Welkom! Graag eerst een of meerdere foto's uploaden in je FoBo, daarna hoor je wel of je mag bukken en zo ja: voor hoeveel van ons en wie dan.quote:
Jaaaa. Nu enkel nog een essay voor de 27ste, 28ste een herkansing en dan vrij (voor drie dagenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker
is het ook nog goed gekomen met je essay en de review?
Zijn toch weer drie dagenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jaaaa. Nu enkel nog een essay voor de 27ste, 28ste een herkansing en dan vrij (voor drie dagen).
??quote:
Dat verdient een medaille!quote:
Het is een hashtag en geen slash forwardquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:51 schreef Drinky het volgende:
Ik was even de /nohomo vergeten.
Hey angel
Oh, absurd.quote:
Absurd. Hij bedoelt absurd. En dat is dan bewust fout geschreven want slechte grammatica en spelling is hip bij de kids tegenwoordig.quote:
Vanochtend was t hier -9, gevoel of niet.quote:
I feel so oldquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absurd. Hij bedoelt absurd. En dat is dan bewust fout geschreven want slechte grammatica en spelling is hip bij de kids tegenwoordig.Egt jonguh!!!
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, absurd.
En het is wel koud maar niet bijzonder, vind ik. Het is winter, tenslotte. Vind het wel lekker zo. Beter dan +6 en plensbuien.
Ja sorry hoor, kom net uit tentamen, hersenen zijn op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absurd. Hij bedoelt absurd. En dat is dan bewust fout geschreven want slechte grammatica en spelling is hip bij de kids tegenwoordig.Egt jonguh!!!
Ja man, ik absorbeer de kou als een malle met dit weer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef wonderer het volgende:
Ik was ook even in de warWas net iets aan het vertalen over absorptievermogen dus dacht eerst dat je dat bedoelde.
"Tot op het bot" krijgt dan een heel andere betekenis.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, ik absorbeer de kou als een malle met dit weer.
Je bent een sort sorbo doekje!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, ik absorbeer de kou als een malle met dit weer.
Sorbo hier, sorbo daar, sorbo is de held in huis!quote:
Nee en nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Wie van jullie zou willen trouwen? (Of is reeds getrouwd)
Ik wil dat nog een keer doen, hier in huis allemaal samples nemen.quote:
Bestel je een kitje online. Je moet je wel bedenken dat lang niet alles op dezelfde voeding kan groeien en dat het er op een petrischaaltje als snel slechter uitziet dan het daadwerkelijk is (optimale omstandigheden en zo).quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:24 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik wil dat nog een keer doen, hier in huis allemaal samples nemen.
En daarna nooit meer iets aan durven raken.
Laat je broek eens zakken, kijk hoe ze dan reageren?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:
Zit nu te wachten tot ik bijles kan geven. Kon zo de school binnenlopen en zit hier al een kwartier. Geen docent die zich afvraagt wie ik ben of wat ik hier doe.
Verdachte klodders, TMI.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:32 schreef Rezania het volgende:
Van eigen experiment btw:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laat je broek eens zakken, kijk hoe ze dan reageren?
Gast, dat is gist. Lichtelijk gemodificeerd, maar voor de rest hetzelfde als dat in brood en bier zit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Verdachte klodders, TMI.
Ja, nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dus daar zouden ze er blij mee zijn denk je?
Denk het wel ooit. Ik was vroeger nogal anti, maar hij wil dat heel graag en ben er in de loop van de tijd anders over gaan denken. Lijkt me wel leuk.quote:
"Lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk het wel ooit. Ik was vroeger nogal anti, maar hij wil dat heel graag en ben er in de loop van de tijd anders over gaan denken. Lijkt me wel leuk.Maar nog heel veel jaar wachten alsjeblieft. Op dit moment krijg ik van het idee samenwonen al de kriebels.
Nja kijk als je toch lang bij elkaar bent dan heeft zo'n huwelijk wel het voordeel dat je een tof memorabel feestje hebt (het huwelijk van m'n broer vond ik echt fucking bijzonder) en ik vind de symboliek ervan (je spreekt je echt voor elkaar uit) wel iets extra's geven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
"Lijkt me wel leuk." Alsof het een dagje naar het strand is.
Mwa, niet perse. Sluit t niet uit. Maar mwa. Geen noodzaak.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Is 't meer dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
"Lijkt me wel leuk." Alsof het een dagje naar het strand is.
Nou ja, het is wel iets meer, juridisch gezien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is 't meer dan?
Het is maar iets symbolisch hoor.
Er hangt net zoveel waarde aan als die je er zelf aan hangt.
Prima toch. Was wel leuk dus? Kan me geen chillere niet-succesvolle date voorstellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:01 schreef _JdM_ het volgende:
Gisteren gedate hierzo in het oosten des lands... maar volgens mij hadden we een ding echt gemeen.... En dat was dat we totaal NIET bij elkaar pasten...![]()
Knuffelen en naast elkaar liggen was wel fijn
Nee, idd... volgens mij is hij zich nog aan het verbazen over mijn kledingplanningen voor de vakantie en de planning van het leven na het afronden van de studie...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima toch. Was wel leuk dus? Kan me geen chillere niet-succesvolle date voorstellen.
Als het handig uit zou komen voor belasting of zo, sure. Qua romantiek hoeft het voor mij niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:08 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Nee, idd... volgens mij is hij zich nog aan het verbazen over mijn kledingplanningen voor de vakantie en de planning van het leven na het afronden van de studie...
Dat ik in groep 7 al wist wat ik wilde doen en daar bij mijn studie heb gezochtquote:
Wat heb je voor bijzondere kledingplannen dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:24 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat ik in groep 7 al wist wat ik wilde doen en daar bij mijn studie heb gezocht
Dat ik voor ik begon aan mijn studie al wist welke richting (in de master kies je een van de drie richtingen) ik wilde doen
En dat ik nu eigenlijk al wel weet hoe ik mijn tuin van mijn toekomstige huis zou inrichten...![]()
Hij leefde meer met de dag... en wat spiritueel enzo.
Dat ik twee weken van te voren had opgeschreven wat ik moest inpakken in mijn koffer voor de vakantiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat heb je voor bijzondere kledingplannen dan?
Maar wat zegt je dokter hierover?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:29 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat ik twee weken van te voren had opgeschreven wat ik moest inpakken in mijn koffer voor de vakantieEn dus zo kon plannen wat ik wel en niet moest aandoen op elke dag ivm wassen en drogen
Oh wauwquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:29 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat ik twee weken van te voren had opgeschreven wat ik moest inpakken in mijn koffer voor de vakantieEn dus zo kon plannen wat ik wel en niet moest aandoen op elke dag ivm wassen en drogen
Slim!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:29 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Mjah, als het je om de feestelijke dag zelf te doen is: dat kun je ook organiseren, zonder daadwerkelijk voor de wet te trouwen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel iets meer, juridisch gezien.
Ieder zijn ding enzo, maar jezus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:24 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat ik in groep 7 al wist wat ik wilde doen en daar bij mijn studie heb gezocht
Dat ik voor ik begon aan mijn studie al wist welke richting (in de master kies je een van de drie richtingen) ik wilde doen
En dat ik nu eigenlijk al wel weet hoe ik mijn tuin van mijn toekomstige huis zou inrichten...![]()
Hij leefde meer met de dag... en wat spiritueel enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |