SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb nog nooit iets te drinken of te eten gekocht in de Euroborg.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel gelukkig wat biertjes gehad. Wat vind je van de patat in Euroborg?
Beetje alsof je in een sporthal zitquote:Op maandag 18 januari 2016 15:11 schreef Fokker101 het volgende:
Gelredome is wel een heel lelijk stadion.
komt door die hoekenquote:Op maandag 18 januari 2016 15:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje alsof je in een sporthal zit
Ja precies en een verschrikkelijke kut sfeerquote:Op maandag 18 januari 2016 15:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje alsof je in een sporthal zit
Inderdaad werkt beter als concertzaal.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:11 schreef Fokker101 het volgende:
Gelredome is wel een heel lelijk stadion.
of voor monster jamquote:Op maandag 18 januari 2016 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad werkt beter als concertzaal.
Ik heb weleens twee jochies gepakt met belletje lellen omdat ik toevallig net naar de hal liep.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:19 schreef FrauMilena het volgende:
Ze zijn hier aan het belletje lellen. Tijd om stroom op de deurbel te zetten.
kapotslaan met een knuppelquote:Op maandag 18 januari 2016 15:19 schreef FrauMilena het volgende:
Dat is leuk jaquote:Op maandag 18 januari 2016 15:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb weleens twee jochies gepakt met belletje lellen omdat ik toevallig net naar de hal liep.
Die gezichten![]()
Ik heb nog een voorraad liggen, hint hint.quote:
Ja, dat probleem heb ik nu ook. Maar er wonen niet veel kinderen in het centrum volgens mijquote:Op maandag 18 januari 2016 15:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is leuk jaProbleem is hier dat ik 3 hoog zit en niet snel beneden ben.
Vooral die in Haaksbergen was een klapper.quote:
Gewoon met dit weer een emmer water over ze naar beneden kieperen.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:19 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2016 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral die in Haaksbergen was een klapper.
nee dat ben je niet vergeten, fatty. je was vast te lui om op te staan.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben vergeten die chocoladekoekjes te eten
Gisteren had ik Milka Oreo.quote:
Vanochtend nietquote:Op maandag 18 januari 2016 15:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee dat ben je niet vergeten, fatty. je was vast te lui om op te staan.
Jij snapt hem als enige Parkiet.quote:
Die is ook lekker.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mweh die is mij te zwaar
Milka chip ahoy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |