abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159198242
Heyhoi!

Ik heb al ruim een jaar een vriend. Tenminste, zo was hoe mijn ouders, vriendinnen en ik zelf het zagen en hoe ik het ook had vertelt. Hij zelf zei ook dat ik het gerust zo kon vertellen aan andere, maar hij er geen echt "label" op wil plakken. Hij vertelt ook nooit tegen zijn collega's of ouders dat we in een relatie zitten. Niemand van zijn kant weet dus van ons af.
Verder flirt hij graag met andere meiden, hij stuurt kusjes en hartjes via whatsapp.. En met reden die hij mij geeft, "omdat ik het leuk vind om het spel te spelen, en kan kijken of ik haar kan krijgen". Het is niet met meer meiden, enkel met één waarmee hij echt actief praat, en volgens mij dolt hij ook heel af en toe met andere. Ik mag overigens niet met andere gozers praten. Hij leest altijd al mn whatsappjes en wordt al chagrijnig bij het minste dingetje, als ik bijvoorbeeld met een mannelijke collega iets over werk bespreek.

Hij zegt dat hij van me houdt en ik kan niet anders doen dan dat geloven. Ook houd ik erg veel van hem. Het punt is alleen dat we buiten de deur als vrienden gaan en alleen binnenshuis als we alleen zijn echt een setje zijn. Hij geeft me verder nooit complimenten of het gevoel dat hij nog blij met me is. Ook zoent hij nooit omdat hij daar simpelweg niet van houdt en als ik er een opmerking over maak zegt hij dat hij natuurlijk altijd alles weer verkeerd doet, en ik het rolmodel ben.

Ik weet echt niet meer wat ik hiermee aan moet. Hij zegt dat we niet echt samen zijn, maar ondertussen praat hij wel over samenwonen en samen op vakantie. Hij houdt wel van me en ik van hem, maar ik weet niet of ik zo gelukkig kan worden. Zou ik iets kunnen doen om de situatie te veranderen? Of zal ik me er bij neer moeten leggen?
pi_159198256
Zeg het hem...
pi_159198257
Jullie hebben geen gelijkwaardige relatie, ik zou er een punt achter zetten.
  maandag 18 januari 2016 @ 12:05:39 #4
416020 K44S
The bearded man
pi_159198266
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:05 schreef Chai het volgende:
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159198279
quote:
9s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:04 schreef Troublesx het volgende:

Ik mag overigens niet met andere gozers praten. Hij leest altijd al mn whatsappjes en wordt al chagrijnig bij het minste dingetje, als ik bijvoorbeeld met een mannelijke collega iets over werk bespreek.

Wegwezen!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_159198325
Dumpen die kwal. Wat een halve zool :'). Hij heeft echt 0,0 respect voor jou, je bent gewoon zijn neukertje. Meer niet.
pi_159198341
nou, het antwoord is vrij duidelijk lijkt me..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_159198357
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeg het hem...
Als ik dit probleem met hem bespreek, praat hij zich er vaak wel uit. Hij zegt altijd wel iets waar ik niet tegen op kan, of gaat de zielige uit hangen en zegt dat ik altijd gezeik heb. Hij zorgt er dan voor dat ik me schuldig ga voelen en ik het weer goed moet praten.
pi_159198365
Klinkt alsof hij zn zaakjes goed geregeld heeft.
pi_159198367
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:10 schreef Troublesx het volgende:

[..]

Als ik dit probleem met hem bespreek, praat hij zich er vaak wel uit. Hij zegt altijd wel iets waar ik niet tegen op kan, of gaat de zielige uit hangen en zegt dat ik altijd gezeik heb. Hij zorgt er dan voor dat ik me schuldig ga voelen en ik het weer goed moet praten.
Wat doe je nog met hem?
  maandag 18 januari 2016 @ 12:11:08 #11
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_159198378
quote:

[..]

Als hij zich niet wil committeren aan jou, derhalve geen serieuze relatie aan wil gaan dan is het simpel

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:05 schreef Chai het volgende:
  maandag 18 januari 2016 @ 12:12:09 #12
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_159198412
Lieverd, denk je hier nou echt dingen te horen die je diep van binnen al niet weet?

Je hebt geen gelijkwaardige, en mogelijk ook geen serieuze, relatie. Als hij richting zijn ouders, vrienden en collega's jou niet introduceert en bespreekt als "zijn vriendin" dan lijkt me dat glashelder. Jij bent zijn vriendin niet.

Dat hij verder een jaloers stuk vreten is dat jou gedrag niet toestat dat hij zelf wel in praktijk brengt maakt hem enkel meer een waardeloos figuur.

Het allerergste is echter dat jij dit tolereert. Jij laat zo met je sollen. Zolang je dat blijft doen verandert er ook niets.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_159198416
quote:

[..]

nou, hij weet je in ieder geval goed te bespelen..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_159198423
quote:
Zou ik iets kunnen doen om de situatie te veranderen?
Die arrogante lul buiten flikkeren.

Je zal me later dankbaar zijn.

Geen dank.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159198491
Hij wil alle lusten maar niet de lasten. Hij mag alles en jij niets. Hij zegt niet eens iets tegen zijn familie dat jij zijn vriendin bent.

Lijkt me duidelijk. Hij ziet je als iets leuks, tot hij iets beters vindt. Hou de eer aan jezelf en maak het uit.
pi_159198504
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:12 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nou, hij weet je in ieder geval goed te bespelen..
Haha dat weet hij zeker, helaas
pi_159198541
quote:
Heyhoi!

Ik heb al ruim een jaar een vriend. Tenminste, zo was hoe mijn ouders, vriendinnen en ik zelf het zagen en hoe ik het ook had vertelt. Hij zelf zei ook dat ik het gerust zo kon vertellen aan andere, maar hij er geen echt "label" op wil plakken. Hij vertelt ook nooit tegen zijn collega's of ouders dat we in een relatie zitten. Niemand van zijn kant weet dus van ons af.
Hij heeft geen relatie met jou.

quote:
Verder flirt hij graag met andere meiden, hij stuurt kusjes en hartjes via whatsapp.. En met reden die hij mij geeft, "omdat ik het leuk vind om het spel te spelen, en kan kijken of ik haar kan krijgen". Het is niet met meer meiden, enkel met één waarmee hij echt actief praat, en volgens mij dolt hij ook heel af en toe met andere. Ik mag overigens niet met andere gozers praten. Hij leest altijd al mn whatsappjes en wordt al chagrijnig bij het minste dingetje, als ik bijvoorbeeld met een mannelijke collega iets over werk bespreek.
Waarom laat jij je controleren?

quote:
Hij zegt dat hij van me houdt en ik kan niet anders doen dan dat geloven.
Dat je het wil geloven ok, maar niet anders kunnen mag je even uitleggen.

quote:
Ook houd ik erg veel van hem.
Meer dan van jezelf?

quote:
Het punt is alleen dat we buiten de deur als vrienden gaan en alleen binnenshuis als we alleen zijn echt een setje zijn. Hij geeft me verder nooit complimenten of het gevoel dat hij nog blij met me is. Ook zoent hij nooit omdat hij daar simpelweg niet van houdt en als ik er een opmerking over maak zegt hij dat hij natuurlijk altijd alles weer verkeerd doet, en ik het rolmodel ben.
Het punt is wel meer dan alleen dat, maar hij heeft geen relatie met jou dus wat verwacht je nou van hem?

quote:
Ik weet echt niet meer wat ik hiermee aan moet. Hij zegt dat we niet echt samen zijn, maar ondertussen praat hij wel over samenwonen en samen op vakantie.
Praatjes vullen geen gaatjes. Waarom wil je überhaupt samenwonen met iemand die geen relatie met je heeft, die je meent te moeten controleren en die je nooit laat merken blij te zijn met je?

quote:
Hij houdt wel van me en ik van hem, maar ik weet niet of ik zo gelukkig kan worden. Zou ik iets kunnen doen om de situatie te veranderen? Of zal ik me er bij neer moeten leggen?
Ja, ophouden met verwachtingen te hebben van iemand die geen verantwoording wil nemen en zelf actie ondernemen met betrekking tot verbetering in het algemeen en niet hem in het bijzonder. Als hij zoiets kleins als een complimentje al teveel moeite vind en niet met je wil zoenen, dan moet je niet nog meer gaan pleasen.
Beter ga je eens even single zijn en bedenken wat liefde en een bijbehorende relatie in dienen te houden in plaats van je blind te staren op de gebrekkige input van deze boi.
pi_159198588
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:15 schreef Troublesx het volgende:

[..]

Tsja, als deze energie slurpende relatie waar in jij je heel minderwaardig en nederig moet opstellen erg fijn vindt, moet je vooral lekker blijven zitten waar je zit.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_159198593
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:15 schreef Troublesx het volgende:

[..]

Helaas is dat jij je gewoon laat bespelen. Hij doet dat omdat hij het kan maken. Als jij niet jezelf het beste gunt, dan kun je dat moeilijk van een ander verwachten.
Deze bal ligt bij jou..
pi_159198597
quote:
Ik mag overigens niet met andere gozers praten. Hij leest altijd al mn whatsappjes en wordt al chagrijnig bij het minste dingetje, als ik bijvoorbeeld met een mannelijke collega iets over werk bespreek.
Dat je je zo laat behandelen zeg...
  maandag 18 januari 2016 @ 12:30:03 #21
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_159198810
De whatsappjes van je partner lezen...... Ik snap echt niet dat er mensen zijn die daar akkoord mee gaan :').

TS, ken je het spreekwoord "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten".
UI Made bij VanilleKwark.
pi_159198820
Meid, pleur op met die lul. Er zijn zo veel betere mannen op de wereld.
  maandag 18 januari 2016 @ 12:30:39 #23
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_159198824
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:30 schreef RingBewoner het volgende:
De whatsappjes van je partner lezen...... Ik snap echt niet dat er mensen zijn die daar akkoord mee gaan :').

Dat blijkt dan ook wel, want waar meneer mag flirten met alles en iedereen, mag zijn speeltje haar mond niet open trekken tegen wie of wat dan ook.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_159198983
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wegwezen!
Dat dus. Waarom laat je je zo beperken, en dat door iemand die jou niet eens erkent als vriendin?
  maandag 18 januari 2016 @ 12:37:42 #25
343196 RingBewoner
pi_159199030
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat dus. Waarom laat je je zo beperken, en dat door iemand die jou niet eens erkent als vriendin?
Stockholmsyndroom.
pi_159199163
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk omdat ik toch bang ben hem kwijt te raken, ondanks dat ik zelf ook wel in zie dat het zo niet verder kan.
pi_159199189
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:42 schreef Troublesx het volgende:

[..]

Ik denk omdat ik toch bang ben hem kwijt te raken, ondanks dat ik zelf ook wel in zie dat het zo niet verder kan.
Dus eigenlijk heb je al door dat je beter weg kunt gaan. Wat belet je? Doe het gewoon, dit is echt niet gezond.
pi_159199238
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:30 schreef RingBewoner het volgende:
Dit!
  maandag 18 januari 2016 @ 12:45:58 #29
311911 Wizz-Art
B.S.E. EMPEROR
pi_159199256
Is dit écht!?

Dan moet die zich ontzettend schamen voor je, hoe hou je dat een jaar lang geheim vraag ik me ook nog eens af? Vage shit allemaal.
Nou als ik niets weet om te zeggen hou ik gewoon mijn mond. - Lokasenna -
pi_159199287
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:43 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dus eigenlijk heb je al door dat je beter weg kunt gaan. Wat belet je? Doe het gewoon, dit is echt niet gezond.
Ik denk omdat ik ook zat leuke momenten met hem heb en die dan niet wil missen. Klinkt heel stom hoor, maar daar hecht ik me wel aan.

Ook heb ik al eens eerder geprobeerd om met hem te stoppen en het erover te hebben. Dan zegt hij dat het wel erg makkelijk is om ermee te stoppen, in plaats van samen te proberen de relatie te verbeteren.
  maandag 18 januari 2016 @ 12:48:16 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159199315
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:46 schreef Troublesx het volgende:

Ik denk omdat ik ook zat leuke momenten met hem heb en die dan niet wil missen. Klinkt heel stom hoor, maar daar hecht ik me wel aan.

Ook heb ik al eens eerder geprobeerd om met hem te stoppen en het erover te hebben. Dan zegt hij dat het wel erg makkelijk is om ermee te stoppen, in plaats van samen te proberen de relatie te verbeteren.
En wat is zijn rol in dat 'samen' verbeteren precies?
Hij manipuleert je als een malle, en jij laat het toe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159199328
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:45 schreef Wizz-Art het volgende:
Is dit écht!?

Dan moet die zich ontzettend schamen voor je, hoe hou je dat een jaar lang geheim vraag ik me ook nog eens af? Vage shit allemaal.
Het is niet dat hij het echt geheim houdt tegenover zijn ouders. Het is meer dat als ze er naar vragen, hij zegt dat hij en ik het gewoon leuk hebben samen en verder zal hij het wel zien.
pi_159199373
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:42 schreef Troublesx het volgende:

[..]

Jij hebt hem nooit gehad. Hij is niet eens een vriend, als hij geen kut om jouw gevoelens en behoeftes geeft en jij niet eens met hem kan praten over je werk als er een mannelijke collega bij betrokken is. Hij houdt jou zoals het hem uitkomt en zolang hij er niet teveel moeite in hoeft te steken..
  maandag 18 januari 2016 @ 12:50:19 #34
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_159199377
Je bent een neukertje, en vast en zeker niet de enige. Frappant dat je pas na een jaar je gaat irriteren aan zijn gedrag.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  maandag 18 januari 2016 @ 12:50:24 #35
311911 Wizz-Art
B.S.E. EMPEROR
pi_159199380
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:48 schreef Troublesx het volgende:

[..]

Het is niet dat hij het echt geheim houdt tegenover zijn ouders. Het is meer dat als ze er naar vragen, hij zegt dat hij en ik het gewoon leuk hebben samen en verder zal hij het wel zien.
En hoe hou je dat een jaar vol dan? Onzeker of...
pi_159199404
quote:
5s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

En wat is zijn rol in dat 'samen' verbeteren precies?
Hij manipuleert je als een malle, en jij laat het toe.
Hij ziet niet dat hij dat soort dingen verkeerd doet inderdaad. En zegt dat hij zo is, en niet aan romantische dingen doet. Als ik dan opnoem dat hij wel met meiden op die manier kan praten en ik niet, zegt hij iets in de trant van "Waarom zou je dat dan willen? Wil je vreemdgaan dan?"
pi_159199415
quote:

[..]

Jij bent zwak en hij is de sterkste. Of je accepteert zijn dominantie of je stopt met hem.

quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:51 schreef Troublesx het volgende:

[..]

Hij ziet niet dat hij dat soort dingen verkeerd doet inderdaad. En zegt dat hij zo is, en niet aan romantische dingen doet. Als ik dan opnoem dat hij wel met meiden op die manier kan praten en ik niet, zegt hij iets in de trant van "Waarom zou je dat dan willen? Wil je vreemdgaan dan?"
Gewoon een manier om zich onder dingen uit te lullen. Jij bent lekker makkelijk voor hem, hij doet geen moeite voor je en je slikt alles toch wel wat hij uitvreet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_159199430
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:50 schreef Wizz-Art het volgende:

[..]

En hoe hou je dat een jaar vol dan? Onzeker of...
Nee.. Niet onzeker. Is denk ik omdat ik toch veel van hem houdt en moeilijk los kan laten.
  maandag 18 januari 2016 @ 12:51:57 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159199434
quote:

Wat een lul.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 18 januari 2016 @ 12:52:19 #40
311911 Wizz-Art
B.S.E. EMPEROR
pi_159199454
quote:

[..]

Moet je ja antwoorden lol, we hebben toch niks volgens jou...
pi_159199459
quote:

[..]

Kijk niet raar op als ie vandaag of morgen ineens iets heeft met dat andere meisje en hij jou niet meer nodig heeft. Beter hou je alvast de eer aan jezelf.
pi_159199473
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:46 schreef Troublesx het volgende:

[..]

En wat zijn dat dan voor leuke momenten?

quote:
Afgezien van jou controleren, hoe werken jullie verder dan aan jullie relatie die hij niet heeft?

quote:

[..]

Niet eens speciaal leuk, maar gewoon leuk en in plaats van dat jullie het wel zien, ziet hij het wel. Ja, dat jij genoegen neemt met wat hij je wel geeft..
  maandag 18 januari 2016 @ 12:54:21 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159199502
Kom je wel eens bij hem thuis?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Forum Admin maandag 18 januari 2016 @ 12:54:33 #44
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_159199509
quote:
Waarom zou je dat dan willen? Wil je vreemdgaan dan?"
Daarmee geeft hij best een duidelijk signaal wat het doel is van zijn gesprekken met die andere meisjes.
Je bent een leuk en makkelijk vast thuishonk voor de kerel. Heeft hij altijd wat te neuken mocht zijn "spel" toch niet zo positief verlopen.
  Official ESF Kreviewer maandag 18 januari 2016 @ 12:55:11 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_159199522
Het is overduidelijk geen gelijkwaardige relatie. Hij ziet jou niet als gelijke. De vraag is of dat goed gaat in de toekomst. De voortekenen zijn in elk geval niet veelbelovend.
Maar als jij een vreemdgaande vriend wil, die geen energie in jullie relatie steekt, wie zijn wij dan om daar wat van te zeggen.
pi_159199581
quote:

[..]

Hij ziet niet dat hij dat soort dingen verkeerd doet inderdaad.
Hij doet het verkeerd, goede gespreksopener en geen enkele consequenties daaraan verbinden..

quote:
En zegt dat hij zo is, en niet aan romantische dingen doet.
Dat is wel een punt ja, want je kan niet verwachten dat hij een ander mens wordt. Heeft ie in het begin wel enige moeite voor je gedaan eigenlijk?

quote:
Als ik dan opnoem dat hij wel met meiden op die manier kan praten en ik niet, zegt hij iets in de trant van "Waarom zou je dat dan willen? Wil je vreemdgaan dan?"
Met andere woorden, je moet vreemd willen gaan om een beetje leuk toegesproken te worden en dan is het pas interessant wat je wil, want dan ga je niet meer zo makkelijk mee in zijn gedoe..
Daarnaast kun je niet eens vreemdgaan als je geen relatie hebt, dus dit wijst nog meer erop dat jij een relatie hebt volgens jullie, maar hij niet..
  maandag 18 januari 2016 @ 12:57:45 #47
343196 RingBewoner
pi_159199587
quote:

[..]

Ik heb met je te doen.
pi_159199600
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En wat zijn dat dan voor leuke momenten?

[..]

Afgezien van jou controleren, hoe werken jullie verder dan aan jullie relatie die hij niet heeft?
De leuke momenten zijn als we samen er op uit gaan. Steden bezoeken, of varen in zijn boot in de zomer. Ook vierde ik oud en nieuw bij hem dit jaar, samen met zijn ouders.

Hoe we aan onze relatie werken.. Dat is een goede vraag. Vaak bespreken we wat er mis is gegaan en besluiten we om in het vervolg beter met elkaar te communiceren als er wat is, in plaats van gelijk woorden naar elkaar te gooien of boos te worden.
pi_159199634
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:58 schreef Troublesx het volgende:
Hoe we aan onze relatie werken.. Dat is een goede vraag. Vaak bespreken we wat er mis is gegaan en besluiten we om in het vervolg beter met elkaar te communiceren als er wat is, in plaats van gelijk woorden naar elkaar te gooien of boos te worden.
Leuk, maar dat is niet concreet natuurlijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_159199639
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:54 schreef Leandra het volgende:
Kom je wel eens bij hem thuis?
Ja, heel vaak. Elk weekend wel en 1 dag door de weeks.
pi_159199687
Ik denk dat als je je eigen openingspost leest je zelf ook wel zou concluderen dat dit niet de bedoeling van een relatie is en dat je beter verdient.

Het enige wat je nog rest is om te bedenken hoe je hem uit je hoofd kunt zetten, en verder kunt gaan met je leven zonder hem.

Je kunt wel doorgaan op deze manier maar zoals hij zich gedraagt laat hij je ooit volledig vallen en dan zal het helemaal pijnlijk voor je zijn. Dan kan je waarschijnlijk beter nu op jouw manier er een punt achter zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')