abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2016 @ 10:45:30 #126
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165099563
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 10:44 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

Ze hebben een nieuwe werkwijze.
ze gooien enorme stukken steen door voorruiten, in de hoop dat een auto of vrachtwagen crashed, en bij de ontstane opstopping kunnen ze vrachtwagens binnendringen.
Goed, daar gaan dan een paar bestuurders mee dood, maar toch. Arme vluchtelingen he.
Een flinke tidal wave zou wel een oplossing zijn hier.
  maandag 5 september 2016 @ 10:47:41 #127
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_165099585
quote:
Het kamp naar Dover verhuizen ? 8)7 8)7 8)7 Geef ze een flink pak op hun falie en smijt ze in een kamp. Doe voor de verandering eens iets wat die lui begrijpen ipv de sullige westerling uit te hangen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 5 september 2016 @ 10:49:06 #128
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_165099596
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 10:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ze moeten zich van de rechter net zoveel aantrekken als de migranten doen en gewoon wat nodig is doen om die migranten te verdrijven.
Je zou toch zeggen dat de noodtoestand in Frankrijk de regering goede handvatten moet geven om dit zooitje schoon te vegen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_165099615
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 10:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het kamp naar Dover verhuizen ? 8)7 8)7 8)7 Geef ze een flink pak op hun falie en smijt ze in een kamp. Doe voor de verandering eens iets wat die lui begrijpen ipv de sullige westerling uit te hangen.
Nou idd dat kamp afbreken en die zogenaamde vluchtelingen retour thuisland sturen.
Weten ze zogenaamd niet waar ze vandaan komen dan in detentie zetten tot ze het wél weer weten en voor landen die hun onderdanen niet terug willen nemen per direct de geldkraan dichtdraaien..
pi_165099626
google camping review :D

https://goo.gl/maps/p6JR7iqtWf32
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_165099630
quote:
[ afbeelding ]

ze gooien enorme stukken steen door voorruiten, in de hoop dat een auto of vrachtwagen crashed, en bij de ontstane opstopping kunnen ze vrachtwagens binnendringen.
Goed, daar gaan dan een paar bestuurders mee dood, maar toch. Arme vluchtelingen he.
Daar is niks nieuws aan hoor. Vorig jaar ook al een chauffeur in het ziekenhuis beland, omdat hij een ijzeren staaf tegen zijn hoofd kreeg van een debiel die zijn cabine aan het binnendringen was. Dat was niet de enige chauffeur die gewond is geraakt.
Vooral in de periode dat de controles zo streng (en tijdrovend) waren dat de vrachtwagens in files van een paar kilometer stonden. Toen kon iedereen lekker makkelijk binnendringen.
  maandag 5 september 2016 @ 10:53:08 #132
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165099642
Illegaal verblijf, illegaal kampement opzetten, vernielingen, bedreiging, (poging tot) doodslag, diefstal, brandstichting: zomaar wat juridische handvaten om dit gajes mee aan te pakken.
pi_165099651
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 10:44 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Gaat vast nog lang duren voor de vlam in de pan slaat en het volk zichzelf gaat helpen. Zo zijn wij hier niet opgevoed. ;) Jammer maar helaas.
Probleem is een beetje dat als je iemand neerslaat/-schiet, omdat hij 's nachts in je huis staat, dat je op korte termijn zijn boze vriendjes kan verwachten.
En zij zijn met meeeer.
pi_165099668
Ik hoop dat ze die snelweg afgesloten houden tot dat hele kamp verdwenen is. Kijken hoe snel het kan gaan als er opeens geen vrachtverkeer meer langs kan.
pi_165099704
quote:
[ afbeelding ]

Dat doen ze toch al maanden?
  maandag 5 september 2016 @ 11:01:00 #136
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_165099725
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 10:49 schreef nixxx het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen dat de noodtoestand in Frankrijk de regering goede handvatten moet geven om dit zooitje schoon te vegen.
Nee nee. De Burkini van de stranden weren dat zal ze leren.

Wat een faal land dat Frankrijk.
  maandag 5 september 2016 @ 11:12:04 #137
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_165099864
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:01 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Nee nee. De Burkini van de stranden weren dat zal ze leren.

Wat een faal land dat Frankrijk.
Ik vind het anders een mooi begin en nu de rest van die arrogante aso's nog :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_165101233
Het wordt tijd dat het leger die hele bende eens schoonveegt. Zo moeilijk is dat toch niet?
pi_165101377
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:51 schreef Physsic het volgende:
Livestream, niet heel boeiend momenteel

https://www.rt.com/on-air/358272-calais-truck-drivers-protest/
Bedankt, livestreams zijn altijd wel leuk. Die toetertjes wat minder.
pi_165103532
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 12:27 schreef Infection het volgende:
Het wordt tijd dat het leger die hele bende eens schoonveegt. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik denk dat het nog best lastig is. Die 9000+ mensen moeten namelijk ergens naartoe. Ik denk dat er geen 9000+ gevangeniscellen leeg staan op dit moment. Ze ergens anders in het land droppen heeft ook weinig zin, ze wandelen gewoon terug naar Calais.
Je kan ze ook niet zomaar op vliegtuigen naar Afrika zetten, want landen in Afrika weigeren gewoon onbekende, illegale, indringers.
Hoe zou je dat bijvoorbeeld aan willen pakken?
pi_165103574
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 14:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog best lastig is. Die 9000+ mensen moeten namelijk ergens naartoe. Ik denk dat er geen 9000+ gevangeniscellen leeg staan op dit moment. Ze ergens anders in het land droppen heeft ook weinig zin, ze wandelen gewoon terug naar Calais.
Je kan ze ook niet zomaar op vliegtuigen naar Afrika zetten, want landen in Afrika weigeren gewoon onbekende, illegale, indringers.
De russen hadden daar wel een goede techniek voor.
pi_165103591
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 14:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

De russen hadden daar wel een goede techniek voor.
En die was?
  maandag 5 september 2016 @ 14:26:44 #144
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165103622
quote:

[..]

Als je met wat flappen waait kan alles in Afrika.

En waarom zouden wij geen onbekende, illegale indringers mogen aanpakken?
pi_165103641
quote:

[..]

Begin dit jaar had de mediamarkt vanaf ca. 30.000 euro ( en oplopend) verschillende eilanden te koop. Nou dat is een habbekrats ik zou zeggen hup zet die lui er maar op. Vechtende ze het daar maar uit maar niet hier.
pi_165103776
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als je met wat flappen waait kan alles in Afrika.

En waarom zouden wij geen onbekende, illegale indringers mogen aanpakken?
We mogen ze best oppakken. Mijn vraag was eigenlijk meer wat je vervolgens met die 9000+ op korte termijn gaat doen. :P
Of het moet in stappen gebeuren, maar dan ben je nog wel een paar jaar bezig.

Frankrijk had veeeeel eerder en veeel harder moeten ingrijpen. :N Dit wordt sowieso alleen nog maar erger. Als dit zo door gaat worden de bewoners van naastgelegen wijken straks uit hun huizen getrokken omdat die migranten daar willen gaan wonen.
pi_165103989
quote:

[..]

Je hoeft ook niet in één keer 9000+ mensen af te voeren. Ze kunnen al beginnen met het niet meer toelaten van nieuwe vluchtelingen en dan geleidelijk over een periode van een jaar de vluchtelingen verdelen over eventuele asielzoekercentra. En het gedeelte dat zich misdraagt zet je uit. Als ze niet mee willen werken zet je het leger in. Stokken vs Wapens... tja...
pi_165104432
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet in één keer 9000+ mensen af te voeren. Ze kunnen al beginnen met het niet meer toelaten van nieuwe vluchtelingen en dan geleidelijk over een periode van een jaar de vluchtelingen verdelen over eventuele asielzoekercentra. En het gedeelte dat zich misdraagt zet je uit. Als ze niet mee willen werken zet je het leger in. Stokken vs Wapens... tja...
De laatste keer dat ik naar de cijfers keek van nieuwe asielzoekers in 2016 stond de teller in Frankrijk nog op 0, dus misschien zijn ze daar sowieso al mee bezig. Ik dacht toen dat dat mogelijk te maken kon hebben met de noodtoestand daar, of ze hebben hun cijfers gewoon niet doorgegeven aan de EU. xD
Spanje neemt trouwens ook geen asielzoekers op. In heel 2015 maar zo'n 5000 ofzo. Waarom dat is, is mij een raadsel.

Ze zouden inderdaad weer eens een mooi begin kunnen maken door met landbouwvoertuigen de hele boel daar plat te walsen en op te ruimen.

In Duitsland hebben ze trouwens ook speciale opvangkampen en procedures voor de superversnelde uitzetting van Marokkanen. Zoiets zouden ze in Frankrijk misschien ook moeten doen. Probleem is wel dat er dan allerlei organisaties beginnen te piepen dat er mensenrechten geschonden worden.
pi_165104651
Een klein opstootje op de stream van rt

Edit: was gelijk in de kiem gesmoord.

[ Bericht 38% gewijzigd door Toefjes op 05-09-2016 15:37:46 ]
pi_165105167
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 15:31 schreef Toefjes het volgende:
Een klein opstootje op de stream van rt

Edit: was gelijk in de kiem gesmoord.
Door wie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties