Aha oke dankje! Net zoiets als die "vetbinders" waar je reclame voor ziet voor mensen die willen afvallen bijvoorbeeld dus?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
[..]
Fosfaat ( of fosfor) verwerken je nieren ook. Mijne doen dit niet meer en daarom moet ik die binders eten. Deze binders zijn kauwtabletten en moet ik innemen elke keer als ik wat eet. Fosfaat zit namelijk in eten. Doordat ik het bij mijn eten inneem bind het fosfaat zich aan dat kauwtablet en komt dan met de ontlasting mee naar buiten.
Dat ken ik ja, te veel willen doen terwijl je aankan. Irritant is datquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Fijn dat je bijna op je oude niveau weer bent, maar vervelend van je voet nog! Hopelijk is die ook weer snel gewoon. Sterkte ermee!
Hier gaat het qua eten wel goed, eet al weer 2 dagen gewoon ipv ijs/vla
Natuurlijk hou ik er nog wel rekening mee dat het makkelijk te eten is en zacht is. Dus heb pasta en zuurkoolstamppot gegeten. En brood eet ik met smeerbare dingen als smeerkaas en paturain. Maar iig fijn om weer normaal te kunnen eten.
Ik ben alleen vandaag wel even teruggefloten door mn lichaam, toch de afgelopen 2 dagen weer iets te druk bezig geweest. Dus vandaag tot 15 uur geslapen
Het scheelt dat ik deze week ook nog een lege agenda heb gehouden, dus toch nog maar ff rustig aan doen
Ja, zelfde principe idd!quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Aha oke dankje! Net zoiets als die "vetbinders" waar je reclame voor ziet voor mensen die willen afvallen bijvoorbeeld dus?
Dank je maar die was afgelopen maandagquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:11 schreef LPFAN het volgende:
Succes trouwens met je onderzoek vannelle!
Lijkt me heel verstandig!quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef sararaats het volgende:
ik lees net dat de kliniek een privé-instelling is maar misschien toch een ander onderzoek overwegen.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef sararaats het volgende:
ik lees net dat de kliniek een privé-instelling is maar misschien toch een ander onderzoek overwegen.
ik heb overgewicht en daardoor snurk ik. ik werd ook gewogen enzo.
Ik ben het met houdjemond eens, vind het heel erg klinken als een oplichting.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef sararaats het volgende:
Ahh ok dan las ik het verkeerd! Sorryquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dank je maar die was afgelopen maandagen de afgelopen dagen dus extra last gehad.
Die discografie waar ik het over had was voor mijn discusprotheses, lang geleden dus.
Was om aan te geven dat ik qua pijnlijke onderzoeken wel eea gewend ben al wen je er nooit aan.
Misschien dat het handig is om zulke dingen in het vervolg eerst te onderzoeken?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef sararaats het volgende:
Haha ja idd! Dat voelt toch een stuk beter en nu heb ik ook minder hypo's gelukkigquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, te veel willen doen terwijl je aankan. Irritant is datLekker toch dat slapen ;p dan had je het nodig! Fijn dat je alweer een beetje kan eten!
Gelukkig! dat helpt ook wel mee idd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja idd! Dat voelt toch een stuk beter en nu heb ik ook minder hypo's gelukkig
Zit nog wel laag, maar niet meer constant te laag. Dus dat voelt ook al een stuk beter
En idd maar gewoon lekker aan toegeven.
deed ik wel. maar goed, we zien wel en anders ben ik gejost.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Misschien dat het handig is om zulke dingen in het vervolg eerst te onderzoeken?
Het klinkt niet echt heel professioneel allemaal iig
Heb je al betaald dan?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
deed ik wel. maar goed, we zien wel en anders ben ik gejost.
Ai... duur lesje dan...quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
kon niet anders. ik moest in zo'n ding bijten.
Ik weet niet of je die melatonine al langer slikt, maar 1 keer melatonine slikken heeft geen nut. Het is een lichaamseigen stof die ervoor zorgt dat je slaperig wordt. Maar het is geen slaappil en je moet echt een spiegel opbouwen voordat het echt begint te werken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:25 schreef vannelle het volgende:
Momenteel heb ik 2x20mg oxy verlengde afgifte waar ik paracetamol bij mag slikken.
Schijnt elkaar te versterken maar het is absoluut onvoldoende.
Ik wóu dat ik er moe van werd, ik slaap nu maar een uurtje of 3 per nacht met af en toe een grote inhaalactie.
Heeft niet persé met mijn zenuwen en uitstraling te maken maar wel gedeeltelijk.
Paar maand geleden ook al tegen de HA gezegd maar die wil er niks aan doen, volgende week toch maar eens terug daar heen en eens met de vuist op tafel slaan. Dit is belachelijk.
Gister bijvoorbeeld in totaal 8x5mg melatonine geslikt en nóg niet kunnen slapen.
Kun je goed sjagga van worden.....
ik begrijp het wel ja. ik heb al betaald maar het is met een probeerperiode of zoiets.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:25 schreef houdjemond het volgende:
Voor de rest lees ik allemaal goede dingetjes hiersuper.
@Sara het is niet om je aan te vallen maar alles wat ik lees is negatief en ik kan een theelepel op je tong niet als serieuze medische test zien, wil gewoon niet dat je opgelicht wordt en 1000 euro kwijt bent, of heb je hem al aangevraagd meteen?
In vervolg doen voor je er naar toe gaatquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik begrijp het wel ja. ik heb al betaald maar het is met een probeerperiode of zoiets.
ik ga toch nog effe googlen na het eten
http://www.snorex.nl/snorex-info/kostenquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
In vervolg doen voor je er naar toe gaat
Ja dat is dus net zo'n beugel als een MRA-beugel. Die wordt gebruikt bij apneu en sociaal ongewenst snurken en dan wordt die wel vergoed ( als je hem dus in zkh of bij speciale tandarts laat aanmeten)quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.snorex.nl/snorex-info/kosten
De beugel heet Snorex.
Ik had best een leuke dag want shoppen ishet zijn nog solden.
Ja weet ik. Maar goed, het is nu eenmaal zo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja dat is dus net zo'n beugel als een MRA-beugel. Die wordt gebruikt bij apneu en sociaal ongewenst snurken en dan wordt die wel vergoed ( als je hem dus in zkh of bij speciale tandarts laat aanmeten)
Fijn dat je geen last meer van je teen hebt en succes met gezonder eten dan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar goed, het is nu eenmaal zo.
En mijn grote teen? Geen last meer gehad.
Ik ga vanaf maandag op mijn voeding letten, dus havermout vreten hihi.
Ik lees wel terug hoe jullie dag was of mag ik het vragen?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:11 schreef Sylvana het volgende:
Hier gaat het qua eten wel goed, eet al weer 2 dagen gewoon ipv ijs/vla
Natuurlijk hou ik er nog wel rekening mee dat het makkelijk te eten is en zacht is. Dus heb pasta en zuurkoolstamppot gegeten. En brood eet ik met smeerbare dingen als smeerkaas en paturain. Maar iig fijn om weer normaal te kunnen eten.
Ik ben alleen vandaag wel even teruggefloten door mn lichaam, toch de afgelopen 2 dagen weer iets te druk bezig geweest. Dus vandaag tot 15 uur geslapen
Het scheelt dat ik deze week ook nog een lege agenda heb gehouden, dus toch nog maar ff rustig aan doen
Heb het ooit eens van een andere HA gekregen en ik weet in principe hoe het werkt, dat van die spiegel wist ik eigenlijk wel maar was ik in mijn wanhoop blijkbaar vergeten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die melatonine al langer slikt, maar 1 keer melatonine slikken heeft geen nut. Het is een lichaamseigen stof die ervoor zorgt dat je slaperig wordt. Maar het is geen slaappil en je moet echt een spiegel opbouwen voordat het echt begint te werken.
Ik heb het "delayed sleep phase syndrom" en daarom moet ik ook melatonine slikken. Maar dat moet echt stipt elke avond op hetzelfde tijdstip. En ik slik het nu bijna 3 maanden en ik begin nu pas echt een beetje effect te merken.
Mij is juist verteld dat je als je het structureel slikt je beter niet zo'n hoge dosis kunt nemen. Ik slik 1.5 mg. Dat is ook een stuk goedkoperquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb het ooit eens van een andere HA gekregen en ik weet in principe hoe het werkt, dat van die spiegel wist ik eigenlijk wel maar was ik in mijn wanhoop blijkbaar vergeten.![]()
Viavia "kuch" heb ik een grotere partij 5mg gekregen en die slik ik nu weer ongeveer een maand maar niet regelmatig.
Ik wist trouwens niet dat het effect zo lang op zich liet wachten trouwens, dat is me destijds door de HA niet verteld.
Maar dat kostte mooi wel ¤25,- voor 30 tabletten. 1 maandje voorraad dus...
Goed dat je weer kan eten. Ik neem aan dat je ijs/vla beu wordt of juist niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Fijn dat je geen last meer van je teen hebt en succes met gezonder eten dan.
Mijn dag was zo:
[..]
Diabetes weet ik weinig van af en nu geef je me alweer iets om uit te zoeken. Thanks!quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mij is juist verteld dat je als je het structureel slikt je beter niet zo'n hoge dosis kunt nemen. Ik slik 1.5 mg. Dat is ook een stuk goedkoper
Gewoon doen idd!quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Diabetes weet ik weinig van af en nu geef je me alweer iets om uit te zoeken. Thanks!![]()
Die 5 mg kreeg ik van de HA met de mededeling dat hij eerst dit wilde proberen voor hij zwaardere middelen in wou zetten.
Maar ja, toen ging ik ineens aan de andere kant van het land wonen en dus een andere HA.
Ik ga er gewoon volgende week heen. Maak van mijn probleem gewoon haar probleem.
Ja ontzettend ja. Je wordt het sowieso beu om alleen dat te eten, maar het vult natuurlijk ook niet echt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
Goed dat je weer kan eten. Ik neem aan dat je ijs/vla beu wordt of juist niet.
Oef morgen kan ik weer langer slapen hehe. Het was een drukke week voor me.
Haha graag gedaan hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Diabetes weet ik weinig van af en nu geef je me alweer iets om uit te zoeken. Thanks!![]()
Die 5 mg kreeg ik van de HA met de mededeling dat hij eerst dit wilde proberen voor hij zwaardere middelen in wou zetten.
Maar ja, toen ging ik ineens aan de andere kant van het land wonen en dus een andere HA.
Ik ga er gewoon volgende week heen. Maak van mijn probleem gewoon haar probleem.
Ik las ergens dat het ook veel in tomaten zit (geen geintje!) Dus overal tomatenpuree doorheenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb het ooit eens van een andere HA gekregen en ik weet in principe hoe het werkt, dat van die spiegel wist ik eigenlijk wel maar was ik in mijn wanhoop blijkbaar vergeten.![]()
Viavia "kuch" heb ik een grotere partij 5mg gekregen en die slik ik nu weer ongeveer een maand maar niet regelmatig.
Ik wist trouwens niet dat het effect zo lang op zich liet wachten trouwens, dat is me destijds door de HA niet verteld.
Maar dat kostte mooi wel ¤25,- voor 30 tabletten. 1 maandje voorraad dus...
Rode wijn : 1quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het ook veel in tomaten zit (geen geintje!) Dus overal tomatenpuree doorheen![]()
http://www.dieetrubriek.n(...)e-in-voeding-lijst-2
Witte wijn ook?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Rode wijn : 1
3 flessen en je slaapt ook prima gok ik zo, kater en alles even daargelaten
Goedzo!quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Houd op, mag ik voorlopig niet, probably nooit meer, maar helpt vast ook bij slapen dus ik wil je wel een fles of 2 voorschrijven hoor! Was getekend, dokter HJM.quote:
Top!quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Houd op, mag ik voorlopig niet, probably nooit meer, maar helpt vast ook bij slapen dus ik wil je wel een fles of 2 voorschrijven hoor! Was getekend, dokter HJM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Top!
Ik neem zo een glaasje!Stomme jufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, ik zou af en toe een moord doen voor een koud biertje of wijntje maar let's not, heb even genoeg ellende gehad dus neem het risico niet.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Tomatenpureequote:Op donderdag 21 januari 2016 19:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het ook veel in tomaten zit (geen geintje!) Dus overal tomatenpuree doorheen![]()
http://www.dieetrubriek.n(...)e-in-voeding-lijst-2
wat heeft wijn dan met alvleesklier te maken?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Houd op, mag ik voorlopig niet, probably nooit meer, maar helpt vast ook bij slapen dus ik wil je wel een fles of 2 voorschrijven hoor! Was getekend, dokter HJM.
Alcohol is het zwaarste om af te breken voor dat ding, nog erger als vet..quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat heeft wijn dan met alvleesklier te maken?
Ik ben sowieso doodmoe, maar heb niet het idee dat pammetjes dat hebben verslechterd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:14 schreef vannelle het volgende:
Ik mag vanaf morgenavond weer een biertje drinken van mezelf.![]()
Slapen gaat dan wel een stukje beter maar om dat nou als slaapmiddel te gaan gebruiken.....![]()
Ik was altijd een stevige bierdrinker maar door de week niks drinken bevalt me eigenlijk wel heel erg goed en ik wil het ook graag zo blijven doen.
Wijn en sterke drank lust ik niet dus dan wordt het tóch tomatenpuree doordeweeks. Ook lekker op een boterham.![]()
@houdjemond: Even er van uitgaande dat alle Pammetjes 1 sterke overeenkomst hebben:
Ben je de volgende dag niet ontzettend duf van de Temazepam?
Zelf heb ik ooit Diazepam gehad en dat vond ik wat dat betreft troep, moest gewoon de wekker zetten om om 15.00 mijn dochter van school te halen. Belachelijk natuurlijk, ben er dan ook mee gestopt.
Onbewuste stress kan een hele grote rol spelen heb ik gemerkt..quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:43 schreef vannelle het volgende:
Ook al reageert iedereen anders op medicatie, ik zal dat dan ook even met mijn huisarts overleggen.
Wie weet helpt het.
Maar ik snap er werkelijk geen ene kont van. Na een aantal slechte nachten ben ik ook dood en doodmoe, kan niks anders doen dan gapen bij wijze van spreken.
En dan komt er gewoon wéér zo'n slechte nacht achteraan...
En het is lang niet altijd van de pijn of dat mijn benen op hol slaan (langdurige stuiptrekkingen) maar vaak toch iets anders.
Maar WAT?
Écht stress heb ik volgens mij niet maar daarom noem je het ook onbewust natuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Onbewuste stress kan een hele grote rol spelen heb ik gemerkt..
Inslapertje valt altijd te proberen toch?
Ik pauzeer wel eens de tv als ik echt iets wil zien zodat ik er doorheen race, heb geen opnamebox, was tientje per maand extra en door alle zorgkosten en eigen risico heeft HJM het niet zo heel breed dit begin van het jaarquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Écht stress heb ik volgens mij niet maar daarom noem je het ook onbewust natuurlijk.
Er is in de afgelopen paar jaar wel enorm veel gebeurd maar voor die tijd had ik die slaapproblemen ook al.
Het wordt nu echt tijd om open kaart te spelen bij de HA denk ik.
Begin te vermoeden dat ze me de vorige keer misschien niet helemaal goed heeft begrepen.
Zo, en nu is het tv tijd. We hebben een mooie film opgenomen dus die gaan we nu kijken ZONDER naar die irritante reclames te moeten kijken. Gewoon vooruit spoelen.![]()
Ga je proberen af te vallen ook voor het snurken? Succes en doe het wel gezond he!quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar goed, het is nu eenmaal zo.
En mijn grote teen? Geen last meer gehad.
Ik ga vanaf maandag op mijn voeding letten, dus havermout vreten hihi.
Ik lees wel terug hoe jullie dag was of mag ik het vragen?
Vooral voor het snurken en mijn gezondheid. Mijn medicatie speelt ook een rol bij het snurken maar ik kan niet zonder de antidepressiva.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ga je proberen af te vallen ook voor het snurken? Succes en doe het wel gezond he!![]()
Fijn dat je geen last meer hebt van je teen, kan je weer lekker gewoon gaan en staan waar je wilt.
Had trouwens nog even verder gekeken en voor sommige werkt die beugel wel, maar als ik jou was zou ik toch via het ziekenhuis en een echte kno-arts serieus onderzoek laten doen, want het zit me nogsteeds niet lekker
Zeker niet doen dan, sowieso niet klooien met medicatie op eigen houtje.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
Vooral voor het snurken en mijn gezondheid. Mijn medicatie speelt ook een rol bij het snurken maar ik kan niet zonder de antidepressiva.
We hebben die decoder met harde schijf bij Ziggo meebesteld toen we overstapten en het financieel nog wat beter ging.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik pauzeer wel eens de tv als ik echt iets wil zien zodat ik er doorheen race, heb geen opnamebox, was tientje per maand extra en door alle zorgkosten en eigen risico heeft HJM het niet zo heel breed dit begin van het jaar.
En goedzo, gewoon eerlijk zijn tegen je huisarts, ik zou echt niet zonder slaap kunnen en wat ik al eerder zei; het is echt goud waard voor je herstel/lichaam/mentale functies.
Heb je een fijne huisarts?
Nee zeker niet want ik ken mezelf. Na 1 dag geen Cymbalta voel ik me raar.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zeker niet doen dan, sowieso niet klooien met medicatie op eigen houtje.
Ga je nog wel verder onderzoek laten doen of wacht je eerst de beugel af, wanneer krijg je die eigenlijk?
Horizon Box?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
We hebben die decoder met harde schijf bij Ziggo meebesteld toen we overstapten en het financieel nog wat beter ging.
Moet zeggen: Het is het wel waard!
Maar andere uitgaves zoals zorgkosten en zo zijn natuurlijk belangrijker, ik geef je groot gelijk!
Huisarts ben ik nog maar 3x geweest, 1 kennismakingsgesprek, 1 verwijzing naar de neuroloog en 1 afspraak om de oxy op te hogen.
Tot nu toe wel goede ervaringen, ik heb het idee dat ze echt luistert.
Moest em even opzoekenquote:
Fijn is dat hč?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:12 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een digicorder van Telenet maar huur die.
Wat een heilig ding zeg. Doet meestal wat ik vraag.
Ik neem laatavond programma's op want ga op tijd slapen.
Ah ja, de samsung. Hopen dat ie niet kapot gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moest em even opzoekenmaar nee.
Wij hebben de Samsung:
[ afbeelding ]
[..]
Fijn is dat hč?
Oh dat is al wel snel, ben benieuwd hoe het bevalt!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee zeker niet want ik ken mezelf. Na 1 dag geen Cymbalta voel ik me raar.
Ik krijg em volgende week al. Ik wacht eerst af.
Middagdutje
Hoe gaat het met jou?
Stel je voor dat al je apparatuur ook chronisch ziek wordt, dan ga ik echt huilen denk ikquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Stel je voor dat al je apparatuur ook chronisch ziek wordt, dan ga ik echt huilen denk ik
Neeeeeeee houd op.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ook!
Met de hand (af)wassen, ganzenbord spelen bij kaarslicht, wachten op de postbode op het volgend chatbericht..... THE HORROR!!
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ook!
Met de hand (af)wassen, ganzenbord spelen bij kaarslicht, wachten op de postbode op het volgend chatbericht..... THE HORROR!!
Ik ook idd. Al hoewel ik ook geen wasmachine heb dus breng het elke week richting moeders en krijg het droog en opgevouwen weer terugquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:07 schreef Sylvana het volgende:
Met de hand afwassen moet ik gewoon elke avond hoor
En we hebben ook geen droger bijvoorbeeld, dus was ook gewoon met de hand ophangen.
Ik heb het snot al jaren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dat is al wel snel, ben benieuwd hoe het bevalt!
Mweh, snotverkouden dus haast niet geslapen, zo even aan de verse kippensoep van Le Mama, en dan oogjes maar weer dicht.
Herkenbaar, binnenkort wel eigen wasmachine, is er gewoon echt niet van gekomen door ziek zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ook idd. Al hoewel ik ook geen wasmachine heb dus breng het elke week richting moeders en krijg het droog en opgevouwen weer terug
Ik hoop ook binnenkort weer een wasmachine te hebben maar eerst moet mijn schuur klaar zijn. ( woon hier nog niet zo heel lang)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Herkenbaar, binnenkort wel eigen wasmachine, is er gewoon echt niet van gekomen door ziek zijn.
Oh echt sommige mensenof ik "niet zo chagrijnig wil doen" f*ck off, kom maar dagje ruilen met me, dan oordelen, bahbah.
Sommige mensen... Ik heb ook wel eens discussies met mensen gehad ja. Laatst nog met iemand , die kende ook iemand met nierfalen en die had geen dieet. Dus ik moest me niet zo aanstellen en gewoon normaal eten en drinken. Flikker ff een heel eind op.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:33 schreef vannelle het volgende:
Toen ik nog werkte zei mijn directeur een keer tegen mij: "Kom op joh, iedereen heeft wel eens last van z'n rug."
Dat viel niet echt in goede aarde zeg maar....
"Je ziet er niet ziek uit" brrrrr.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef -sabine- het volgende:
"Het is je niet aan te zien!"
Ook zo'n dooddoener. Vroeger werd ik er verdrietig van, boos om. Nu denk ik dat ze niet beter weten en raakt het me minder. Maar als ik slechte dagen heb, komt het wel hard aan.
As woensdag mijn laatste tentamen van deze periode. Ik heb niet kunnen doen wat ik wilde doen, maar ja.
Knus voor de komende week Xx
is dat niet soms bedoeld als gerustelling/hart onder de riem?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
"Je ziet er niet ziek uit" brrrrr.
Niet bij deze mensen. Was meer van je ziet er niet ziek uit, dus je hebt niks, stel je niet aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
is dat niet soms bedoeld als gerustelling/hart onder de riem?
Gelukkig welquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:03 schreef Lienekien het volgende:
En buiten dat, in dit topic mag worden geklaagd, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |