SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij een vriendin van mij in een studentenhuis in Nijmegen woonden twee mensen samen op een kamer van 12m2, twee jaar lang![]()
nee sorry mag nietquote:
Ik zou in mijn eentje in zo'n ruimte sowieso al krapjes vinden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Omgik vind twee dagen al veel in zo'n ruimte met twee personen
Oh ik heb nu 13m2. Ik vind het fijn in mijn eentje. Al mis ik soms wat opbergruimte maar maakt niet veel uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou in mijn eentje in zo'n ruimte sowieso al krapjes vinden.
oh ik welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
zou samenwonen uberhaupt al niet trekken
ik mis ook wat opbergruimte eigenlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb nu 13m2. Ik vind het fijn in mijn eentje. Al mis ik soms wat opbergruimte maar maakt niet veel uit
Vooral het gedeelte dat de ander jou moet kunnen trekken lijkt me lastigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
zou samenwonen uberhaupt al niet trekken
Komt waarschijnlijk omdat we tweepersoonsbed hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik mis ook wat opbergruimte eigenlijk
daar hebben we aan 12m² ook genoeg aan, zo groot is ie niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral het gedeelte dat de ander jou moet kunnen trekken lijkt me lastig
heel leukquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral het gedeelte dat de ander jou moet kunnen trekken lijkt me lastig
wat zou je willen opbergenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik mis ook wat opbergruimte eigenlijk
Hehehequote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar hebben we aan 12m² ook genoeg aan, zo groot is ie niet.
goorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Nog even afwassen enzo. Heb echt neiging gewoon te laten staan
Ja ik ken jou toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn morti altaar
[..]
oh dacht al![]()
wat heb ik jou ooit aangedaan
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alle naaktfoto's Geraldine uitgelekt.
Ik ben zwaar teleurgesteld.
Je ziet niks boeiends of opwindends.
had 3 jaar geleden nooit verwacht dat dit me zo zou achtervolgenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ken jou toch helemaal niet.
Je bent vast chill, dit denk ik vanwege het krokettenverhaal.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had 3 jaar geleden nooit verwacht dat dit me zo zou achtervolgen
het is niet eens waar ik snap ook niet zo goed hoe hij erop gekomen is en hoe het zo groot geworden isquote:
compleet ontspoord die jongenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bah bah ik las laatst ook dat hij spoelt
Dat beeld van keurige jongen is totaal verdwenen
Voor wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:44 schreef McGrath het volgende:
Ik wil eigenlijk ook nog eens langs ikea voor bepaalde dingen.
het is wel heel grappigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is niet eens waar ik snap ook niet zo goed hoe hij erop gekomen is en hoe het zo groot geworden is
Ik had wel mooie close-up van haar buik willen zien.quote:
Begrijpelijk, moet wel een beetje comfi zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:48 schreef McGrath het volgende:
alleen voor een bank moet ik dan eigenlijk wel even wat geld voor vrij maken, want het moet dan wel gewoon een goede zijn met zo'n ligeind
Misschien vindt ze brave foto's zelf wel gewoon het mooist.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had wel mooie close-up van haar buik willen zien.
Of kijken wat ze met haar schaamhaar doet.
Maar nee hoor. Brave laffe SJW foto's.
mooi, maar niet voor boven mijn bureau, dan ben ik te snel afgeleid.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:51 schreef FrauMilena het volgende:
Speaking of which, wat vinden jullie hier van? En dat met name die plankjes.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |