USA is wel erg idd als je het met AUS vergelijktquote:
Zelfs bij de laatste 4, zou zeggen werk nou eens even normaal samen dan zit je zeker bij laatste 3.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
USA is wel erg idd als je het met AUS vergelijkt
Ja, vind ik ook het meest ergelijke.quote:
Oh is het weer zo ver?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfs bij de laatste 4, zou zeggen werk nou eens even normaal samen dan zit je zeker bij laatste 3.
En dan zulk belabberd eten voorzetten, daar zou je in Australie de top 48 niet eens mee halen
Het sarcasme van Gordon is ook belachelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfs bij de laatste 4, zou zeggen werk nou eens even normaal samen dan zit je zeker bij laatste 3.
En dan zulk belabberd eten voorzetten, daar zou je in Australie de top 48 niet eens mee halen
dat was veel leuker geweestquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:59 schreef franklop het volgende:
Dus beide teams maar 1 goed onderdeel in 2 gerechten
laat ze allemaal maar de eliminatieproef doen
en het klinkt nog zeer onsmakelijk ookquote:
en weer maar 1 die het proeft en beoordeeld. Dat vind ik ook erg slecht. Doen ze vaker.quote:
ja als je kan doorspoelen houd je maar een kwartiertje overquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:28 schreef roos85 het volgende:
Net nog even de aflevering van gisteren teruggekeken. Bizar hoe lange reclameblokken er tussen zitten.
Zoiets jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je kan doorspoelen houd je maar een kwartiertje over
Ik kan die meiden niet uitstaan.quote:
Ik kan er geen 1 uitstaanquote:
true en Leslie is irritantquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar die Courtney vind ik helemaal verschrikkelijk.
Dar zou een Amerikaan ook zeggen als hij Julius Robert Rudolph en al die andere NLse sterretjes zietquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:42 schreef wdn het volgende:
Dat zijn een hoop chefs
Ken er geen 1 van daar niet van.
Maar dat het er een hoop zijn ... ja
Fireballquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:53 schreef Nizno het volgende:
Leslie is on fire... ja hij staat er op
Zo komen er verhalen de wereld inquote:
Was ook al bij WIDM topicquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo komen er verhalen de wereld in
ik vermoed van wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:18 schreef roos85 het volgende:
Zouden ze nu met een recept werken?
Met taarten bakken komt het best nauw.
Dat is wel des masterchefsquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:18 schreef roos85 het volgende:
Zouden ze nu met een recept werken?
Met taarten bakken komt het best nauw.
uiteraard, anders was het te makkelijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:20 schreef roos85 het volgende:
De laatste taart gaat de doorslag geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |