Ik was ook 26 toen ik nog thuis woonde.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:22 schreef Donnis het volgende:
26 jaar en nog steeds in deurne bij je ouders wonenLEVEN GEFAALD
Je moeder is een topwijf!quote:Op maandag 18 januari 2016 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was ook 26 toen ik nog thuis woonde.
Wat wil je zeggen
Kloptquote:
Foto gezochtquote:Op maandag 18 januari 2016 13:45 schreef ootjekatootje het volgende:
De politie maakt verder geen bijzonderheden van de afpersing bekend, nou het enige wat ze nog niet hebben laten zien is de foto. Wat een info...
Moeders is boos, had net een mooi feestje gehad, staan er agenten naast het bed.quote:
quote:Kom je van een skon feesjuh af ga je lekker te bed en ineens staan er 4 woute langs me bed op zolder ik trek deken om me heen ga ik naar onder staat er nog meer.piepoos in me huis een vrouwelijke wout ha wel ballen om viper in de bens te doen gelokt met een stuk spek wa in de pan lag dieff kwamen kijken of maris bij me zat dat die mensen eens echt werk gingen doen of zo zoals me dochter opsporen in België inplaats hier nu en buufkus en Leon buurmenneke dank jullie nu nog poging doen om te slapen wat een tijd half 3 om in te valle heel de straat stond vol met niksnutten bah bah GA ME KIND MARISKA ZOEKEN LAMZAKKE
Mijn hemel, wat een tokkies!quote:Op maandag 18 januari 2016 13:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moeders is boos, had net een mooi feestje gehad, staan er agenten naast het bed.
Dochter ws in Belgie, ik zeg komt helemaal goed daar!
[..]
Ze is vaker weggeweest.quote:
Dat je een glansrijke carriere hebt gehad.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was ook 26 toen ik nog thuis woonde.
Wat wil je zeggen
Ik heb echt geen idee wat hier nu wordt gezegd.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moeders is boos, had net een mooi feestje gehad, staan er agenten naast het bed.
[..]
Iets met een mooi feestje, politie inval om te kijken of dochter in hun huis zou zijn, spek uit de pan om de hond in de benche te krijgen en een vriendelijk verzoek aan de politie om hun dochter te gaan zoeken die ws België zit.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat hier nu wordt gezegd.
De politie heeft een inval gedaan bij de familie kennelijk. Wat is de reden?
Is dit serieus ?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Geen woord tegen in te brengen. Ben nog bezig. Jij ?quote:Op maandag 18 januari 2016 14:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat je een glansrijke carriere hebt gehad.
Ok, weer wat geleerd!quote:Op maandag 18 januari 2016 14:34 schreef Manke het volgende:
[..]
Facebook troll die ook mensen intimideerde
http://nl.hoax.wikia.com/wiki/Peter_Van_Opdorp
Wut?quote:Op maandag 18 januari 2016 14:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Love the one who loves you....![]()
http://nl.hoax.wikia.com/wiki/Peter_Van_Opdorp
Heeft iemand een stukje kunnen vertalen naar correct en leesbaar Nederlands?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Hier is geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Kom je van een skon feesjuh af ga je lekker te bed en ineens staan er 4 woute langs me bed op zolder ik trek deken om me heen ga ik naar onder staat er nog meer.piepoos in me huis een vrouwelijke wout ha wel ballen om viper in de bens te doen gelokt met een stuk spek wa in de pan lag dieff kwamen kijken of maris bij me zat dat die mensen eens echt werk gingen doen of zo zoals me dochter opsporen in België inplaats hier nu en buufkus en Leon buurmenneke dank jullie nu nog poging doen om te slapen wat een tijd half 3 om in te valle heel de straat stond vol met niksnutten bah bah GA ME KIND MARISKA ZOEKEN LAMZAKKE
Kom je van een leuk feestje af, ga je lekker naar bed, staan er ineens 4 politieagenten naast mijn bed op zolder. Ik trek de deken over me heen en loop naar beneden. Staan daar nog meer politieagenten in mijn huis. Een vrouwelijke agent had lef om met een stuk spek uit de pan Viper [de hond] naar de bench te hebben gelokt.![]()
De agenten kwamen kijken of Maris bij me zat. Dat die mensen eens echt werk gaan doen ofzo..zoals mijn dochter opsporen in Belgie in plaats van hier te komen kijken.
Buurvrouw[en] en buurman Leon, bedankt. Nu nog een poging doen om te slapen. Wat een tijd; half 3 om een inval te doen. De hele straat stond vol met niksnutten. Bah bah. GA MIJN KIND MARISKA ZOEKEN, LAMZAKKEN.
quote:Op maandag 18 januari 2016 15:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Kom je van een skon feesjuh af ga je lekker te bed en ineens staan er 4 woute langs me bed op zolder ik trek deken om me heen ga ik naar onder staat er nog meer.piepoos in me huis een vrouwelijke wout ha wel ballen om viper in de bens te doen gelokt met een stuk spek wa in de pan lag dieff kwamen kijken of maris bij me zat dat die mensen eens echt werk gingen doen of zo zoals me dochter opsporen in België inplaats hier nu en buufkus en Leon buurmenneke dank jullie nu nog poging doen om te slapen wat een tijd half 3 om in te valle heel de straat stond vol met niksnutten bah bah GA ME KIND MARISKA ZOEKEN LAMZAKKE
Kom je van een leuk feestje af, ga je lekker naar bed, staan er ineens 4 politieagenten naast mijn bed op zolder. Ik trek de deken over me heen en loop naar beneden. Staan daar nog meer politieagenten in mijn huis. Een vrouwelijke agent had lef om met een stuk spek uit de pan Viper [de hond] naar de bench te hebben gelokt.![]()
De agenten kwamen kijken of Maris bij me zat. Dat die mensen eens echt werk gaan doen ofzo..zoals mijn dochter opsporen in Belgie in plaats van hier te komen kijken.
Buurvrouw[en] en buurman Leon, bedankt. Nu nog een poging doen om te slapen. Wat een tijd; half 3 om een inval te doen. De hele straat stond vol met niksnutten. Bah bah. GA MIJN KIND MARISKA ZOEKEN, LAMZAKKEN.
Dochter loopt vaker weg. En blijkbaar zit ze in Belgie dus hoe vermist is vermist?quote:Op maandag 18 januari 2016 16:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jemig![]()
Genieten ook, een feestje als je dochter net vermist is...
Ik vind de taalfauten gruwelijker.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jemig![]()
Genieten ook, een feestje als je dochter net vermist is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |