SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grunn heeft maar paar vluchten. Logisch ook, is maar kleine stadquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien vliegen ze ook southampton - grun
Hoogste huren ter wereld bijna.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In London is het wel stuk minder toch?
Wat een eer wat een eerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Leuk dat Johannes hier weer post, mijn top10 favoriete users.
Ik zat gisternacht een of ander programma te kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoogste huren ter wereld bijna.
Ik had er normaal alleen van kunnen dromen
Ja oke. Dat klopt wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je in het centrum wonen of buitenwijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal kloppenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat gisternacht een of ander programma te kijken
Een of ander appartementje in Londen gingen ze opknappen en dan verhuren voor 4k per maand
City is bijna belangrijker dan Wall Street.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. Dat klopt wel.
Maar er hangt wel minder een werk boven leven sfeer dan in New York toch
Er tussen in.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
ga je in het centrum wonen of buitenwijk?
Ik ken mensen die onlangs gebruik hebben gemaakt van de Groningen Gdansk verbinding en ik heb gehoord dat het daar goed vertoeven isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Zelfs 2 keer per dag vanaf groningen.
Groningen
O.a. (onder andere)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een eer wat een eer
Dit stamt ongetwijfeld uit de stellingen tijd over de doodstraf in de VS
Polen is een heerlijk stadje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken mensen die onlangs gebruik hebben gemaakt van de Groningen Gdansk verbinding en ik heb gehoord dat het daar goed vertoeven is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |