SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij een vriendin van mij in een studentenhuis in Nijmegen woonden twee mensen samen op een kamer van 12m2, twee jaar lang![]()
nee sorry mag nietquote:
Ik zou in mijn eentje in zo'n ruimte sowieso al krapjes vinden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Omgik vind twee dagen al veel in zo'n ruimte met twee personen
Oh ik heb nu 13m2. Ik vind het fijn in mijn eentje. Al mis ik soms wat opbergruimte maar maakt niet veel uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou in mijn eentje in zo'n ruimte sowieso al krapjes vinden.
oh ik welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
zou samenwonen uberhaupt al niet trekken
ik mis ook wat opbergruimte eigenlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb nu 13m2. Ik vind het fijn in mijn eentje. Al mis ik soms wat opbergruimte maar maakt niet veel uit
Vooral het gedeelte dat de ander jou moet kunnen trekken lijkt me lastigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
zou samenwonen uberhaupt al niet trekken
Komt waarschijnlijk omdat we tweepersoonsbed hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik mis ook wat opbergruimte eigenlijk
daar hebben we aan 12m² ook genoeg aan, zo groot is ie niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral het gedeelte dat de ander jou moet kunnen trekken lijkt me lastig
heel leukquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral het gedeelte dat de ander jou moet kunnen trekken lijkt me lastig
wat zou je willen opbergenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik mis ook wat opbergruimte eigenlijk
Hehehequote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar hebben we aan 12m² ook genoeg aan, zo groot is ie niet.
goorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Nog even afwassen enzo. Heb echt neiging gewoon te laten staan
Ja ik ken jou toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn morti altaar
[..]
oh dacht al![]()
wat heb ik jou ooit aangedaan
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alle naaktfoto's Geraldine uitgelekt.
Ik ben zwaar teleurgesteld.
Je ziet niks boeiends of opwindends.
had 3 jaar geleden nooit verwacht dat dit me zo zou achtervolgenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ken jou toch helemaal niet.
Je bent vast chill, dit denk ik vanwege het krokettenverhaal.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had 3 jaar geleden nooit verwacht dat dit me zo zou achtervolgen
het is niet eens waar ik snap ook niet zo goed hoe hij erop gekomen is en hoe het zo groot geworden isquote:
compleet ontspoord die jongenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bah bah ik las laatst ook dat hij spoelt
Dat beeld van keurige jongen is totaal verdwenen
Voor wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:44 schreef McGrath het volgende:
Ik wil eigenlijk ook nog eens langs ikea voor bepaalde dingen.
het is wel heel grappigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is niet eens waar ik snap ook niet zo goed hoe hij erop gekomen is en hoe het zo groot geworden is
Ik had wel mooie close-up van haar buik willen zien.quote:
Begrijpelijk, moet wel een beetje comfi zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:48 schreef McGrath het volgende:
alleen voor een bank moet ik dan eigenlijk wel even wat geld voor vrij maken, want het moet dan wel gewoon een goede zijn met zo'n ligeind
Misschien vindt ze brave foto's zelf wel gewoon het mooist.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had wel mooie close-up van haar buik willen zien.
Of kijken wat ze met haar schaamhaar doet.
Maar nee hoor. Brave laffe SJW foto's.
mooi, maar niet voor boven mijn bureau, dan ben ik te snel afgeleid.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:51 schreef FrauMilena het volgende:
Speaking of which, wat vinden jullie hier van? En dat met name die plankjes.
[ afbeelding ]
Ik vind het mooi op het onderstel na. Dat vind ik vreselijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:51 schreef FrauMilena het volgende:
Speaking of which, wat vinden jullie hier van? En dan met name die plankjes.
[ afbeelding ]
linkjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:53 schreef McGrath het volgende:
de ikea heeft een hele mooie tafel die ik wil, maar die was meer dan 1000 ekkies
Ja kloptquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat we tweepersoonsbed hebbenin ieder geval, ik dacht dat jij dat ook hebt?
Al heb ik wel lades onder mijn bed. Maar aan een kant want de andere kant staat tegen de muur
Je hebt de concentratie van een goudvis ja?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi, maar niet voor boven mijn bureau, dan ben ik te snel afgeleid.
Haten op mijn bureau.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het mooi op het onderstel na. Dat vind ik vreselijk.
spullenquote:
Ja ik ook en ook beddengoed enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt
maar die lades onder mn bed heb ik ook maar zitten vol met kleding enzo
wtf wie zegt datquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bah bah ik las laatst ook dat hij spoelt
Dat beeld van keurige jongen is totaal verdwenen
Nou ja, ik heb het liever opgeruimd. Boven mijn bed is het wel gewoon drukquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt de concentratie van een goudvis ja?
[..]
Haten op mijn bureau.![]()
Al moest ik er ook aan wennen, het is wat apart.
oh nee, hij was helemaal geen 1000, dat was vast iets anders wat ik mooi vond toen ik er wasquote:
bij je ouders heb je toch ook een gemeenschappelijke douche?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me gek als je een gemeenschappelijke douche hebt eigenlijk.
ik wil niet weten wat daar al allemaal is gebeurdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me gek als je een gemeenschappelijke douche hebt eigenlijk.
vind ik wel een erg saaie tafelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, hij was helemaal geen 1000, dat was vast iets anders wat ik mooi vond toen ik er was![]()
![]()
Maar deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20305774/
en hij is groot
Die is wel gaaf ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, hij was helemaal geen 1000, dat was vast iets anders wat ik mooi vond toen ik er was![]()
![]()
Maar deze:
en hij is groot
Wel cool, maar komen er niet snel vlekken in dat kurkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
![]()
Maar deze:
en hij is groot
Daar zou ik ook niet snel de kop afdraaien om mijn anus te spoelenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij je ouders heb je toch ook een gemeenschappelijke douche?
21m², alleen het is dan of zo'n tafel of een bank, en dan zou ik denk ik eerder voor zo'n tafel gaan met veel stoelen. want ik zit bij mijn ouders ook altijd liever aan tafel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel cool, maar komen er niet snel vlekken in dat kurk
Hoe grote kamer heb jij wel niet
Hmm, ja tafel is wel praktischer. Vooral als je vanuit bed gewoon tv kan kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
21m², alleen het is dan of zo'n tafel of een bank, en dan zou ik denk ik eerder voor zo'n tafel gaan met veel stoelen. want ik zit bij mijn ouders ook altijd liever aan tafel.
Ik zou dan mijn tv aan het uiteinde van die tafel tegen de muur zetten eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, ja tafel is wel praktischer. Vooral als je vanuit bed gewoon tv kan kijken
Op een stoel tv kijken? Ik vind bank of bed persoonlijk dan wel chillerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou dan mijn tv aan het uiteinde van die tafel tegen de muur zetten eigenlijk.
oh wacht ik las niet goed blijkbaarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet snel de kop afdraaien om mijn anus te spoelen
Waarom zit er een doek onder de tafelquote:
ik kijk sowieso bijna nooit tv, of het is voetbal en dan zit ik toch vaak op het puntje van mijn stoelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Op een stoel tv kijken? Ik vind bank of bed persoonlijk dan wel chiller
Kun je dingen opbergen, tijdschriften enz.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zit er een doek onder de tafel
voor kranten enzo, mijn opa en oma hebben dat ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zit er een doek onder de tafel
Wel handigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor kranten enzo, mijn opa en oma hebben dat ook.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je dingen opbergen, tijdschriften enz.
Dat heb ik echt nog nooit gezienquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor kranten enzo, mijn opa en oma hebben dat ook.
Stoelen kunnen later toch ook? Je hebt nu ook een stoel neem ik aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
wordt best prijzig omdat ik dan ook sowieso 6 gelijke stoelen moet hebben
best vies als meerdere mensen spoelenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat daar al allemaal is gebeurd
Dat is waarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stoelen kunnen later toch ook? Je hebt nu ook een stoel neem ik aan.
Ik zou de tafel kopen. Maar goed als ik moet kiezen heb ik ook liever tafel dan bank. Computeren aan tafel vind ik ook 10x beter dan op de bank.quote:
that's what she saidquote:
of 40-45quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
Je kunt ook beginnen met vier stoelen toch
ik heb nu ook 2 best wel chille stoelen, alleen daar zit ik toch nooit op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou de tafel kopen. Maar goed als ik moet kiezen heb ik ook liever tafel dan bank. Computeren aan tafel vind ik ook 10x beter dan op de bank.
Zet je die er toch eerst bij neer?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb nu ook 2 best wel chille stoelen, alleen daar zit ik toch nooit op.
Zijn geen eetkamerstoelen, maar poang dingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zet je die er toch eerst bij neer?
wat is mexxenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:08 schreef McGrath het volgende:
Overigens heb je natuurlijk een tafel nodig om te mexxen.
Oh die dingen. Oh dat soort stoelen zou ik op mijn kamer amper gebruiken. Ik wil dus 2 leuke stoelen hebben maar wel model eettafel stoel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zijn geen eetkamerstoelen, maar poang dingen.
quote:
quote:Bij dit drankspel wordt er gedobbeld. Het gegooide aantal ogen bepaalt of er gedronken moet worden.
mijn ouders hebben hele fijne eettafelstoelen, alleen toen ik die net zag schrok ik een beetje van de prijs. Maar dat is dan met leren bekleding.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh die dingen. Oh dat soort stoelen zou ik op mijn kamer amper gebruiken. Ik wil dus 2 leuke stoelen hebben maar wel model eettafel stoel.
Oh ik moet geen leer hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn ouders hebben hele fijne eettafelstoelen, alleen toen ik die net zag schrok ik een beetje van de prijs. Maar dat is dan met leren bekleding.
nee geen accessoires, ik ben een manquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga je dan ook accessoires van die serie erbij kopen?
[..]
2,3m is flink aan de maat dan.
Saai.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee geen accessoires, ik ben een man
geen leuke kaarsjesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is al iets.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb sowieso al een nepplant hier staan
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb sowieso al een nepplant hier staan
er zijn wel meer dingen niet moeilijk, maar dat wil ik ook allemaal nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]zo moeilijk is een echte plant niet
Wel doen nadat je die tafel hebt aangeschaft dan, kan ik hem mooi meenemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
precies, zal het leven maar gewoon opgeven, toch geen hoop meer
Ik heb er nog nooit één in leven weten te houdenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]zo moeilijk is een echte plant niet
Nou hier niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
planten en katten gaan prima samen hoor
zo egoistischquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wel doen nadat je die tafel hebt aangeschaft dan, kan ik hem mooi meenemen.
Ik heb nu een plantje en die leeft 31 januari een jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit één in leven weten te houden
Geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn kat heeft twee van mijn vier planten gemutileerd.
Bloemen zijn hier ook een probleem ja. Super irritant.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof ik meteen.
Kuroi heeft deze zomer meerdere keren pompoenplant van een huisgenoot buiten uitgegraven en meerdere keren bos bloemen over de grond gegooid en van gegeten enz.
gewoon opvoedenquote:
Dat klopt, maar ik zou dan ook geen kat nemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:15 schreef Sked het volgende:
[..]
mensen die een hond nemen maar niet fatsoenlijk wonen zijn niet goed bij hun hoofd
afstraffen danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is niet altijd een kwestie van opvoeden.
Nu gaan ze rechtstreeks naar een ander huis. Hier komen geen bloemen meer in huis zolang Kuroi er is. Of huisgenoten moeten beneden wonen, maar hier boven staat de deur vaak open van mensen dus komt ze bij hun de kamers in haha. Die mensen brengen bloemen ook naar ouders tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Bloemen zijn hier ook een probleem ja. Super irritant.
oehquote:
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een IKEA meet denk ik.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90305775/quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:17 schreef McGrath het volgende:
eigenlijk wil ik vrijdag naar ikea nu en het ook gewoon meenemen
gaan we gehaktballetjes etenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs ik vind dit interessant.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
dan moet de andere kant wel stoelen met rugleuning hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90305775/
koop anders een bankje voor erbij
Oh dat is ook wel leuk ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan alleen niets kopen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jaa is juist speels toch, beetje dynamisch ~~quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan moet de andere kant wel stoelen met rugleuning hebben
haha, al die vrouwen met hun interieur dingetjesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa is juist speels toch, beetje dynamisch ~~
Dat vind ik echt lelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk idee! Zelf ook wel eens zoiets in gedachte gehad voor eigen huisje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha, al die vrouwen met hun interieur dingetjes
Ik vind een bankje wel leukquote:
Dat bankje vind ik niet leuk.quote:
Oooh, ja ik vind die ook niet per se zo leuk, maar past er wel bij natuurlijkquote:
Dan durf ik mijn vrienden niet meer uit te nodigen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef Amarantha het volgende:
En aangezien je geen kat hebt McGrath zou je nog zoiets op tafel kunnen zetten wat Sof ook heeft gekocht vandaag, met die bloembollen.
Nee. Ik ga ineens deze zomer waarschijnlijk op vakantie dus no money.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef McGrath het volgende:
Gaan jullie me financieel steunen met jullie ideeën? ik zal voor jullie koken.
Het lijkt me niet praktischquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso vind ik dat kurk eigenlijk niet echt heel mooi.
Maar denk dat het een hate it or love it kwestie is.
Het bankje is ook maar één meter langquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Oooh, ja ik vind die ook niet per se zo leuk, maar past er wel bij natuurlijk
Hoezo nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan durf ik mijn vrienden niet meer uit te nodigen.
Ohquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het bankje is ook maar één meter lang
Jawel joh! Ik wou zeggen en nog een leuke waxinelichthoudertje er naast met een kaarsje. Maar dat gaat je mannelijke hersenen vast te ver. Maar chicks zullen het waarderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan durf ik mijn vrienden niet meer uit te nodigen.
Nee, ik ben arm.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef McGrath het volgende:
Gaan jullie me financieel steunen met jullie ideeën? ik zal voor jullie koken.
Komen toch niet zoveel chicks over de vloerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel joh! Ik wou zeggen en nog een leuke waxinelichthoudertje er naast met een kaarsje. Maar dat gaat je mannelijke hersenen vast te ver. Maar chicks zullen het waarderen.
Als het weer beetje mooi weer is ga ik weer eens naar de kringloopwinkels fietsenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:23 schreef Fera het volgende:
Ik zou ook wel weer naar een kringloopwinkel willen. Ooit daar een complete inrichting gekocht. Die banken waren chill. Ik mis ze nog wel eens. Zo goedkoop. Zo comfy.
Ik kan niet eens voor de grap een drakendildo voor een vriendin kopen.quote:
quote:
omgquote:
Als je geen PS4 koopt kan het wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet eens voor de grap een drakendildo voor een vriendin kopen.
Jij wil wel graag een dildo van 300,- ?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je geen PS4 koopt kan het wel.
Ik wil graag samenwonen. En dan lekker spulletjes uitzoeken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het weer beetje mooi weer is ga ik weer eens naar de kringloopwinkels fietsenEven rondneuzen daar.
Wil ik ook wel maar zal wel nooit gebeuren hahaha.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil graag samenwonen. En dan lekker spulletjes uitzoeken.
tuurlijk welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik ook wel maar zal wel nooit gebeuren hahaha.
Samenwonen gaat nooit gebeuren?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou je hebt al best leuke voor 100 hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij wil wel graag een dildo van 300,- ?
ik moest lachenquote:
Mwah denk het nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Samenwonen gaat nooit gebeuren?
Jij niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij wil wel graag een dildo van 300,- ?
Je kunt me je recept voor je befaamde kip geven.quote:
doe niet zo onzeker, komt heus wel als je het wiltquote:
Je hebt gelijk, ben soms beetje onzeker wat dat betreft. Komt ook wel beetje door mijn leeftijd. Zie allemaal mensen een gezinnetje krijgen enz.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
doe niet zo onzeker, komt heus wel als je het wilt
mijn befaamde kip?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij niet?
[..]
Je kunt me je recept voor je befaamde kip geven.
Oh zo, nee slaat nergens op inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat Sof zegt. Ben gewoon te onzeker, slaat nergens op
Wat wil je op die zender zien danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:32 schreef McGrath het volgende:
Ik moet een goede stream hebben van deze zender: SuperSport 3 Digitalb
Ah zo. Wel een beetje karig ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Bij m'n avondeten (pasta en broccoli) karig karig.
Kun je dat nu al weten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah, komt nog allemaal welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ben soms beetje onzeker wat dat betreft. Komt ook wel beetje door mijn leeftijd. Zie allemaal mensen een gezinnetje krijgen enz.
maar ik heb geen account, dus dat kan niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:35 schreef Sked het volgende:
[..]
unibet streamt de meest bizarre dingen
Ook niet veel soeps... Ik had wel nog tiramisu en walnoten gepakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah zo. Wel een beetje karig ja.
Ik had salmiakdrop, en broodjes kipkerrie.
Kippendijen zijn heerlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:31 schreef McGrath het volgende:
daarnaast bak ik gewoon heel vaak ontbeende kipdijtjes met peper en zout, aan die dijen zit al prima smaak
Komt heus wel goed.quote:
Zou graag een nestje maken met Heppie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijkt me wel weer leuk om samen te wonen. Het is al weer een tijd geleden.
Vond het leuk om samen spullen uit te zoeken. Erg huiselijk en comfy.
Dit klinkt echt heel lief.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou graag een nestje maken met Heppie.
Gewoon geen glazen tafeltjes meer toch.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijkt me wel weer leuk om samen te wonen. Het is al weer een tijd geleden.
Vond het leuk om samen spullen uit te zoeken. Erg huiselijk en comfy.
Blaren?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
Van die soort van 'blaren' op je tong, waar komen die eigenlijk door? Want volgens mij heb ik niet mijn mond verbrand ofzo.
Zo'n pijnlijk puntje bedoel je? Geen ideequote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, van die pijnlijke plekjes op je tong, een beetje van die blaasjes zijn het.
aften?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, van die pijnlijke plekjes op je tong, een beetje van die blaasjes zijn het.
begint meestal met een wondje tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
Van die soort van 'blaren' op je tong, waar komen die eigenlijk door? Want volgens mij heb ik niet mijn mond verbrand ofzo.
Aan de binnenkant van mijn wang heb ik ze ook vaak, maar die zijn toch minder vervelend.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:49 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb nog nooit een aft op m'n tong gehad...
nee, ook niet van rijstevlaai, die structuur vind ik zo raar. Ik eet het trouwens wel op als het voor me gezet wordtquote:
'Het is gewoon super irritant.'quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Dat meisje is zwanger en weet niet wat een placenta is
Ik heb wel kriebels. :$quote:
quote:
Die van de AH van Zaanse Hoeve is al met vanille en echt heerlijk zoetquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja heerlijk.
Met een beetje honing erdoor.
Een beetje. Maar Hep heeft minder inschrijfjaren dan hij dacht. Dus ik weet niet of we überhaupt kans maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn jullie al een beetje op zoek?
Ik zou nooit vrijwillig rijst gaan etenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef McGrath het volgende:
Ik zou nooit vrijwillig rijstepap gaan eten.
Toch planten dat soort mensen zich het meest voort.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Dat meisje is zwanger en weet niet wat een placenta is
Waar staan jullie ingeschreven? Ik vind het altijd maar demotiverend om te horen hoeveel jaar je ongerveer ingeschreven moet staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje. Maar Hep heeft minder inschrijfjaren dan hij dacht. Dus ik weet niet of we überhaupt kans maken.
Hoe belachelijk zijn de wachttijden waar jullie zouden willen wonen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje. Maar Hep heeft minder inschrijfjaren dan hij dacht. Dus ik weet niet of we überhaupt kans maken.
Hij in omgeving Leiden, ik in Arnhem. Maar ik ben werkloos.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waar staan jullie ingeschreven? Ik vind het altijd maar demotiverend om te horen hoeveel jaar je ongerveer ingeschreven moet staan.
Volgens mij wel in beide gebieden wel 8-10 jaar of zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe belachelijk zijn de wachttijden waar jullie zouden willen wonen?
dat ook niet, waarom wel pap dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou nooit vrijwillig rijst gaan eten
Omdat het dan niet zo droog isquote:
Ook in dorpen in de omgeving enzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij wel in beide gebieden wel 8-10 jaar of zo.
De dorpen in de omgeving van Arnhem wil je niet wonenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook in dorpen in de omgeving enzo?
HUISSENN!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
De dorpen in de omgeving van Arnhem wil je niet wonen
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als FOK! dood gaat, moeten we maar een groot huis kopen in Arnhem en daar allemaal een kamertje huren.
Anders ga ik jullie missen.
Niet Arnhem.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als FOK! dood gaat, moeten we maar een groot huis kopen in Arnhem en daar allemaal een kamertje huren.
Wat een leuk ideequote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
je zou maar in Didam ofzo wonenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
HUISSENN!!!
lekker naar de valom
Oosterbeek zou ik wel willen wonen hoor, Velp is ook niet verkeerd
Hep wil daar liever niet wonen, maar ook daar valt het vies tegen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook in dorpen in de omgeving enzo?
Nog nooit geweest eigenlijkquote:
Ergens anders is ook prima. Gewoon kijken waar de meeste mensen een baan hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Velp is mooi. Of Roozendaal of zo. Maar dat zijn wel rijkeluis dorpen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
HUISSENN!!!
lekker naar de valom
Oosterbeek zou ik wel willen wonen hoor, Velp is ook niet verkeerd
Jaa klopt, Oosterbeek is dat ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Velp is mooi. Of Roozendaal of zo. Maar dat zijn wel rijkeluis dorpen.
we worden gewoon een soort utopiaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Als jullie allemaal in een huis gaan wonen, denk ik dat ik mezelf maar ga afzonderen in sociale isolatie. :$
ga je wel naar de live stream kijken dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja daarom, ik distantieer me daarvan
Dat wel natuurlijk. Heb immers geen leven meer dan, niet eens meer hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga je wel naar de live stream kijken dan?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga je wel naar de live stream kijken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |