SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTL gaat ons die film nog wel door de strot drukken jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die eerste klinkt wel als een dom wijf dus het zal wel een kutfilm zijn
Ik wacht wel tot die op RTL komt
Ja geen idee. Is ook aardig wat stof want ze geven je 3 uur voor dat examenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom Engels :s je krijgt misschien 1 tekst voor ethiek in het Engels :s
Waarom?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel bijzonder dat je dan juridische studie gaat doen fokkie
Hij zag dollartekens in de ogen en is overgestaptquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RTL gaat ons die film nog wel door de strot drukken ja
Ik zie nu ook mr. Frank Visser op SBS, wat is dit?
ik vond Engels op de middelbare vreselijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een 10 op mijn eindlijst havo
Engelsgoden.
Ik niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
omdat hetero's wel onvoldoendes halen
lol drie uur. Mijn tentamens duren twee uur maar nog nooit meer dan een uur gebruiktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Is ook aardig wat stof want ze geven je 3 uur voor dat examen
ben jij in het echt ook een beetje apart?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
omdat hetero's wel onvoldoendes halen
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
lol drie uur. Mijn tentamens duren twee uur maar nog nooit meer dan een uur gebruiktaltijd met half uurtje klaar toch
De vraag stellen..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij in het echt ook een beetje apart?
Ik heb laatst deze quote in real life gebruikt:quote:
Retorische vraag!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij in het echt ook een beetje apart?
WTFquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
lol drie uur. Mijn tentamens duren twee uur maar nog nooit meer dan een uur gebruiktaltijd met half uurtje klaar toch
Fijn. Weet je nog dat stijn mij eens op de vijandenlijst had gezetquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je staat trouwens in mijn vriendenlijst Mortaxx
kk zware dingenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan wetboeken al niet nuttig gebruiken.
Nou ja, dat is wel een dingetje inderdaad. Maar hopelijk gaat het me beter af omdat ik de stof interessant vind.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou ik niet voor elkaar krijgen met ADD.
ik ben echt benieuwd. Ik zou jou echt niet sjd doen hahaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja geen idee, ik zie het wel.
Maar ga het voor de zekerheid wel allemaal bijspijkeren hoor
Oei die is best hardquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb laatst deze quote in real life gebruikt:
Het was hilarisch uiteraard
Je gaat altijd met rechten hele droge stof krijgen he.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel een dingetje inderdaad. Maar hopelijk gaat het me beter af omdat ik de stof interessant vind.
Pretstudie gespot :squote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
succes dan maarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:50 schreef Sked het volgende:
ik zou nooit een opleiding kunnen doen met veel stof
het is superdynamischquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat altijd met rechten hele droge stof krijgen he.
Ik was vandaag met mijn tentamen met 40 minuten van de 3 uur klaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk als een ADD'er, Pax.quote:
dat waren meerkeuzevragen. Vanaf dit blok open vragenquote:
dat klopt dan toch nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was vandaag met mijn tentamen met 40 minuten van de 3 uur klaar.
Bezoek sowieso eerst nog wel open dag enzo hoor. Dus ik kan dan wel het een en ander inwinnen aan informatiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
En nu wil ik niet doemdenken, maar dat is wel echt een dingetje.
En gelijk erachter aan 'satire' lijkt mequote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei het met een kwinkslag uiteraard
Waarom had Stijn dat gedaan, dat is toch een redelijke jongenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fijn. Weet je nog dat stijn mij eens op de vijandenlijst had gezet
Vitessekundequote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:51 schreef Paxcon het volgende:
heb jij eigenlijk nog studieplannen sked?
jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:51 schreef Paxcon het volgende:
heb jij eigenlijk nog studieplannen sked?
ja rechten is niet zo heel spannend hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk als een ADD'er, Pax.
Iets wat fokkie ook is.
Daar gaat het ook niet omquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja rechten is niet zo heel spannend hoor
het komt vast door die beginnende puberteitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom had Stijn dat gedaan, dat is toch een redelijke jongen
ik zit vaak de volle drie uur te schrijvenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
dat waren meerkeuzevragen. Vanaf dit blok open vragen
Huilen
Ben gewoon snelle lezer en denker. Ga niet lang nadenken, beslis gewoon snel :squote:
I know.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar die vakken ga je wel krijgen.
Dat heb ik nog niet geïntroduceerd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En gelijk erachter aan 'satire' lijkt me
Had je aangeboden hem te meeten? Hij vindt dat niet leuk geloof ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het komt vast door die beginnende puberteit
ahquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:51 schreef Sked het volgende:
[..]
ja
wat die plannen precies zijn moet nog wel ingevuld worden
echt kut die MC tentamensquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zit vaak de volle drie uur te schrijven
maar ik had alleen in het eerste jaar wat MC tentamens
Zijn jouw meeste tentamens niet open vragen?quote:
hier doen ze het aan het begin omdat het onmogelijk is open vragen na te kijken bij een toch wel vrij populaire studie binnen 3 wekenquote:
maar hij weet toch wel dat ik toch niet komquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je aangeboden hem te meeten? Hij vindt dat niet leuk geloof ik
Volgens mij heb ik in de hele opleiding 1 meerkeuze tentamen gehad ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben gewoon snelle lezer en denker. Ga niet lang nadenken, beslis gewoon snel :s
Eensch.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
Fokkie waarom vraag je niet gewoon dingen aan mij, open dagen is allemaal nep
heb net gezegd, vanaf dit blok open vragenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn jouw meeste tentamens niet open vragen?
Ja is ook waar. Ik kom binnenkort wel een rechtboek bij je lenen zoals je zeiquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
Fokkie waarom vraag je niet gewoon dingen aan mij, open dagen is allemaal nep
dat wordt nog watquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
echt kut die MC tentamens
gelukkig is m'n eerstvolgende tentamen open
Paxcon en ik hopen dat je graag nog een keer in Groningen komtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar hij weet toch wel dat ik toch niet kom
ik heb nog wel een boek voor je waardoor je niet meer gaat beginnenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is ook waar. Ik kom binnenkort wel een rechtboek bij je lenen zoals je zei
Lijkt me erg gezelligquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en ik hopen dat je graag nog een keer in Groningen komt
cool. Kan je ook wel wat studiwijzers laten zienquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is ook waar. Ik kom binnenkort wel een rechtboek bij je lenen zoals je zei
welke danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
leukste rechtsgebied dus komt goed
Mijn antwoord was serieus, echtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:55 schreef Fylax het volgende:
jammer dat jullie geen serieus antwoord willen geven op mijn vraag
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:55 schreef Sked het volgende:
op middelbare moest ik rondleidingen geven bij open dagen
volgens mij iedereen weggejaagd
Is wel handig als ik een en ander weet van welke stof ik ga krijgen jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
cool. Kan je ook wel wat studiwijzers laten zien
doe ik ook elk jaar. erg leukquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:55 schreef Sked het volgende:
op middelbare moest ik rondleidingen geven bij open dagen
volgens mij iedereen weggejaagd
Notarieel recht zeker?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb nog wel een boek voor je waardoor je niet meer gaat beginnen
maar die zul je vast niet krijgen bij sjd
Hm ja, maar ik heb wel iemand nodig die het toetst danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Fokkie, ik zou vooral oefenen met lange teksten.
Hoezo, je doet het voor jezelf?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, maar ik heb wel iemand nodig die het toetst dan
Nog niks. maar wil weer hbo gaan doen als het even kanquote:
staats is tofquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee staatsrecht
vreselijk saai boek en onleesbaar
ik trek dat ook erg slecht altijdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Want mijn grootste omschakeling was boeken van 800-1k per vak.
Ik moet wel weten hoeveel ik in m`n hoofd heb kunnen stampenquote:
ik wil je best wel af en toe komen overhoren hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, maar ik heb wel iemand nodig die het toetst dan
samenvatten samenvatten samenvattenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet wel weten hoeveel ik in m`n hoofd heb kunnen stampen
hou eens opquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je samen met Paxcon studeren
Dit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
samenvatten samenvatten samenvatten
Rechten studeer je in Groningen, iedereen weet dat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
neen, ik had dit boek:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dat wel
heb je toevallig dat Van der Pot handboek?
Daar moet ik ook nog even aan de slag mee ja. Die maakte ik altijd veul te langquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
samenvatten samenvatten samenvatten
boterbartjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rechten studeer je in Groningen, iedereen weet dat.
(behalve Boterbartje en zijn begeleider)
wil je dat nooit meer postenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:58 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
neen, ik had dit boek:
A.D. Belinfante & J.L. de Reede, Beginselen van het Nederlandse Staatsrecht
ik vind staatsrecht echt heel leukquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee staatsrecht
vreselijk saai boek en onleesbaar
is het ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind staatsrecht echt heel leuk
ja wel leuk beetje kennis van de staatsinrichting opdoenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind staatsrecht echt heel leuk
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bramski genoot er ook heel erg van
misschien kan Paxcon hem een "hey, neuken?" dm'en. Dan gaan de billetjes direct wijdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rickert en Pax
Misschien kunnen ze dubbeldaten met Mortaxx en Tiesje en wie weet hoe die avond afloopt
Schei uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rickert en Pax
Misschien kunnen ze dubbeldaten met Mortaxx en Tiesje en wie weet hoe die avond afloopt
Schijnt niet te werken (bij meisjes dan)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kan Paxcon hem een "hey, neuken?" dm'en. Dan gaan de billetjes direct wijd
Ik heb fantastische voornemens om komend blok ALLES te gaan samenvatten en deugdelijk te documenteren zodat ik 1 prachtdocument per tentamen hebquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wat betreft studie wel geluk dat ik redelijk snel stof oppik
skklquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schijnt niet te werken (bij meisjes dan)
hoorde ik van een vriend
En qua concentratie?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wat betreft studie wel geluk dat ik redelijk snel stof oppik
Paxcon Mortaxxquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schijnt niet te werken (bij meisjes dan)
hoorde ik van een vriend
nou ja zeg wat is dit nouquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon Mortaxx
hey, neuken?
19 jan 2016 @ 01:01:42
Nou ja
Hoe los je dat op danquote:
Rickert en ik plaatsen nu een TRquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon Mortaxx
hey, neuken?
19 jan 2016 @ 01:01:42
Nou ja
Dat is wel handig jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik probeer zo vee mogelijk met mensen op te trekken om stof te discussieren.
hahahahaquote:
Maar het is vooral discipline, niet concentratie/motviatie.quote:
Ja, ik weet het niet zeker, gelukkig zijn sof en ik goed bevriend dus ik denk dat ik een positief soort sukkel ben.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als een meisje je sukkel noemt is dat dan positief of negatief
soms positiefquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als een meisje je sukkel noemt is dat dan positief of negatief
waarom?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rickert en ik plaatsen nu een TR
hoi fylliequote:
dat is heel moeilijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook als je geen concentratie hebt gewoon tijd aan vakken besteden
uitstelgedrag dusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Want concentratie heb ik nooit, dan kan ik FOK!ken of er het beste van maken.
als je een grapje hebt gemaakt of als ze er een lachende smiley bij gebruiktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat idee had ik maar wanneer?
Vind ik moeilijk te doorgronden
vreselijk vind ik datquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had dit blok wel heel veel essays.
hm, wel oke. En dat van jou?quote:
dit was neutraalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het in dit geval is
de fok wayquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vreselijk vind ik dat
nooit motivatie
heb het liefst gewoon hoorcolleges (GEEN WERKGROEPEN) en dan schriftelijke tentamenvorm
werkgroepen>hoorcollegsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vreselijk vind ik dat
nooit motivatie
heb het liefst gewoon hoorcolleges (GEEN WERKGROEPEN) en dan schriftelijke tentamenvorm
nee meer dat je dan 'huiswerk' hebtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de fok way
contact met mensen
kapot veel lesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:08 schreef supersof het volgende:
Volgende periode echt kut rooster eerste paar weken
Maandag 15-18
Dinsdag 10:30-13
Woensdag 15-18
Donderdag vrij
Vrijdag 10:30-13
Telkens voor maar paar uurtjes zoveel reizen
zoveel reizen? zit je niet in arnhemquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:08 schreef supersof het volgende:
Volgende periode echt kut rooster eerste paar weken
Maandag 15-18
Dinsdag 10:30-13
Woensdag 15-18
Donderdag vrij
Vrijdag 10:30-13
Telkens voor maar paar uurtjes zoveel reizen
Vind je? Zijn niet bijzonder veel contacturen toch?quote:
Tja, ik heb 6 uur verplichte werkcolleges.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je? Zijn niet bijzonder veel contacturen toch?
aantal uren valt wel mee. Had gewoon op 1 dag gekund maar jaquote:
ik 4 uurquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, ik heb 6 uur verplichte werkcolleges.
nee, studeer in Utrechtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zoveel reizen? zit je niet in arnhem
is het ook, vind het eigenlijk jammer dat het maar 4 uur isquote:
die dinsdag is dus 1,5 uur hoorcollegequote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik in london woon ga ik wel vaker naar hoorcolleges.
Ik vind hoorcolleges zo afschuwelijk nutteloos.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
die dinsdag is dus 1,5 uur hoorcollegemaarja wil wel gaan, moeilijk vak
wist je dat niet?quote:
oh ben jij zo'n vieze slijmbal?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoorcollege ook alleen om op goede voet met profs te komen ;s
hboquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bij de universiteit of hbo?
Mijn moeder heeft voordat ze mij kreegt jouw soort studie gedaan he.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
wist je dat niet?sjd hebben ze niet in Arnhem
Oh nee wist ik nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
wist je dat niet?sjd hebben ze niet in Arnhem
nee vind het fijn. Boef je het boek niet (zo goed) te lezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind hoorcolleges zo afschuwelijk nutteloos.
eensquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee vind het fijn. Boef je het boek niet (zo goed) te lezen.
haha nicequote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft voordat ze mij kreegt jouw soort studie gedaan he.
Maarja, toen kwam ik. Toen stopte ze. En deed ze pas op haar 30e weer iets.quote:
Heb je hem nog even aangepakt omdat hij Oranje niet naar het EK kon loodsen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik had laatst een coole prof
vader van een voetballer, heerlijke anekdotes
Ja en ik vind het geen leuke stad. En nu ben ik nog dicht bij mijn ouders (nooit verwacht dat dat een factor zou zijn om in Arnhem te blijvenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nee wist ik niet
Utrecht is zeker te duur om te wonen
dat onderschat je altijd he.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:15 schreef supersof het volgende:
(nooit verwacht dat dat een factor zou zijn om in Arnhem te blijven)
kloptquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet ook niet wat sjd is
met mijn common sense gok ik sociaal juridische dienstverlening
Kom gezellig naar Groningen, erg leuke stadquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ik vind het geen leuke stad. En nu ben ik nog dicht bij mijn ouders (nooit verwacht dat dat een factor zou zijn om in Arnhem te blijven)
Utrecht lijkt mij echt zoveel leuker dan Arnhemquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ik vind het geen leuke stad. En nu ben ik nog dicht bij mijn ouders (nooit verwacht dat dat een factor zou zijn om in Arnhem te blijven)
Dat zeker.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je hem nog even aangepakt omdat hij Oranje niet naar het EK kon loodsen?
Ja ik vind het fijn dat ze zo dichtbij wonen. Over een paar jaar komen ze weer hierheenquote:
Ik had zo graag dicht bij mn ouders gewoond.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vind het fijn dat ze zo dichtbij wonen. Over een paar jaar komen ze weer hierheen
Misschien kom ik wel op bezoek ja, maar ik hoef er niet te wonenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom gezellig naar Groningen, erg leuke stad
Al die aardbevingen, bah.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel op bezoek ja, maar ik hoef er niet te wonen![]()
nog een grunnegerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom gezellig naar Groningen, erg leuke stad
zou je naar polen willen verhuizen? Of je ouders naar UK?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had zo graag dicht bij mn ouders gewoond.
Buiten dat is London perfect.
Ik denk dat je er na een bezoekje heel anders over denkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel op bezoek ja, maar ik hoef er niet te wonen![]()
mijn hart kent maar 1 stadquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je er na een bezoekje heel anders over denkt.
Zo vindt Kauai Groningen na Utrecht (ze is een beetje bevooroordeeld) de mooiste stad op aarde.
Ik kan niet in Polen wonen met mn vriendin helaas.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
zou je naar polen willen verhuizen? Of je ouders naar UK?
teringlekkere studentesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
Groningen lijkt me trouwens best een leuke stad
Tintelierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
Groningen lijkt me trouwens best een leuke stad
Trustenquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
In Nederland zou ik alleen in Rotterdam kunnen wonen
Ik kan zo een lijstje namen gevenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
teringlekkere studentes
nee ik heb geen idee
Blijf jij lekker in je provinciale nietszeggende dorpquote:
ik zag op de fb van Paxcon eens een mooi meisje maar ik mag haar niet contacteren van hemquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan zo een lijstje namen geven
maar die namen eindigen allemaal op godin
Misschien kan Mortaxx je helpen bij het fixen, hij is daar erg goed in geloof ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan zo een lijstje namen geven
maar die namen eindigen allemaal op godin
Ons kent onsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Calcio kiest er ook voor in dorpen met 2k mensen te wonen in de VS
jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:23 schreef Calcio het volgende:
[..]
hoe weet je dat. Doe je soms ook mee ofzo
Jaimy is case in point dat ik daar veel beter in benquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kan Mortaxx je helpen bij het fixen, hij is daar erg goed in geloof ik
Hij wil mij ook niet voorstellen aan N godinquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zag op de fb van Paxcon eens een mooi meisje maar ik mag haar niet contacteren van hem
houden zoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog steeds nooit in Groningen geweest
oh ik heb hem pas net ontmoetquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is een feit van algemene bekendheid dat johannes een vrouwenverslinder is
Kom eens langs voor een lekker kopje thee in de binnenstad met al je Groningse fokvriendenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien snoep ik wel van meerdere walletjes, en doe ik graag aan poppers met R godquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is een feit van algemene bekendheid dat johannes een vrouwenverslinder is
Denk niet dat er veel steden zijn tot nu toe in het buitenland waar ik zou kunnen wonen, Rome of New York dan als het moestquote:
Vliegen er maatschappijen van London naar Grunquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom eens langs voor een lekker kopje thee in de binnenstad met al je Groningse fokvrienden
Daar zou niks mis mee zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien snoep ik wel van meerdere walletjes, en doe ik graag aan poppers met R god
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vliegen er maatschappijen van London naar Grun
hoezo NYC, yuppenstad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel steden zijn tot nu toe in het buitenland waar ik zou kunnen wonen, Rome of New York dan als het moest
wat een vriendquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil mij ook niet voorstellen aan N godin
Ik geloof het nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vliegen er maatschappijen van London naar Grun
Veel diversiteit. Drukte en rust tegelijk. Lekker eten.Veel cultuur.quote:
Maar ook een enorme druk om iets te bereiken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel diversiteit. Drukte en rust tegelijk. Lekker eten.Veel cultuur.
Als het een droomstad is moet het wel echt alles hebben
Het zit je erg diep dat er op jou gekotst wordt volgens mijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
het zal voor jou wel bij dromen blijven
FLYBEquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.flybe.com/?dep=GRQ&dest=SEN
Tot binnenkort
Klopt. Op dat punt zou ik er ook nooit kunnen wonen behalve als ik rijk zou zijn en ik zou niks meer hoeven te bereikenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ook een enorme druk om iets te bereiken.
ik dacht juist dat het ontzettend slecht ging met Eeldequote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.flybe.com/?dep=GRQ&dest=SEN
Tot binnenkort
SOOOOWquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
het zal voor jou wel bij dromen blijven
Merk ik in London al.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Op dat punt zou ik er ook nooit kunnen wonen behalve als ik rijk zou zijn en ik zou niks meer hoeven te bereiken
http://www.groningenairport.nl/voor-reizigers/bestemmingenquote:
Helaas nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien vliegen ze ook southampton - grun
Wel als jij de verbinding met Londen gaat ontkennen als er net iemand gebruik van wil makenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik dacht juist dat het ontzettend slecht ging met Eelde
slijmbalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Leuk dat Johannes hier weer post, mijn top10 favoriete users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |