SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grunn heeft maar paar vluchten. Logisch ook, is maar kleine stadquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien vliegen ze ook southampton - grun
Hoogste huren ter wereld bijna.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In London is het wel stuk minder toch?
Wat een eer wat een eerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Leuk dat Johannes hier weer post, mijn top10 favoriete users.
Ik zat gisternacht een of ander programma te kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoogste huren ter wereld bijna.
Ik had er normaal alleen van kunnen dromen
Ja oke. Dat klopt wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je in het centrum wonen of buitenwijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal kloppenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat gisternacht een of ander programma te kijken
Een of ander appartementje in Londen gingen ze opknappen en dan verhuren voor 4k per maand
City is bijna belangrijker dan Wall Street.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. Dat klopt wel.
Maar er hangt wel minder een werk boven leven sfeer dan in New York toch
Er tussen in.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
ga je in het centrum wonen of buitenwijk?
Ik ken mensen die onlangs gebruik hebben gemaakt van de Groningen Gdansk verbinding en ik heb gehoord dat het daar goed vertoeven isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Zelfs 2 keer per dag vanaf groningen.
Groningen
O.a. (onder andere)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een eer wat een eer
Dit stamt ongetwijfeld uit de stellingen tijd over de doodstraf in de VS
Polen is een heerlijk stadje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken mensen die onlangs gebruik hebben gemaakt van de Groningen Gdansk verbinding en ik heb gehoord dat het daar goed vertoeven is
Jezusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst een advertentie voor een bed in een keuken.
1k per maand
Goede prijs/kwaliteitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst een advertentie voor een bed in een keuken.
1k per maand
Daarvoor kan ik ook met de trein naar de randstadquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
wist je dat je van grunn naar gdansk kan vliegen voor 15 ekkies
Mooi stadion he.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:32 schreef Paxcon het volgende:
Hier is Rusnak blij
[ afbeelding ]
Toen stond ik ook te juichen in de Kuip. Zal voorlopig wel de eerste en laatste keer zijn geweest.
Ryanairquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik ook met de trein naar de randstad
moeten het wel daluren zijn
Enige voetbalstadion in Nederland.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah
wel lekker groot in ieder geval
quote:
kut Polenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:33 schreef Calcio het volgende:
Ryanair is wel kut maar Polen is dichtbij dus boeiend
nu kom je op inso z'n shitlistquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah
wel lekker groot in ieder geval
dat niet maar wel de meeste sfeerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
De Kuip is het mooiste stadion ter wereld.
Die gaan met de bus naar de Costa del Solquote:
Ook naar Polen tokkies.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaan met de bus naar de Costa del Sol
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die sfeer is het grootste fabeltje van Nederlandse voetbal
je zit chiller dan in sommige bussen dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
zit je niet opgepropt met z'n allen
Bussen zitten denk ik wel chiller hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je zit chiller dan in sommige bussen dus wat dat betreft
vind het wel waard om op de vlucht te besparen, helemaal zo'n kort vluchtje van twee uur ofzo
Ik zit hier soms in volle bussen in Nederland en dat is veel vreselijkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bussen zitten denk ik wel chiller hoorZeker als je lang bent
2 uur valt mee iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je zit chiller dan in sommige bussen dus wat dat betreft
vind het wel waard om op de vlucht te besparen, helemaal zo'n kort vluchtje van twee uur ofzo
Uiteraard. Maar dat zijn ook geen tourbussenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit hier soms in volle bussen in Nederland en dat is veel vreselijker
weet ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat zijn ook geen tourbussen
rawrquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja hij vond mij lekker, dus prima stelling
Ik had het ook wel erger verwacht jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet ik
maar ik probeer een vergelijking te schetsen qua hoe opgepropt Ryanair is en dat het wat mij betreft wel meevalt dus
ik vind m'n buik en borspieren niet eens zo erg maar armen zou wel wat dikker mogen jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Pax is dan ook niet onknap, alleen wat ecto.
Dat zegt hij netquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:40 schreef Calcio het volgende:
Insomnia wat vind jij de mooiste Europese stadion
Heb geen access.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er al nudes opgedoken van de gay sc in KPD?
gewoon uit interesse
bij klm wel iets meer beenruimte maar achja, boeienquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het ook wel erger verwacht ja
Meer etenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind m'n buik en borspieren niet eens zo erg maar armen zou wel wat dikker mogen ja
De kuip.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:40 schreef Calcio het volgende:
Insomnia wat vind jij de mooiste Europese stadion
Oh god moest er niet aan denken dat wat jullie hadden toenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer eten
bijv een hele ierse stew
KLM nooit mee geweest.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij klm wel iets meer beenruimte maar achja, boeien
en gratis eten en drinken, was wel chill
Mis je weinig aan, ik kan bijna gratis naar BKK met klm.quote:
gewoon zo'n voorverpakt broodje, is wel weg te krijgenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KLM nooit mee geweest.
Vliegtuig voedsel is niet heel bijzonder verders
Het was heerlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh god moest er niet aan denken dat wat jullie hadden toen
en nog voorgerecht ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was heerlijk
misschien een tikje veel
Ik twee keer dacht ik, bijv. naar riga, want daar gaan de prijsvechters niet echt naartoequote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KLM nooit mee geweest.
Vliegtuig voedsel is niet heel bijzonder verders
Ryan air gaat naar riga.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik twee keer dacht ik, bijv. naar riga, want daar gaan de prijsvechters niet echt naartoe
syntholquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind m'n buik en borspieren niet eens zo erg maar armen zou wel wat dikker mogen ja
Dat sowieso. Transavia ofzo had patat on boardquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon zo'n voorverpakt broodje, is wel weg te krijgen
Geweest, stelt niets voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:43 schreef Calcio het volgende:
[..]
oh oke dan ben je zeker nog in niet veel stadion geweest want Camp Nou
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:44 schreef Calcio het volgende:
[..]laat maar, je bent weer eens aan het trollen.
Wat vind jij mooi aan camp nou? Je bent geen eens voetbalfan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:44 schreef Calcio het volgende:
[..]laat maar, je bent weer eens aan het trollen.
lol allemaal toeristen die helemaal niets met voetbal hebben daar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:43 schreef Calcio het volgende:
[..]
oh oke dan ben je zeker nog in niet veel stadion geweest want Camp Nou
oh bahquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso. Transavia ofzo had patat on boardDeden ze dan in de magnetron, wordt je ook niet vrolijkv an
Zuid Europa hehquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:46 schreef Paxcon het volgende:
ben daar ook geweest camp nou
teringwarme dag was dat
Reageer eens op Insoquote:
in nederland kan het ook teringwarm zijnquote:
over het algemeen is zuid Europa warmerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in nederland kan het ook teringwarm zijn
en in barcelona kan het koud zijn
dus dat zegt niet zoveel per definitie
tegen wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga hopelijk komende vrijdag
Ik vind dat ook wel lekker jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
over het algemeen is zuid Europa warmer
Maar inderdaad afgelopen juli was het in Nederland 35+ gradenhopelijk krijgen we dat weer deze zomer
ja en lekker niks kunnen doen de hele dag. Beetje films kijken, beetje door de stad fietsen. Beetje gamen. Heerlijk manquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel lekker ja
lekker bruin worden
Ik zat in de kuip toen feyenoord uefa cup won.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:48 schreef Paxcon het volgende:
wel beste wedstrijd die ik ooit heb gezien in de kuip toen
Ik heb vooral verdriet meegemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:50 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Genot ook dit
wat een trots die dag
Mooie pot om bij te zijn ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zat in de kuip toen feyenoord uefa cup won.
Gvd.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:50 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Genot ook dit
wat een trots die dag
in de kuip?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb vooral verdriet meegemaakt.
Nopequote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:51 schreef Calcio het volgende:
[..]![]()
Was jij erbij bij die brand in euroborg jaren geleden?
was prima potje vorig jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie pot om bij te zijn ja.
Ik heb alleen Feyenoord-Vitesse gehadEn nog eentje maar kan me niet meer herinneren
Als kind dan.
Daarna nog naar Feyenoord-AZ geweest keertje met Baboveld en Vitesse vorig jaar dan
Toen heb ik me verbaal niet zo netjes gedragen naar de leidsmanquote:
Blijft je club he.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 15 matige jaren ofzo ja
Florence is wel een godenstadquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nu ideeën aan het opdoen voor de volgende zomervakantie
mijn ouders willen ook naar florence maar daar kan je niet goedkoop naartoe vliegen, anders zou ik wel meegaan
stonden wel stoeltjes in de fik enzo tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
dat was lachen man, werden we geëvacueerd om een brandende wc rol_!
ja klopt maar wel 25 rijen voor mij. Wat een overdreven gedoe was datquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stonden wel stoeltjes in de fik enzo toch
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja klopt maar wel 25 rijen voor mij. Wat een overdreven gedoe was dat
ja das waar, die brand is nu wel heviger dan ik dachtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou hier ook wel weg willen
en als jij niet weggaat kunnen die mensen onder je ook nergens heen
Feyenoord, PSV en Ajax zijn clubs die nooit degraderenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:55 schreef Sked het volgende:
als feyenoord zoals zondag blijft voetballen degraderen ze eerder dan dat ze kampioen worden
Zelfs dan zou het mijn club zijn hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:55 schreef Sked het volgende:
als feyenoord zoals zondag blijft voetballen degraderen ze eerder dan dat ze kampioen worden
Zijn vaak ook tickets naar onbekendere stadjes in italie, misschien dat je vanaf daar goedkoop met de trein kanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja daarom, maar als vliegticket een paar honderd euro kost...
Hm ja, maar wel `Voetbalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:56 schreef Calcio het volgende:
Sowieso is eredivisie een mickeymouse competitie. Spaans voetbal
Arme de Vrijgod toenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit uren gehuild om een verlies tegen de graafschap in de kuip.
Toen heb ik besloten dat het zelfs in de 6e amateur klasse mijn club is.
Ik zie mijn ouders al uren in zo'n bus zittenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn vaak ook tickets naar onbekendere stadjes in italie, misschien dat je vanaf daar goedkoop met de trein kan
Of met Flixbus, die gaat ook naar Italie geloof ik
Was Geert den Ouden toen in topvorm? Of Jason OostGodquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit uren gehuild om een verlies tegen de graafschap in de kuip.
Toen heb ik besloten dat het zelfs in de 6e amateur klasse mijn club is.
Viel allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:59 schreef Calcio het volgende:
PSV - Feyenoord 10-0
Wat een afgang voor die kutfeyenoorders
Geniaal
Die eerste speelde niet voor de graafschap toenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was Geert den Ouden toen in topvorm? Of Jason OostGod
10-0 is voor elke club een blamagequote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
10-0 is gewoon een blamage voor zo'n grote club als Feyenoord.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ging nergens meer over.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
De Cler toenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zat toen nog in het uitvak
#genot
Wat was ik toen agressief zeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Cler toen![]()
We mogen nog blij zijn dat hetbij 10-0 bleef
Wat een held
Maar wat praat jij over voetbal terwijl je het kut vind.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
i know Feyenoord had beter kunnen stoppen en naar huis gaan na de 4-0 ofzo
Lamlendig was datj aquote:
omdat ik tot m'n 14e ofzo wel een fan was en die dingen dus herinnerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wat praat jij over voetbal terwijl je het kut vind.
Jonathan Gecokede Reisquote:
nou dat niet....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
verdediging dramatisch rest is goed btj zelfde als barca
Bahiaquote:
Op de schouders na goaltje tegen VVVquote:
Auassar mocht toen bij 7-0 achterstand zijn debuut maken bij Feyenoordquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Auassar mocht toen bij 7-0 achterstand zijn debuut maken bij Feyenoord
meesterzet betaalde niet helemaal uit
oh ik dacht dat je wou zeggen dat het vergelijkbare kwaliteit wasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
wil jij zeggen dat barca's verdediging goed is?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Auassar mocht toen bij 7-0 achterstand zijn debuut maken bij Feyenoord
meesterzet betaalde niet helemaal uit
oh nee ik bedoel meer dat het beiden bij de verdediging bagger was maar de rest goedquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je wou zeggen dat het vergelijkbare kwaliteit was
Ja die speelt niet bij Barca Hansquote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:08 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee Feyenoord eindigde dat jaar wel goed geloof ik in de competentie
competentiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:08 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee Feyenoord eindigde dat jaar wel goed geloof ik in de competentie
En die was "trans"quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
Calcio is sowieso het grootste gezwel van deze hele SC ja.
Dan ga je nog naar AdoraBella verlangen
Ik kan mij niet druk maken om dingen die vijf jaar geleden zijn gebeurdquote:
quote:
Is nog niet bekend, schijnt er slecht uit te hebben gezienquote:
Je kan geen 17-jarige tweede keeper maken natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dit ook een hoogtepunt
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dit ook een hoogtepunt
Bijlow is jongerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan geen 17-jarige tweede keeper maken natuurlijk
Oh Miazek vervangenquote:
Je zou maar eens een buitenlander voortrekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Miazek vervangenHet is laat
Tsja, geen idee. Ik heb hem nog nooit zien keepen
rot op danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:20 schreef Joezi het volgende:
Kan dat voetbal gelul in VBL, sjongejonge hey!
Dank.
Terwijl ze hem in Polen al de nieuwe Dudek hadden genoemdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Je haalt een buitenlander uit de jeugd, geeft die kansen in de jeugdopleiding.
Is er een kans om bij jong-feyenoord te spelen.
Bijlow
Ach, iedereen met moeilijk karakter is niet welkom.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terwijl ze hem in Polen al de nieuwe Dudek hadden genoemd
Ik snap ook echt niet dat die Tapia gehaald wordquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon op je stek blijven, we moeten hier geen vreemdelingen. RAUS!!!
Veilige aankoop.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat die Tapia gehaald word
Hij kan best ballen, maar we hebben al 40-45 middenvelders.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veilige aankoop.
Die er niets van kan
Tja, echt goede spitsen zijn duur.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan best ballen, maar we hebben al 40-45 middenvelders.
Die niet verkocht worden
Moet er toch een keer van komen zou je zeggenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zolang je geen nieuw stadion hebt blijf je op dat niveau
Te veel belangen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet er toch een keer van komen zou je zeggen
Daarom heb je ook een goed scoutingsnetwerk nodig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, echt goede spitsen zijn duur.
Feyenoord heeft jaren niet het geld gehad om buiten de EU te scoutenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom heb je ook een goed scoutingsnetwerk nodig.
Wat wij hebben is erbarmelijk.
wordt sowieso niks meer gescout in Zuid-Amerika volgejns mij
En als ze het wel hebben is dat wel 1 van de belangrijkere dingen om in te investerenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord heeft jaren niet het geld gehad om buiten de EU te scouten
Vind ik wel. Ze moeten wel?quote:
En dan weer bijna failliet gaan?quote:
Je hoeft ook niet meteen heel je transferbudget over de bank te gooien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan weer bijna failliet gaan?
In 2010 waren we er bijna niet meer door gokjes he?
We hebben ook nauwelijks tot gene transferbudget.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen heel je transferbudget over de bank te gooien.
Ja met absurde salarissenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in 2010 waren 3 transfervrije spelers al bijna genoeg.
Viel wel mee.quote:
Maar te hopen dat ze er toch uit gaan komen danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus je hoeft maar een paar gokjes nemen, en geen kampioen te worden en je bent weg.
Kansloos.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar te hopen dat ze er toch uit gaan komen dan
Naar hoe hoog zal de begroting gaan als ze nieuw stadion hebben? Miljoen of 60?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen als je echt meer geld binnen gaat halen.
Zul je dan pas zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar hoe hoog zal de begroting gaan als ze nieuw stadion hebben? Miljoen of 60?
Voor mijn gevoel zaten ze er helemaal niet zo diep in als een Twente ofzo.quote:
Feyenoord was een paar maand langer hun licentie kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zaten ze er helemaal niet zo diep in als een Twente ofzo.
Wel in die categorie B maar geen puntenaftrek en shit toch?
Als ik het over voetbal wil hebben doe ik dat gewoon, senk joequote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon op je stek blijven, we moeten hier geen vreemdelingen. RAUS!!!
Hou je clubje ff binnen VBL wil je, zo is het voor ons ook niet leuk meerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik het over voetbal wil hebben doe ik dat gewoon, senk joe
Ja weet ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord heeft 10 jaar negatief gestaan he
Ik ben harde kern hier jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hou je clubje ff binnen VBL wil je, zo is het voor ons ook niet leuk meer
Twente is dan in ieder geval nog een keer kampioen gewordenquote:
Maken wij niet meer mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twente is dan in ieder geval nog een keer kampioen geworden
Geloof er ook steeds minder in ja. Met Koeman hadden we een kans, maar ditquote:
Koeman zn kans hangde af van Guidetti die zn shirt uittrok.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof er ook steeds minder in ja. Met Koeman hadden we een kans, maar dit
Dat heb ik eigenlijk altijd wel begrepenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarna wel 2e plek vieren, dus een echte kans was het op dat moment niet.
Ik begreep de vreugde, ik deed er niet aan mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
Dat heb ik eigenlijk altijd wel begrepenNa zoveel jaar misere CL-voetbal vieren
Bekertje maar pakken eens in de paar jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het liet wel zien dat dat geen kampioenskans was.
Verliezen tegen Roda dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bekertje maar pakken eens in de paar jaar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |