SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje samen zuipenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:16 schreef Fera het volgende:
Een kleine commune is wel leuk. Als je ook maar wat privacy hebt. Maar bijvoorbeeld samen aan het avondeten is wel leuk. Soms wat spelletjes doen.
daar gaat het wel op neer komen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen op zijn kamertje zitten en internetten
KATTEN!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Fera het volgende:
Of samen een boerderij. Mooie moestuin erbij. Wat geitjes, kipjes en varkentjes.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef McGrath het volgende:
en ruzie krijgen omdat iedereen elkaar chips op eet.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Fera het volgende:
Of samen een boerderij. Mooie moestuin erbij. Wat geitjes, kipjes en varkentjes.
Nah. Bogie gaat voor.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Fera het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me bedacht.
Kaneel wil namelijk toch geen set met mij spelen.
Omdat autisten daar te goed in zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me bedacht.
Kaneel wil namelijk toch geen set met mij spelen.
Zou je dat eigenlijk willen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:19 schreef McGrath het volgende:
als een tv zender hier nou eens goed geld voor neer gaat leggen hoeven we ook niet meer te studeren.
niet meer studeren maar wel goede inkomsten hebben? Ja.quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 19 januari 2016 21:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zou je dat eigenlijk willen?
ik ook.quote:dinsdag 19 januari 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:[/b]
Ik heb eigenlijk wel weer zin in een BBQ![]()
zondag wordt het alweer een graad of 10 zag ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eigenlijk wel weer zin in een BBQ![]()
prima voetbalweerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
zondag wordt het alweer een graad of 10 zag ik
heb de korte broeken alweer klaarliggen
ik ga vrijdag wel stoofvlees door de chili doen denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ineens gruwelijke zin in spareribs (enz).
jij hebt genoeg doekoe om een bmw te kopen, kan je ook electrische fiets kopen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga proberen me fiets electrisch te maken
je eet geen varken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Helaas zijn spareribs van varken.
Heb het na 3 weken al zwaar. :$
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ga vrijdag wel stoofvlees door de chili doen denk ik
Nee, ik bedoel op die manier op tv komenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet meer studeren maar wel goede inkomsten hebben? Ja.
[..]
ik ook.
Mijn moeder maakt veel met varkensvlees. Vandaag een beenhammetje. Morgen waarschijnlijk speklapjes.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Helaas zijn spareribs van varken.
Heb het na 3 weken al zwaar. :$
Goed zo. Wil ik eigenlijk ook niet meer maar sommige dingen zijn zo lekkerquote:
Ja als er geknipt en geplakt wordt zoals geordie shore, niet zoals utopia waar mensen echt 24/7 kunnen kijken naar wat je doet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel op die manier op tv komen
Ah bah.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)-koffie-en-chocolade
rundvlees is natuurlijk sowieso duurder dan varken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh echt? Die zijn zeker viesduur.
Utopia streams wordt ook in geknipt hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja als er geknipt en geplakt wordt zoals geordie shore, niet zoals utopia waar mensen echt 24/7 kunnen kijken naar wat je doet.
Wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt veel met varkensvlees. Vandaag een beenhammetje. Morgen waarschijnlijk speklapjes.
Grillworst ook zoiets. Kan ik niet missenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel lekker hoor.
Ik had vanavond moeite met de grillworst laten liggen.
Had verder eigenlijk nergens zin in, dus toen maar gewoon weer yoghurt en boterhammen gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |