CHATURBATEquote:Op maandag 18 januari 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
oke based of sc op dit moment is dit een goed punt om te gaan slapen
slplkkr
/mysweetapplequote:Op maandag 18 januari 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
slplkkr
niet gaanquote:Op maandag 18 januari 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
slplkkr
slaap lekker crip, 21:45 maar slaapsequote:Op maandag 18 januari 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
slplkkr
Oh dus je draagt ook geen bh?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zo klein denk dat we er samen nog niet aan komen
Hoezo wachten. Het is 2016, die dames zitten gewoon met vibrators die de users kunnen besturen door tokens te tippenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:45 schreef zeer het volgende:
Ik heb chaturbate nooit zo begrepen eigenlijk, zootje verveelde wijven die zitten te wachten totdat er iemand geld geeft en dan spontaan geil worden. Zelfde geldt voor die stelletjes, die kerel zit uren met een stijve tokus totdat 'ie betaald krijgt om te preseteren en dan kan 'ie niet komen.
Truste baequote:Op maandag 18 januari 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
slplkkr
jammerquote:Op maandag 18 januari 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
kut heb mn fucking argan olie laten vallen vieze kut zooi
Is vooral heerlijk met muziek waar je een beetje bij moet nadenken.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vooral je 1200 chilometers moet maken
Toen ik zo'n omybod zag werd ik zo kwaad van dat ze dachten dat er ook maar iemand in geloofde dat ik mijn nieuwe MacBook 15" retina full options door de kamer heen smeet en daarna in de brand stak.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo wachten. Het is 2016, die dames zitten gewoon met vibrators die de users kunnen besturen door tokens te tippenGisteren nog een sybian gezien die op standje max ging omdat iemand 400 tokens gaf
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Is vooral heerlijk met muziek waar je een beetje bij moet nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |