SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Jawel hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:22 schreef Calcio het volgende:
Dat spuuglelijke ding van deze TS kan je geen sieraad noemen
Sof en spuuglelijk gaan niet samen. Derhalve verworpen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:22 schreef Calcio het volgende:
Dat spuuglelijke ding van deze TS kan je geen sieraad noemen
Heeft niks met smaak te maken of het een sieraad is of niet.quote:
Een sieraad hoort toch mooi te zijn?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft niks met smaak te maken of het een sieraad is of niet.
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Sof en spuuglelijk gaan niet samen. Derhalve verworpen.
Nee hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
Een sieraad hoort toch mooi te zijn?
De twee woorden zijn synoniem.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Een lelijke oorbel is geen sieraad, uh oke.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
Een sieraad hoort toch mooi te zijn?
Niet weten dat sof een babe is.quote:
quote:
Proberen in het broekje van iemand op FOK! te komen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij moet echt eens langs de psychiater
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
OF is gepromoveerd naar GRTD-intellectueel met dit gezelschap in ons midden
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
OF is gepromoveerd naar GRTD-intellectueel met dit gezelschap in ons midden
Avondschool?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Calcio moet je niet naar school ofzo?
Hoe denk je dat ie zo dom is?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Nee het is een feestdagquote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Als ik dit soort dingen zeg, gaat Loka altijd zeuren dat ik een slijmbal benquote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk wel meer dan een conclusie.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien en daaruit m'n conclusie getrokken.
woooow watquote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien en daaruit m'n conclusie getrokken.
Weet ik veel waar die kerel woont.quote:
Je bent niet zo smooth als ik.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen zeg, gaat Loka altijd zeuren dat ik een slijmbal ben
Ik dacht meer aan een psychiatrische inrichting voor extreme idiotenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik zit stiekem in de gevangenis. Niet doorvertellen hoor
reageer even op mijquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
Binnenkort gewoon weer in Groningenhoor
Binnenkort? Dat duurt nog wel even.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
Binnenkort gewoon weer in Groningenhoor
Mwa 5 maanden ongeveer. Ik weet de definitie van binnenkort niet preciesquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Binnenkort? Dat duurt nog wel even.
Triestquote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
En de popo dwong het meisje geen aangifte te doen, om alles onder de pet te houden.
Duitse media uiteraard muisstil.
Gelukkig pakken de Russen het wel op. Politie wordt aangeklaagd door de ouders.
Ik heb niet eens een foto van je :$quote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef supersof het volgende:
wie heeft een foto van mij naar calcio gestuurd of liegt hij
Ik stuur door voor een tientjequote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een foto van je :$
Misschien toch maar geen kinderen op deze wereld zetten.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
En de popo dwong het meisje geen aangifte te doen, om alles onder de pet te houden.
Duitse media uiteraard muisstil.
Gelukkig pakken de Russen het wel op. Politie wordt aangeklaagd door de ouders.
Wil 2Happy dat niet?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien toch maar geen kinderen op deze wereld zetten.
Dat staat er toch niet?quote:
Als ik foto's van Sofje krijg, wil ik ze niet van jou. Viespeuk.quote:
Jij krijgt 5% kortingquote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik foto's van Sofje krijg, wil ik ze niet van jou. Viespeuk.
Kijk even naar de context. Misschien snap je het dan.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje. Rustig maar hoor, de wereld vergaat niet
Het ging helemaal niet over dat bericht joh. Maar ik zie het alquote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Kijk even naar de context. Misschien snap je het dan.
Goed zo.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef Calcio het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over dat bericht joh. Maar ik zie het al
Is dat een beetje hetzelfde concept als de geheime dagboeken van Adrian Mole? Die vond ik vroeger wel grappig.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef supersof het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/p(...)en/9200000026240445/
Kent iemand dit boek en zo ja, is het leuk?
Ik ken het niet, maar het lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef supersof het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/p(...)en/9200000026240445/
Kent iemand dit boek en zo ja, is het leuk?
Dan heb je wel diep gegraven volgens mij. Is maanden geleden dat ik iets gepost heb.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef Calcio het volgende:
Fera jij ziet er een stuk beter uit dan supersof trouwens
Heb pics van je gezien in US
Weet ik niet, ken die niet namelijkquote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat een beetje hetzelfde concepts als de geheime dagboeken van Adrian Mole? Die vond ik vroeger wel grappig.
Iemand op youtube vond het een heel leuk boek, maar ik dacht ik probeer het hier ook even. Wel een leuk verjaardagscadeautje.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar het lijkt me wel leuk.
Klopt, je riep in een of ander topic dat ze in US stonden en ik kon het niet latenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb je wel diep gegraven volgens mij. Is maanden geleden dat ik iets gepost heb.
Wauw. Dat iemand zoveel moeite doet voor foto's van mij.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
Klopt, je riep in een of ander topic dat ze in US stonden en ik kon het niet laten
Je mag je gerust vereerd voelen hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw. Dat iemand zoveel moeite doet voor foto's van mij.
Ik denk ook niet dat iemand interesse in jouw hoofd zal hebben, maar goedquote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Sked het volgende:
Heb nooit echt in US gekeken, vind het niet zo boeiend
Dat gaat wel wat ver.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je mag je gerust vereerd voelen hoor.
Ik heb er wel een keer een foto gepost.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Sked het volgende:
Heb nooit echt in US gekeken, vind het niet zo boeiend
Ik ga zoeken in 3 2 1quote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er wel een keer een foto gepost.
Volgens mij heb ik destijds jouw WhatsApp profielfoto gezienquote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er wel een keer een foto gepost.
lief doen johquote:Op maandag 18 januari 2016 20:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand interesse in jouw hoofd zal hebben, maar goed
Ohquote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik destijds jouw WhatsApp profielfoto gezien
Verder hou ik er toch niet van om over uiterlijk te oordelen voor ik iemand in 't echt heb gezienquote:
Je kan toch gewoon kijken zonder te oordelen? :$quote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Verder hou ik er toch niet van om over uiterlijk te oordelen voor ik iemand in 't echt heb gezien
Dat wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon kijken zonder te oordelen? :$
Jij weet hoe je moet genieten van het leven!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Thuis, milka gegeten. Ik ben een gelukkige chick.
Uit nieuwsgierigheid? Ik ben altijd wel benieuwd of het beeld in mijn hoofd klopt met de foto.quote:
Welke?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou meid, helemaal geweldig. Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had echt een choco attack mygodquote:Op maandag 18 januari 2016 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij weet hoe je moet genieten van het leven!
y u no fatquote:Op maandag 18 januari 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh, heb dat totaal niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid? Ik ben altijd wel benieuwd of het beeld in mijn hoofd klopt met de foto.
Top!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nou meid, helemaal geweldig. Mijn dag kan niet meer stuk.
Choco swingquote:
Niet te dik worden hequote:Op maandag 18 januari 2016 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had echt een choco attack mygod
Ben ik dus een agressieve groentje?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
In mijn hoofd zien mensen eruit als hun UI, ook al staat er helemaal geen persoon op.
Heb ik ook.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
In mijn hoofd zien mensen eruit als hun UI, ook al staat er helemaal geen persoon op.
Ja maar ik associeer je ook met Jasmine van Aladdin.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben ik dus een agressieve groentje?
Je denkt dat ik op een donkere jongen met een gemillimeterd hoofd lijk?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik associeer je ook met Jasmine van Aladdin.
Jij denkt dat ik een vliegtuig ben?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
ik wil eens zien, doe je dan ook een jasmine pakje aan?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zal eens Jasmine hair doen en een dikke eyelinerwing.
Uh neequote:Op maandag 18 januari 2016 20:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wil eens zien, doe je dan ook een jasmine pakje aan?
dan picsquote:Op maandag 18 januari 2016 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zal eens Jasmine hair doen en een dikke eyelinerwing.
cutequote:Op maandag 18 januari 2016 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Sof is een zacht lief katje in mijn hoofd.
Oei, daar kan ik niet tegenopquote:Op maandag 18 januari 2016 20:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga eens gauw terug naar R&P. Ik heb opso al geclaimd.
Oeiquote:Op maandag 18 januari 2016 20:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga eens gauw terug naar R&P. Ik heb opso al geclaimd.
Ieuwquote:Op maandag 18 januari 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooit gevierd, fake groninger
[..]
Psssst jongen, wanna suck ma dick?
Geerd sc stalkt mijquote:Op maandag 18 januari 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
Iedereen heeft Opso al geclaimd volgens mij. Hier, en in dat Geerd topic.
Ken je dat echt niet?quote:
Opso is dan ook gewoon een leuke chick.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
In groningen vieren ze het ook.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooit gevierd, fake groninger
[..]
Psssst jongen, wanna suck ma dick?
O bah, waarom?quote:
neequote:Op maandag 18 januari 2016 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geerd sc stalkt mij
[..]
Ken je dat echt niet?
Ik niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
Er moeten twee verstandskiezen uitquote:
ben je daar ook bang voorquote:Op maandag 18 januari 2016 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
Laten we het niet hebben over kaken, kiezen en tandartsen.
sorryquote:Op maandag 18 januari 2016 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
Laten we het niet hebben over kaken, kiezen en tandartsen.
Geerd topic?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
Balen.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Er moeten twee verstandskiezen uit
Gelukkig gaat mijn moeder mee
Is eng hequote:Op maandag 18 januari 2016 21:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Tandarts niet, kiezen laten trekken wel.
Ik loop echt achter qua informatie.quote:
Same. Ze hebben me +- 2 jaar geleden verteld dat er minimaal 2 kiezen uit moesten omdat de boel anders zou verschuiven. Februari weer checkup, ik houd m'n hart vast.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen.Tot nu toe hoeft het niet bij mij. Had ook gevraagd of het mogelijk was om ze gewoon te laten zitten. Maar hangt er een beetje vanaf. Dus hopelijk hoeft het niet.
Bleh, zie er echt tegenop. Hopelijk hoeft het bij jou niet, scheelt een hoop gedoequote:Op maandag 18 januari 2016 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen.Tot nu toe hoeft het niet bij mij. Had ook gevraagd of het mogelijk was om ze gewoon te laten zitten. Maar hangt er een beetje vanaf. Dus hopelijk hoeft het niet.
Welk subforum?quote:
Ik heb wel ooit de eer gehad om te mogen DM'en met Geerd.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
ONZ / [CAFÉ GEERD] WOV #120 - BOejaahh
Zo, das echt een hele eer idd om met de grootste werkloze van fok te maken dm'enquote:Op maandag 18 januari 2016 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit de eer gehad om te mogen DM'en met Geerd.
Aardige kerel. Ik kijk niet neer op werklozen.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zo, das echt een hele eer idd om met de grootste werkloze van fok te maken dm'en
Bedoel je de chocolade met Daim of moet het echt cake zijn?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:09 schreef FrauMilena het volgende:
Wie komt me dit brengen.
[ afbeelding ]
Die van IKEA met Daim was ook lekker, maar dat product is van de aardbodem verdwenen of zo.
Zover ik weet wel. We hadden nog over zijn werk gepraat. Maar ik weet niet hoe dat nu is natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik dacht dat die conducteur ofzo was.
Grappige gozer iddquote:Op maandag 18 januari 2016 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Aardige kerel. Ik kijk niet neer op werklozen.
woow ik wil ookquote:Op maandag 18 januari 2016 21:09 schreef FrauMilena het volgende:
Wie komt me dit brengen.
[ afbeelding ]
Die van IKEA met Daim was ook lekker, maar dat product is van de aardbodem verdwenen of zo.
Deze:quote:Op maandag 18 januari 2016 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedoel je de chocolade met Daim of moet het echt cake zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daim hebben ze nog wel ja. Volgens mij heeft Jumbo deze ^ maar is het 4 euro nog wat.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Deze:kan je toch gewoon bij de ikea kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daim hebben ze nog wel ja. Volgens mij heeft Jumbo deze ^ maar is het 4 euro nog wat.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:09 schreef FrauMilena het volgende:
Wie komt me dit brengen.
[ afbeelding ]
[..]
Deze:Oew, die ziet er wel lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daim hebben ze nog wel ja. Volgens mij heeft Jumbo deze ^ maar is het 4 euro nog wat.
Maar ik moet dat niet eten. :$A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Delft heeft hem al tijden niet meer, of de verpakking moet veranderd zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je toch gewoon bij de ikea kopen?
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.
Zie het niet eens op hun website.
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet, zou niet snel kopen. Wel eten als het me voorgezet werd.
Het is goddelijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, die ziet er wel lekker uit.
Maar ik moet dat niet eten. :$
[..]
Deze:OH MI GADO DIE IS VET LEKKERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daim hebben ze nog wel ja. Volgens mij heeft Jumbo deze ^ maar is het 4 euro nog wat.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het levenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wanneer kijk je geen voetbal? Maar was in z'n algemeenheid.
Als ik sport kijk is het voetbal of F1. Ik kan het ergens wel waarderen hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven
Hoeveel kg nogquote:Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef Fera het volgende:
Ik ben wat afgevallen in het ziekenhuis. Motiveert wel om weer verder te gaan met gezondleef.
13 tot gezond gewicht.quote:
Zijn er al ruim 10 af. Gaat lukken.quote:
Je moet nog wel 1 keer zondigen voor m`n verjaardag :$quote:
Het schijnt dat ze die Almondy bij de Makro hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:20 schreef FrauMilena het volgende:
Lila stix zijn ook lekker.Had net een Milka choc & choc, ook lekker.
![]()
Kan toch ook minder eten dan.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet nog wel 1 keer zondigen voor m`n verjaardag :$
Oh nice! Daar kom ik alleen nooit.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze die Almondy bij de Makro hebben.
quote:
Alleen de champignons eten niet danquote:
neequote:Op maandag 18 januari 2016 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh nee. Ik vind Smarties maar matig.
Of kitkat chunky caramelquote:
Waarom de champignons?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen de champignons eten niet dan
Ja snap ik maar ik vind smarties matig en er zitten sowieso altijd weinig smarties in.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nee
ik bedoel de chocolade met smarties erin
die is zo lekker
Iewquote:Op maandag 18 januari 2016 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga weer eens een lekkere bak champignons halen morgen, en dan gewoon een pan ui en champignons bakken voor mezelf.
Ik kon zo snel even niks gezonds bedenkenquote:
Dan heb ik nog een lange weg te gaan.quote:
Vind je dat niet lekker?quote:
Wat een vreemde naamquote:Op maandag 18 januari 2016 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kek
Inso vindt dit leuk
[ afbeelding ]
in elk blokje chocolade heb ik vier smarties ofzoquote:Op maandag 18 januari 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja snap ik maar ik vind smarties matig en er zitten sowieso altijd weinig smarties in.
O, ik las je zin verkeerd. Dacht dat je zei: "de champignons niet eten". Zijn wel lekker.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kon zo snel even niks gezonds bedenken
ben je alweer thuis?
Ben niet dol op paddenstoelen enz.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je dat niet lekker?
Ik vind het heerlijk over de patat, maar eigenlijk nog bijna net zo lekker zonder de patat.
:squote:Op maandag 18 januari 2016 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga weer eens een lekkere bak champignons halen morgen, en dan gewoon een pan ui en champignons bakken voor mezelf.
Oh ik ben er echt dol op. Ook op oesterzwammen. En shiitakequote:Op maandag 18 januari 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben niet dol op paddenstoelen enz.
Nice nicequote:Op maandag 18 januari 2016 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik las je zin verkeerd. Dacht dat je zei: "de champignons niet eten". Zijn wel lekker.
Ja joh, al bijna een week.Morgen naar het ziekenhuis voor controle.
Shiitake.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik ben er echt dol op. Ook op oesterzwammen. En shiitake
Ik zat bijna precies dezelfde punt als Fera met Political Compass, sawwyquote:Op maandag 18 januari 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Van ziekenhuis eten zou ik ook wel afvallen
want?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is maar goed dat je die foto niet hebt gezien.
Mooi.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond eindelijk deze kleurplaat afgemaakt:
[ afbeelding ]
Maar er is nog een helftDie moet ik nog afmaken.
Oh nee. Dat vind ik denk wel het smerigste wat er is qua etenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik ben er echt dol op. Ook op oesterzwammen. En shiitake
Verstand komt met de jarenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat bijna precies dezelfde punt als Fera met Political Compass, sawwy
Mooi! Met wat kleur je dat, stabilo?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond eindelijk deze kleurplaat afgemaakt:
[ afbeelding ]
Maar er is nog een helftDie moet ik nog afmaken.
Maar er is een vliegje ofzo dood gegaan in mijn boek *had hem zo gekocht*quote:
Zal waarschijnlijk vooral laatste 6 vragen compleet anders hebben ingevuldquote:
Faber Castell Pitt stiften. En thanksquote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mooi! Met wat kleur je dat, stabilo?
Gandhi had wel hekel aan negers.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik hoorde dat Kaneel ook Gandhi was.
Typisch weer.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon nog in paars.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk vooral laatste 6 vragen compleet anders hebben ingevuld
waar zat je dan?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gandhi had wel hekel aan negers.
Dan is er iets mis met die test.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik hoorde dat Kaneel ook Gandhi was.
Groen, maar kan aan m'n beeldscherm en m'n eigen ogen liggen.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Vinden jullie turquoise meer een groentint of een blauwtint?
Weet het niet zo goed. Maar ik heb het wel gebruikt als een blauwtint in dit geval.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Links onder.quote:
Zijn daar ook niet verschillende tinten in? Ik vind het (meestal) meer groen dan blauw.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Want skinnyfat is the way to go.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan moet je gewoon meer chocola in je proppen.
oh ik was ghandiquote:
Dat was ook Ghandiquote:
nee ghandi was meer naar bovenquote:
Nee hoor, ik ben vrij liberaal en socialistisch. Alleen dan klassiek socialisme en niet het moderne gezwel dat ze socialisme noemen.quote:
Oh zoquote:
Ohja, zoek net een plaatje op, het verschilt inderdaad nog wel heel erg. Maar weet ook niet precies of je deze allemaal als turquoise zou mogen benoemen en waar die grens ligt.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn daar ook niet verschillende tinten in? Ik vind het (meestal) meer groen dan blauw.
Ik had je toch meer aan de rechterkant verwacht. En het ging me niet per se om Gandhi eigenlijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vrij liberaal en socialistisch. Alleen dan klassiek socialisme en niet het moderne gezwel dat ze socialisme noemen.
En zoals hierboven: Gandhi was best een eikel.
quote:
vanaf zeven is het toch gewoon blauw ;squote:Op maandag 18 januari 2016 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, zoek net een plaatje op, het verschilt inderdaad nog wel heel erg. Maar weet ook niet precies of je deze allemaal als turquoise zou mogen benoemen en waar die grens ligt.
[ afbeelding ]
Ja, idd. Je hebt ook aquamarijn enz.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, zoek net een plaatje op, het verschilt inderdaad nog wel heel erg. Maar weet ook niet precies of je deze allemaal als turquoise zou mogen benoemen en waar die grens ligt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:33 schreef Sked het volgende:
Zou voor de zekerheid even naar Beverwijk gaan, Pax
Ahhquote:
Werkt fijn verkoelendquote:Op maandag 18 januari 2016 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoordMoet ik even onthouden.
Ik heb best wel veel littekens op mijn schenen en knieënquote:Op maandag 18 januari 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Oh naja had, nu allemaal mini littekens.
ik heb overal littekensquote:Op maandag 18 januari 2016 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel littekens op mijn schenen en knieën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe wallpaper:Cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe wallpaper:haha taylor swiftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Mijn nieuwe wallpaper:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What did u doquote:Op maandag 18 januari 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de brandwond niet te ernstig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |