SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Jawel hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:22 schreef Calcio het volgende:
Dat spuuglelijke ding van deze TS kan je geen sieraad noemen
Sof en spuuglelijk gaan niet samen. Derhalve verworpen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:22 schreef Calcio het volgende:
Dat spuuglelijke ding van deze TS kan je geen sieraad noemen
Heeft niks met smaak te maken of het een sieraad is of niet.quote:
Een sieraad hoort toch mooi te zijn?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft niks met smaak te maken of het een sieraad is of niet.
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Sof en spuuglelijk gaan niet samen. Derhalve verworpen.
Nee hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
Een sieraad hoort toch mooi te zijn?
De twee woorden zijn synoniem.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Een lelijke oorbel is geen sieraad, uh oke.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
Een sieraad hoort toch mooi te zijn?
Niet weten dat sof een babe is.quote:
quote:
Proberen in het broekje van iemand op FOK! te komen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij moet echt eens langs de psychiater
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
OF is gepromoveerd naar GRTD-intellectueel met dit gezelschap in ons midden
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
OF is gepromoveerd naar GRTD-intellectueel met dit gezelschap in ons midden
Avondschool?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Calcio moet je niet naar school ofzo?
Hoe denk je dat ie zo dom is?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Nee het is een feestdagquote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Als ik dit soort dingen zeg, gaat Loka altijd zeuren dat ik een slijmbal benquote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk wel meer dan een conclusie.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien en daaruit m'n conclusie getrokken.
woooow watquote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien en daaruit m'n conclusie getrokken.
Weet ik veel waar die kerel woont.quote:
Je bent niet zo smooth als ik.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen zeg, gaat Loka altijd zeuren dat ik een slijmbal ben
Ik dacht meer aan een psychiatrische inrichting voor extreme idiotenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik zit stiekem in de gevangenis. Niet doorvertellen hoor
reageer even op mijquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
Binnenkort gewoon weer in Groningenhoor
Binnenkort? Dat duurt nog wel even.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
Binnenkort gewoon weer in Groningenhoor
Mwa 5 maanden ongeveer. Ik weet de definitie van binnenkort niet preciesquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Binnenkort? Dat duurt nog wel even.
Triestquote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
En de popo dwong het meisje geen aangifte te doen, om alles onder de pet te houden.
Duitse media uiteraard muisstil.
Gelukkig pakken de Russen het wel op. Politie wordt aangeklaagd door de ouders.
Ik heb niet eens een foto van je :$quote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef supersof het volgende:
wie heeft een foto van mij naar calcio gestuurd of liegt hij
Ik stuur door voor een tientjequote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een foto van je :$
Misschien toch maar geen kinderen op deze wereld zetten.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
En de popo dwong het meisje geen aangifte te doen, om alles onder de pet te houden.
Duitse media uiteraard muisstil.
Gelukkig pakken de Russen het wel op. Politie wordt aangeklaagd door de ouders.
Wil 2Happy dat niet?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien toch maar geen kinderen op deze wereld zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |