar ik ben dan ook een fijnproever.
quote:
Goedquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe is het met je importbruid?
Nog van harte Ucciequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:00 schreef Uccie het volgende:
Bedankt voor de felicitaties...ik ga nu slapen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:17 schreef Specularium het volgende:
Het is geen Rocky neequote:Op woensdag 20 januari 2016 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond ik erg overrated.
Ergens op de wereld is het nog vast wel gisteren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 07:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben je alweer een dag te laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat waren gewoon Trigger en Fatima.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:09 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zit naast 2 asielzoekers in de bus, straks blazen ze hem op.
Ik weet van niks.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat waren gewoon Trigger en Fatima.
Oppassen jij he.quote:
Jij zit op wifi, dat is sowieso al een stuk trager.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn netflix op de tv moet vaak bufferen. Heb ik dan te langzaam internet?
Nee hij is met kabel aangesloten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit op wifi, dat is sowieso al een stuk trager.
Ethernet kabel?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hij is met kabel aangesloten.
Oh ... dan is je internet te traag jaquote:
Ja. Cat5 of Cat6quote:
Dus het alles in een pakket van ziggo volstaat niet? Of kan de kabel 'kapot' zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ... dan is je internet te traag ja
Welke alles in 1 heb je?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus het alles in een pakket van ziggo volstaat niet? Of kan de kabel 'kapot' zijn?
Nee ik hengel niks binnenquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Welke alles in 1 heb je?
Sowieso zou Netflix dan in kwaliteit terug moeten schalen dus ik denk eerder dat het aan je locale network ligt. Ben je niet ook ergens een miljoen torrents aan het binnenhengelen?
Nee, maar de buurman wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Welke alles in 1 heb je?
Sowieso zou Netflix dan in kwaliteit terug moeten schalen dus ik denk eerder dat het aan je locale network ligt. Ben je niet ook ergens een miljoen torrents aan het binnenhengelen?
Yoki komt straks zeggen dat die wachtwoorden makkelijk te omzeilen zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb wel een wachtwoord hoor :p
Dat had ik al verwacht ja :pquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yoki komt straks zeggen dat die wachtwoorden makkelijk te omzeilen zijn.
Dat zijn die van UPC, die zijn allemaal te raden doordat het algoritme niet zo lasting bleekquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat hij een kleurtje heeft, racist.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik hou ook nog van jou hoor, als dat mag.
Help?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat hij een kleurtje heeft, racist.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik hengel niks binnen![]()
Ik heb geloof ik het gewone alles in 1 pakket van ziggo. Geen extra snelle dingen ofzo. Zijn toch van die sites waar je de snelheid van je internet kan meten?
Ja die sites zijn er, maar nu even geen tijd om op te zoeken. Zou kunnen dat het kabeltje brak is ofzo.quote:
LTVKD heeft je geholpen inmiddels?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn netflix op de tv moet vaak bufferen. Heb ik dan te langzaam internet?
Nee ik kan ook niet even makkelijk meekijken, ben ook gewoon aan het werk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
LTVKD heeft je geholpen inmiddels?
Ik moet ff werken nu.
Spannendquote:Een Italiaanse arts die een hoofdtransplantatie wil uitvoeren op een terminaal zieke man, heeft naar eigen zeggen een nieuwe kop op een aap gezet. Dat meldt vakblad New Scientist.
Sergio Canavero, die eerder experimenteerde op dieren en lijken van mensen, voerde de operatie uit in de Chinese stad Harbin. ,,De aap overleefde de operatie zonder enige neurologische schade'', stelt Canavero.
Zonder hersenschade
Samen met een team onderzoekers wist Canavero de bloedstroom te verbinden tussen het hoofd en het nieuwe lichaam. De ruggengraat werd niet verbonden, maar Canavero stelt dat het experiment aantoont dat een apenkop bewaard bij -15 graden de operatie kan overleven zonder hersenschade.
Canavero heeft al een vrijwilliger voor een menselijke hoofdtransplantatie, de zwaar zieke Rus Valery Spiridonov. Die wil de transplantatie riskeren, ondanks de onbekende risico's. In 2017 wil Canavero, die door heel wat sceptici 'gestoord' wordt genoemd, de operatie uitvoeren.
Onsterfelijkheid
In het verleden heeft Canavero bekend dat zijn ultieme doel onsterfelijkheid is. Hij stelt dat ultrarijke patiënten al interesse hebben betoond om hun leven te verlengen door hun hoofd op een jong lichaam te transplanteren.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)gelukt-bij-aap.dhtml
Zou je niet nog even de eerste resultaten afwachten?quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wil ook wel een nieuwe kop. Eens kijken op ik me op kan geven als vrijwilliger.
Doe maar niet joh, we houden gewoon van je zoals je bent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wil ook wel een nieuwe kop. Eens kijken op ik me op kan geven als vrijwilliger.
Ze spraken mij in de bus (in Lelystad) ook aan, waar ze uit de bus moesten, dat was dus net de halte waar we wegreden, leg ze dat maar eens uit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben net aangesproken door zo'n 'vluchteling'. Was echt super eng. Hij vroeg hoe het ging.Niet eens in het Nederlands. Ben maar snel doorgelopen.
Ben je wel op zijn minst een beetje betast?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben net aangesproken door zo'n 'vluchteling'. Was echt super eng. Hij vroeg hoe het ging.Niet eens in het Nederlands. Ben maar snel doorgelopen.
Nee. Vreemd toch?!quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je wel op zijn minst een beetje betast?
Ow.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik kan ook niet even makkelijk meekijken, ben ook gewoon aan het werk.
Ow. Ik had verwacht dat Yoki nog zou reageren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat het misschien aan het modem ligt want de wifi hapert soms ook.
Nee nog niet gebeld. Moet ook digitaal abbo nemen dus dan doe ik het wel tegelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow. Ik had verwacht dat Yoki nog zou reageren.
Dat zou goed kunnen. Heb je al met je provider gebeld?
De klantenservice van Netflix kan je misschien ook helpen? Ish gratish.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nog niet gebeld. Moet ook digitaal abbo nemen dus dan doe ik het wel tegelijk.
Ziggo moet het wel wetenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet in hoeverre ze je daar kunnen helpen, maar ze weten vast wel waar het aan zou kunnen liggen.
Denk ik...
Die wachtwoorden zijn makkelijk te omzeilen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yoki weet jij waar ik mijn snelheid kan meten?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die wachtwoorden zijn makkelijk te omzeilen.
http://www.speedtest.net/quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Yoki weet jij waar ik mijn snelheid kan meten?
Jeps. Maar heb nu spotify web aan omdat het programma zelf niet meer opent en die hapert soms ook.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet voldoende zijn, is dit bekabeld?
Heb je een Horizon mediabox of een Ubee router?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Maar heb nu spotify web aan omdat het programma zelf niet meer opent en die hapert soms ook.
Ubee router. Die mediabox is voor digitale tv toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je een Horizon mediabox of een Ubee router?
Ja, dat is nieuwe shit.. daar doen ze letterlijk alles in 1 mee.. dat is een modem/router/tv-ontvanger in 1 klein tyfus kutkastje met HIV. Kuch ..quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ubee router. Die mediabox is voor digitale tv toch?
Thnxquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat is nieuwe shit.. daar doen ze letterlijk alles in 1 mee.. dat is een modem/router/tv-ontvanger in 1 klein tyfus kutkastje met HIV. Kuch ..
Weetje er zijn best wat problemen met dat hele Ziggo, behalve als je echt nog hele oude rommel hebt of zo want dan schijnt alles nog best redelijk te werken. De ene persoon heeft weer problemen zus en de ander weer zo, en dan gaan ze weer iets fixen en dan is het ene probleem gefixed maar komt er weer iets anders voor terug.![]()
Ik ga bijvoorbeeld zelf een eigen router er tussengooien, dan hoop ik van mijn eigen problemen af te zijn. Maarja, het hoeft ook niet altijd client-side te zijn, dus dan is het gewoon even checken of er storingen zijn.. via de de site van ziggo en of via Twitter. En ik zou ook gewoon contact opnemen met de klantenservice (die van ziggo, niet die van facebook) , want dat is iets wat ze iig wel best goed doen.
Heb je vaste telefonie van ziggo? Dan kan je gratis bellen naar 1200. Een andere manier is via Twitter https://twitter.com/ZiggoWebcare
Gewoon teringtroep van Ziggo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wow...
Wat voor internet heb jij?
Ja zal ik doen. Misschien kan ik het hoofd van die terminale Rus krijgen. Of van een aap, dan is het verschil niet zo grootquote:
Ja maar niet het basis abbo toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon teringtroep van Ziggo.
Ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja zal ik doen. Misschien kan ik het hoofd van die terminale Rus krijgen. Of van een aap, dan is het verschil niet zo groot
Jawel, die upgrade naar 90mb ging vanzelf, was 40 ofzo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar niet het basis abbo toch?
Oh... Merk je veel verschil?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, die upgrade naar 90mb ging vanzelf, was 40 ofzo.
quote:
Ligt daar trouwens niet aan, Playstation is de snelheid net zo laag. Maar ik kan wel gewoon Netflix zonder problemen kijken.quote:
Hoezo heb je geen internet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:30 schreef YokiKater het volgende:
Ik dacht; laat ik eens een kabeltje in mijn laptop prikken om ook even te speedtesten .. werkt dus niet heh, helemaal geen internetz. Kutgedoe.
Ja dat zijn dus die problemen die ik heb met Ziggo. Zit met de laptop op wifi, maar wil ik hem aansluiten met een kabel.. dan pakt ie hem niet. Prik je die kabel terug in de tv-decoder en daar werkt ie wel. Maar mijn NAS .. deaud, IPcamera's .. niet van buitenaf te bereiken ..quote:
Ik heb de mijne ook achter een eigen router hangen en mijn apparaatjes op mijn router. Het enige dat dat ding hoeft te doen is internet doorsturen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus die problemen die ik heb met Ziggo. Zit met de laptop op wifi, maar wil ik hem aansluiten met een kabel.. dan pakt ie hem niet. Prik je die kabel terug in de tv-decoder en daar werkt ie wel. Maar mijn NAS .. deaud, IPcamera's .. niet van buitenaf te bereiken ..
En die router is nieuw want ik had ineens nog meer aids en toen kwam er een monteur en die heeft een nieuwe router neergezet. En toen had ik dus mijn oude problemen meteen ook weer terug.![]()
Op mijn telefoon is ook leuk, heb je lekker 5GHz internetz .. pakt ie niet, op 2,4 wel. Aids is het, dus vandaar dat ik een eigen router ga kopen.
Ik over 366 dagen.quote:
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wut?
Heb je dat virtuele cadeau wel gezien?
Precies, en daar faalt dat Ubee ding behoorlijk mee. En dat ben ik nu helemaal zat, moet nog ff een knappe uitzoeken, ik ga denk ik voor een Netgear.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook achter een eigen router hangen en mijn apparaatjes op mijn router. Het enige dat dat ding hoeft te doen is internet doorsturen.
Ik ga van het weekend kleurenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wel binnen de lijntjes kleuren hč.
Ik heb best een simpele linksysquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Precies, en daar faalt dat Ubee ding behoorlijk mee. En dat ben ik nu helemaal zat, moet nog ff een knappe uitzoeken, ik ga denk ik voor een Netgear.
Meh .. Ik heb nog een ding van Sweex liggen die denkt dat hij een Enermax is, maar die heeft geen wifi.quote:
Ik weet niet welke ik heb, maar op de laptop is die zowel met wifi als bekabeld even snel. Wifi op de telefoon is een ander verhaalquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh .. Ik heb nog een ding van Sweex liggen die denkt dat hij een Enermax is, maar die heeft geen wifi.
Met kabel haal ik 110mb/s, Wifi is ongeveer 55.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik heb, maar op de laptop is die zowel met wifi als bekabeld even snel. Wifi op de telefoon is een ander verhaal
Ik haal met allebei 40-45 mb/s, met telefoon ongeveer 0,03 b/squote:Op woensdag 20 januari 2016 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met kabel haal ik 110mb/s, Wifi is ongeveer 55.
Windows mobile heh ..quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal met allebei 40-45 mb/s, met telefoon ongeveer 0,03 b/s
Elke telefoon heeft er hier last van, ook gewoon androidquote:
Is ook gewoon snel genoeg.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:26 schreef Fokker89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer kan ik er ook niet van maken, maar niet slecht voor een adsl lijntje in een flat dacht ik.
Daar heb je eigenlijk ook weinig aan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat haal ik bij mijn ouders ook, maar ik vind het zelf niet nodig.
Sterf aan haat.quote:
Als je kon sterven aan haat, had ik er niet meer geweest. Maar met een beetje geluk word ik morgen niet meer wakker, duim voor mequote:
Nee, je gaat eerst jarig zijn, anders hebben we dan geen goeie TT.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je kon sterven aan haat, had ik er niet meer geweest. Maar met een beetje geluk word ik morgen niet meer wakker, duim voor me
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je kon sterven aan haat, had ik er niet meer geweest. Maar met een beetje geluk word ik morgen niet meer wakker, duim voor me
Laten we dan ruilen qua emotie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan gewoon dezelfde TT gebruiken hoor. Henk Krolstyloquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, je gaat eerst jarig zijn, anders hebben we dan geen goeie TT.
Klinkt als een tekst van Slipknot.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neee, beter he.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alles buiten Zeeland is beter dan 020
Jammer deze, nu val je in de Fylax catogorie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alles buiten Zeeland is beter dan 020
2 jaar geleden had Dronten nog helemaal geen internet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:26 schreef Fokker89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer kan ik er ook niet van maken, maar niet slecht voor een adsl lijntje in een flat dacht ik.
Hadden ze ook beter zo kunnen houden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
2 jaar geleden had Dronten nog helemaal geen internet.
Nu wel, moet alleen even offline, kan zo gebeld worden, tot over een uurtje ofzo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTDKV? Nee, die is nog steeds bezig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef anonymoussie het volgende:
Is het probleem van Fatima nou opgelost?
Nee het is ook dan woensdag avond.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef anonymoussie het volgende:
Is het probleem van Fatima nou opgelost?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
LTDKV? Nee, die is nog steeds bezig.
....quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat wel helaas ja.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook alquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:17 schreef Specularium het volgende:
FB / FOK!merchandise topic - shirtjes, mokken etc
[ afbeelding ]
Ik vind het gewoon wel leuk, zeker die mok. Eigenlijk zouden er ook nog stickers moeten komen, en ballonnen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
Een mok zou ik misschien nog wel kopen, maar er gaat dan 2-3 euro naar FOK!Dan koop ik liever een abo.
Hehehe.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:00 schreef Specularium het volgende:
Elflettering zijn UI als sticker, en dan heel Schilderswijk ermee volplakken.
Zelfs als we de Schilderswijk met jouw UI volplakken knapt het daar nog van op.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:00 schreef Specularium het volgende:
Elflettering zijn UI als sticker, en dan heel Schilderswijk ermee volplakken.
Eigenlijk is de Schilderswijk dus een beetje als Fylax moeder? Maakt niet uit wat je erop plakt, het gaat er beter uitzien en alles wat eruit komt is kutquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs als we de Schilderswijk met jouw UI volplakken knapt het daar nog van op.
Dus dit zou wel eens een van je laatste posts kunnen zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2016 06:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb vanavond dus een feestje en ik moet daarna nog de stad in. Dit is allemaal heftig dit
Morgen nog dineren, daarna wil ik pas weer denken aan het naderende einde en mag ik weer gewoon doodquote:Op donderdag 21 januari 2016 07:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus dit zou wel eens een van je laatste posts kunnen zijn?
Morgen jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 07:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Ga je dan naar dat sterrenrestaurant?
Spannend wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 06:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb vanavond dus een feestje en ik moet daarna nog de stad in. Dit is allemaal heftig dit
Heb ik weleens gespeeld. Na 30 minuten wordt het gewoon fucking saai.quote:
Er staat op Vice een artikel over het spel. De schrijver zegt dat het echt rustgevend is. Maar dat vind jij dus niet?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb ik weleens gespeeld. Na 30 minuten wordt het gewoon fucking saai.
Als rustgevend saai betekent, ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er staat op Vice een artikel over het spel. De schrijver zegt dat het echt rustgevend is. Maar dat vind jij dus niet?
Jaquote:
(Nog) niet gelezen. Ik raakte er af en toe wel gefrustreerd vanquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom? Heb je het artikel gelezen en komt ook overeen volgens jou?
Dat was je toch al.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:55 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb net lekker onder de zonnebank gelegen. Ben ik nu homo?
Hoezo nu?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:55 schreef timmmmm het volgende:
Beetje bischierig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:55 schreef timmmmm het volgende:
Misschien kan Iwanius je helpen met de review.quote:
Niet alleen nu hoor, hahaquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:55 schreef timmmmm het volgende:
Nee, wel een guido.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoorde dat jij in de Ziggo Dome gaat optredenquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... aldus de ervaringsdeskundige.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij in de Ziggo Dome gaat optreden?
Och wat enig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:00 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin gaat ook mee vandaag.
Ik wacht natuurlijk op haar.
Nee, de kans is groter dat ik in Paradiso sta....quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij in de Ziggo Dome gaat optreden?
Haha, ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, de kans is groter dat ik in Paradiso sta....
Ik dacht dat jullie alleen aan nachtsporten deden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:00 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin gaat ook mee vandaag.
Ik wacht natuurlijk op haar.
Ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:55 schreef timmmmm het volgende:
Jij bent homo van geboorte.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik lig nooit onder een zonnebank.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... aldus de ervaringsdeskundige.
Dan is uccie gewoon een jaar jarig geweest, wat een feestquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
Lekker druk hier, als het zo doorgaat is de TT in 2017 weer actueel.
Uccie is 1 groot feest.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan is uccie gewoon een jaar jarig geweest, wat een feest
Doe dat maar even.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:39 schreef YokiKater het volgende:
Mr. Robot is fucking awesome! Ik ga het kopen!
quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie alleen aan nachtsporten deden.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou dat was wel erg kort, een beetje vent traint toch minimaal 6 uur.
Noem je zijn vriendin nou een vent?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou dat was wel erg kort, een beetje vent traint toch minimaal 6 uur.
Noujaquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Noem je zijn vriendin nou een vent?
Nou, anders ik wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Tot ziens jongens, ik ga ondergronds bij het Identitair Verzet.
[ afbeelding ]
Matigquote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe was je avontuur gister?
Zat je pak te strak?quote:
Dan doe je dat morgen lekker.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:03 schreef timmmmm het volgende:
Vandaag lekker ziekenhuisje doen en vanavond even dineren.
Al die plannen, ik word er helemaal eng van. Ik wil gewoon de hele dsg in bed liggen
Zo is dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, hier de brandweer, kunt u mij horen?
Dat zal het zijn ja. Die stomerij ook altijd.quote:
Te diep in het glaasje gekeken?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:42 schreef timmmmm het volgende:
Nee het was best leuk, tot het moment dat hij niet zo goed met ome Tim ging, ik ging hallucineren en zonder dat ik me er nog iets van kan herrinneren ineens half breda doorgelopen ben terwijl ik opgehaald zou worden in de stad. Lekker een halve avond vergeten etc.
Geen 10.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Te diep in het glaasje gekeken?
Kennelijk niet.quote:
Mijn NAS doet het weer en ik heb hem geupdate en ik kan nu allemaal sjiek hendige dingetjes. En ik heb ook een FOK! mok en een t-shirt besteld, dat vind ik ook leuk. Maar ik ben ook wel een beetje sad hoor, dus maak je niet druk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer vrolijk man.
Ow, gelukkig.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn NAS doet het weer en ik heb hem geupdate en ik kan nu allemaal sjiek hendige dingetjes. En ik heb ook een FOK! mok en een t-shirt besteld, dat vind ik ook leuk. Maar ik ben ook wel een beetje sad hoor, dus maak je niet druk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow, gelukkig.
Ik was al bang dat je weer kunstzinnig ging doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |