Wohoo #NoFearquote:Op zondag 31 januari 2016 11:31 schreef Blaadjes het volgende:
nu de update installen. kijken of ik gelijk geflagged word met mijn stats.
Ken zon duitser die had ban van week. Eigen schuld. Nu mocht hij weer. 2 uurtjes wat in freeroam gekloot...gewoon legaal. Verkoopt paar auto's want weinig geld meer. 10 minuten later...bam ban voor maand. Hahaha man man das toch bizar slecht.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:59 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Beter voorlopig de public lobbies vermijden. Belachelijk dat het zo moet, maar R* laat ons de laatste tijd wel vaker teleurstellen.
Daar zit iets goed fout dan. Die auto-ban bot van ze misschien een beetje te gevoelig afgesteld?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ken zon duitser die had ban van week. Eigen schuld. Nu mocht hij weer. 2 uurtjes wat in freeroam gekloot...gewoon legaal. Verkoopt paar auto's want weinig geld meer. 10 minuten later...bam ban voor maand. Hahaha man man das toch bizar slecht.
Het zou te maken kunnen hebben met de geografische ligging met de daarbij behorende tijd😊quote:Op zondag 31 januari 2016 12:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Iemand zin om geld te verdienen? Hebben 2 man nodig.
Krijgen alleen maar chinezen en russen in onze heist. Wtf is dit.
Waarom poolt R* ons bij elkaar dan? Hebben ze nog nooit van lag gehoord?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Het zou te maken kunnen hebben met de geografische ligging met de daarbij behorende tijd😊
Dat zijn dingen waar r* niet over nadenkt. Zou ook niet nodig hoeven te zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Waarom poolt R* ons bij elkaar dan? Hebben ze nog nooit van lag gehoord?
Euh? Juist wel!quote:Op zondag 31 januari 2016 15:49 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Dat zijn dingen waar r* niet over nadenkt. Zou ook niet nodig hoeven te zijn.
Volgens mij is het wat techniek\lag betreft niet nodig om er over na te denken.quote:
Cool, zal het eens beloerenquote:Zo, ik heb naast m'n Panto berg race en m'n BMX race nu eindelijk een fatsoenlijke race gemaakt:
http://rsg.ms/8096e52
Yep... Kom er aan als ik niet NON STOP in een timeout terecht komquote:Op zondag 31 januari 2016 20:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Iemand geinteresseerd om Mr.E's openstaande heist met ons af te maken?
Het gaat om the Pacific Job as usual, want geld.
Maar G., het is toch race avond? Yeap, maar er zijn geen racers.
Nou ja, het helpt natuurlijk niet wanneer onze twee grootste race fans van een ban genieten. Anders waren we met z'n 5en geweest.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:13 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Edit:ik denk trouwens dat dat race avondje alleen ons hoofd zit
Ze gaan je echt niet 7 maanden bannen als je nog nooit gebanned bent geweest. Hoe kom je aan die informatie?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Blijkt dus wel augustus te zijn.
Tot dan.
Raar. Normaal is 1e week of 9 dagen. 2e maand. 3e permaquote:Op maandag 1 februari 2016 10:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Blijkt dus wel augustus te zijn.
Tot dan.
Als ik probeer in te loggen dan krijg ik you've been banned till 2/8/2016.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nou ja, het helpt natuurlijk niet wanneer onze twee grootste race fans van een ban genieten. Anders waren we met z'n 5en geweest.
Speaking of...
[..]
Ze gaan je echt niet 7 maanden bannen als je nog nooit gebanned bent geweest. Hoe kom je aan die informatie?![]()
En wat was de reden voor de ban, weet je dat al?
Neem maar van mij aan dat je gewoon een ban hebt van max 2 weken. Of je moet ons iets niet vertellen en wel wat heeeeeeel raars hebben gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Als ik probeer in te loggen dan krijg ik you've been banned till 2/8/2016.
Nee, ze worden overladen met berichten geloof ik.
Dat is 8 februari.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Als ik probeer in te loggen dan krijg ik you've been banned till 2/8/2016.
Nee, ze worden overladen met berichten geloof ik.
Gesundheit!quote:Op maandag 1 februari 2016 19:25 schreef aiemkoel het volgende:
Ben er eens een keer niet bij vanavond...vandaag ben ik onverwachts aangevallen door een griepvirus.
M'n strength is naar de klote en stealth kun je helemaal vergeten met m'n hoestbuien. Shooting is gehalveerd door dezelfde hoestbuien en traanogen, en flying en driving hoef ik ook niet te proberen...
Suc6 wel voor de ondernemende en gezonde geesten onder jullie
Uche uche...ben nog niet lekker maar misschien wel even onlinequote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:06 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Vanavond meer spelers dan gisteren?
joh ik dacht dat dit je eerste ban was....1 week/9 dagen?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:44 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Mijn eerste race....
http://rsg.ms/535b1f6
Ik ga proberen er te zijn. Kan het niet beloven. Is al weer behoorlijk druk op het park dankzij carnaval. ....nee geen carnaval bij ons.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Morgen is het weer een race zondag!
We hebben een aardig lijstje met door fokkers gemaakte races, dus bereid je voor...
Ik ben er morgen ook, was even afwezig ivm studie en allesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Morgen is het weer een race zondag!
We hebben een aardig lijstje met door fokkers gemaakte races, dus bereid je voor...
Weet je nou al wat de reden van je ban is? Want volgens mij missen we een belangrijk detail.quote:
Weet je nou al wat de reden van je ban is? Want volgens mij missen we... oh nee, wacht...quote:
0 reactie. Top support.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Weet je nou al wat de reden van je ban is? Want volgens mij missen we een belangrijk detail.
Beiden geen reden voor een ban. Als ik jou was zou ik er achteraan gaan, R* blijven lastig vallen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
0 reactie. Top support.
Ik denk dat het cash ontvangen is. Andere reden zou ik niet weten.
En ben een keer geteleport tijdens een heist met PUG.
Wellicht heeft dat alarmbellen doen afgaan.
Om het af te maken...quote:Op zondag 7 februari 2016 16:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Beiden geen reden voor een ban. Als ik jou was zou ik er achteraan gaan, R* blijven lastig vallen.
(Wel vriendelijk blijven uiteraard.)
Zo, Playlist is er klaar voor.
Voor degenen die mijn laatste 2 races nog willen oefenen: (die staan er ook tussen)
http://rsg.ms/46543e8 - Parkinglot Parcour
http://rsg.ms/d513ea8 - Shipment Shifters
Mijn excuses voor de Suske en Wiske benamingen.![]()
Die ligt op bed en bij mij komt er net onverwacht visite dus sorry mannen....quote:Op zondag 7 februari 2016 20:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
B., Hork is er. Ik gok dat Mr.E nog ziek is en Sosua en Tornado zitten hun straf uit dus dat is het wel.
Misschien wil je neefje ook mee doen?
Sorry, zal je de volgende keer wat meer concurrentie biedenquote:Op zondag 7 februari 2016 22:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dank aan de participanten.Laat me de volgende keer niet zo vaak winnen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:13 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Sorry, zal je de volgende keer wat meer concurrentie bieden
We waren in bloedvorm!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]![]()
Nou ja, in principe is iedereen concurrentie voor me, maar Hork en DHD gaven zondag elke race weg.Wel aardig van ze natuurlijk.
![]()
Wat heb je gedaan dan? Voor zover ik weet trekken ze namelijk alleen je account leeg op het moment dat je zelf geld hebt lopen spawnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou mn ban is over. Alleen de honden hebben gelijk AL mn geld gestript. 20k over nog. Echt srs wat is dat dan?
Willen ze graag dat je het terug cheat ofzo?
Werkelijk niets gespawned. Ik durfde die shady trainers nooit te gebruiken. Keyloggers enzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Voor zover ik weet trekken ze namelijk alleen je account leeg op het moment dat je zelf geld hebt lopen spawnen.
#ervaring
Dan zou ik een ticket openen bij Rockstar, als je aardig tegen ze doet en weet hoeveel je ongeveer had voor je ban, heb je kans dat ze het terugstortenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Werkelijk niets gespawned. Ik durfde die shady trainers nooit te gebruiken. Keyloggers enzo.
Sta wel op het punt though. Maar weet niet hoe.
3 keer een mail gestuurd. 3 keer geen reactie gehad. Beetje klaar met hun support.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zou ik een ticket openen bij Rockstar, als je aardig tegen ze doet en weet hoeveel je ongeveer had voor je ban, heb je kans dat ze het terugstorten
Gaan cheaten zou ik sowieso niet aanraden voor een tweede keer (vrij lange ban en de derde keer zelfs een ban van 20 jaar)
Je moet ze ook niet mailen, dat helpt niet, gewoon een ticket insturen: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/newquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
3 keer een mail gestuurd. 3 keer geen reactie gehad. Beetje klaar met hun support.
Was bij eerdere bans ook. iedereen terug op 20k.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wat Hork zegt, ticket openen. Had je helaas gelijk moeten doen, ik weet zeker dat het dan na een dag of 2 was opgelost.![]()
Ik zou er alsnog achter aan gaan. Kan me voorstellen dat ze geld zullen inhouden, maar alles afpakken lijkt me overdreven.
Nogmaals, dit is niet wat R* medegedeeld heeft, en als Sosua slim is dan gebruikt hij de link die ik gaf om R* aan te geven dat hij niet fout is geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was bij eerdere bans ook. iedereen terug op 20k.
En zoals ik al eerder zei. gekregen geld uitgeven krijg je ban voor. Jij vind dat niet eerlijk maar het is wel zo.
Net als in het echte leven...iemand beroofd een bank een geeft jou een zak geld en jij geeft dat uit.....maakt jou ook strafbaar.
Hier net zo.
Je kan proberen via ticket geld terug te krijgen maar zie het niet gebeuren. Los van dat krijg ik wel een beetje hoed en rand gevoel bij dit alles.
Hoho. Ik heb direct een ticket aangemaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is niet wat R* medegedeeld heeft, en als Sosua slim is dan gebruikt hij de link die ik gaf om R* aan te geven dat hij niet fout is geweest.
R* kan ook niet verwachten dat mensen de rest van hun GTA leven met vals geld blijven rond lopen, waarbij ze automatisch een ban krijgen als ze hier wat van uitgeven. Het is niet moeilijk te zien dat dit idioot is, mensen straffen voor de fouten van anderen.![]()
Ik kan me niets anders voorstellen dan dat R* dit gewoon in orde brengt wanneer Sosua een ticket in dient. Zo niet, dan heeft Sosua meer op z'n kerfstok dan hij doet lijken.
Wilde je nog eens gaan beginnen aan je challenge?quote:
Als je nu gestrafd wordt voor iets wat op de PS3 is gebeurd dan zijn ze daar wel lekker op tijd mee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hoho. Ik heb direct een ticket aangemaakt.
Naar het schijnt kijken ze naar wat je totaal verdiend hebt, en wat je hebt uitgegeven. Ik denk dat ze het geld van de moneygeddon (ps3) ook hebben gecorrigeerd.
Anders zou het die klootviool die mij teleportte tijdens een heist moeten zijn.
Ik ga er vanuit dat het verloren geld is. Shit happens. Jammergenoeg heb ik niet zeeën van tijd net zoals jullie om te spelen om het weer aan te laten groeien. Ik weiger ook om van die shark cards te kopen.
Ziek nou gewoon eens een keer uit, man.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:53 schreef aiemkoel het volgende:
Ik ben wel weer aan het werk maar had beter wat uit kunnen zieken. Maar ja, te druk he.
Dit heeft wel tot gevolg dat ik helemaal uitgeput ben 's avonds, en de afgelopen dagen geen puf meer had om nog iets te doen...
Maar ik zal eens kijken of het vanavond lukt
Ik moet je gelijk gaan geven...vanavond gaat hem niet worden. Moet aan het werk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ziek nou gewoon eens een keer uit, man.Morgen is er weer een dag.
yes... dat wil ik zeker.... maar met wie?quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Wilde je nog eens gaan beginnen aan je challenge?
Wellicht is Mr.E inmiddels weer beter, dan zijn we al met 3.
Ik ben al van de partij, Mr.E vermoedelijk ook wel. Een vierde binnen onze club vinden zal momenteel moeilijk worden gok ik, want het is de laatste tijd een beetje stil hier.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:54 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
yes... dat wil ik zeker.... maar met wie?
heb het net gevraagd maar ze zijn een beetje klaar met GTA....quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik ben al van de partij, Mr.E vermoedelijk ook wel. Een vierde binnen onze club vinden zal momenteel moeilijk worden gok ik, want het is de laatste tijd een beetje stil hier.![]()
Hoe zit het met jouw prive clubje? Zijn er daar nog mensen die het willen proberen en er goed genoeg voor zijn?
Ik zou wel willen, echter bijzonder weinig tijd. WFT vermogen uit mn hoofd leren.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:30 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Echt he. Stelletje nep gamers.![]()
Sosua, ben jij geinteresseerd? Je kan 12 miljoen verdienen, opbrengsten van de heists zelf niet meegerekend. Ben je gelijk weer stinkend rijk.
C'est la vie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, echter bijzonder weinig tijd. WFT vermogen uit mn hoofd leren.
Nice, was ik ook al mee bezig jaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Heb al m'n guns maar een dure gouden finish gegeven, waar mogelijk.Want ik had verder niks meer te kopen, wat met die volle garages.
![]()
Tijd voor nieuwe content en meer garages! Wordt het hier misschien weer een beetje levendig.
Vanavond ben ik weer van de partij!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Heb al m'n guns maar een dure gouden finish gegeven, waar mogelijk.Want ik had verder niks meer te kopen, wat met die volle garages.
![]()
Tijd voor nieuwe content en meer garages! Wordt het hier misschien weer een beetje levendig.
Ik ben ook van de partij! (niet van de arbeid, maar van de heist danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:38 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Vanavond ben ik weer van de partij!
Heisten?
Mr e and b as well?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:01 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Ik ben ook van de partij! (niet van de arbeid, maar van de heist dan)
Goed idee. Misschien kunnen we een eigen playlist maken.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:50 schreef lesleyyb het volgende:
Als over 5 dagen mijn ban afgelopen is ga ik ook maar even wat races maken, heb ik wel behoefte aan na een maand geen gta
Die hebben we al.....quote:Op zondag 14 februari 2016 11:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Goed idee. Misschien kunnen we een eigen playlist maken.
Nou moet je je bestaande races ook nog even hernoemen naar je Suske en Wiske format.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:42 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Die hebben we al.....
dat gezegd te hebben, zie hier mijn eerste motor gerichte race
http://rsg.ms/9cd76a2 - DHD - S&W De Mottige Motor
Misschien door een mid-drive boost/double clutching. Google daar maar even op.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan dat met een "custom off" race de ene t20 veel sneller is dan de andere?
Sommige gasten lopen echt snel uit, terwijl ik echt geen beroerde lijnen hanteer.
Ik weet niet of ik het helemaal volg, maar:quote:Op maandag 15 februari 2016 09:22 schreef murp het volgende:
Klein vraagje, kan je zien of je een heist finale join of moet je maar gaan zoeken?
Bij die uitnodigingen stond toch altijd gewoon setup of final dacht ik....quote:Op maandag 15 februari 2016 10:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het helemaal volg, maar:
Je kan alleen zien wat je joined als je een uitnodiging langs ziet komen van "Pacific Standard Job". Dat is de finale. Volgens mij zie je ook wel eens een uitnodiging voor "Pacific Standard", maar dat is voor het begin van de eerste setup, voor de hele reeks.
Als je vanuit je appartement gaat quick joinen dan kun je niet kiezen wat voor heist je joined maar word je random ergens in gegooid.
Ah ok, goed opletten dusquote:Op maandag 15 februari 2016 10:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het helemaal volg, maar:
Je kan alleen zien wat je joined als je een uitnodiging langs ziet komen van "Pacific Standard Job". Dat is de finale. Volgens mij zie je ook wel eens een uitnodiging voor "Pacific Standard", maar dat is voor het begin van de eerste setup, voor de hele reeks.
Als je vanuit je appartement gaat quick joinen dan kun je niet kiezen wat voor heist je joined maar word je random ergens in gegooid.
Setup wel, dat weet ik zeker. Je ziet de naam van de host en daaronder zie je Setup staan, of Deathmatch of Mission whatever.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bij die uitnodigingen stond toch altijd gewoon setup of final dacht ik....
De 4e is bijna weer beschikbaarquote:Op maandag 15 februari 2016 12:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
we hebben hier 3 mensen die wat vaker willen heisten maar de laatste tijd steeds een 4e persoon missen. Dus als je interesse hebt...Easy money!
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
De 4e is bijna weer beschikbaaren heb wel trek in een banshee 900r dus heb geld nodig...
ok.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Setup wel, dat weet ik zeker. Je ziet de naam van de host en daaronder zie je Setup staan, of Deathmatch of Mission whatever.
Maar ik weet even niet meer of er inderdaad Final staat onder een heist finale. Ik weet alleen dat ik in het verleden nog wel eens een "Pacific Standard" joinde en vervolgens bij de eerste setup belande.
Dus als je alleen de finale wil doen dan moet je in ieder geval de "Pacific Standard Job" kiezen.
Ben nu wel benieuwd of er inderdaad Final onder staat.
Enfin, als je wil heisten, murp, we hebben hier 3 mensen die wat vaker willen heisten maar de laatste tijd steeds een 4e persoon missen. Dus als je interesse hebt...Easy money!
tnxquote:Op maandag 15 februari 2016 13:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dit is degene die we het laatst hebben gespeeld:
http://socialclub.rocksta(...)EYZq9uHUeGvQVvuvpdTQ
quote:Toen ik door onoplettendheid toch een keer een misstap maakte werd ik meteen ongeloofwaardig hard aangepakt. Ik kreeg twee politie-auto’s achter elkaar toen ik door rood licht reed. Ik besloot uit te stappen om het uit te leggen maar de agenten sloegen me meteen het ziekenhuis in.
tis de speld hequote:Op maandag 15 februari 2016 14:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wat zit die Jos te zeiken dan? Als je realisme wilt dan moet je Real-LifeTM gaan spelen.
Zegt me niks.quote:
owwww haha lees maar eens wat artikeltjes door dan wordt het wel duidelijk wat voor site het is.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
http://speld.nl/2016/02/1(...)lemaal-niet-beloond/
[..]![]()
Het is doordeweeks nogal rustig de laatste tijd, en dat is de enige reden waarom ik er dan wat minder ben. Ik heb geen zin om alleen in een lege sessie rond te lopen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Je kan natuurlijk niemand verplichten te spelen maar het is de laatste week toch wel erg rustig.
Sup dudes, geen zin meer?
Op het moment erg druk met m'n studie, maar van het weekend ben ik weer aanwezigquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Je kan natuurlijk niemand verplichten te spelen maar het is de laatste week toch wel erg rustig.
Sup dudes, geen zin meer?
Ben er met een minuut of 30... Heisten dan maar?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Het is doordeweeks nogal rustig de laatste tijd, en dat is de enige reden waarom ik er dan wat minder ben. Ik heb geen zin om alleen in een lege sessie rond te lopen.
Ik ben sowieso wel bijna altijd oproepbaar als ik nodig/gewenst ben. Hoeft niet perse voor heists te zijn.
Edit: Zo ben ik nu online maar er is niemand.![]()
Ik vind het prima. Hopelijk meer geluk met joinen vanavond.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:37 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Ben er met een minuut of 30... Heisten dan maar?
Gaat 'ie sorry zeggen. Geeft toch niks. Niemand neemt je iets kwalijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:44 schreef aiemkoel het volgende:
Ja sorry guys, ik ben ook wat minder aanwezig geweest en duurt nog wel een paar dagen denk ik.
Combinatie werk, familie en de griep waar ik nog niet helemaal vanaf ben.
Vanavond mag ik het werk van deze middag doen, waarvoor dank aan de gewaardeerde collega's![]()
Dit weekend ben ik er zeker weer!
Ik doe een gok:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk vanavond vanaf een uur of 8 online te zijn.
Wat mij opvalt overigens is dat die banshee het toch niet onaardig doen in de super races.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |