SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Allebei hadden het zonder medische hulp niet gered.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:12 schreef Sked het volgende:
http://www.nrcreader.nl/a(...)een-geschenk-van-god
je gaat mij niet wijsmaken dat dit hetzelfde is als Armstrong
Ik hoop dat ik er tegen die tijd zelf toe in staat ben om het goede voorbeeld te geven.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou tot hun 12e niet tot heel zelden. En mijn kinderen daadwerkelijk goed opvoeden over voeding.
Ik zou vanaf bepaalde leeftijd kinderen daar wel meer zelf in laten kiezen, maar wel goed informeren erover.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er tegen die tijd zelf toe in staat ben om het goede voorbeeld te geven.
Zou nu nog een slecht rolmodel zijn.
Nou jawel, want anders maakt het je mening aardig extreem. Want als dit niet uit was gekomen had je Messi ook nooit verdacht gevonden omdat hij toevallig klein is.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Natuurlijk zitten er verschillen in, maar ik ben niet zo van het de ene wel, de andere niet.
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alle rokers moet je lekker oppakken en op de Veluwe droppen met een groot hek eromheen. Dan kunnen normale mensen op zondag lekker rokertjes gaan kijken.
Zul je net zien dat ze niets lusten he.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou vanaf bepaalde leeftijd kinderen daar wel meer zelf in laten kiezen, maar wel goed informeren erover.
Als jij daar over denkt te kunnen oordelen, prima.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jawel, want anders maakt het je mening aardig extreem. Want als dit niet uit was gekomen had je Messi ook nooit verdacht gevonden omdat hij toevallig klein is.
Heeft ook met opvoeding te maken en vooral je manier van kokenquote:Op maandag 18 januari 2016 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze niets lusten he.
Oké man.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alle rokers moet je lekker oppakken en op de Veluwe droppen met een groot hek eromheen. Dan kunnen normale mensen op zondag lekker rokertjes gaan kijken.
ook bij je zusje?quote:
ik nietquote:Op maandag 18 januari 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
De meeste mensen die nauwelijks groente luste(n) zijn namelijk opgegroeid met doorgekookte rotzooi.
Myself included.
Ja. Hoewel eigenlijk niet meer sinds het ziekenhuis.quote:
Dafne Schippers waar nog geen bewijs voor is afstempelen als dopingzondaar is precies hetzelfde als dat bij Messi doen als je niet zou weten dat hij groeihormonen had genomenquote:Op maandag 18 januari 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij daar over denkt te kunnen oordelen, prima.
hoelang al danquote:Op maandag 18 januari 2016 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Hoewel eigenlijk niet meer sinds het ziekenhuis.
Ja, een duursporter met een balsport vergelijken.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dafne Schippers waar nog geen bewijs voor is afstempelen als dopingzondaar is precies hetzelfde als dat bij Messi doen als je niet zou weten dat hij groeihormonen had genomen
Week of twee.quote:
trquote:Op maandag 18 januari 2016 23:18 schreef Trollscience het volgende:
*steekt peuk op*
fak joe fakking kut bitch
In welke zin?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Vinden jullie het moeilijk om voedsel te doseren?
Twee weken gestopt bedoelde ik.quote:
Ja, want dat vergelijk ik ook echt.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, een duursporter met een balsport vergelijken.
Helemaal logisch.
Bij balsporten is het vooral alleen te zien bij een Bale die massas spier aankomt. Of spelers die enorm snel herstellen van spierblessures.
Maar wat is je punt precies?
Je vergelijkt Dafne Schippers waar je veel dingen aan ziet met een Messi die een andere sport beoefend, man is, en geen enorme spiermassa heeft.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, want dat vergelijk ik ook echt.
Uhu
Laat mar alsjeblieft, komen hier toch niet uit
Jaar of anderhalf.quote:
zonder tabakquote:Op maandag 18 januari 2016 23:20 schreef JanCees het volgende:
Inso gaan we ook geen dikke Jerry doen dan
Nee, vind ik ook niet zo nodig.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon de hoeveelheden netjes zo houden dat je maaltijden goed verspreid over de dag zijn.
alleen bij chipsquote:Op maandag 18 januari 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Vinden jullie het moeilijk om voedsel te doseren?
Dat hebben alle homo's wel toch?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alleen bij chips
als die zak open is MOET hij leeg
Doe ik niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je vergelijkt Dafne Schippers waar je veel dingen aan ziet met een Messi die een andere sport beoefend, man is, en geen enorme spiermassa heeft.
Wat is je punt?
Nou ja zegquote:Op maandag 18 januari 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hebben alle homo's wel toch?
Dat heeft altijd zin. Mijn tante is na 15 jaar oid nog gestopt. Heeft inmiddels ook ruim tien jaar geen peuk aangeraakt.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:21 schreef Calcio het volgende:
[..]
dan heeft het nog zin om te stoppen
Hehe, dat heb ik ook wel hoor. Maar eigenlijk bij alle voedselverpakkingen wel, ik haat het om iets halfleeg terug te zetten.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alleen bij chips
als die zak open is MOET hij leeg
Uiterlijkheden en DDR-records die op doping zijn gepakt uit het niets vermorzelen.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Het zijn beide gevallen waarbij er geen reden tot verdenking is (Als je de uiterlijkheden weglaat bij Dafne Schippers)
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik niet.
Het zijn beide gevallen waarbij er geen reden tot verdenking is (Als je de uiterlijkheden weglaat bij Dafne Schippers) maar waar ik me afvraag of je het bij beide zou doen. In het hypothethische geval dat je het niet wist van Messi. Dat bedoel ik. Heeft niks met verschillende sport te maken
quote:De oplossing was relatief simpel: Messi kreeg groeihormonen voorgeschreven. Groeihormonen? Dan is er sprake van doping. „Maar niet bij een negenjarige met een groeiprobleem”, bezweert de arts. „In zijn geval gebruikte ik een fysiologische oplossing voor een hormonale stoornis. Bij doping praat je over grote doses, dat is niet fysiologisch meer.”
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat hebben alle gezonde mensenquote:Op maandag 18 januari 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
De meeste gevolgen van roken kunnen sowieso altijd nog uit je lichaam verdwijnen, ook al heb je 20 jaar gerookt.
Dit is mijn mening ja. Maar laat maar, dat is toch een welles/nietus kwestiequote:
Ik ben het ook met hem eens.quote:
Kun je wel lekker gaan emogiffen, maar het is wel zo.quote:
Ik neem een arts serieuzer dan Inso in deze kwestiequote:Op maandag 18 januari 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is mijn mening ja. Maar laat maar, dat is toch een welles/nietus kwestie
nee na een paar jaar heeft het geen zin meerquote:Op maandag 18 januari 2016 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft altijd zin. Mijn tante is na 15 jaar oid nog gestopt. Heeft inmiddels ook ruim tien jaar geen peuk aangeraakt.
Mijn mening ook, ik heb al gelijk gezegd dat ie 100% gelijk heeft.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is mijn mening ja. Maar laat maar, dat is toch een welles/nietus kwestie
Uh, oke.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem een arts serieuzer dan Inso in deze kwestie
neequote:Op maandag 18 januari 2016 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je wel lekker gaan emogiffen, maar het is wel zo.
Maar dat maakt Messi dus niet immoreel. En de handeling ook niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn mening ook, ik heb al gelijk gezegd dat ie 100% gelijk heeft.
Dus je eigen argumentatie klopt niet, iemand die het lichaam niet heeft moet een andere sport zoeken?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat maakt Messi dus niet immoreel. En de handeling ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |