nee hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je krijgt niet zomaar hup een boete er overheen hoor.
Daar gaat eerst nog het een en ander aan vooraf. Zoals een gerechtelijke uitspraak.
gewoon hosselenquote:
oke, maar dat doe je 1 keer, en niet elke dagquote:
zodat je kunt fokken!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:30 schreef WcPot het volgende:
En dan bij de buren een haspel in het stopcontact en dan je eigen TV erop aansluiten
Ik dacht even dat ie dat ging doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:30 schreef WcPot het volgende:
En dan bij de buren een haspel in het stopcontact en dan je eigen TV erop aansluiten
En even de wifi code van de buren vragenquote:
en marcaatje pullenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
En even de wifi code van de buren vragen
mijn vriendin kreeg zorgtoeslag onterecht. Meerdere malen stopgezet, niet gelukt. Uiteindelijk een boete moeten betalen.quote:
das een ander programmaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Niet lullen maar poetsen Rotterdams wijf.
Appels met peren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
mijn vriendin kreeg zorgtoeslag onterecht. Meerdere malen stopgezet, niet gelukt. Uiteindelijk een boete moeten betalen.
Kan niet! bij de belasting gaat nooit wat fout.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
mijn vriendin kreeg zorgtoeslag onterecht. Meerdere malen stopgezet, niet gelukt. Uiteindelijk een boete moeten betalen.
idd. Ze is alles behalve Rotterdams.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Niet lullen maar poetsen Rotterdams wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |