Oef, ik heb echt nooit tijd om te posten hier. Dus een bijleesgroet

want ik kan het niet meer bijbenen.
fazz, jij ook al zo'n assertieve! Hier staat ze naar de kast te wijzen en in haar handjes te klappen. Daar staan de rozijntjes
Ik voel me soms wel raar als ik over jullie rituelen en ritmes lees. Ons ritme is dat er gene ritme is. En rituelen al helemaal niet

O snapt er niets meer van als we ineens een bokeje gaan lezen voor het slapen gaan. Dus die keilen we gewoon in bed, zeggen dag en dan gaat ze (soms) slapen. Verder doen we werkelijk maar wat. Op het kdv heeft ze een ritme op de klok (moet ook haast wel) en dat houdt ze ook prima vol. Thuis leggen we haar in bed wanneer ze moe is.
Wij gaan dus wel regelmatig hele dagen met haar op pad, hebben we altijd gedaan. Laatst nog in de efteling bv, of een dag winkelen. Ook 's avonds zijn we wel eens weg met haar (heel soms maar). Maar O slaap heel prima in haar wagen, dus dat scheelt een berg. Daar slaapt ze in het kdv ook in (buiten). Dus die is wel gewend om met geluiden en in haar wagen te slapen. Erg handig voor ons. In de efteling legden we haar wagen neer, wandelden wat en poef, weg was ze. En wij dus 1,5 rondbanjeren met slapend kind
Maar dit past bij ons, en gelukkig lijkt O nergens problemen mee te hebben. En mocht ze dat wel hebben, dan passen wij ons aan, het is niet zo dat zij zich aan ons aan moet passen.
Nu staat ze te puzzelen, gek kind. Alle stukjes legt ze gewoon in een keer goed neer. En ze is net een papegaai, ze zegt werkelijk alles na, en onderscheidt Noors en Nederlands. En sleetjerijden is de bom, liefst van de heuvel af. En haar apie is haar alles ("apie"apiiieeee")En op het kdv steelt ze de show als ze liedjes zingen. En ze poepte, in haar luier dan wel, op een potje

. Ze wordt zo groot! /nietgedachtdatikdatclichéooitzougebruiken.
(En een kleine relativerende noot: het is heus ook wel eens een uitdaging hier hoor, maar ik houd het graag positief

)