SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grunn heeft maar paar vluchten. Logisch ook, is maar kleine stadquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien vliegen ze ook southampton - grun
Hoogste huren ter wereld bijna.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In London is het wel stuk minder toch?
Wat een eer wat een eerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Leuk dat Johannes hier weer post, mijn top10 favoriete users.
Ik zat gisternacht een of ander programma te kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoogste huren ter wereld bijna.
Ik had er normaal alleen van kunnen dromen
Ja oke. Dat klopt wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je in het centrum wonen of buitenwijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal kloppenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat gisternacht een of ander programma te kijken
Een of ander appartementje in Londen gingen ze opknappen en dan verhuren voor 4k per maand
City is bijna belangrijker dan Wall Street.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. Dat klopt wel.
Maar er hangt wel minder een werk boven leven sfeer dan in New York toch
Er tussen in.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
ga je in het centrum wonen of buitenwijk?
Ik ken mensen die onlangs gebruik hebben gemaakt van de Groningen Gdansk verbinding en ik heb gehoord dat het daar goed vertoeven isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Zelfs 2 keer per dag vanaf groningen.
Groningen
O.a. (onder andere)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een eer wat een eer
Dit stamt ongetwijfeld uit de stellingen tijd over de doodstraf in de VS
Polen is een heerlijk stadje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken mensen die onlangs gebruik hebben gemaakt van de Groningen Gdansk verbinding en ik heb gehoord dat het daar goed vertoeven is
Jezusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst een advertentie voor een bed in een keuken.
1k per maand
Goede prijs/kwaliteitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst een advertentie voor een bed in een keuken.
1k per maand
Daarvoor kan ik ook met de trein naar de randstadquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
wist je dat je van grunn naar gdansk kan vliegen voor 15 ekkies
Mooi stadion he.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:32 schreef Paxcon het volgende:
Hier is Rusnak blij
[ afbeelding ]
Toen stond ik ook te juichen in de Kuip. Zal voorlopig wel de eerste en laatste keer zijn geweest.
Ryanairquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik ook met de trein naar de randstad
moeten het wel daluren zijn
Enige voetbalstadion in Nederland.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah
wel lekker groot in ieder geval
quote:
kut Polenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:33 schreef Calcio het volgende:
Ryanair is wel kut maar Polen is dichtbij dus boeiend
nu kom je op inso z'n shitlistquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah
wel lekker groot in ieder geval
dat niet maar wel de meeste sfeerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
De Kuip is het mooiste stadion ter wereld.
Die gaan met de bus naar de Costa del Solquote:
Ook naar Polen tokkies.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaan met de bus naar de Costa del Sol
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die sfeer is het grootste fabeltje van Nederlandse voetbal
je zit chiller dan in sommige bussen dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
zit je niet opgepropt met z'n allen
Bussen zitten denk ik wel chiller hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je zit chiller dan in sommige bussen dus wat dat betreft
vind het wel waard om op de vlucht te besparen, helemaal zo'n kort vluchtje van twee uur ofzo
Ik zit hier soms in volle bussen in Nederland en dat is veel vreselijkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bussen zitten denk ik wel chiller hoorZeker als je lang bent
2 uur valt mee iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je zit chiller dan in sommige bussen dus wat dat betreft
vind het wel waard om op de vlucht te besparen, helemaal zo'n kort vluchtje van twee uur ofzo
Uiteraard. Maar dat zijn ook geen tourbussenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit hier soms in volle bussen in Nederland en dat is veel vreselijker
weet ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat zijn ook geen tourbussen
rawrquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja hij vond mij lekker, dus prima stelling
Ik had het ook wel erger verwacht jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet ik
maar ik probeer een vergelijking te schetsen qua hoe opgepropt Ryanair is en dat het wat mij betreft wel meevalt dus
ik vind m'n buik en borspieren niet eens zo erg maar armen zou wel wat dikker mogen jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Pax is dan ook niet onknap, alleen wat ecto.
Dat zegt hij netquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:40 schreef Calcio het volgende:
Insomnia wat vind jij de mooiste Europese stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |