SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje samen zuipenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:16 schreef Fera het volgende:
Een kleine commune is wel leuk. Als je ook maar wat privacy hebt. Maar bijvoorbeeld samen aan het avondeten is wel leuk. Soms wat spelletjes doen.
daar gaat het wel op neer komen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen op zijn kamertje zitten en internetten
KATTEN!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Fera het volgende:
Of samen een boerderij. Mooie moestuin erbij. Wat geitjes, kipjes en varkentjes.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef McGrath het volgende:
en ruzie krijgen omdat iedereen elkaar chips op eet.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Fera het volgende:
Of samen een boerderij. Mooie moestuin erbij. Wat geitjes, kipjes en varkentjes.
Nah. Bogie gaat voor.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Fera het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me bedacht.
Kaneel wil namelijk toch geen set met mij spelen.
Omdat autisten daar te goed in zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me bedacht.
Kaneel wil namelijk toch geen set met mij spelen.
Zou je dat eigenlijk willen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:19 schreef McGrath het volgende:
als een tv zender hier nou eens goed geld voor neer gaat leggen hoeven we ook niet meer te studeren.
niet meer studeren maar wel goede inkomsten hebben? Ja.quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 19 januari 2016 21:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zou je dat eigenlijk willen?
ik ook.quote:dinsdag 19 januari 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:[/b]
Ik heb eigenlijk wel weer zin in een BBQ![]()
zondag wordt het alweer een graad of 10 zag ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eigenlijk wel weer zin in een BBQ![]()
prima voetbalweerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
zondag wordt het alweer een graad of 10 zag ik
heb de korte broeken alweer klaarliggen
ik ga vrijdag wel stoofvlees door de chili doen denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ineens gruwelijke zin in spareribs (enz).
jij hebt genoeg doekoe om een bmw te kopen, kan je ook electrische fiets kopen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga proberen me fiets electrisch te maken
je eet geen varken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Helaas zijn spareribs van varken.
Heb het na 3 weken al zwaar. :$
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ga vrijdag wel stoofvlees door de chili doen denk ik
Nee, ik bedoel op die manier op tv komenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet meer studeren maar wel goede inkomsten hebben? Ja.
[..]
ik ook.
Mijn moeder maakt veel met varkensvlees. Vandaag een beenhammetje. Morgen waarschijnlijk speklapjes.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Helaas zijn spareribs van varken.
Heb het na 3 weken al zwaar. :$
Goed zo. Wil ik eigenlijk ook niet meer maar sommige dingen zijn zo lekkerquote:
Ja als er geknipt en geplakt wordt zoals geordie shore, niet zoals utopia waar mensen echt 24/7 kunnen kijken naar wat je doet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel op die manier op tv komen
Ah bah.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)-koffie-en-chocolade
rundvlees is natuurlijk sowieso duurder dan varken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh echt? Die zijn zeker viesduur.
Utopia streams wordt ook in geknipt hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja als er geknipt en geplakt wordt zoals geordie shore, niet zoals utopia waar mensen echt 24/7 kunnen kijken naar wat je doet.
Wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt veel met varkensvlees. Vandaag een beenhammetje. Morgen waarschijnlijk speklapjes.
Grillworst ook zoiets. Kan ik niet missenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel lekker hoor.
Ik had vanavond moeite met de grillworst laten liggen.
Had verder eigenlijk nergens zin in, dus toen maar gewoon weer yoghurt en boterhammen gehaald.
En leverworst. Ik snap eigenlijk niet dat ik dat lekker vind maar vind het echt goddelijk smaken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grillworst ook zoiets. Kan ik niet missen
Leverworst vind ik niet zo lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En leverworst. Ik snap eigenlijk niet dat ik dat lekker vind maar vind het echt goddelijk smaken.
Gemalen varkenskoppen/resten, yum yumquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En leverworst. Ik snap eigenlijk niet dat ik dat lekker vind maar vind het echt goddelijk smaken.
ehhh is dat lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)-koffie-en-chocolade
is prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koffie en chocolade in je avondeten
Het kan me echt werkelijk niets schelen wat er in zit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gemalen varkenskoppen/resten, yum yum
Smeerleverworst was het eerste wat ik met smaak heb gegeten in het ziekenhuis. Terwijl ik het toen al zeker een jaar niet had gegeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Mensen die met horrorverhalen aan komen. Boeiend, ik vind het lekker dus eet het dan ook nog wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan me echt werkelijk niets schelen wat er in zit.
kom je uit westland?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga lekker tomaten plukken lekker stoned bradda
Ik had een korte aversie na het kijken van Keuringsdienst van Waarde.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan me echt werkelijk niets schelen wat er in zit.
Vanavond zei je nog dat je alleen katoen kan plukken. En dat je tomaten moet openen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga lekker tomaten plukken lekker stoned bradda
Oh nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, chocola en koffie door chili is nog best wel normaal.
ja maar die man die ik belde zei dat het ploeken isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanavond zei je nog dat je alleen katoen kan plukken. En dat je tomaten moet openen.
Maar chocola, kan niet heel slecht zijn danquote:
Goh had ik toch gelijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar die man die ik belde zei dat het ploeken is
Zie ik eruit alsof ik een auto heb?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kan je mij brengen erheen
en mijn karnis ook
Amy's Baking Company moet je dan vast wel kennenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is een beetje een guilty pleasure van me.
gmtaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken je die aflevering met Amy's baking company?
Ja en ook die keer dat ze terug gingen het seizoen, goede televisie is datquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken je die aflevering met Amy's baking company?
achterop de fietsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik een auto heb?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Amy's Baking Company moet je dan vast wel kennen
Niets mis mee tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is een beetje een guilty pleasure van me.
Dat is ook weer zo zonde.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik las iets over met zn allen op een eiland wonen? Doen.
Calcio mag niet, die dumpen we gelijk de zee in
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja mijne ook toen ik erin ging boren
oh wow dat moet ik eigenlijk opzoekenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was ook een Dr Phil aflevering over.
ja de band was lek dus ik wou die band eruit halen maar toen heb ik het kapot gemaakt perongelukquote:
Het is de kin en kaaklijn he?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:37 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind die Eveline toch geen succes.
Ik vond die serveersters daar zo zielig, bij abcquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh wow dat moet ik eigenlijk opzoeken
quote:
wie is eveline?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:37 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind die Eveline toch geen succes.
ken je de revisited niet dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat dit bestaat
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]En stem Vorige keer werd ik geband voor deze opmerking
![]()
Oh ja, dat zou kunnenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het zou best door kunnen gaan voor een vrouwenstem.
Van een 60-jarige die 40 jaar heeft gerookt.
Ik denk dat als ze genoegen zou nemen met een kort kapsel met boblijn, het er al een stuk beter uit zou zien. Dit haar is het toch net niet.quote:
Dat keek ik ook. Heb even gezapt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Opgelicht.
Maar daar hebben hun het niet over
ik wil gewoon lief slapenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook lief slapen met mijn vriendje.
ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook lief slapen met mijn vriendje.
Jaquote:
Ik heb ze zelf ook gehad, is kut ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker makkelijk scoren dit
vaak kunnen mensen met slaapproblemen daar niks aan doen
Ik zag vorige week een docu van iemand die zijn transitie terug wilde draaien, maar die lage stem is toch niet helemaal omkeerbaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef Fera het volgende:
Wauw, wat die testosteron met je stem doet.
Die jongen hè, die de weken opnoemde.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef Fera het volgende:
Wauw, wat die testosteron met je stem doet.
nou bedankt he, dacht dat je aardig was.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik heb ze zelf ook gehad, is kut ja.
Ben alleen vervelend tegen de mensen die ik wel mag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou bedankt he, dacht dat je aardig was.
pussyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:46 schreef FrauMilena het volgende:
Want anderen zouden boos wordenZzz
meeste mannen wel hoorquote:
Ai.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag vorige week een docu van iemand die zijn transitie terug wilde draaien, maar die lage stem is toch niet helemaal omkeerbaar.
Zou hem wel doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ai.
Moet zeggen dat Ryan best knap is. :$
heb ze al zolang ik me kan herinneren #funquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik heb ze zelf ook gehad, is kut ja.
Incasseren is geen probleem hoor, beetje random vervelend doen tegen random mensen is gewoon niet erg zinvol.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je moet stoten nemen als een man!
als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren
Die ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die jongen hè, die de weken opnoemde.![]()
ja die stoten ontvang je graag hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Incasseren is geen probleem hoor, beetje random vervelend doen tegen random mensen is gewoon niet erg zinvol.
ik zal het spatie zeggenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ai.
Moet zeggen dat Ryan best knap is. :$
ik doe het welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Incasseren is geen probleem hoor, beetje random vervelend doen tegen random mensen is gewoon niet erg zinvol.
Ik ook wel.quote:
testikels en piemels xdxdxdxdquote:
Heet hij zo?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zal het spatie zeggen
jouw vader is wel baasje volgens mijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
mijn vader zei vanmiddag (via whatsapp) dat hij iets voor me wilde betalen en toen zei ik: echt?
En toen zei hij: nee grapje
en ik weet niet of hij het nou meende of dat het een grapje was
waarschijnlijk krijg je nu monopolygeldquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
mijn vader zei vanmiddag (via whatsapp) dat hij iets voor me wilde betalen en toen zei ik: echt?
jaquote:
Haha, en het dan vragen voelt nog stommer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
Piemols en aftrekken XDDDDDquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
testikels en piemels xdxdxdxd
ja ik vind hem echt heel grappigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jouw vader is wel baasje volgens mij
Ja, ik vraag het wel een keer aan mijn moederquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, en het dan vragen voelt nog stommer.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
neem je ook een grote tafel?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het wel een keer aan mijn moeder![]()
Pies bahquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik las het eerst als pie(s) i.p.v. pi.
nee, kaakchirurgquote:
Wat gaat hij voor je betalen misschien?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
ja ik denk het welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
oooh, daar zouden je ouders toch wel bij helpen?
Papa, mama.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
schrijven jullie pappa of papa
ik vind pappa veel logischer en mooier
Ik juist niet. Papa en mama.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
Papa.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
ik zeg isa of paquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
honderd duzend miljoen miljardquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:00 schreef Sked het volgende:
ik zeg of schrijf eigenlijk nooit meer pap(p)a
geen flauw ideequote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
wat was jullie eerste woordje?
Mijne was poes
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
Mijne was poes
best knapquote:
Dat weet ik niet (meer).quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
Mijne was poes
mijne was joncoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
Mijne was poes
mijne was 'kaka'quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
Mijne was poes
geen idee joh :squote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
Mijne was poes
misschien moest je kakkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mijne was 'kaka'
wat geen betekenis heeft
Ik zeg pap tegen hem en 'mijn pa/vader' tegen anderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
geen probleemquote:
icequote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
Mijne was poes
ah jij weet het tenminste nog welquote:
Bal.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
Mijne was poes
quote:
leg uit?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Tegen mn ma zeg ik beetje te vaak "mamochka"
OF vindt dit leuk
ik weet niet, vind ik schattigquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka haar eerste woordje was "gênant".
ik zeg altijd afstandsbediening.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik zei altijd adentie tegen een afstandsbieding.
Ja ik weet dat ik moet minderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weps hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:05 schreef Amarantha het volgende:
Ja dat weet ik nog wel want mijn moeder heeft mij er lang mee gepest
ChAnant* in paxconjargonquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
heel fok zegt datquote:
ik ookquote:
nee, wat is datquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
Kennen jullie het woord 'kukeluusje'?
you must be new here, lang niet gehoord dat :squote:
kan ik me niet voorstellen eigenlijkquote:
Chanant?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
you must be new here, lang niet gehoord dat :s
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was gewoon sneaky als puber, voor de rest wel gewoon een prima kindje vind ik persoonlijk. 💁
J0ngon ik doel op paxcon. Hij snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is gewoon FOK!jargon
KLB / Chanant.
heyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
J0ngon ik doel op paxcon. Hij snapt wat ik bedoel.
Jij had zo'n leuk snoetje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:09 schreef McGrath het volgende:
ik was een heel makkelijk kindje, als ik ging halen deden ze gewoon weer de gekleurde kerstverlichting aan.
Oh ja, alleen minder schattig.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was een heel makkelijke puber. Mijn moeder zei alleen de hele tijd dat ze een psychiater voor me moest reserveren omdat ik steeds klaagde over dat het leven zinloos was. Maar ze deed het nooit echt gelukkig.
Heb je dat zelf bedacht?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een lieveheersbeestje, maar ik word altijd uitgelachen wanneer ik het zo noem.
pffquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja, alleen minder schattig.
[..]Volgens mij ben jij echt leuk, om het zeuren heen.
Ik zeur echt heel veel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Volgens mij ben jij echt leuk, om het zeuren heen.
als je ging halen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:09 schreef McGrath het volgende:
ik was een heel makkelijk kindje, als ik ging halen deden ze gewoon weer de gekleurde kerstverlichting aan.
quote:
missionaris of een ander standje?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb dit toevallig al eerder uitgelegd vandaag maar: 9 van de 10 keer als in een jongen schattig noem krijg ik een standje.
aaawhquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry, huilen. Werkt nu nog steeds.
missionaris is ook een standje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb dit toevallig al eerder uitgelegd vandaag maar: 9 van de 10 keer als in een jongen schattig noem krijg ik een standje.
dit meen je nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
missionaris of een ander standje?
is toch liefquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb dit toevallig al eerder uitgelegd vandaag maar: 9 van de 10 keer als ik een jongen schattig noem krijg ik een standje.
en wp niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
McG is wel een vieze jongen volgens mij.
mijn kerstverlichting staat nu aanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
kerstverlichting is lekker makkelijk.
Nee, ik was zo rustig dat mijn moeder mij wel eens naar haar studie meenam als baby.quote:
okquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn kerstverlichting staat nu aan
okquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:13 schreef FrauMilena het volgende:
Godver![]()
Clou van het verhaal was niet schattig noemen maar knap. Oke.
wat ok je mequote:
Dat lijkt me wel reuzehandigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik was zo rustig dat mijn moeder mij wel eens naar haar studie meenam als baby.
waaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |