abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159286692
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

In vervolg doen voor je er naar toe gaat ;)
http://www.snorex.nl/snorex-info/kosten

De beugel heet Snorex.

Ik had best een leuke dag want shoppen is O+ het zijn nog solden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Pinnenmutske op 21-01-2016 18:48:29 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_159287155
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:32 schreef sararaats het volgende:

[..]

http://www.snorex.nl/snorex-info/kosten

De beugel heet Snorex.

Ik had best een leuke dag want shoppen is O+ het zijn nog solden.
Ja dat is dus net zo'n beugel als een MRA-beugel. Die wordt gebruikt bij apneu en sociaal ongewenst snurken en dan wordt die wel vergoed ( als je hem dus in zkh of bij speciale tandarts laat aanmeten)
pi_159287318
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja dat is dus net zo'n beugel als een MRA-beugel. Die wordt gebruikt bij apneu en sociaal ongewenst snurken en dan wordt die wel vergoed ( als je hem dus in zkh of bij speciale tandarts laat aanmeten)
Ja weet ik. Maar goed, het is nu eenmaal zo.

En mijn grote teen? Geen last meer gehad.

Ik ga vanaf maandag op mijn voeding letten, dus havermout vreten hihi.

Ik lees wel terug hoe jullie dag was of mag ik het vragen?
Werewolf
pi_159287390
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:58 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ja weet ik. Maar goed, het is nu eenmaal zo.

En mijn grote teen? Geen last meer gehad.

Ik ga vanaf maandag op mijn voeding letten, dus havermout vreten hihi.

Ik lees wel terug hoe jullie dag was of mag ik het vragen?
Fijn dat je geen last meer van je teen hebt en succes met gezonder eten dan.
Mijn dag was zo:

quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:11 schreef Sylvana het volgende:

Hier gaat het qua eten wel goed, eet al weer 2 dagen gewoon ipv ijs/vla *O*
Natuurlijk hou ik er nog wel rekening mee dat het makkelijk te eten is en zacht is. Dus heb pasta en zuurkoolstamppot gegeten. En brood eet ik met smeerbare dingen als smeerkaas en paturain. Maar iig fijn om weer normaal te kunnen eten.
Ik ben alleen vandaag wel even teruggefloten door mn lichaam, toch de afgelopen 2 dagen weer iets te druk bezig geweest. Dus vandaag tot 15 uur geslapen :@
Het scheelt dat ik deze week ook nog een lege agenda heb gehouden, dus toch nog maar ff rustig aan doen ;)
pi_159287505
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik weet niet of je die melatonine al langer slikt, maar 1 keer melatonine slikken heeft geen nut. Het is een lichaamseigen stof die ervoor zorgt dat je slaperig wordt. Maar het is geen slaappil en je moet echt een spiegel opbouwen voordat het echt begint te werken.
Ik heb het "delayed sleep phase syndrom" en daarom moet ik ook melatonine slikken. Maar dat moet echt stipt elke avond op hetzelfde tijdstip. En ik slik het nu bijna 3 maanden en ik begin nu pas echt een beetje effect te merken.
Heb het ooit eens van een andere HA gekregen en ik weet in principe hoe het werkt, dat van die spiegel wist ik eigenlijk wel maar was ik in mijn wanhoop blijkbaar vergeten. :@
Viavia "kuch" heb ik een grotere partij 5mg gekregen en die slik ik nu weer ongeveer een maand maar niet regelmatig.
Ik wist trouwens niet dat het effect zo lang op zich liet wachten trouwens, dat is me destijds door de HA niet verteld.
Maar dat kostte mooi wel ¤25,- voor 30 tabletten. 1 maandje voorraad dus...
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:06:05 #106
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159287527
Hier ging het wel goed. Dialyse was rustig, alleen is mijn bloeddruk nog steeds behoorlijk laag. Heb er gelukkig geen last van. Maar blijf het apart vinden.. jaren hoge bloeddruk medicijnen moeten slikken en nu opeens dit.

Ben iig ook weer een halve kilo kwijt *O* zijn er nu 13 in totaal. Nog 10 te gaan dan zit ik op mijn streefgewicht. Ben dan nog steeds veel te zwaar maar ben dan iig goedgekeurd voor de wachtlijst voor een nieuwe nier.

Wou morgen gaan sporten maar eerst het weer maar ff afwachten.. Durf niet op de fiets met de gladheid. Veel te bang dat ik wat breek met mijn brosse botten. Hele week niet kunnen sporten door afspraken etc en ik mis het echt! Krijg er zoveel energie van.
pi_159287616
Mijn dag was ook wel aardig, geen aparte dingen gedaan behalve vanmiddag eeeeeeven terug naar bed want moe.
Verder was de dag eigenlijk weinig spannend, dochter van vriendin naar school gebracht, beetje internetten (dus ook bezig geweest met mijn plannetje, alles lijkt te werken nu, kom op met die dm's! :P ), tv kijken, heel even naar de winkel geweest.
En vanavond maar weer tv kijken. :)
pi_159287665
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heb het ooit eens van een andere HA gekregen en ik weet in principe hoe het werkt, dat van die spiegel wist ik eigenlijk wel maar was ik in mijn wanhoop blijkbaar vergeten. :@
Viavia "kuch" heb ik een grotere partij 5mg gekregen en die slik ik nu weer ongeveer een maand maar niet regelmatig.
Ik wist trouwens niet dat het effect zo lang op zich liet wachten trouwens, dat is me destijds door de HA niet verteld.
Mij is juist verteld dat je als je het structureel slikt je beter niet zo'n hoge dosis kunt nemen. Ik slik 1.5 mg. Dat is ook een stuk goedkoper :+
pi_159287745
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Fijn dat je geen last meer van je teen hebt en succes met gezonder eten dan.
Mijn dag was zo:

[..]

Goed dat je weer kan eten. Ik neem aan dat je ijs/vla beu wordt of juist niet.

Oef morgen kan ik weer langer slapen hehe. Het was een drukke week voor me.
Werewolf
pi_159287768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mij is juist verteld dat je als je het structureel slikt je beter niet zo'n hoge dosis kunt nemen. Ik slik 1.5 mg. Dat is ook een stuk goedkoper :+
Diabetes weet ik weinig van af en nu geef je me alweer iets om uit te zoeken. Thanks! O+
Die 5 mg kreeg ik van de HA met de mededeling dat hij eerst dit wilde proberen voor hij zwaardere middelen in wou zetten.
Maar ja, toen ging ik ineens aan de andere kant van het land wonen en dus een andere HA.
Ik ga er gewoon volgende week heen. Maak van mijn probleem gewoon haar probleem. ^O^
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:18:18 #111
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159287872
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

Diabetes weet ik weinig van af en nu geef je me alweer iets om uit te zoeken. Thanks! O+
Die 5 mg kreeg ik van de HA met de mededeling dat hij eerst dit wilde proberen voor hij zwaardere middelen in wou zetten.
Maar ja, toen ging ik ineens aan de andere kant van het land wonen en dus een andere HA.
Ik ga er gewoon volgende week heen. Maak van mijn probleem gewoon haar probleem. ^O^
Gewoon doen idd!
pi_159288017
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:14 schreef sararaats het volgende:

[..]

Goed dat je weer kan eten. Ik neem aan dat je ijs/vla beu wordt of juist niet.

Oef morgen kan ik weer langer slapen hehe. Het was een drukke week voor me.
Ja ontzettend ja. Je wordt het sowieso beu om alleen dat te eten, maar het vult natuurlijk ook niet echt.
Rust maar lekker uit morgen dan!

quote:

[..]

Haha graag gedaan hoor ;) En goed om het even te bespreken met je nieuwe huisarts dan. Succes ^O^
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 januari 2016 @ 19:32:48 #113
22592 crew  Ole
pi_159288360
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik las ergens dat het ook veel in tomaten zit (geen geintje!) Dus overal tomatenpuree doorheen *O* :P

http://www.dieetrubriek.n(...)e-in-voeding-lijst-2
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:38:28 #114
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159288526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:32 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik las ergens dat het ook veel in tomaten zit (geen geintje!) Dus overal tomatenpuree doorheen *O* :P

Rode wijn : 1
3 flessen en je slaapt ook prima gok ik zo, kater en alles even daargelaten :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 januari 2016 @ 19:42:51 #115
22592 crew  Ole
pi_159288642
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:38 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Rode wijn : 1
3 flessen en je slaapt ook prima gok ik zo, kater en alles even daargelaten :D
Witte wijn ook? :9~
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:44:09 #116
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159288673
quote:

[..]

Goedzo!
Ik had baat bij temazepam, is een inslapertje aangezien ik,als ik slaap, ook echt als een blok weg ben.
Is ook niet verslavend, daar was ik wel bang voor met alle troep die ik al slik.

Ik bel morgen trouwens even het AMC voor de zekerheid, wond geneest mooi,vind ik zelf, jeukjeukjeukjeukjeukjeuk en bijna geen pijn meer, maar ik blijf "lekken" terwijl we een week verder zijn.
Iemand enig idee hoe lang dat "mag"/kan duren?
-Scorpion_17
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:46:01 #117
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159288718
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:42 schreef Ole het volgende:

[..]

Witte wijn ook? :9~
Houd op, mag ik voorlopig niet, probably nooit meer, maar helpt vast ook bij slapen dus ik wil je wel een fles of 2 voorschrijven hoor! Was getekend, dokter HJM. *O*
-Scorpion_17
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 januari 2016 @ 19:49:02 #118
22592 crew  Ole
pi_159288801
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Houd op, mag ik voorlopig niet, probably nooit meer, maar helpt vast ook bij slapen dus ik wil je wel een fles of 2 voorschrijven hoor! Was getekend, dokter HJM. *O*
Top!
Ik neem zo een glaasje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 januari 2016 @ 20:02:55 #119
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159289168
quote:
14s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:49 schreef Ole het volgende:

[..]

Top!
Ik neem zo een glaasje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stomme juf :(.
Nee, ik zou af en toe een moord doen voor een koud biertje of wijntje maar let's not, heb even genoeg ellende gehad dus neem het risico niet.
-Scorpion_17
pi_159289194
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:32 schreef Ole het volgende:

[..]

Tomatenpuree :9~

Ik heb geen inslapertje. Ik probeer mezelf in slaap te wiegen.

:z
Werewolf
pi_159289198
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

wat heeft wijn dan met alvleesklier te maken? :@
  donderdag 21 januari 2016 @ 20:34:22 #122
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159290127
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 20:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat heeft wijn dan met alvleesklier te maken? :@
Alcohol is het zwaarste om af te breken voor dat ding, nog erger als vet..
En het prikkelt de hele bende ( lever AVK galblaas) waardoor de kans op ontstekingen en stenen weer groter wordt..
-Scorpion_17
  donderdag 21 januari 2016 @ 20:48:46 #123
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159290652
Ik mag ook niet aan de borrel. Of nah ja mag wel maar is niet verstandig ;p bloed wordt er zo dun van dus niet handig _O-
pi_159291566
Ik mag vanaf morgenavond weer een biertje drinken van mezelf. :9~
Slapen gaat dan wel een stukje beter maar om dat nou als slaapmiddel te gaan gebruiken..... :N
Ik was altijd een stevige bierdrinker maar door de week niks drinken bevalt me eigenlijk wel heel erg goed en ik wil het ook graag zo blijven doen.
Wijn en sterke drank lust ik niet dus dan wordt het tóch tomatenpuree doordeweeks. Ook lekker op een boterham. _O-

@houdjemond: Even er van uitgaande dat alle Pammetjes 1 sterke overeenkomst hebben:
Ben je de volgende dag niet ontzettend duf van de Temazepam?
Zelf heb ik ooit Diazepam gehad en dat vond ik wat dat betreft troep, moest gewoon de wekker zetten om om 15.00 mijn dochter van school te halen. Belachelijk natuurlijk, ben er dan ook mee gestopt.
pi_159291973
Als ik een wijntje drink krijg ik tegenwoordig een soort van opvlieger :D , echt niet tof! Heel af en toe, wanneer ik echt niet meer weet hoe ik moet slapen, neem ik een beetje Bailey's of Ammaretto. Maar dat gebeurt maar zelden. Met al die troep die ik gebruik wil ik mijn lijf ook niet te vaak opzadelen met alcohol die afgebroken moet worden.

Ik had een leuke ochtend! Met mini-me naar de bios geweest, het was haar eerste bioscoop bezoek, ze vond het super O+ . En morgenochtend gaan we lekker zwemmen(dwz ik dobber, en zij maakt bommetjes).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')