SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban
[ Bericht 1% gewijzigd door lesleyyb op 18-01-2016 21:35:50 ]![]()
Kwam je nog terug?
Kun je ook fokcrewpc link vervangen met onze eigen crew? Fokcrewpc is toch dood.
Moet wel meer aangepast worden in de OP, maar dat komt nog wel.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
donequote:Op maandag 18 januari 2016 21:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Kun je ook fokcrewpc link vervangen met onze eigen crew? Fokcrewpc is toch dood.
Moet wel meer aangepast worden in de OP, maar dat komt nog wel.![]()
![]()
Dank u!quote:
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Doc is aangepast. Makkelijker bij te houden dan de OP.
Het leek mij misschien wat om 1 van de avonden in de weekenden als vast race avondje te bombarderen. Is dat wat?
Tornado stond in ieder geval al te springen.
Of het een idee is laat ik verder aan meneer B. en meneer T. over, gezien jullie volgens mij de grootste race fans zijn.
Ik stel voor: woensdag en zondag race avond voor de liefhebbers.
Zal vast niet elke week lukken maar we kunnen het in de op zetten dat we op die dagen racen.
T. Jij bent van de playlists. Misschien kun je een paar leuke in de op zetten?Ich hock in meinem Bonker![]()
Zolang er maar geen custom races als looping/wallclimbing shit in de lijst staan. Dat soort races heb ik geen trek in. Normaal racen is al enerverend genoeg voor me.
zal eens even gaan neuzenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:46 schreef Blaadjes het volgende:
Ik stel voor: woensdag en zondag race avond voor de liefhebbers.
Zal vast niet elke week lukken maar we kunnen het in de op zetten dat we op die dagen racen.
T. Jij bent van de playlists. Misschien kun je een paar leuke in de op zetten?
dan maken we de ene avond een raceavond met gewone en andere met random dingen, iedereen blijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zolang er maar geen custom races als looping/wallclimbing shit in de lijst staan. Dat soort races heb ik geen trek in. Normaal racen is al enerverend genoeg voor me.![]()
wel sneu dat blaadjess op inactief staat haha.
Hij komt wel weer hoor....tyfus computer.Ich hock in meinem Bonker![]()
Hij krijgt nog 2 weken, want anders, RAUS!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
wel sneu dat blaadjess op inactief staat haha.
Hij komt wel weer hoor....tyfus computer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hij krijgt nog 2 weken, want anders, RAUS!Ben jij dat a dolf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich hock in meinem Bonker![]()
Sorry, ik had even een out of body experience. Ofzoiets.quote:
Willen jullie even een paar seconden van jullie leven inleveren om dit te upvoten?
https://support.rockstarg(...)n-Issues-Suggestions
"Geen zin om te lezen. Wat upvote ik dan?"
Lang verhaal kort: Sommige voertuigen zijn veel te snel vergeleken met hun mede-klasse auto's. Ze zitten of in de verkeerde klasse of hebben gewoon een veel te grote voorsprong op andere auto's.
Dit leidt er bevoorbeeld naar dat de Sterling GT verreweg de beste is voor Classic races en de Schafter V8 (armoured) de rest van de sedans ver achter zich laat.
(Zie mijn eerdere post over de beste auto per race klasse.)
R* moet al die shit fixen en deze meneer heeft er een mooie post van gemaakt. Uiteindelijk is het dan de bedoeling dat meerdere auto's per klasse weer aan elkaar gewaagd zijn zodat de races weer leuker en gevarieerder worden.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Dus vanavond de eerste race avond? Zal even een playlist of een paar races opzoeken die (speciaal voor gotcha) geen gekke dingen bevatten. Als er toch iets aparts in een race zit dan is het buiten mijn weten om, maar dat verwacht ik niet![]()
Wat ook wel leuk is als de host wat meer rondjes opgeeft dan de standaard 2 rondjes. Stuk of 5 ofzo. Dan is de race niet meteen over voor iemand die een dikke faal maakt.
Ik ben er rond half 9.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
waarschijnlijk geldt het voor de meesten dat we een dikke faal gaan maken. ik heb voor nu R* verified races genomen, daarvan ben ik 99% zeker dat er geen jumps en loops in zitten, maar heb ze geen van allen getest dus heb zelf ook geen idee hoe ze lopenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:04 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dan is de race niet meteen over voor iemand die een dikke faal maakt.![]()
Er zitten inderdaad geen loops etc. in R* verified races.
Uiteraard rijden we allemaal wel eens tegen een muur op of missen een afslag, maar met wat meer dan 2 rondjes heb je nog een kans om het goed te maken en weer in te lopen. Maakt het wat spannender.
[..]
Hij krijgt nog 2 weken, want anders, RAUS!Liever vandaag dan morgen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hij krijgt nog 2 weken, want anders, RAUS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geintje jongen, don't kill me.quote:![]()
Komen jullie ook even online racen?
Zoontje is ziek en vrouw is er niet dus vandaar dat ik ineens weg moest. Ben zo weer terug hopelijk
Maar die race was een kloterace. Te veel klote bochten en een klote klasse daarbovenop.![]()
We moeten gewoon eens ophouden die Issi te gebruiken, want die stuurt niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:44 schreef aiemkoel het volgende:
Zoontje is ziek en vrouw is er niet dus vandaar dat ik ineens weg moest. Ben zo weer terug hopelijk
Maar die race was een kloterace. Te veel klote bochten en een klote klasse daarbovenop.
Ja dus.quote:
Leuk om toch nog met 5 personen te eindigen. Hij was weer fijn. Zondag weer!
Ondanks mijn korte deelname washet leuk en soms confronterend met ene hork.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ja dus.
Leuk om toch nog met 5 personen te eindigen. Hij was weer fijn. Zondag weer!
Desalniettemin genotenIch hock in meinem Bonker![]()
Had je je gelijke gevonden qua botsen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ondanks mijn korte deelname washet leuk en soms confronterend met ene hork.
Desalniettemin genoten
Ik raak wel eens iemand in de 1e ronde. Aiemkoel beukt je gewoon 100 meter voor de finish van de weg. Zo hard dat je gewoon laatste wordt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Had je je gelijke gevonden qua botsen?Ich hock in meinem Bonker![]()
Normaal gesproken is hij niet zo'n beuker, dus ik heb dit donkerbruine vermoeden dat je nog wat tegoed had.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik raak wel eens iemand in de 1e ronde. Aiemkoel beukt je gewoon 100 meter voor de finish van de weg. Zo hard dat je gewoon laatste wordt.
Slijmbalquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:52 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Normaal gesproken is hij niet zo'n beuker, dus ik heb dit donkerbruine vermoeden dat je nog wat tegoed had.
Ich hock in meinem Bonker![]()
Nu-uh, mensenkennis.quote:
Hahaquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef lesleyyb het volgende:
nou, het heeft even geduurd, maar R* heeft me nu toch gevonden, tot 19 februari jongens
De ban kwam in ieder geval minder snel dat jij me laatst voorbij kwam fietsenquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef lesleyyb het volgende:
nou, het heeft even geduurd, maar R* heeft me nu toch gevonden, tot 19 februari jongensStaat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:06 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
De ban kwam in ieder geval minder snel dat jij me laatst voorbij kwam fietsen
Ik wist het, vroeger of later...quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef lesleyyb het volgende:
nou, het heeft even geduurd, maar R* heeft me nu toch gevonden, tot 19 februari jongens
quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef lesleyyb het volgende:
nou, het heeft even geduurd, maar R* heeft me nu toch gevonden, tot 19 februari jongens![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ik crash even hier zo.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef lesleyyb het volgende:
nou, het heeft even geduurd, maar R* heeft me nu toch gevonden, tot 19 februari jongensgodver.
![]()
Dat rijden zonder slipstream vind ik tot dusver wel fijner, maar ik kan het me voorstellen dat het ook minder leuk is als je geen goede auto hebt/niet zo goed kunt rijden.
Wat vond de rest?
Ik vond het heerlijk vooraan te rijden, wetende dat niet een of andere slipstreamert m'n kofferbak in catapulteert. Geeft een stuk minder stress.
Ja, ketchup vind ik verplichte kost. Anders kun je na 1 crash van je toetsenbord weglopen en bier gaan halen voor de volgende race.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:23 schreef LompeHork het volgende:
Slipstream heb ik altijd al bagger gevonden, die ketchup () is dan wel weer o.k.
Zet catch-up maar uit de volgende keer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ja, ketchup vind ik verplichte kost. Anders kun je na 1 crash van je toetsenbord weglopen en bier gaan halen voor de volgende race.![]()
![]()
Echt niet, dan gaat Misterrrr-e nog harder vloeken nadat hij crasht.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zet catch-up maar uit de volgende keer.
Catch-up is echt kut. Slipstream gaat nog.
Voor echt racen, allebei uit.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Slipstream is juist kut, want dan ben je elkaar omstebeurt continu aan het inhalen. Mooi voorbeeld, Misterrrr-e en ik op dat vliegveld circuit. We wisselen elkaar de hele tijd af met op de eerste plek staan waarbij 1 van de 2 gewoon de dikke vette pech heeft als eerste in de buurt van de finish aan te komen waar de 2e zich er met gemak nog even langs catapulteert en 1e wordt. Het is vrijwel cheaten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Catch-up is echt kut. Slipstream gaat nog.
Voor echt racen, allebei uit.
Catchup is wat dat betreft veel leuker, want als je een fout maakt en je ligt zo ver achter dat je niemand's slipstream kunt gebruiken dan kun je in ieder geval nog wat inlopen als je je best doet. Zo hou je iedereen in de race, dus dat moeten we er wel inhouden vind ik.
En om te voorkomen dat ik nog meer ga vloeken dusquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Slipstream is juist kut, want dan ben je elkaar omstebeurt continu aan het inhalen. Mooi voorbeeld, Misterrrr-e en ik op dat vliegveld circuit. We wisselen elkaar de hele tijd af met op de eerste plek staan waarbij 1 van de 2 gewoon de dikke vette pech heeft als eerste in de buurt van de finish aan te komen waar de 2e zich er met gemak nog even langs catapulteert en 1e wordt. Het is vrijwel cheaten.
Catchup is wat dat betreft veel leuker, want als je een fout maakt en je ligt zo ver achter dat je niemand's slipstream kunt gebruiken dan kun je in ieder geval nog wat inlopen als je je best doet. Zo hou je iedereen in de race, dus dat moeten we er wel inhouden vind ik.![]()
Verder heb ik met catchup geen problemen, je hebt er alleen vrij weinig aan als je blijft crashen zoals ik.![]()
En toch is het jammer want je kan normaal gesproken harder rijden dan ik. Ik ben nog altijd niet vergeten hoe je me een maand of wat geleden compleet vernietigde ondanks dat ik nagenoeg foutloos reed.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:32 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
En om te voorkomen dat ik nog meer ga vloeken dus![]()
Verder heb ik met catchup geen problemen, je hebt er alleen vrij weinig aan als je blijft crashen zoals ik.
Concentreer je je teveel op degene die voor je rijdt? Of neemt je frustratie de overhand waardoor je alleen nog maar slechter gaat rijden? (Basseer ik even op je gemopper gister.)
Niet dat ik een expert ben () maar het helpt mij om anderen te negeren, met name degene die vooraan rijdt. Gewoon lekker je rondje gaan rijden en aangenaam verrast zijn dat je ineens zoveel races wint. Jij bent immers een snellere chauffeur dan ik, dat heb ik gezien en dat blijf ik volhouden.
En mensen moeten wat minder tegen je aan botsen natuurlijk.![]()
Ik ben zelf veel en veel te voorzichtig/langzaam in bochten, juist omdat ik niet wil crashen. Iedereen die gisteren mee reed hoort mij gewoon met gemak te kunnen verslaan. De meeste wins die ik had kwamen door mensen die voor me reden maar zich uiteindelijk de zee/een tuin/een telefoonpaal in reden.
Bad luck streak waarschijnlijk....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
En toch is het jammer want je kan normaal gesproken harder rijden dan ik. Ik ben nog altijd niet vergeten hoe je me een maand of wat geleden compleet vernietigde ondanks dat ik nagenoeg foutloos reed.
Concentreer je je teveel op degene die voor je rijdt? Of neemt je frustratie de overhand waardoor je alleen nog maar slechter gaat rijden? (Basseer ik even op je gemopper gister.)
Niet dat ik een expert ben () maar het helpt mij om anderen te negeren, met name degene die vooraan rijdt. Gewoon lekker je rondje gaan rijden en aangenaam verrast zijn dat je ineens zoveel races wint. Jij bent immers een snellere chauffeur dan ik, dat heb ik gezien en dat blijf ik volhouden.
En mensen moeten wat minder tegen je aan botsen natuurlijk.![]()
Ik ben zelf veel en veel te voorzichtig/langzaam in bochten, juist omdat ik niet wil crashen. Iedereen die gisteren mee reed hoort mij gewoon met gemak te kunnen verslaan. De meeste wins die ik had kwamen door mensen die voor me reden maar zich uiteindelijk de zee/een tuin/een telefoonpaal in reden.
(of een maand geleden een good luck streak)
![]()
Ammehoela.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:34 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Bad luck streak waarschijnlijk....
(of een maand geleden een good luck streak)
Catch up zorgt er voor dat je begrenzer aan gaat naar rato. Als je eerste ligt is het meh. Maar goed..
Nog animo vanavond om te racen?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Yes, yes, ik weet hoe het werkt. Als een elastiek.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Catch up zorgt er voor dat je begrenzer aan gaat naar rato. Als je eerste ligt is het meh. Maar goed..
Nog animo vanavond om te racen?'Rubberbanding.' Hoe verder de afstanden tussen de racers, hoe meer gespannen het elastiek is en aan de hand daarvan krijgt de laatste een flinke boost en de eerste moet op de rem.
Maar rubberbanding zal er nooit voor zorgen dat mensen die dichtbij elkaar rijden hinder ondervinden, omdat het elastiek dan niet gespannen is.
Ofwel, ik zie hier alleen maar goeds in.
Vandaag is er een heist als alles goed gaat. Sowieso heb ik net 2 avonden achter elkaar geraced. Vanavond wil ik weer relaxen.
Zondag hebben we sowieso weer een race avond.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Klinkt een beetje als: nivelleren is een feestje.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:15 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Yes, yes, ik weet hoe het werkt. Als een elastiek.'Rubberbanding.' Hoe verder de afstanden tussen de racers, hoe meer gespannen het elastiek is en aan de hand daarvan krijgt de laatste een flinke boost en de eerste moet op de rem.
Maar rubberbanding zal er nooit voor zorgen dat mensen die dichtbij elkaar rijden hinder ondervinden, omdat het elastiek dan niet gespannen is.
Ofwel, ik zie hier alleen maar goeds in.
Vandaag is er een heist als alles goed gaat. Sowieso heb ik net 2 avonden achter elkaar geraced. Vanavond wil ik weer relaxen.
Zondag hebben we sowieso weer een race avond.
Ik ben wel in voor een race vanavond!Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Volgens mij stond je op de planning voor een heist met ons. Ik weet dat Hork, Mr.E en ik iig al op je wachten?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:32 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als: nivelleren is een feestje.
Ik ben wel in voor een race vanavond!
Ach, shit happens. Evengoed wel een perfecte 1.250.000 binnen geharkt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:19 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Was weer fijn allen die bank was niet nodig.
@Misterrrr-e: Ik heb die time trial gehaald, zelfs met een grove fout nog een paar seconden over:
Toch een stukje treinspoor dus.
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Misterrrr-e: Ik heb die time trial gehaald, zelfs met een grove fout nog een paar seconden over:
Toch een stukje treinspoor dus.
![]()
Zegt nog niets dat ik hem daardoor ook kan halen...keek zojuist even maar je bent nu offline, time trial is ook meteen weg![]()
Ben er in een paar minuten.
Stom trouwens dat je iemand in je sessie moet hebben om deze time trials te doen.
Je mag van R* geen plezier hebben in je eentje wanneer je online bent.
[ Bericht 40% gewijzigd door Jolly_Reaper op 24-01-2016 18:52:45 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
present.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben er in een paar minuten.
Stom trouwens dat je iemand in je sessie moet hebben om deze time trials te doen.
Je mag van R* geen plezier hebben in je eentje wanneer je online bent.
Wat er ook nog gebeukt vanavond?
Het racen wel, het beuken hopelijk niet. *kijkt Blaadjes aan*quote:My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Al hoort het beuken er wel een klein beetje bij. Beuken is misschien niet de juiste woordkeuze, toucheren misschien?Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
komt door jouw lag. jij lagged zo erg dat als ik over de finish komt jij er gewoon nog staat in de start positie en in de uitslag blijk je dan toch te hebben gewonnen.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Het racen wel, het beuken hopelijk niet. *kijkt Blaadjes aan*Ich hock in meinem Bonker![]()
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
komt door jouw lag. jij lagged zo erg dat als ik over de finish komt jij er gewoon nog staat in de start positie en in de uitslag blijk je dan toch te hebben gewonnen.
Lekker race avondje was dat weer, mensen.
Ja idd...en non-contact vind ik een blijvertjequote:Op zondag 24 januari 2016 22:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Lekker race avondje was dat weer, mensen.
Er is iedere keer gezeik over het beuken dus lijkt me veel eerlijker.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 januari 2016 19:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
komt door jouw lag. jij lagged zo erg dat als ik over de finish komt jij er gewoon nog staat in de start positie en in de uitslag blijk je dan toch te hebben gewonnen.![]()
![]()
Er zal ongetwijfeld gemopper komen, maar ik ben hier ook voor. Elke keer die 'pile-ups' bij de eerste bocht, en er soms niet langs kunnen door al die smalle steegjes.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:49 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Ja idd...en non-contact vind ik een blijvertje
Er is iedere keer gezeik over het beuken dus lijkt me veel eerlijker.
Nou ja, als anderen non-contact niet leuk vinden dan kunnen we het altijd nog afwisselen.![]()
Ik ga van de week eens een paar races maken waar we gebruik van vans kunnen maken. Schande dat R* hier helemaal geen races voor heeft.![]()
Zal ze eerst hier publiceren zodat men ze kan oefenen zodat ik geen voorkennis heb.
Was inderdaad weer leuk!quote:Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld gemopper komen, maar ik ben hier ook voor. Elke keer die 'pile-ups' bij de eerste bocht, en er soms niet langs kunnen door al die smalle steegjes.
Nou ja, als anderen non-contact niet leuk vinden dan kunnen we het altijd nog afwisselen.![]()
Ik ga van de week eens een paar races maken waar we gebruik van vans kunnen maken. Schande dat R* hier helemaal geen races voor heeft.![]()
Zal ze eerst hier publiceren zodat men ze kan oefenen zodat ik geen voorkennis heb.
Ben benieuwd naar de nieuwe rondes. Zal eens een fraaie van scoren.
Moet wel dringend wat geld hebben want mijn vermogen is snel gezakt met alle auto's die ik gekocht heb in de afgelopen dagen.
FF loeren of ik nog wat pasifics laatste ronde mee kan pakken in de publics. Das toch de snelste manier van verdienen.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Ik ben sowieso altijd van de partij om die nog een paar keer te doen. Misterrrr-e vast ook wel.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:51 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
FF loeren of ik nog wat pasifics laatste ronde mee kan pakken in de publics. Das toch de snelste manier van verdienen.
Iemand anders ook zin? Misschien dat we dat een paar avondjes kunnen doen aankomende week.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik krijg GTA V niet werkend op linuxHad er niet veel van verwacht maar kwam een prima handleiding tegen ervoor dat het zou moeten werken
Dat wordt een dualboot![]()
Als ik weer windows draaiende heb ben ik van de partij. Moet maar ff een SSD kopen om windows op te installerenquote:Op zondag 24 januari 2016 23:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik ben sowieso altijd van de partij om die nog een paar keer te doen. Misterrrr-e vast ook wel.
Iemand anders ook zin? Misschien dat we dat een paar avondjes kunnen doen aankomende week.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2016 07:49:06 ]![]()
quote:Op maandag 25 januari 2016 07:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik weer windows draaiende heb ben ik van de partij. Moet maar ff een SSD kopen om windows op te installeren![]()
- Overzicht voor de liefhebber - Welke auto voor welke race?
Over het algemeen is er nogal een verschil met het rijden op een bochtig circuit en een circuit als het vliegveld of snelweg. No shit! No shit.
Gezien Broughy1322 filmpjes heeft gemaakt van de topsnelheden van elk voortuig heb ik het even samengevat voor jullie gemak.
In a nutshell: Als je van elke klasse 2 auto's hebt, 1 voor bochten en 1 voor lange stukken, dan ben je in feite voor elke race voorbereid.
Wat scheelt is dat er een paar klasses zijn waar 1 auto sowieso altijd domineert. Scheelt weer in aanschafkosten.
De auto die per regel het eerst wordt genoemd is het snelst, maar bij een fractie van een seconde, dus dat boeit niet echt. Daarbij heeft Broughy1322 uiteraard de tests gedaan en hij zal ongetwijfeld beter of slechter rijden afhankelijk van de auto. Als jij een auto lekker vindt rijden dan is het misschien beter die auto aan te houden dan jezelf te forceren in een auto waar je niet fatsoenlijk in vooruit kunt komen of continu mee uit de bocht vliegt. Ofwel, het is allemaal geen exacte wetenschap. De één kan immers geweldig rijden in een Zentorno en de ander maakt er een potje van.
Het gaat hier om auto's en motoren die volledig zijn geupgrade!
- Compacts -
Bochtig circuit: Rhapsody/Panto
Lange stukken circuit: Blista/Issi
- Coupes -
Bochtig circuit: Zion/Felon/Exemplar
Lange stukken circuit: Windsor/Sentinel XS/F620
- Motorcycles -
Bochtig circuit: Bati 801/Akuma
Lange stukken circuit: Hakuchou/Bati 801
De Bati 801 en Bati 801RR zijn exact hetzelfde.
- Muscle -
Bochtig circuit: Dominator/Coquette Blackfin/Blade
Lange stukken circuit: Dominator
Uiteindelijk domineert de Dominator alles. Toch maar eens leren rijden in dat ding...
- Off-Road -
Bochtig circuit: Sanchez/Bifta/Blazer/Dune Buggy/Hot Rod Blazer
Lange stukken circuit: Sanchez/Brawler
De Sanchez is de absolute nummer 1, zolang je maar die wheelies blijft maken. Ik ben het er inmiddels wel mee eens dat Off-Road gesplitst moet worden in Off-Road motoren en Off-Road auto's, gezien dat ding zo enorm domineert.
- Sedans -
Bochtig circuit: Shafter V12 (Armoured)
Lange stukken circuit: Shafter V12 (Armoured)
Zodra R* de Schafter V12 (Armoured) in de Sports klasse gooit, waar deze belachelijke auto thuis hoort, dan is de standaard Schafter de beste auto voor zowel bochten als rechtdoor.
- Sports -
Bochtig circuit: Elegy RH8/Massacro (Racecar)/Jester (Racecar)/Massacro/Feltzer
Lange stukken circuit: Massacro (Racecar)/Massacro
- Sports Classics -
Bochtig circuit: Stirling GT
Lange stukken circuit: Z-Type/Monroe/Pigalle/Casco
Ik aanbid de Stirling GT, maar deze is absoluut een slechte keuze op bijv. een vliegveld race. Het verbaasde me dat Blaadjes me een tijdje terug zo makkelijk inhaalde met z'n Monroe, maar dat komt dus omdat de Stirling GT op lange stukken niet vooruit te branden is en de Monroe even snel is als een T20/Osiros/Zentorno etc. Respect.
- Super -
Bochtig circuit: T20/Osiris/Zentorno/Entity XF/Turismo R
Lange stukken circuit: Adder/T20/Osiris/Zentorno/Turismo R
De T20, Osiris, Zentorno en Turismo R hebben exact dezelfde snelheid op rechte stukken.
- SUVs -
Bochtig circuit: Huntley S
Lange stukken circuit: Huntley S
- Utility -
Bochtig circuit: Faggio
Lange stukken circuit: Faggio
- Vans -
Bochtig circuit: Gang Burrito
Lange stukken circuit: Gang Burrito
Er zijn van R* uit geen Van races. Grrrretverdrrrie. Dus deze zul je alleen maar in custom races zien.R*!
quote:![]()
@Hork: Dit geloof je niet. Ik start die creator op om een Van race te maken... Vans staan er gewoon niet tussen!![]()
Waarom kan je in de console versies van het spel zowel Van races maken (want ze zijn er wel) als objecten op elkaar stapelen (om bijv. een looping te maken) maar in de PC versie niet?
Fuck this shit, ik ga weer een ticket aanmaken bij R*.
Edit: Derp derp, ik moet de starting grid naar large zetten, anders passen ze niet!![]()
Evengoed, waarom kan ik geen ramps op elkaar stapelen. Grrr.
Edit2: Echt he, kan dus wel een Van race maken, maar Gang Burrito is geen geldige optie in deze race. Wat is dit voor shit, ik krijg er hart-ritme stoornissen van.
Edit3: Nou ja, gelijk maar even m'n Panto berg-race gepubliceerd: http://rsg.ms/92550ccI live to serve.quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door Jolly_Reaper op 25-01-2016 20:43:31 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik heb er ook een gemaakt. Lange asfalt race.. Scherpe bochten en ook lange stukken. Ben effe de naam kwijt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Doe eens een linkje geven dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb er ook een gemaakt. Lange asfalt race.. Scherpe bochten en ook lange stukken. Ben effe de naam kwijt.
hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Doe eens een linkje geven dan?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Via je social club profiel, maar laat maar, ik kon via jouw profiel ook jouw zelfgemaakte races zien, dus ik heb hem.quote:
tnx voor de info gotcha!!![]()
Misschien moet ik ook weer eens een race in elkaar draaien.
Suggesties/verzoeken zijn welkom.
Mijn verzoek: Geen loopings, corkscrews en wallclimbing.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:21 schreef Blaadjes het volgende:
Misschien moet ik ook weer eens een race in elkaar draaien.
Suggesties/verzoeken zijn welkom.
Nog een verzoek: Van races.Net getest, ook al staat de Gang Burrito niet in de lijst van Vans in de editor, hij is wel te selecteren in een custom race. Halleluja.
Dominator is srs een goede auto? Wheelspin als een malle en een wegligging van een dweil, sabre turbo ftw!!! (Hou mijn dominator wel though, maar alleen omdat hij er gruwelijk uit ziet)![]()
Nou ja, wat ik al zei, ligt er uiteraard wel aan of je er mee kunt omgaan. In theorie is hij dus de snelste, zolang je er goed mee kan rijden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:06 schreef lesleyyb het volgende:
Dominator is srs een goede auto? Wheelspin als een malle en een wegligging van een dweil, sabre turbo ftw!!! (Hou mijn dominator wel though, maar alleen omdat hij er gruwelijk uit ziet)
Ik blijf sowieso de BlackFin gebruiken, want net als jij ben ik ook niet echt een fan van die dweilbak.
Nee eerder een steegjes race met panto'squote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Mijn verzoek: Geen loopings, corkscrews en wallclimbing.
Panto... *ril*
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik zou wel een soort nordschleife willen.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee eerder een steegjes race met panto's
Och, de kaart is groot genoeg om iets dergelijks na te maken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je dat ook wel aardig gedaan met jouw race. ~6 minuten per rondje.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja beviel die? Was gewoon een experiment. Heb nog wel wat ideeën voor andere tracks.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:36 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
[..]
Och, de kaart is groot genoeg om iets dergelijks na te maken.
Volgens mij heb je dat ook wel aardig gedaan met jouw race. ~6 minuten per rondje.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Op zich wel, hoewel ik af en toe op de radar moest kijken waar ik naar toe moest. Dus sommige checkpoints hadden naar mijn mening iets beter geplaatst kunnen worden. Maar dat ging uiteindelijk maar om een paar checkpoints en ik ben nergens verkeerd gereden, dus...quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ja beviel die? Was gewoon een experiment. Heb nog wel wat ideeën voor andere tracks.![]()
Bij de start is het eerste checkpoint niet zichtbaar, waardoor je op de radar moet kijken. Da's de enige waarvan ik zeg: Die zou ik aanpassen. Je moet naar links maar kan ook naar rechts. In de chaos van een 6+ speler start kun je het misschien over het hoofd zien, je hebt geen tijd om naar de radar te kijken.
Ik hou sowieso wel van lange races. Die standaard 2 rondjes zijn altijd zo snel voorbij. Ik wil zelf nog eens een super track maken door het hele eiland heen, als het spel dat toe laat. Geen idee hoeveel checkpoints je mag plaatsen.
in mta san andreas had je ook zo'n lange race. 180 of meer checkpoints. Vond ik ook altijd heel gaaf maar de meeste mensen helaas niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Op zich wel, hoewel ik af en toe op de radar moest kijken waar ik naar toe moest. Dus sommige checkpoints hadden naar mijn mening iets beter geplaatst kunnen worden. Maar dat ging uiteindelijk maar om een paar checkpoints en ik ben nergens verkeerd gereden, dus...![]()
Bij de start is het eerste checkpoint niet zichtbaar, waardoor je op de radar moet kijken. Da's de enige waarvan ik zeg: Die zou ik aanpassen. Je moet naar links maar kan ook naar rechts. In de chaos van een 6+ speler start kun je het misschien over het hoofd zien, je hebt geen tijd om naar de radar te kijken.
Ik hou sowieso wel van lange races. Die standaard 2 rondjes zijn altijd zo snel voorbij. Ik wil zelf nog eens een super track maken door het hele eiland heen, als het spel dat toe laat. Geen idee hoeveel checkpoints je mag plaatsen.
Kwam ook wel dat als je een keer flinke crash had je gelijk kansloos was voor de winst.Ich hock in meinem Bonker![]()
Maar daarvoor hebben we catchup.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:19 schreef Blaadjes het volgende:
Kwam ook wel dat als je een keer flinke crash had je gelijk kansloos was voor de winst.
Officieel wel, maar gezien ik de enige ben die online is lijkt het me een goed idee om vanavond maar even te laten varen.quote:My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Beetje jammer. Kans on what te cashen met heists in de publieke sectorStaat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Iemand zin om morgen/vrijdag/zaterdag Pacific te doen?
Misterrrr-dhd, Misterrrr-e en Misterrrr-g zijn al van de partij en zoeken nog een 4e.
Even 3 avondjes die heist doen voor ~1.2 miljoen de man. Duurt maar anderhalf uur per heist.
Je hoeft niet met alle drie de avonden mee te doen natuurlijk. Als je al wil mee doen met 1 dan zou dat super zijn.
Grand Tour was 12 min oid. Maar die hebben ze verwijderd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Op zich wel, hoewel ik af en toe op de radar moest kijken waar ik naar toe moest. Dus sommige checkpoints hadden naar mijn mening iets beter geplaatst kunnen worden. Maar dat ging uiteindelijk maar om een paar checkpoints en ik ben nergens verkeerd gereden, dus...![]()
hmm zometeen maar ff kloten dan met lange race.
Wel leuk als iedereen wat races maakt kunnen we die in een playlist gooien en spelen.
W00t update! Sultan body kit en banshee.. Effe kijken wat nog meer.http://www.syfy.com/tinman/oz/
@Misterrrr-e/DHD: Ik moet nog even wat doen maar kom er aan.
Mochten jullie de heist nog willen doen, misschien kunnen we een random uitnodigen.
Goed plan. Was sowieso al van plan zaterdag wat races te maken. 1 daarvan is een BMX race waar je ook handmatig over obstakels heen moet springen, dus bereid jullie maar voor.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:56 schreef Blaadjes het volgende:
Wel leuk als iedereen wat races maakt kunnen we die in een playlist gooien en spelen.
Ben ook wat later...heb ook wat internetproblemen en eerst een update zie ik.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mochten jullie de heist nog willen doen, misschien kunnen we een random uitnodigen.
Lachen en huilen tegelijk
Edit: met de vaste kabel gaat het beter. Was de vorige keer bij een update ook! Benieuwd wat dat kan zijn want het gebeurt dus alleen bij GTA updates![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:39 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Ben ook wat later...heb ook wat internetproblemen en eerst een update zie ik.
Lachen en huilen tegelijk![]()
![]()
800K om die Sultan te opwaarderen bij Bennie's.![]()
Ik ga zo z'n garage infiltreren om hem voor z'n bek te schieten.
net gedaan. Wel tof. Impreza wrcquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]![]()
![]()
800K om die Sultan te opwaarderen bij Bennie's.![]()
Ik ga zo z'n garage infiltreren om hem voor z'n bek te schieten.
2100 haal ik ook niet. Hij is nu klaar met updatequote:Op donderdag 28 januari 2016 20:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mochten jullie de heist nog willen doen, misschien kunnen we een random uitnodigen.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Ik ook net gedaan. Bennie voor z'n bek geschoten. Werkt therapeutisch.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
net gedaan. Wel tof. Impreza wrcMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Geen idee over de Banshee, maar de Sultan is z'n geld misschien niet waard. Net met een Massacro getest en op een recht stuk wordt de Sultan vrij makkelijk verslagen. Nou KAN het zijn dat de Sultan toch wel beter is op een bochtig circuit omdat deze wel sneller weg sprintte.
Zodra ik meer info heb van Broughy1322 zal ik het wel doorgeven. Tot die tijd is het misschien zonde om rond de MILJOENte spenderen aan de Sultan.
De Banshee heb ik niet en ga ik ook niet upgraden als ik hem zou hebben, want ik vind hem nogal, ehm... lelijk.Hoewel, toegegeven, Sosua heeft hem wel mooi aangekleed. Die youtuber die ik had bekeken had er een lelijke zwerverbak van gemaakt.
Bansee is zeker niet zo rap als de sultan.
Maar dit legt wel de basis voor andere autos.
Widebody f9.
Ik heb zelfs erger nieuws, en ben hier aardig pissed over. Wat me nog niet was opgevallen, werd er pas mee geconfronteerd tijdens het zien van een youtube filmpje:quote:
Zowel de Sultan als de Banshee worden nadat je ze upgrade bij Bennie's in de SUPER klasse gegooid.![]()
Dit slaat absoluut nergens op.![]()
De Custom Sultan kan maar net mee komen met de Massacro, hij hoort in de Sports klasse thuis. De Custom Banshee is zelfs LANGZAMER dan de standaard Banshee in bochtige races, volgens Broughy1322. Misschien sneller op rechte stukken, geen idee. Maar hoort dus gewoon in de Sports klasse thuis.
In de Super klasse worden beide auto's helemaal opgevreten door bijna alles wat er in de Super klasse rond rijdt! De Zentorno is nog steeds 1 van de beste auto's in de Super klasse en is goedkoper dan de Custom Banshee/Custom Sultan. De Turismo R, kost maar 500K in de aanschaf, ook 1 van de beste Super cars, zelfde topsnelheid als de Zentorno/Osiris/T20.
Waarom laten die klerelijers je in de eerste plaats rond een miljoen betalen om die Sultan/Banshee te upgraden om vervolgens een complete faalauto te hebben, eentje die je in geen enkele race zal gebruiken? Waarom zou je jezelf immers een handicap geven?
Ik ga dus Rockstar weer irriteren. Ga vanavond kijken hoeveel geld ik terug krijg als ik die Custom Sultan verkoop en ga het verschil terug vragen aan Rockstar.
Als ze hem in de Sports klasse hadden gehouden, prima. Okay, hij is misschien nog niet zo snel als een Massacro, maar de acceleratie was wel iets beter, dus absoluut bruikbaar in Sports races.
Maar deze twee Sport auto's gewoonweg STIEKEM in de Super klasse schuiven wanneer je ze upgrade vind ik een belachelijk lage daad. Geef dan op z'n minst een waarschuwing bij Bennie's, zo van:
"Upgrading this car will put it into the Super categorie. Continue? Yes/No."
Dat argument ga ik in hun gezicht wrijven wanneer ik beleefd doch doortastend een ticket bij ze naar binnen flikker.
R* is gemaakt door een stel talentvolle helden, maar dezelfde helden lijken het maken van al die addons over te hebben gelaten aan een groep uitheemse apen.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Dat is wel bijzonder inderdaad. Lijkt mij een beetje op een foutje. Je kan een zent/T20 niet vergelijken met een sultan inderdaad.
Het had mij wel leuk geleken om een echte Rally race te maken. Dan bijvoorbeeld een sultan/kuruma rally op te zetten.
De banshee heb ik nog te kort mee gereden om objectief iets over te kunnen zeggen.
Er zou eigenlijk een competitive class moeten komen.
A - B - C op basis van performance points oid.
Maar dat zal wel niet.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Zal inderdaad waarschijnlijk niet gebeuren. Broughy1322 had een verzoek hiervoor gemaakt maar een programmeur van buiten R* heeft hem verteld dat hij er niet teveel vertrouwen aan moet geven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat is wel bijzonder inderdaad. Lijkt mij een beetje op een foutje. Je kan een zent/T20 niet vergelijken met een sultan inderdaad.
Het had mij wel leuk geleken om een echte Rally race te maken. Dan bijvoorbeeld een sultan/kuruma rally op te zetten.
De banshee heb ik nog te kort mee gereden om objectief iets over te kunnen zeggen.
Er zou eigenlijk een competitive class moeten komen.
A - B - C op basis van performance points oid.
Maar dat zal wel niet.
De developers van games bedrijven zijn naar alle waarschijnlijkheid namelijk nogal gebonden aan hun managers. Deze managers houden niet van veranderingen. Zolang een spel werkt willen ze dat er zo weinig mogelijk mee gemoeid wordt zodat er geen nieuwe bugs in het spel worden gecreëerd. Bugs kost ze geld en maakt klanten boos.
Daarnaast houden ze altijd in het achterhoofd dat er spelers zijn die nog autistischer zijn dan ik en niet houden van veranderingen. Spelers die potentieel boos worden en gaan klagen wanneer hun favoriete voertuig aangepast wordt om deze beter te balanceren. "M'n Schafter is langzamer gemaakt door R*, ik kan de Sedan race niet meer domineren! Whaaa! Whaaa!"
Al zie ik in dat laatste wel de ironie, want dit is juist precies wat ze gedaan hebben met de Sultan/Banshee. Ze hebben in feite gewoon 2 redelijk goede Sport auto's van mensen ontnomen wanneer je ze upgrade en hebben er een belachelijk dure maar idioot langzame Super car voor in de plaats geschoven.
Omdat 'Bling' weet je (!)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik heb zelfs erger nieuws, en ben hier aardig pissed over. Wat me nog niet was opgevallen, werd er pas mee geconfronteerd tijdens het zien van een youtube filmpje:
Zowel de Sultan als de Banshee worden nadat je ze upgrade bij Bennie's in de SUPER klasse gegooid.![]()
Dit slaat absoluut nergens op.![]()
Waarom laten die klerelijers je in de eerste plaats rond een miljoen betalen om die Sultan/Banshee te upgraden om vervolgens een complete faalauto te hebben, eentje die je in geen enkele race zal gebruiken? Waarom zou je jezelf immers een handicap geven?Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Altijd. Misterrrr-e zal zo ook wel komen. Hebben er dus nog 1tje nodig.quote:Mja. En weet je, dat vind ik ook allemaal niet erg. Die Tampa van laast bijvoorbeeld, kwa racen een kutbak. Maar wel stoer, niet zo duur en je weet dat je een muscle car koopt.quote:
Ik ben alleen geirriteerd dat een redelijk goede sport auto voor veel geld ongevraagd in een slechte super auto wordt geconverteerd. Hadden ze een ja/nee scherm er tussen gezet van 'deze upgrade stopt de auto in de super klasse, weet je het zeker?' dan weet je waar je aan toe bent. Tenminste, dan was er bij mij een belletje gaan rinkelen dat dat ding echt geen T20 zoek gaat rijden dus had ik er geen miljoen tegen aan gegooid.
En wees eens eerlijk, de super klasse bestaat vrijwel alleen maar uit exotische auto's. Wat doet zo'n rally bak daar tussen dan.
Misterrrr-e en ik wachten op je.quote:We hebben misschien ook een compleet fok team, dus da's mooi.
Mailtje van rocktar. Iets met overtredingen. Ben mij van geen kwaad bewust.
Precies na het maken van die race.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Tot 8 feb zo te ziet. Wtf. Nooit gemod. Kan het ook met autos opblazen van anderen?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Lijkt me stug. Dan had ik allang een ban moeten hebben. Zieke hoeveelheid geldzakken aangenomen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 07:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Tot 8 feb zo te ziet. Wtf. Nooit gemod. Kan het ook met autos opblazen van anderen?
Edit, een ban is toch altijd 2 weken?Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Nope. of het moet met idlen gebeurd zijn. Maar dat is 15 min max.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:23 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Dan had ik allang een ban moeten hebben. Zieke hoeveelheid geldzakken aangenomen?
Net mailtje gestuurd.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wtf... Dat zou een streek zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nope. of het moet met idlen gebeurd zijn. Maar dat is 15 min max.
Net mailtje gestuurd.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Kan niet te maken hebben met het opblazen van anderman's auto's; je moet wel HEEL VEEL auto's van anderen opblazen. Dit leidt tot 'onsportief gedrag' en dan word je in een andere lobby gegooid, een lobby voor onsportievelingen. Hier blijf je dan voor een bepaalde tijd en je krijgt een ezelsoor muts. Je wordt niet gebanned voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 07:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Tot 8 feb zo te ziet. Wtf. Nooit gemod. Kan het ook met autos opblazen van anderen?
Heb je in het verleden wel eens heel veel geld aangenomen? Ik weet namelijk dat je erg veel geld hebt voor iemand die vrijwel nooit heists doet.
Ik vraag het me af of je met terugwerkende kracht een auto-ban hebt gehad, maar dat lijkt me raar.
Enfin, ze lossen het wel op, zolang je maar beleefd tegen ze blijft. Als je niks hebt gedaan dan heb je niks gedaan en dat moeten zij kunnen checken.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Da's kut...maar 'iets met overtredingen'?....wat staat er dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 07:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Precies na het maken van die race.![]()
Ik heb ergens vorig jaar wel een fikse som geld gehad. Maar dat zou betekenen dat 80% van de gta online spelers dus nu een ban kan verwachten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:53 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Kan niet te maken hebben met het opblazen van anderman's auto's; je moet wel HEEL VEEL auto's van anderen opblazen. Dit leidt tot 'onsportief gedrag' en dan word je in een andere lobby gegooid, een lobby voor onsportievelingen. Hier blijf je dan voor een bepaalde tijd en je krijgt een ezelsoor muts. Je wordt niet gebanned voor zover ik weet.
[ afbeelding ]
Heb je in het verleden wel eens heel veel geld aangenomen? Ik weet namelijk dat je erg veel geld hebt voor iemand die vrijwel nooit heists doet.
Ik vraag het me af of je met terugwerkende kracht een auto-ban hebt gehad, maar dat lijkt me raar.
Enfin, ze lossen het wel op, zolang je maar beleefd tegen ze blijft. Als je niks hebt gedaan dan heb je niks gedaan en dat moeten zij kunnen checken.
Majah. Shit happens. Ik hoop alleen niet dat ze mn zuur verdiende geld nu "jatten".http://www.syfy.com/tinman/oz/
Die witte baard is een baasquote:
Hoeveel was dat? Heb je het over een miljoen of 10 miljoen? En wanneer was het? Vorig jaar december of veel langer terug? Als je echt schofterig veel geld hebt ontvangen dan heb je wel kans dat ze een deel van je afpakken ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik heb ergens vorig jaar wel een fikse som geld gehad. Maar dat zou betekenen dat 80% van de gta online spelers dus nu een ban kan verwachten.
Majah. Shit happens. Ik hoop alleen niet dat ze mn zuur verdiende geld nu "jatten".
Nou ja, leg je situatie uit, je kan die rakkers ook vertellen dat je er van op de hoogte bent dat je R* niet hoeft in te lichten dat je van een cheater heel veel geld hebt ontvangen. Dat heeft R* namelijk zelf medegedeeld:
https://support.rockstarg(...)ters-and-Modded-GTA-
Het zal wel los lopen. Maar irritant is het zeker.
Wat is een flinke som. Ja, ik ben wel eens bekogeld met tanks, auto's en geldzakken. Zolang je gewoon wegloopt is er niets aan de hand, ook al is het een paar miljoen. Als het 10tallen miljoenen zijn, dan is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik heb ergens vorig jaar wel een fikse som geld gehad. Maar dat zou betekenen dat 80% van de gta online spelers dus nu een ban kan verwachten.
Majah. Shit happens. Ik hoop alleen niet dat ze mn zuur verdiende geld nu "jatten".Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
5 of 6 miljoen.
Ik had al best veel cash van de port van ps3. Daar ook een keer paar miljoen gehad.
Daarnaast nog een keer 1.2 pre order bonus.http://www.syfy.com/tinman/oz/
dan lijkt het me stug dat dat het is. Afwachten maar.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:12 schreef SosuaCafe het volgende:
5 of 6 miljoen.
Ik had al best veel cash van de port van ps3. Daar ook een keer paar miljoen gehad.
Daarnaast nog een keer 1.2 pre order bonus.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Mja hoop ook dat het US datering is. Anders is het tot 2/8/2016http://www.syfy.com/tinman/oz/
is us datering.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Mja hoop ook dat het US datering is. Anders is het tot 2/8/2016
https://support.rockstarg(...)questions/unanswered zoals je hier kan zien regent het weer bans.
De hoeveelheid geld wat je hebt gekregen maakt niks uit. De 1 krijgt al een ban na 100k terwijl een ander met 100miljoen geen ban krijgt.Ich hock in meinem Bonker![]()
Dat is raar, want dat gaat tegen hun eerdere uitspraak in: Dat de ontvangers van cheatgeld niet gebanned zullen worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
is us datering.
https://support.rockstarg(...)questions/unanswered zoals je hier kan zien regent het weer bans.
De hoeveelheid geld wat je hebt gekregen maakt niks uit. De 1 krijgt al een ban na 100k terwijl een ander met 100miljoen geen ban krijgt.
Of ze hebben hun policy helemaal omgegooid. Maar dat lijkt me stug, gezien je er letterlijk niks aan kan doen wanneer een cheater op je hoofd spawnt en geld door je nek schuift.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen met Sosua. Ik vraag me ook af of David een ban heeft gezien hij ook op gratis geld was getrakteerd.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Iemand zin om nu met Misterrrr-e en mijzelf Pacific Job af te maken?
Cancel that, bijna hond-uitlaat/etenstijd. Andere keer maar weer verder.
Bijna niemand online lijkt het wel. Zelfs een Pacific heist wordt amper gejoined.
[ Bericht 32% gewijzigd door Jolly_Reaper op 30-01-2016 16:17:16 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Nou ja er zijn al zoveel bans gegeven voor het ontvangen van geld.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Dat is raar, want dat gaat tegen hun eerdere uitspraak in: Dat de ontvangers van cheatgeld niet gebanned zullen worden.
Of ze hebben hun policy helemaal omgegooid. Maar dat lijkt me stug, gezien je er letterlijk niks aan kan doen wanneer een cheater op je hoofd spawnt en geld door je nek schuift.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen met Sosua. Ik vraag me ook af of David een ban heeft gezien hij ook op gratis geld was getrakteerd.
Hoe dan ook. Wil je hem gelift hebben is 1 voorwaarde dat je het geld niet hebt uitgegeven.
Wat ook nog kan is dat je in een public lobby aangezien bent voor hacker en dat je gereport bent.
Het lijkt mij iig onwaarschijnlijk dat je nu een ban krijgt voor iets van maanden geleden of bij versie 1.32 faalt het anticheat systeem nog harder dan het eerder al deed.Ich hock in meinem Bonker![]()
Dat geloof ik niet. R* kan niet verwachten van mensen dat ze permanent rond blijven lopen met 10 miljoen aan cheat geld dat ze niet mogen uitgeven. Dan worden mensen nog steeds gestrafd voor iets waar ze niets aan hebben kunnen doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Wil je hem gelift hebben is 1 voorwaarde dat je het geld niet hebt uitgegeven.
Ik heb zin om een ticket in te sturen om nou eens antwoorden te krijgen hoe het nou allemaal zit. Maar ja, zal er toch geen antwoord op krijgen.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Die gast is in elke video van die "elders who..." echt een baasquote:
Ik ben er vanavond rond 19:30/20:00 trouwens.En WTF dudequote:Op zaterdag 30 januari 2016 07:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Precies na het maken van die race.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2016 17:54:20 ]![]()
Ik vermoed dat het erg rustig is vanavond. U is gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:53 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben er vanavond rond 19:30/20:00 trouwens.
Nope, Hork, Juicyhil en ik zijn er ook. Maar zijn even aan het golfen.
Was ff lachen
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
man man rockstar
Normaal heb ik altijd wel zoiets als mensen klagen over een ban dat ze niet eerlijk zijn over wat ze hebben gedaan.
Maar de hoeveelheid bans en klachten die er nu zijn heb ik toch sterk de neiging te denken dat er iets grondig mis is met het auto ban systeem. De klachten zijn dusdanig veel dat ik bijna niet online durf want ik zie de permaban bui al hangen.
nu de update installen. kijken of ik gelijk geflagged word met mijn stats.Ich hock in meinem Bonker![]()
Wohoo #NoFearquote:Op zondag 31 januari 2016 11:31 schreef Blaadjes het volgende:
nu de update installen. kijken of ik gelijk geflagged word met mijn stats.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Beter voorlopig de public lobbies vermijden. Belachelijk dat het zo moet, maar R* laat ons de laatste tijd wel vaker teleurstellen.
Iemand zin om geld te verdienen? Hebben 2 man nodig.
Krijgen alleen maar chinezen en russen in onze heist. Wtf is dit.
Edit: Misterrrr-e moest er vandoor dus we hebben het gelukkig voor nu opgegeven.
Iemand die dood ging tijdens het fotograferen van die kentekenplaten, iemand die maar even massaal ging team killen na een setup, iemand die quitte omdat we het eiland in de 2e setup van alle vijanden hadden ontdaan terwijl hij nog onderweg was naar het eiland.
Het is niet erg om slecht te zijn, maar een slechte verliezer, man man...
[ Bericht 64% gewijzigd door Jolly_Reaper op 31-01-2016 13:30:01 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ken zon duitser die had ban van week. Eigen schuld. Nu mocht hij weer. 2 uurtjes wat in freeroam gekloot...gewoon legaal. Verkoopt paar auto's want weinig geld meer. 10 minuten later...bam ban voor maand. Hahaha man man das toch bizar slecht.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:59 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Beter voorlopig de public lobbies vermijden. Belachelijk dat het zo moet, maar R* laat ons de laatste tijd wel vaker teleurstellen.Ich hock in meinem Bonker![]()
Daar zit iets goed fout dan. Die auto-ban bot van ze misschien een beetje te gevoelig afgesteld?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ken zon duitser die had ban van week. Eigen schuld. Nu mocht hij weer. 2 uurtjes wat in freeroam gekloot...gewoon legaal. Verkoopt paar auto's want weinig geld meer. 10 minuten later...bam ban voor maand. Hahaha man man das toch bizar slecht.
Man, man, man...My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Het zou te maken kunnen hebben met de geografische ligging met de daarbij behorende tijd😊quote:Op zondag 31 januari 2016 12:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Iemand zin om geld te verdienen? Hebben 2 man nodig.
Krijgen alleen maar chinezen en russen in onze heist. Wtf is dit.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Waarom poolt R* ons bij elkaar dan? Hebben ze nog nooit van lag gehoord?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Het zou te maken kunnen hebben met de geografische ligging met de daarbij behorende tijd😊
Dat zijn dingen waar r* niet over nadenkt. Zou ook niet nodig hoeven te zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Waarom poolt R* ons bij elkaar dan? Hebben ze nog nooit van lag gehoord?Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Euh? Juist wel!quote:Op zondag 31 januari 2016 15:49 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Dat zijn dingen waar r* niet over nadenkt. Zou ook niet nodig hoeven te zijn.![]()
Zo, ik heb naast m'n Panto berg race en m'n BMX race nu eindelijk een fatsoenlijke race gemaakt:
http://rsg.ms/8096e52
Volgens mij is het wat techniek\lag betreft niet nodig om er over na te denken.quote:
dat het verder eikels zijn met attitude, tsja, misschien is het als experimentCool, zal het eens beloerenquote:Zo, ik heb naast m'n Panto berg race en m'n BMX race nu eindelijk een fatsoenlijke race gemaakt:
http://rsg.ms/8096e52Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Iemand geinteresseerd om Mr.E's openstaande heist met ons af te maken?
Het gaat om the Pacific Job as usual, want geld.
Maar G., het is toch race avond? Yeap, maar er zijn geen racers.
Yep... Kom er aan als ik niet NON STOP in een timeout terecht komquote:Op zondag 31 januari 2016 20:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Iemand geinteresseerd om Mr.E's openstaande heist met ons af te maken?
Het gaat om the Pacific Job as usual, want geld.
Maar G., het is toch race avond? Yeap, maar er zijn geen racers.
Edit:ik denk trouwens dat dat race avondje alleen ons hoofd zit
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Okido, gaan we je straks uitnodigen, na deze setup.
Blijkt dus wel augustus te zijn.
Tot dan.
Nou ja, het helpt natuurlijk niet wanneer onze twee grootste race fans van een ban genieten. Anders waren we met z'n 5en geweest.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:13 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Edit:ik denk trouwens dat dat race avondje alleen ons hoofd zit
Speaking of...Ze gaan je echt niet 7 maanden bannen als je nog nooit gebanned bent geweest. Hoe kom je aan die informatie?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Tot dan.![]()
En wat was de reden voor de ban, weet je dat al?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Raar. Normaal is 1e week of 9 dagen. 2e maand. 3e permaquote:Op maandag 1 februari 2016 10:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Tot dan.
Hoe weet je dat het augustus is?Ich hock in meinem Bonker![]()
Als ik probeer in te loggen dan krijg ik you've been banned till 2/8/2016.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nou ja, het helpt natuurlijk niet wanneer onze twee grootste race fans van een ban genieten. Anders waren we met z'n 5en geweest.
Speaking of...
[..]
Ze gaan je echt niet 7 maanden bannen als je nog nooit gebanned bent geweest. Hoe kom je aan die informatie?![]()
En wat was de reden voor de ban, weet je dat al?
Nee, ze worden overladen met berichten geloof ik.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Neem maar van mij aan dat je gewoon een ban hebt van max 2 weken. Of je moet ons iets niet vertellen en wel wat heeeeeeel raars hebben gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Als ik probeer in te loggen dan krijg ik you've been banned till 2/8/2016.
Nee, ze worden overladen met berichten geloof ik.
Die datum is gewoon amerikaans. 8 februari, 2016, niet 2 augustus 2016.
Heb zelf ook een ticket uit staan en ook nog geen reactie. Ze lijken het inderdaad nogal druk te hebben want normaal gesproken reageren ze bij mij de volgende dag.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Dat is 8 februari.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Als ik probeer in te loggen dan krijg ik you've been banned till 2/8/2016.
Nee, ze worden overladen met berichten geloof ik.Ich hock in meinem Bonker![]()
Ben er eens een keer niet bij vanavond...vandaag ben ik onverwachts aangevallen door een griepvirus.
M'n strength is naar de klote en stealth kun je helemaal vergeten met m'n hoestbuien. Shooting is gehalveerd door dezelfde hoestbuien en traanogen, en flying en driving hoef ik ook niet te proberen...
Suc6 wel voor de ondernemende en gezonde geesten onder jullie
[ Bericht 0% gewijzigd door aiemkoel op 01-02-2016 19:26:38 (Interpunctie is belangrijk) ]![]()
Gesundheit!quote:Op maandag 1 februari 2016 19:25 schreef aiemkoel het volgende:
Ben er eens een keer niet bij vanavond...vandaag ben ik onverwachts aangevallen door een griepvirus.
M'n strength is naar de klote en stealth kun je helemaal vergeten met m'n hoestbuien. Shooting is gehalveerd door dezelfde hoestbuien en traanogen, en flying en driving hoef ik ook niet te proberen...
Suc6 wel voor de ondernemende en gezonde geesten onder jullie
Uche uche...ben nog niet lekker maar misschien wel even onlinequote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:06 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Vanavond meer spelers dan gisteren?![]()
Indien nodig.
Ik ga straks nog even een race maken denk ik, maar als ik voor een heist nodig ben dan ben ik sowieso van de partij.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
joh ik dacht dat dit je eerste ban was....1 week/9 dagen?quote:
Of ben je gelijk weer de sjaak?
Nee man, dat was z'n 2e ban. Dat boefje.
Misterrrr-e is er overigens vandoor omdat hij niet lekker is.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik had zin om een race te maken waar je alleen maar hoeft gas te geven:
http://rsg.ms/406c95b
Als je hem wil testen dan zou ik het verkeer aan laten, anders val je in slaap.
Ik nok er ook mee voor vandaag. Energie is op.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik zal ook eens een poging wagen...
Edit:Race is gemaakt maar hoe kan ik hem publishen?
[ Bericht 47% gewijzigd door Vieze_Freddy op 03-02-2016 18:04:24 ]Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
In de creator kun je hem saven of publishen. Publishen kun je alleen maar als de race compleet en getest is.
Als je hem hebt gepublished, dan kun je hier
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/pc/jobs/my-jobs
je jobs terug vinden. Job aanklikken, dan naar share en dan kun je een linkje delen met ons.
We kunnen ook bekijken welke races je hebt gemaakt. Voor zover ik kan zien heb je nog niets gepublished.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Apart. Had je zelf keer op keer fout ingelogd, of heeft iemand anders dat gedaan?
Misschien heb je een mailtje van R*?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Laat maar even weten als ik nodig ben voor een heist. Zo niet dan sla ik vanavond even over.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:44 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Mijn eerste race....
http://rsg.ms/535b1f6![]()
Morgen even kijken...My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
En nog 1tje van mij:
http://rsg.ms/4e0aba0My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Hier niet in ieder geval. Maar ben wel online. Joinde een setup, dacht dat het een heist was.
Men neemt niet de moeite om mensen hun heist armour te laten dragen. Irritante nooby randoms...My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Yeap. Ik kom je zo joinen. Probeer nog zo'n rampen setup met die noobs en dan ben ik er wel weer klaar mee.
2x iemand gefaald voordat de missie begon. Hoe doen ze het.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
@mr G
http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/minisite/SSD/global/html/support/downloads.html
en dan 'Samsung Magician Software for PC'Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Dank voor de reminder, mr D. Was het al weer vergeten. x)
Zal morgen eens kijken.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Progje stond zelfs nog geinstalleerd. Gek genoeg kon ik nu wel zonder foutmelding die t-t-t-turbo mode aanzetten. Nou ja, mooi.
Merk er niks van.
Morgen is het weer een race zondag!
We hebben een aardig lijstje met door fokkers gemaakte races, dus bereid je voor...My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik ga proberen er te zijn. Kan het niet beloven. Is al weer behoorlijk druk op het park dankzij carnaval. ....nee geen carnaval bij ons.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
We hebben een aardig lijstje met door fokkers gemaakte races, dus bereid je voor...Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik ben er morgen ook, was even afwezig ivm studie en allesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
We hebben een aardig lijstje met door fokkers gemaakte races, dus bereid je voor...![]()
![]()
Ik ben er ook niet bij![]()
Weet je nou al wat de reden van je ban is? Want volgens mij missen we een belangrijk detail.quote:
Weet je nou al wat de reden van je ban is? Want volgens mij missen we... oh nee, wacht...quote:
0 reactie. Top support.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Weet je nou al wat de reden van je ban is? Want volgens mij missen we een belangrijk detail.
Ik denk dat het cash ontvangen is. Andere reden zou ik niet weten.
En ben een keer geteleport tijdens een heist met PUG.
Wellicht heeft dat alarmbellen doen afgaan.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Beiden geen reden voor een ban. Als ik jou was zou ik er achteraan gaan, R* blijven lastig vallen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
0 reactie. Top support.
Ik denk dat het cash ontvangen is. Andere reden zou ik niet weten.
En ben een keer geteleport tijdens een heist met PUG.
Wellicht heeft dat alarmbellen doen afgaan.
(Wel vriendelijk blijven uiteraard.)
Zo, Playlist is er klaar voor.
Voor degenen die mijn laatste 2 races nog willen oefenen: (die staan er ook tussen)
http://rsg.ms/46543e8 - Parkinglot Parcour
http://rsg.ms/d513ea8 - Shipment Shifters
Mijn excuses voor de Suske en Wiske benamingen.
[ Bericht 22% gewijzigd door Jolly_Reaper op 07-02-2016 16:12:54 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Als t goed is loopt ie morgen af.
Zitten toch effe op een mc servertje.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Om het af te maken...quote:Op zondag 7 februari 2016 16:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Beiden geen reden voor een ban. Als ik jou was zou ik er achteraan gaan, R* blijven lastig vallen.
(Wel vriendelijk blijven uiteraard.)
Zo, Playlist is er klaar voor.
Voor degenen die mijn laatste 2 races nog willen oefenen: (die staan er ook tussen)
http://rsg.ms/46543e8 - Parkinglot Parcour
http://rsg.ms/d513ea8 - Shipment Shifters
Mijn excuses voor de Suske en Wiske benamingen.![]()
http://rsg.ms/c04360c - S&W en de Woeste WagensStaat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Spreken we 8 uur/half 9 af? Als er om 8 uur al genoeg mensen zijn dan starten we gewoon, zo niet dan start ik uiterlijk half 9.
Als niemand bezwaar heeft dan hebben we geen catchup vandaag, even kijken hoe dat gaat lopen.
"W'rom niet?"
Het valt mij en anderen op dat de eersten in een race vaak gewoonweg bij elkaar blijven plakken, alsof de rubber band niet alleen gespannen staat rond de eerste en laatste persoon in de race, maar ook rond de eerste en tweede persoon.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Nondeju, bereid je voor op inlog problemen. (Or maybe it's just me.)My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
invite nog eens gotcha. eerste keer communication error.....dus blijf maar sturen die invites tot ik er ben
B. en ik zijn er, is de rest in slaap gevallen?
Gevaarlijk, zo'n zondagavond dutje.
B., Hork is er. Ik gok dat Mr.E nog ziek is en Sosua en Tornado zitten hun straf uit dus dat is het wel.
Misschien wil je neefje ook mee doen?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Die ligt op bed en bij mij komt er net onverwacht visite dus sorry mannen....quote:Op zondag 7 februari 2016 20:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
B., Hork is er. Ik gok dat Mr.E nog ziek is en Sosua en Tornado zitten hun straf uit dus dat is het wel.
Misschien wil je neefje ook mee doen?Ich hock in meinem Bonker![]()
Dank aan de participanten.Laat me de volgende keer niet zo vaak winnen.
Sorry, zal je de volgende keer wat meer concurrentie biedenquote:Op zondag 7 februari 2016 22:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dank aan de participanten.Laat me de volgende keer niet zo vaak winnen.
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:13 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Sorry, zal je de volgende keer wat meer concurrentie bieden![]()
Nou ja, in principe is iedereen concurrentie voor me, maar Hork en DHD gaven zondag elke race weg.Wel aardig van ze natuurlijk.
![]()
Ik ben doordeweeks overigens wat minder aanwezig, maar als ik nodig ben voor een heist oid, dan roept men maar.
We waren in bloedvorm!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]![]()
Nou ja, in principe is iedereen concurrentie voor me, maar Hork en DHD gaven zondag elke race weg.Wel aardig van ze natuurlijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou mn ban is over. Alleen de honden hebben gelijk AL mn geld gestript. 20k over nog. Echt srs wat is dat dan?
Willen ze graag dat je het terug cheat ofzo?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wat heb je gedaan dan? Voor zover ik weet trekken ze namelijk alleen je account leeg op het moment dat je zelf geld hebt lopen spawnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou mn ban is over. Alleen de honden hebben gelijk AL mn geld gestript. 20k over nog. Echt srs wat is dat dan?
Willen ze graag dat je het terug cheat ofzo?
#ervaring![]()
![]()
Werkelijk niets gespawned. Ik durfde die shady trainers nooit te gebruiken. Keyloggers enzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Voor zover ik weet trekken ze namelijk alleen je account leeg op het moment dat je zelf geld hebt lopen spawnen.
#ervaring
Sta wel op het punt though. Maar weet niet hoe.
Dan zou ik een ticket openen bij Rockstar, als je aardig tegen ze doet en weet hoeveel je ongeveer had voor je ban, heb je kans dat ze het terugstortenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Werkelijk niets gespawned. Ik durfde die shady trainers nooit te gebruiken. Keyloggers enzo.
Sta wel op het punt though. Maar weet niet hoe.
Gaan cheaten zou ik sowieso niet aanraden voor een tweede keer (vrij lange ban en de derde keer zelfs een ban van 20 jaar)![]()
3 keer een mail gestuurd. 3 keer geen reactie gehad. Beetje klaar met hun support.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zou ik een ticket openen bij Rockstar, als je aardig tegen ze doet en weet hoeveel je ongeveer had voor je ban, heb je kans dat ze het terugstorten
Gaan cheaten zou ik sowieso niet aanraden voor een tweede keer (vrij lange ban en de derde keer zelfs een ban van 20 jaar)http://www.syfy.com/tinman/oz/
Je moet ze ook niet mailen, dat helpt niet, gewoon een ticket insturen: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/newquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
3 keer een mail gestuurd. 3 keer geen reactie gehad. Beetje klaar met hun support.
Antwoorden meestal binnen 5 werkdagen![]()
![]()
Blijkbaar rekenen ze ook met het gekregen geld op de ps3.
Dus hebben ze een correctie toegepast waardoor er een negatieve balans zou zijn.
Kortom tough luck.
Gaan we weer "grinden"
Wat Hork zegt, ticket openen. Had je helaas gelijk moeten doen, ik weet zeker dat het dan na een dag of 2 was opgelost.![]()
Ik zou er alsnog achter aan gaan. Kan me voorstellen dat ze geld zullen inhouden, maar alles afpakken lijkt me overdreven.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Was bij eerdere bans ook. iedereen terug op 20k.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wat Hork zegt, ticket openen. Had je helaas gelijk moeten doen, ik weet zeker dat het dan na een dag of 2 was opgelost.![]()
Ik zou er alsnog achter aan gaan. Kan me voorstellen dat ze geld zullen inhouden, maar alles afpakken lijkt me overdreven.
En zoals ik al eerder zei. gekregen geld uitgeven krijg je ban voor. Jij vind dat niet eerlijk maar het is wel zo.
Net als in het echte leven...iemand beroofd een bank een geeft jou een zak geld en jij geeft dat uit.....maakt jou ook strafbaar.
Hier net zo.
Je kan proberen via ticket geld terug te krijgen maar zie het niet gebeuren. Los van dat krijg ik wel een beetje hoed en rand gevoel bij dit alles.Ich hock in meinem Bonker![]()
Nogmaals, dit is niet wat R* medegedeeld heeft, en als Sosua slim is dan gebruikt hij de link die ik gaf om R* aan te geven dat hij niet fout is geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was bij eerdere bans ook. iedereen terug op 20k.
En zoals ik al eerder zei. gekregen geld uitgeven krijg je ban voor. Jij vind dat niet eerlijk maar het is wel zo.
Net als in het echte leven...iemand beroofd een bank een geeft jou een zak geld en jij geeft dat uit.....maakt jou ook strafbaar.
Hier net zo.
Je kan proberen via ticket geld terug te krijgen maar zie het niet gebeuren. Los van dat krijg ik wel een beetje hoed en rand gevoel bij dit alles.
R* kan ook niet verwachten dat mensen de rest van hun GTA leven met vals geld blijven rond lopen, waarbij ze automatisch een ban krijgen als ze hier wat van uitgeven. Het is niet moeilijk te zien dat dit idioot is, mensen straffen voor de fouten van anderen.![]()
Ik kan me niets anders voorstellen dan dat R* dit gewoon in orde brengt wanneer Sosua een ticket in dient. Zo niet, dan heeft Sosua meer op z'n kerfstok dan hij doet lijken.
Hoho. Ik heb direct een ticket aangemaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is niet wat R* medegedeeld heeft, en als Sosua slim is dan gebruikt hij de link die ik gaf om R* aan te geven dat hij niet fout is geweest.
R* kan ook niet verwachten dat mensen de rest van hun GTA leven met vals geld blijven rond lopen, waarbij ze automatisch een ban krijgen als ze hier wat van uitgeven. Het is niet moeilijk te zien dat dit idioot is, mensen straffen voor de fouten van anderen.![]()
Ik kan me niets anders voorstellen dan dat R* dit gewoon in orde brengt wanneer Sosua een ticket in dient. Zo niet, dan heeft Sosua meer op z'n kerfstok dan hij doet lijken.
Naar het schijnt kijken ze naar wat je totaal verdiend hebt, en wat je hebt uitgegeven. Ik denk dat ze het geld van de moneygeddon (ps3) ook hebben gecorrigeerd.
Anders zou het die klootviool die mij teleportte tijdens een heist moeten zijn.
Ik ga er vanuit dat het verloren geld is. Shit happens. Jammergenoeg heb ik niet zeeën van tijd net zoals jullie om te spelen om het weer aan te laten groeien. Ik weiger ook om van die shark cards te kopen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wilde je nog eens gaan beginnen aan je challenge?quote:
Wellicht is Mr.E inmiddels weer beter, dan zijn we al met 3.Als je nu gestrafd wordt voor iets wat op de PS3 is gebeurd dan zijn ze daar wel lekker op tijd mee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hoho. Ik heb direct een ticket aangemaakt.
Naar het schijnt kijken ze naar wat je totaal verdiend hebt, en wat je hebt uitgegeven. Ik denk dat ze het geld van de moneygeddon (ps3) ook hebben gecorrigeerd.
Anders zou het die klootviool die mij teleportte tijdens een heist moeten zijn.
Ik ga er vanuit dat het verloren geld is. Shit happens. Jammergenoeg heb ik niet zeeën van tijd net zoals jullie om te spelen om het weer aan te laten groeien. Ik weiger ook om van die shark cards te kopen.
Ik ga er van uit dat het niet door dat teleporteren kwam. Heb het idee dat ze alleen door je stats kunnen snuffelen en er zijn geen teleportatie stats.
Ik hoop wel dat je zo onderhand eens antwoord krijgt dan, want ik ben erg nieuwsgierig. Krijg je geen gelijk dan betekent het dat iedereen dus ontzettend genaaid kan worden door een cheater.
En daar ga ik dan weer zeker een ticket voor indienen, met een dikke wijsvinger naar hun eerdere uitspraken.
Ik ben wel weer aan het werk maar had beter wat uit kunnen zieken. Maar ja, te druk he.
Dit heeft wel tot gevolg dat ik helemaal uitgeput ben 's avonds, en de afgelopen dagen geen puf meer had om nog iets te doen...
Maar ik zal eens kijken of het vanavond lukt![]()
![]()
Ziek nou gewoon eens een keer uit, man.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:53 schreef aiemkoel het volgende:
Ik ben wel weer aan het werk maar had beter wat uit kunnen zieken. Maar ja, te druk he.
Dit heeft wel tot gevolg dat ik helemaal uitgeput ben 's avonds, en de afgelopen dagen geen puf meer had om nog iets te doen...
Maar ik zal eens kijken of het vanavond luktMorgen is er weer een dag.
Gebeurt er nog wat vanavond?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik moet je gelijk gaan geven...vanavond gaat hem niet worden. Moet aan het werk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ziek nou gewoon eens een keer uit, man.Morgen is er weer een dag.
Some people have all the luck![]()
yes... dat wil ik zeker.... maar met wie?quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Wilde je nog eens gaan beginnen aan je challenge?
Wellicht is Mr.E inmiddels weer beter, dan zijn we al met 3.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Ik ben al van de partij, Mr.E vermoedelijk ook wel. Een vierde binnen onze club vinden zal momenteel moeilijk worden gok ik, want het is de laatste tijd een beetje stil hier.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:54 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
yes... dat wil ik zeker.... maar met wie?![]()
Hoe zit het met jouw prive clubje? Zijn er daar nog mensen die het willen proberen en er goed genoeg voor zijn?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
heb het net gevraagd maar ze zijn een beetje klaar met GTA....quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik ben al van de partij, Mr.E vermoedelijk ook wel. Een vierde binnen onze club vinden zal momenteel moeilijk worden gok ik, want het is de laatste tijd een beetje stil hier.![]()
Hoe zit het met jouw prive clubje? Zijn er daar nog mensen die het willen proberen en er goed genoeg voor zijn?
Echt he. Stelletje nep gamers.![]()
Sosua, ben jij geinteresseerd? Je kan 12 miljoen verdienen, opbrengsten van de heists zelf niet meegerekend. Ben je gelijk weer stinkend rijk.
Ik zou wel willen, echter bijzonder weinig tijd. WFT vermogen uit mn hoofd leren.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:30 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Echt he. Stelletje nep gamers.![]()
Sosua, ben jij geinteresseerd? Je kan 12 miljoen verdienen, opbrengsten van de heists zelf niet meegerekend. Ben je gelijk weer stinkend rijk.http://www.syfy.com/tinman/oz/
C'est la vie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, echter bijzonder weinig tijd. WFT vermogen uit mn hoofd leren.
Er is weer een nieuwe auto te koop voor bijna een miljoen. Een Roosevelt met wat extra pimp opties.
Qua racen zonde van het geld, dus ik zou hem alleen kopen als je dat ding echt mooi vindt.
Edit: En je kan een bijpassende Tommygun kopen voor die exclusieve 1920 mafia look.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Zag al wat youtube filmpjes voorbij komen ja. Op zich wel leuk zo'n Roosevelt, ik ga het morgen even checken![]()
![]()
Heb al m'n guns maar een dure gouden finish gegeven, waar mogelijk.Want ik had verder niks meer te kopen, wat met die volle garages.
![]()
Tijd voor nieuwe content en meer garages! Wordt het hier misschien weer een beetje levendig.
Nice, was ik ook al mee bezig jaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Heb al m'n guns maar een dure gouden finish gegeven, waar mogelijk.Want ik had verder niks meer te kopen, wat met die volle garages.
![]()
Tijd voor nieuwe content en meer garages! Wordt het hier misschien weer een beetje levendig.
Ik hoop stiekem op echt grote content, zoals nieuwe heists, maar dat zit er denk ik niet in gezien dat veel tijd kost voor Rockstar (hadden ze al eens aangegeven)![]()
![]()
Vanavond ben ik weer van de partij!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
![]()
Heisten?Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Ik ben ook van de partij! (niet van de arbeid, maar van de heist danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:38 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Vanavond ben ik weer van de partij!
Heisten?)
![]()
Mr e and b as well?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:01 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Ik ben ook van de partij! (niet van de arbeid, maar van de heist dan)
*steekt hand op* Present!My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
![]()
Schrijf op je kalender, morgen race zondag!(De avond in ieder geval.)
Ik moet wel naar een verjaardag maar zou ruimschoots voor 8 uur terug moeten zijn.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Als over 5 dagen mijn ban afgelopen is ga ik ook maar even wat races maken, heb ik wel behoefte aan na een maand geen gta![]()
Goed idee. Misschien kunnen we een eigen playlist maken.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:50 schreef lesleyyb het volgende:
Als over 5 dagen mijn ban afgelopen is ga ik ook maar even wat races maken, heb ik wel behoefte aan na een maand geen gtahttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Die hebben we al.....quote:Op zondag 14 februari 2016 11:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Goed idee. Misschien kunnen we een eigen playlist maken.
dat gezegd te hebben, zie hier mijn eerste motor gerichte race
http://rsg.ms/9cd76a2 - DHD - S&W De Mottige MotorStaat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Iemand enig idee hoe het kan dat met een "custom off" race de ene t20 veel sneller is dan de andere?
Sommige gasten lopen echt snel uit, terwijl ik echt geen beroerde lijnen hanteer.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Nou moet je je bestaande races ook nog even hernoemen naar je Suske en Wiske format.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:42 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Die hebben we al.....
dat gezegd te hebben, zie hier mijn eerste motor gerichte race
http://rsg.ms/9cd76a2 - DHD - S&W De Mottige Motor
Excuses, ik ben net pas thuis. Even kijken of er iemand online is...My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Misschien door een mid-drive boost/double clutching. Google daar maar even op.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan dat met een "custom off" race de ene t20 veel sneller is dan de andere?
Sommige gasten lopen echt snel uit, terwijl ik echt geen beroerde lijnen hanteer.
Ik gebruik het zelf nooit want vind het cheaten, maar bij sommige (niet alle) auto's helpt dit.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik weet niet of ik het helemaal volg, maar:quote:Op maandag 15 februari 2016 09:22 schreef murp het volgende:
Klein vraagje, kan je zien of je een heist finale join of moet je maar gaan zoeken?
Je kan alleen zien wat je joined als je een uitnodiging langs ziet komen van "Pacific Standard Job". Dat is de finale. Volgens mij zie je ook wel eens een uitnodiging voor "Pacific Standard", maar dat is voor het begin van de eerste setup, voor de hele reeks.
Als je vanuit je appartement gaat quick joinen dan kun je niet kiezen wat voor heist je joined maar word je random ergens in gegooid.
Bij die uitnodigingen stond toch altijd gewoon setup of final dacht ik....quote:Op maandag 15 februari 2016 10:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het helemaal volg, maar:
Je kan alleen zien wat je joined als je een uitnodiging langs ziet komen van "Pacific Standard Job". Dat is de finale. Volgens mij zie je ook wel eens een uitnodiging voor "Pacific Standard", maar dat is voor het begin van de eerste setup, voor de hele reeks.
Als je vanuit je appartement gaat quick joinen dan kun je niet kiezen wat voor heist je joined maar word je random ergens in gegooid.Ich hock in meinem Bonker![]()
Ah ok, goed opletten dusquote:Op maandag 15 februari 2016 10:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het helemaal volg, maar:
Als je vanuit je appartement gaat quick joinen dan kun je niet kiezen wat voor heist je joined maar word je random ergens in gegooid.![]()
![]()
Setup wel, dat weet ik zeker. Je ziet de naam van de host en daaronder zie je Setup staan, of Deathmatch of Mission whatever.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bij die uitnodigingen stond toch altijd gewoon setup of final dacht ik....
Maar ik weet even niet meer of er inderdaad Final staat onder een heist finale. Ik weet alleen dat ik in het verleden nog wel eens een "Pacific Standard" joinde en vervolgens bij de eerste setup belande.
Dus als je alleen de finale wil doen dan moet je in ieder geval de "Pacific Standard Job" kiezen.
Ben nu wel benieuwd of er inderdaad Final onder staat.
Enfin, als je wil heisten, murp, we hebben hier 3 mensen die wat vaker willen heisten maar de laatste tijd steeds een 4e persoon missen. Dus als je interesse hebt...Easy money!
De 4e is bijna weer beschikbaarquote:Op maandag 15 februari 2016 12:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
we hebben hier 3 mensen die wat vaker willen heisten maar de laatste tijd steeds een 4e persoon missen. Dus als je interesse hebt...Easy money!
en heb wel trek in een banshee 900r dus heb geld nodig...
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
De 4e is bijna weer beschikbaaren heb wel trek in een banshee 900r dus heb geld nodig...
ok.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Setup wel, dat weet ik zeker. Je ziet de naam van de host en daaronder zie je Setup staan, of Deathmatch of Mission whatever.
Maar ik weet even niet meer of er inderdaad Final staat onder een heist finale. Ik weet alleen dat ik in het verleden nog wel eens een "Pacific Standard" joinde en vervolgens bij de eerste setup belande.
Dus als je alleen de finale wil doen dan moet je in ieder geval de "Pacific Standard Job" kiezen.
Ben nu wel benieuwd of er inderdaad Final onder staat.
Enfin, als je wil heisten, murp, we hebben hier 3 mensen die wat vaker willen heisten maar de laatste tijd steeds een 4e persoon missen. Dus als je interesse hebt...Easy money!
Wat is onze race playlist. kan ik beetje oefenen
Dit is degene die we het laatst hebben gespeeld:
http://socialclub.rocksta(...)EYZq9uHUeGvQVvuvpdTQMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
tnxquote:Op maandag 15 februari 2016 13:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dit is degene die we het laatst hebben gespeeld:
http://socialclub.rocksta(...)EYZq9uHUeGvQVvuvpdTQIch hock in meinem Bonker![]()
http://speld.nl/2016/02/1(...)lemaal-niet-beloond/quote:Toen ik door onoplettendheid toch een keer een misstap maakte werd ik meteen ongeloofwaardig hard aangepakt. Ik kreeg twee politie-auto’s achter elkaar toen ik door rood licht reed. Ik besloot uit te stappen om het uit te leggen maar de agenten sloegen me meteen het ziekenhuis in.![]()
Wat zit die Jos te zeiken dan? Als je realisme wilt dan moet je Real-LifeTM gaan spelen.
tis de speld hequote:Op maandag 15 februari 2016 14:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wat zit die Jos te zeiken dan? Als je realisme wilt dan moet je Real-LifeTM gaan spelen.
Zegt me niks.quote:
owwww haha lees maar eens wat artikeltjes door dan wordt het wel duidelijk wat voor site het is.quote:
Soort van "The Onion" dus, alleen Nederlandsch.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
http://speld.nl/2016/02/1(...)lemaal-niet-beloond/
[..]![]()
oh shit, zag 'm al staan ja.
![]()
Je kan natuurlijk niemand verplichten te spelen maar het is de laatste week toch wel erg rustig.
Sup dudes, geen zin meer?Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Het is doordeweeks nogal rustig de laatste tijd, en dat is de enige reden waarom ik er dan wat minder ben. Ik heb geen zin om alleen in een lege sessie rond te lopen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Je kan natuurlijk niemand verplichten te spelen maar het is de laatste week toch wel erg rustig.
Sup dudes, geen zin meer?
Ik ben sowieso wel bijna altijd oproepbaar als ik nodig/gewenst ben. Hoeft niet perse voor heists te zijn.
Edit: Zo ben ik nu online maar er is niemand.
Op het moment erg druk met m'n studie, maar van het weekend ben ik weer aanwezigquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Sup dudes, geen zin meer?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 20:08:43 ]![]()
Ben er met een minuut of 30... Heisten dan maar?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Het is doordeweeks nogal rustig de laatste tijd, en dat is de enige reden waarom ik er dan wat minder ben. Ik heb geen zin om alleen in een lege sessie rond te lopen.
Ik ben sowieso wel bijna altijd oproepbaar als ik nodig/gewenst ben. Hoeft niet perse voor heists te zijn.
Edit: Zo ben ik nu online maar er is niemand.
Ik vind het prima. Hopelijk meer geluk met joinen vanavond.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:37 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Ben er met een minuut of 30... Heisten dan maar?
Ja sorry guys, ik ben ook wat minder aanwezig geweest en duurt nog wel een paar dagen denk ik.
Combinatie werk, familie en de griep waar ik nog niet helemaal vanaf ben.
Vanavond mag ik het werk van deze middag doen, waarvoor dank aan de gewaardeerde collega's![]()
Dit weekend ben ik er zeker weer!![]()
Gaat 'ie sorry zeggen. Geeft toch niks. Niemand neemt je iets kwalijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:44 schreef aiemkoel het volgende:
Ja sorry guys, ik ben ook wat minder aanwezig geweest en duurt nog wel een paar dagen denk ik.
Combinatie werk, familie en de griep waar ik nog niet helemaal vanaf ben.
Vanavond mag ik het werk van deze middag doen, waarvoor dank aan de gewaardeerde collega's![]()
Dit weekend ben ik er zeker weer!
@Blaadjes: Waren net klaar met een heist en het is nu een beetje laat voor mij om nog te racen.
Kom eens wat vroeger, man!
Ik denk vanavond vanaf een uur of 8 online te zijn.
Wat mij opvalt overigens is dat die banshee het toch niet onaardig doen in de super races.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik doe een gok:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk vanavond vanaf een uur of 8 online te zijn.
Wat mij opvalt overigens is dat die banshee het toch niet onaardig doen in de super races.
- Of de Banshee krijgt nog steeds een superboost door dit fenomeen:
R*, fix die shit, grrretverrrdrie.
- Of de meeste spelers kunnen voor geen meter rijden.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Dubbele RP en geld voor contact missions deze week. Niet onaardig. Kan zo 2 ton per uur binnen harken.
Edit: Oh ja, haha, zo kan ik het ook. Dubbele RP en geld voor SOMMIGE contact missions.![]()
Edit2: Dubbele RP en geld voor de contact missions van een bepaalde contact. Vandaag voor Simeon's missies:
[ Bericht 40% gewijzigd door Jolly_Reaper op 19-02-2016 20:38:56 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Vanavond Race Avond TM! Hopelijk hebben we een degelijke opkomst.
Ik heb een playlist van tracks welke Broughy1322 heeft gemaakt/goedgekeurd.
Veelal tracks met veel snelheid en genoeg mogelijkheden om elkaar in te halen.
Heb er zelf nog geen een van gereden, dus het zal me benieuwen.
Ik hoor het wel of jullie dit ook wat lijkt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: