ze moeten niet zo mekkeren, het lijken wel een stel geiten zegquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De media probeert mij uit mijn concentratie te halen.
Over geiten gesproken, dat zijn verre van ideale huisdieren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze moeten niet zo mekkeren, het lijken wel een stel geiten zeg
Gewoon buiten los rond laten lopen net als een katquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over geiten gesproken, dat zijn verre van ideale huisdieren.
Ik moet opeens aan de UI van Jojootje denken.quote:
Ik heb alleen een balkon.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:03 schreef Starm het volgende:
[..]
Gewoon buiten los rond laten lopen net als een kat
Neem zo'n mini pig!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen een balkon.
Ben bang dat hij daar van afspringt.
JA LEG DAN UIT WAAR HET TOPIC OVE GAAT GODDOMMEquote:
Over geitjes.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA LEG DAN UIT WAAR HET TOPIC OVE GAAT GODDOMME![]()
![]()
Over zijn vriendin lees ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA LEG DAN UIT WAAR HET TOPIC OVE GAAT GODDOMME![]()
![]()
Is het net uit?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:21 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft een pijnlijke wending genomen.
Kan je hem niet anders blauw maken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het net uit?
Wil je een hondje dan?
Ik heb sinds kort een kat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het net uit?
Wil je een hondje dan?
Zou wel bij René passen, jammer dat hij voor een kitten heeft gekozen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het net uit?
Wil je een hondje dan?
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Hahahaha. Wacht, ik snap 'm.Omdat een geit natuurlijk zo'n geluid maakt en als iemand vervelend loopt te doen dan "mekkert" ie.
HAHAHAH
Goeie GGMM
Foto van de kat!quote:
True.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:40 schreef yvonne het volgende:
Oh, ik heb eindelijk gevonden waar het over gaat
Wat een kuttopic GGGM ()
Ooooooh wát enig.quote:
Hopelijk blijft hij stilzitten, het is wel een belhamel hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooooooh wát enig.
Ik weet zeker dat Yvonne hier naar uit kijkt. En anders ik wel
Jeetje, écht leuk Rene
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooooooh wát enig.
Ik weet zeker dat Yvonne hier naar uit kijkt. En anders ik wel
Jeetje, écht leuk Rene
quote:
Wat loop jij nou te mekkeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:54 schreef Gerard_Geit het volgende:
hou je bek dicht vieze vuile tyfuskneus wat praat je over geiten dan kom vechten dan
Wil niet echt op de foto zo te zienquote:
Geen idee van wie hij dat heeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil niet echt op de foto zo te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |