SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook weer goed.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:08 schreef kapteinkluts het volgende:
Station Gilze Rijen
https://www.google.com/ma(...)h%3D0!7i13312!8i6656
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. Tevens voormalig station.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
Eethuys cafe de Generaal, bij station Baarn
Was een makje vanwege het gele stootjuk aan de stationszijde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard helemaal goed. Het dorp is naar deze vogel genoemd.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:29 schreef kapteinkluts het volgende:
De Wilp
https://www.google.com/ma(...)h%3D0!7i13312!8i6656
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:41 schreef _jass het volgende:
Zeer snel Peterselieman! Was hij echt zo makkelijk?ben wel een beetje een spoorkenner en het is een overblijfsel van de HaarlemmermeerlijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk feitje is dat dit lijntje tussen 1978 en 1981 gebruikt werd om treinstellen aan te voeren die pendelden tussen Schiphol en Amsterdam-Zuid en iets later Amsterdam RAI. Ook reden er diverse werktreinen tijdens de bouw van de Schiphollijn.
De museumtram zelf bestaat sinds 1975 en pas in 1981 toen de verbinding Schiphol - Leiden gereed was kon het spoor tot net voorbij de zuidelijke Amsterdamse ring geschikt worden gemaakt voor de tram. Daarna zijn nog verlengingen naar station Amstelveen en Bovenkerk in gebruik genomen.Altijd onderweg naar het avontuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |