quote:
Alleen mijn eigen dagboek, maar die willen ze niet uitgevenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof er iemand hier ooit boeken leest
echt?quote:
Sow, koekoek.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hoort hier niet bij. Jij bent een vieze casual Fylax.
wijo shots dizzequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Enige goede user die je toen kon missen dat was ik, helaas heb ik al die kneusjes ook mee genomen toen ik eenmaal hier kwam.
quote:
Altijd toch.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je weer commentaar op de inhoud, m'n jongen?
wow rustig, deze reactie zegt genoeg hehequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow pls bitch, met je onder andere
Ik lach gewoon, mag dat nu ook al niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom lift je mee op andermans successen>>
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje sad om daar grappen over te maken, mocht ze echt gezet zijn
Probeer je in haar hele grote broek te komen of wa?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
padum tsssjjjquote:
ga haarnetjes bestellen johquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee bolle, hij heeft gelijk, dat doe je niet
Ben wel gezet, maar ook geen obesitas figuur hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |