de dirk en de lidle zijn gesloten op, euh, doordeweeks?quote:
Er was geen brood dus ze zullen er wel op een zondag heen gestuurd zijn ofzoquote:Op maandag 18 januari 2016 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de dirk en de lidle zijn gesloten op, euh, doordeweeks?
zelfs appie zwijn heeft vers brood op zondagquote:Op maandag 18 januari 2016 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Er was geen brood dus ze zullen er wel op een zondag heen gestuurd zijn ofzoBeetje valsspelen natuurlijk van de EU. Kunstmatig moeilijk maken.
EO gaan ze echt niet op zondag naar de supermarkt sturen.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Er was geen brood dus ze zullen er wel op een zondag heen gestuurd zijn ofzoBeetje valsspelen natuurlijk van de EU. Kunstmatig moeilijk maken.
Is denk op een zondag geweest.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de dirk en de lidle zijn gesloten op, euh, doordeweeks?
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
EO gaan ze echt niet op zondag naar de supermarkt sturen.
ja, soms vergeet ik dat niet iedereen in amsterdam woontquote:Op maandag 18 januari 2016 21:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is denk op een zondag geweest.
Maar wel raar dat de Dirk enzo dan dicht zijn.
Of ze moeten daar met een roulatie systeem werken
Dat moet altijd.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Armoede in Nederland bestaat naar mijn mening dan ook niet, en ik leef ook maar van een laag inkomen. Gewoon een kwestie van budgetteren en prioriteiten stellen.
omdat ze het wel prima vindenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Eerste vraag die in mijn hoofd opkomt, waarom werkt niemand?
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 18 januari 2016 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Volgens mij eet zij gewoon al het eten op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |