Droom verder, niet alles het je zelf in de hand.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Yip. Die instelling zal ervoor zorgen dat ze zich niet in de schulden steken en leven van wat ze hebben, spartaans als het moet.
Nee, ga gewoon werken. Letterlijk van 8 tot 5 de stad in om bij elke winkel te soliciteren is nog beter dan je tijd verdoen met vrijwilligerswerk.quote:
Zeker, maar godverjumes, zo'n marij die verdient het toch om helemaal geen uitkering meer te krijgen... Tyfus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Droom verder, niet alles het je zelf in de hand.
ik heb er geen enkele moeite mee als iemand met een uitkering vrijwilligerswerk gaat doen. maar niet 4 uur per week.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, ga gewoon werken. Letterlijk van 8 tot 5 de stad in om bij elke winkel te soliciteren is nog beter dan je tijd verdoen met vrijwilligerswerk.
debat uitlokken denk ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:47 schreef donald_dick het volgende:
Ik vraag mij ondertussen af wat de EO wilde bereiken met dit programma
Ze doet sekschat voor haar sigaretten...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Altijd zo'n kutsmoes, 'dit is nog het enige wat ik heb'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |