Jouw verhaal mag er ook zijn, hoor Sara. We dragen allemaal onze eigen lasten en het topic is ervoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:46 schreef sararaats het volgende:
Het ziekenfonds liep hier ook behoorlijk te kutten hoor.
Tijdens mijn opname in observatie geen vuiltje aan de lucht. Daarna eraf gegooid, aangevochten. Verloren.
Ik ben arbeidsongeschikt met handicap van 66% maar eer ik bij de juiste instantie was, heeft 10 jaar geduurd.
Ok, het is bij mij niet zo erg als jullie maar wilde het even kwijt.
Dan kennen ze mij nog nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:42 schreef vannelle het volgende:
@Houdjemond: UWV kan flink lopen baggeren idd. Enorm logge instantie waarvan de afdelingen ook nog eens langs elkaar heen werken.
Ik snap heel goed dat je baalt, succes in je strijd tegen bureaucratie!
Tuurlijk mag je het kwijt, daar zijn we voor!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:46 schreef sararaats het volgende:
Het ziekenfonds liep hier ook behoorlijk te kutten hoor.
Tijdens mijn opname in observatie geen vuiltje aan de lucht. Daarna eraf gegooid, aangevochten. Verloren.
Ik ben arbeidsongeschikt met handicap van 66% maar eer ik bij de juiste instantie was, heeft 10 jaar geduurd.
Ik ben nu bij de juiste instantie en krijg daar een inkomen en tegemoetkoming van.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw verhaal mag er ook zijn, hoor Sara. We dragen allemaal onze eigen lasten en het topic is ervoor.
Het gaat helaas niet altijd zoals we graag zouden willen. Maar vijf jaar vrijwilligerswerk vind ik echt heel goed van je.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben nu bij de juiste instantie en krijg daar een inkomen en tegemoetkoming van.
Er zijn vele rechtzaken rond geweest maar ik moest niet aanwezig zijn.
Natuurlijk zou ik liever terug betaald gaan werken maar dat gaat helaas niet.
Lang leve vrijwilligerswerk. Ik doe al 5 jaar cafetariamedewerker en het gaat goed
Zelfstandigheid want planningen maken is een ramp.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je het kwijt, daar zijn we voor!
Wel belachelijk dat het zo lang heeft geduurd, is alles nu wel netjes geregeld, en mag ik vragen waarop je bent afgekeurd?![]()
Chronisch nieuwsgierig moet ook maar op mijn lijstje
Oeh lastig, fijn dat je nu de goede instantie hebt, en knap van je vrijwilligerswerk hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zelfstandigheid want planningen maken is een ramp.
Ik heb Non-verbal Learning Disorder en ben hoogsensitief.
Ik heb hulp in het huishouden voor grote taken zoals poetsen enz..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oeh lastig, fijn dat je nu de goede instantie hebt, en knap van je vrijwilligerswerk hoor!![]()
Heb je ook begeleiding nodig dan of ben je verder wel helemaal zelfstandig?
Laten we maar niet aan vergelijkingen gaan doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:46 schreef sararaats het volgende:
via mijn psychotherapeute ben ik daarin gerold hehe.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laten we maar niet aan vergelijkingen gaan doen.
Ieder mens is anders, ervaart dingen anders en gaat er anders mee om.
Dus ik vind dat wat dat betreft iedereen het recht heeft om eens lekker van zich af te typen.
Wel fijn dat het al 5!! jaar goed gaat met je vrijwilligerswerk.![]()
Altijd goed om een nuttige invulling van je dag te hebben en dat doe je goed!
Dat kan ik me idd voorstellen, hopelijk gaat het bij diegene goed!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef houdjemond het volgende:
Iemand die ik ken van Fok! ondergaat morgenochtend "mijn operatie",heb hem gewezen op dit topic. Best spannend heb een beetje plaatsvervangende zenuwen
.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat kan ik me idd voorstellen, hopelijk gaat het bij diegene goed!
Ik heb vanavond een heel bord pasta als avondeten op. Eindelijk weer normaal avondeten dus
Zonder Meloxicam maar met 8 paracetamol per dag gaat het prima verder qua pijn. Alleen als ze bijna uitgewerkt zijn wat last, maar verder is het goed te doen. Ook gewoon weer in het huishouden bezig geweest vandaag
Haha ja dat laatste is nog wel een dingetjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]super! Ben blij voor je dat je weer op de been bent, en nu houden zo he, niet meteen teveel willen doen!
Herkenbaar, nu ik me beter voel wil ik ook meteen van alles, wou mee boodschapjes doen. Voor ik bij mijn deur was, was ik al kapotquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja dat laatste is nog wel een dingetje
Ik hoop dat het geen vervelende vraag is, omdat je nog zo bezig bent met je herstel, maar wanneer weet je nou of deze operatie succesvol is geweest?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Herkenbaar, nu ik me beter voel wil ik ook meteen van alles, wou mee boodschapjes doen. Voor ik bij mijn deur was, was ik al kapot.
Douchen blijft ook een hele onderneming maar oh zo fijn, moet er echt nog even aan toe leren geven.
De operatie zelf is goed gegaan, en tot nu toe geen opvlammingen gehad van mijn alvleesklier die ik bijna dagelijks had, dus ik merk het verschil nu alquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen vervelende vraag is, omdat je nog zo bezig bent met je herstel, maar wanneer weet je nou of deze operatie succesvol is geweest?
Hoppa dat is nog eens nieuwsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef caroro het volgende:
Fijn Sylvana! Maar idd, rustig aan opbouwen hoor!
En ik las een tof initiatief van Vannelle. Ik las zelf alles wat los en vast zat vroeger, maar je raad het al, al mn concentratie is weg. Zelfs een bouqetreeks gevalletje is al teveel gevraagd voor mijn oxybrein.
Was vandaag in het ziekenhuis, ben direct op de voorrangslijst gezet om een nieuwe neurostimulator te krijgen. Nu heb ik zenuwwortelstimulatie en de nieuwe word een ruggemergstimulator. Nieuwe inzichten laten zien dat deze vorm van stimulatie bij mensen zoals ik met extreem veel littekenweefsel beter werkt. Ik hoop het van harte!
Gelijk maar weer langs anesthesie geweest, mn vorige inschrijving was net verlopen.
O en sararaats succes met je ontstoken teen! En idd niet gaan vergelijken hoor!
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De operatie zelf is goed gegaan, en tot nu toe geen opvlammingen gehad van mijn alvleesklier die ik bijna dagelijks had, dus ik merk het verschil nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |