SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Maar jouw ma zal wel best streng zijn geweest op dat gebied toch?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijke tijd op veel vlakken. Veel geleerd.
heb je ook strafblad daardoorquote:Op maandag 18 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijke tijd op veel vlakken. Veel geleerd.
Jazeker.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jouw ma zal wel best streng zijn geweest op dat gebied toch?
Flink wat tikken gehad zeker als ze erachter kwam dat je spijbeldequote:
quote:
Haha. Ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flink wat tikken gehad zeker als ze erachter kwam dat je spijbelde
wat als ik hier met een moordenaar aan t praten benquote:Op maandag 18 januari 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet aan je neus hangen.
Dan zul je dat nooit te weten komen.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
wat als ik hier met een moordenaar aan t praten ben
gelukkig maarquote:Op maandag 18 januari 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zul je dat nooit te weten komen.
(pro tip: dat ben ik niet)
Het zal er zover ik weet altijd blijven staan.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:56 schreef Calcio het volgende:
Wel kut trouwens maar dat verdwijnt toch ook weer
neequote:Op maandag 18 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Deden jullie op basisschool ook wel eens alsof je ziek was tegen je ouders.
Mijn moeder had dat atijd vies door.quote:
nee altijd tegen de leraar en dan moest m'n moeder helemaal vanaf d'r werk naar school komen om me op te halen. Die 5 minuten mocht ik niet alleen fietsen want stel je voor dat er iets gebeurtquote:Op maandag 18 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Op basisschool viel het wel mee volgens mijquote:Op maandag 18 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, op de middelbare school hoefde ik dat niet te doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op basisschool viel het wel mee volgens mij
Op middelbare wel veel
Apart dat je decaan enzo dan niks bijhield datze je niet beldequote:Op maandag 18 januari 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, op de middelbare school hoefde ik dat niet te doen.
Ouders waren toch nooit overdag thuis.
dan ben je op een leeftijd beland dat je het voor jezelf doetquote:Op maandag 18 januari 2016 01:59 schreef Calcio het volgende:
Gelukkig kan ik me volgend schooljaar eindelijk zelf ziekmelden
Deed ze welquote:Op maandag 18 januari 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart dat je decaan enzo dan niks bijhield datze je niet belde
En toen ze je belde nam je gewoon niet opquote:
ja tochquote:Op maandag 18 januari 2016 02:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan ben je op een leeftijd beland dat je het voor jezelf doet
Klopt.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen ze je belde nam je gewoon niet op
ik bedoel dan heb je enkel jezelf ermeequote:
nee dan krijg je geen diploma. Als je geen zin hebt moet je gewoon niet gaan. Zolang je goede cijfers hebt boeit het nietquote:Op maandag 18 januari 2016 02:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik bedoel dan heb je enkel jezelf ermee
als je niet naar school wil kun je je ook gewoon uitschrijven
Gewoon je vriendin haar voor laten doen als je schoonmoederquote:Op maandag 18 januari 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn schoonouders moesten mij ziekmelden tussen mijn 16e en 18e.
Nee, toen was ik vrij serieus geworden met school.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon je vriendin haar voor laten doen als je schoonmoeder
Toch bleef je gaanquote:
Maar de gemiddelde puber wil niet echt.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:05 schreef Calcio het volgende:
Dat gelul over strenger onderwijs.. Als je echt wil heb je dat helemaal niet nodig
nee ik wil ook niet maar weet wel dat het belangrijk isquote:Op maandag 18 januari 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde puber wil niet echt.
Hoezo.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:06 schreef Paxcon het volgende:
ik vind docu's over probleemjongeren/tbs/jeugdrechter altijd zo leuk
weet ik nietquote:
Daar hadden ze pas domme regels trouwens.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet ik niet
is intigrerend doordat mensne van dezelfde leeftijd in Nederland zo'n verschillend leven hebben
waarquote:Op maandag 18 januari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hadden ze pas domme regels trouwens.
Hahaquote:Op maandag 18 januari 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen "luxe" broodbeleg op doordeweekse dagen
nou meid wat een rampquote:Op maandag 18 januari 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen "luxe" broodbeleg op doordeweekse dagen
Tief eens op ofzoquote:
Mag je mar beperkt contact met anderen daar ofzo dan?quote:
Rickertman heeft ook moeite met interpreteren merkte ikquote:
Nee hoor. Is hele dag beetje school en beetje chilling.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag je mar beperkt contact met anderen daar ofzo dan?
Ja inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Is hele dag beetje school en beetje chilling.
Maar het feit dat je niet weg kan is wel erg eenzaam zonder familie
Nee, woensdag bij onsquote:Op maandag 18 januari 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Alleen weekendbezoek waarschijnlijk
oh dat is nog wel oké. Mocht je ook buiten komen en hoelang?quote:Op maandag 18 januari 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij hadden op gezamelijke ruimte tv
veel gezeik en geruzie zeker daaroverquote:Op maandag 18 januari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
En 1 dag mocht je dan als groep kiezen wat je wilde eten.
Antilianen die spareribs wilden en moslims die dat niet mochten
quote:Op maandag 18 januari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
lolquote:Op maandag 18 januari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Viel mee. En als ze er zaten waren het dan ook gelijk vies gestoordenquote:
Beetje. Maar die groepen zijn niet zo groot, dus je bent wel beetje op elkaar aangewezen.quote:
mocht je buitenkomen of nietquote:Op maandag 18 januari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje. Maar die groepen zijn niet zo groot, dus je bent wel beetje op elkaar aangewezen.
Ja, in feite wel.quote:
Ja hoor, moet jij eens voorstellen wat er gebeurd als knapen van 13-17 hun energie niet kwijt kunnenquote:
oh maar hoe kreeg je peuken daar binnen danquote:Op maandag 18 januari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, in feite wel.
Beetje voetballen/basketballen of roken
ja kan me voorstellenquote:Op maandag 18 januari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor, moet jij eens voorstellen wat er gebeurd als knapen van 13-17 hun energie niet kwijt kunnen
Roken was niet verbodenquote:Op maandag 18 januari 2016 02:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
oh maar hoe kreeg je peuken daar binnen dan
Je mag dingen kopen.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:16 schreef Paxcon het volgende:
hoe kom je eigenlijk aan chips daar? :s
Ja hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:16 schreef Calcio het volgende:
[..]
mochten mensen gewoon voor je meenemen?
quote:Op maandag 18 januari 2016 02:16 schreef Paxcon het volgende:
hoe kom je eigenlijk aan chips daar? :s
Wat zou de reden zijn dat je geen sigaretten mocht krijgen?quote:
en kreeg je alles ook of was het een beperkt aantalquote:Op maandag 18 januari 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Elke week krijg je zo'n lijst waar je dingen op aankruisen. Luxeproducten zoals frisdrank/snoep/chips
mag in gewone gevangenis toch ook niet (denk ik)quote:Op maandag 18 januari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou de reden zijn dat je geen sigaretten mocht krijgen?
Beperkt bedrag.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
en kreeg je alles ook of was het een beperkt aantal
Uiteraard wel hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
mag in gewone gevangenis toch ook niet (denk ik)
oh wist ik niet eens.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard wel hoor.
Daar mag je het ook gewoon kopen zelf.
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:19 schreef Calcio het volgende:
Mag je ook wiet roken in gevangenissen?
quote:Op maandag 18 januari 2016 02:19 schreef Calcio het volgende:
Mag je ook wiet roken in gevangenissen?
wtfquote:Op maandag 18 januari 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
In gewone gevangenis mag je zelfs gewoon op cel roken
Je zit daar minstens 23 uur per dag in gewone detentie.quote:
ja maar wel kut voor mensen die niet roken. Dat rook gaat overal rond tochquote:Op maandag 18 januari 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zit daar minstens 23 uur per dag in gewone detentie.
Je zit gewoon alleen in een afgesloten kamer?quote:Op maandag 18 januari 2016 02:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja maar wel kut voor mensen die niet roken. Dat rook gaat overal rond toch
soms zit je toch in koppels?quote:Op maandag 18 januari 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zit gewoon alleen in een afgesloten kamer?
Gewoon af en toe wat mensen snitchen in ruil voor bigmacquote:Op maandag 18 januari 2016 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een vreselijke tijd moet het zijn daar
inderdaad en geen kut te doen de hele dagquote:Op maandag 18 januari 2016 02:21 schreef Paxcon het volgende:
pff zou daar echt niet willen zitten
zo afgesloten van wat er in de wereld gebeurt
Het is ook extreem kut een vrijheidsstrafquote:Op maandag 18 januari 2016 02:21 schreef Paxcon het volgende:
pff zou daar echt niet willen zitten
zo afgesloten van wat er in de wereld gebeurt
Denk je nou echt dat ze dat bij probleemjongeren doen jaquote:
dacht het welquote:Op maandag 18 januari 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze dat bij probleemjongeren doen ja
In jeugddetentie sowieso nooit.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze dat bij probleemjongeren doen ja
Dat gaat na 2 dagen foutquote:
mag je ook je smartphone hebben?quote:Op maandag 18 januari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Je hebt gewoon best chille kamer in jeugddetentie.
oh ik zou dan iedereen erbij lappen maarja snitches get stitches dusja lastigquote:Op maandag 18 januari 2016 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wat mensen snitchen in ruil voor bigmac
miste je je vrienden e ouders niet?quote:Op maandag 18 januari 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het sowieso heel bijzonder om een kamer voor mezelf te hebben, wat heb ik daar rustig geslapen.
Vies veel gelezen daar natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En nee, internet heb je daar ook niet.
beetje fokken van je cel lijkt wel relaxed. Jammerquote:Op maandag 18 januari 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Helemaal geen telefoons.
wel krant en tv enzo hoop ikquote:Op maandag 18 januari 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En nee, internet heb je daar ook niet.
Valt wel mee, was nog niet zo oud, las toen periode niet zo heel veel op mn 14e.quote:
TV op groep en kranten weet ik eigenlijk niet meer.quote:
dat dacht ik dan weer niet dat leek me wel heel sterkquote:Op maandag 18 januari 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
(Dat laatste denken echt heel veel onwetenden)
Als je een smartphone hebt heb je ook internetquote:Op maandag 18 januari 2016 02:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
dat dacht ik dan weer niet dat leek me wel heel sterk
quote:Op maandag 18 januari 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een smartphone hebt heb je ook internet
Ooit van 3g gehoord?quote:
Apparatuur met wifimogelijkheid is vrijwel altijd verboden.quote:
ja lijkt me wel logischquote:Op maandag 18 januari 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Apparatuur met wifimogelijkheid is vrijwel altijd verboden.
Iemand anders kan het toch voor je doen?quote:Op maandag 18 januari 2016 02:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja man ik loop even naar t mobile terwijl ik net veroordeeld ben
Mwa dat lijkt me wel heel extreemquote:Op maandag 18 januari 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand anders kan het toch voor je doen?
ligtquote:Op maandag 18 januari 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kocht altijd yumyum noodles, cola light en paprika chips.
geloof ik graagquote:Op maandag 18 januari 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, er gebeuren wel gekkere dingen.
wanneer heb je daar gezet dan als ik vragen magquote:Op maandag 18 januari 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb er eigenlijk lang niet aan teruggedacht.
Maar nu komen al die herinneringen weer boven. Grappig.
Toen ik 14 was.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
wanneer heb je daar gezet dan als ik vragen mag
Stud of the prisonquote:Op maandag 18 januari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was toen de enige in die hele inrichting die vwo deed.
Priveles
Je hebt een wc en wasbak.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:33 schreef Paxcon het volgende:
Heb je eigen badkamertje ook ofzo of kun je hele dag en nacht in en uit je kamer
Oh en als je wil douchen kun je pas vanaf een bepaald tijdstip naar de doucheruimte?quote:Op maandag 18 januari 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt een wc en wasbak.
En overdag moet je er vaak zelfs uit voor school en corvee enzo.
Maar snachts gaat ie wel op slot ja.
En dat is echt een heel vervelend gevoel als je het slok hoort klikken.
Mwah, viel eigenlijk wel mee.quote:
lijkt me echt vreselijkquote:Op maandag 18 januari 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat is echt een heel vervelend gevoel als je het slok hoort klikken.
Om kwart over 7 word je wakker gemaakt en dan moet je douchen ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh en als je wil douchen kun je pas vanaf een bepaald tijdstip naar de doucheruimte?
ja das waarquote:Op maandag 18 januari 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, viel eigenlijk wel mee.
Wel wat intimideren, maar je moet het met een groep doen de komende weken/maanden/jaren.
hoe maken ze je wakker dan. Met deksels op elkaar slaan ofzo?quote:Op maandag 18 januari 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om kwart over 7 word je wakker gemaakt en dan moet je douchen ja.
Daarna even luchten, daarna ontbijten.
Nee, ze hebben ook wel door dat ze gewoon met kinderen te maken hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
hoe maken ze je wakker dan. Met deksels op elkaar slaan ofzo?
ik zou wel paar maanden gevangenis kunnen gebruikenquote:Op maandag 18 januari 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ya ba pushenquote:Op maandag 18 januari 2016 02:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zou wel paar maanden gevangenis kunnen gebruiken
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:37 schreef Calcio het volgende:
En liepen er dan bewakertjes met knuppels door het complex ofzo?
schreeuw Allah akbar op het stationquote:Op maandag 18 januari 2016 02:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh je moest zo vroeg opstaan en nog verplicht gelijk douchen ook?quote:Op maandag 18 januari 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh ja. Je wordt van A tot Z geleefd he.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh je moest zo vroeg opstaan en nog verplicht gelijk douchen ook?
Mi gado
Die waren wel oproepbaar binnen seconden als er wat was.quote:
oh zo jaquote:Op maandag 18 januari 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die waren wel oproepbaar binnen seconden als er wat was.
Oh, nee, hier heb ik niet zo veel moeite mee.quote:
Waarom?quote:Op maandag 18 januari 2016 02:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, nee, hier heb ik niet zo veel moeite mee.
Iedereen mag vragen wat ze willen over mijn verblijf daar.
wat is je beste ervaring in de gevangenis? (Klinkt raar maar miss heb je wel goede relaties met iemand opgebouwd ofzo?)quote:Op maandag 18 januari 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder helpt het geen klote. Maar je moet wat.
Je bouwt geen relaties als je vast zit.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:41 schreef Calcio het volgende:
[..]
wat is je beste ervaring in de gevangenis? (Klinkt raar maar miss heb je wel goede relaties met iemand opgebouwd ofzo?)
ja snap ik beetje tv kijken ofzo of gamenquote:Op maandag 18 januari 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bouwt geen relaties als je vast zit.
Maar het kon met vlagen best gezellig zijn hoor, zeker in het weekend.
tafeltennisquote:Op maandag 18 januari 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Beetje kaarten, beetje risken.
Beetje tafeltennissen, beetje tafelvoetbal.
Het zijn in de regel net mensen.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:43 schreef Calcio het volgende:
Best apart ik heb nog nooit met een ex gedetineerde gesproken eigenlijk
maar met een aparte ervaringquote:Op maandag 18 januari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zijn in de regel net mensen.
morgen tentamenquote:Op maandag 18 januari 2016 02:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee ben scholier maar heb morgen vrij
En jij
Wit-rusland? Liechtenstein? wat is dat?quote:Op maandag 18 januari 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Vilnius wil naar de Poolse competitie.
Uh oke
De hoofdstad van Litouwenquote:Op maandag 18 januari 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wit-rusland? Liechtenstein? wat is dat?
Oh ja Litouwen was hetquote:
Poolse invloeden, veel Polen die er wonen. Word veel Pools gesproken, want het was vroeger Polen.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja Litouwen was het
Waarom naar Polen dan?
Mag toch niet zomaarquote:Op maandag 18 januari 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Poolse invloeden, veel Polen die er wonen. Word veel Pools gesproken, want het was vroeger Polen.
Betere competitie in Polen
quote:
Als de clubs akkoord zijn mag dat wel denk ikquote:Op maandag 18 januari 2016 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag toch niet zomaar
Legia zal er niet bang van worden in ieder geval
Ging Haase maar eens naar Polenquote:Op maandag 18 januari 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Als de clubs akkoord zijn mag dat wel denk ik
Ja die Smirnov bedoel je?quote:Op maandag 18 januari 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haase had laatst weer mooie choke he
Tegen Anderson.quote:Op maandag 18 januari 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die Smirnov bedoel je?
Nu ook weer hoor. Eerste ronde Australian Open. Wat een lul de behanger is het ook
Die moet echt een andere hobby gaan zoekejnquote:Op maandag 18 januari 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
In de set daarna 4-1 in tie braek weggeven
Er is echt iets niet goed in de Nederlandse tennis opleidingen.quote:Op maandag 18 januari 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet echt een andere hobby gaan zoekejn
Het is alleen maar toegankelijk voor de rich kids hequote:Op maandag 18 januari 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is echt iets niet goed in de Nederlandse tennis opleidingen.
Allemaal chokers laatste 10 jaar
Dat is wel in meer landenquote:Op maandag 18 januari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen maar toegankelijk voor de rich kids he
je hebt toch geen geld op die idiootquote:Op maandag 18 januari 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
Wordt weer tijd voor een Twitterrandje straks. Jammer dat hij z`n account afgeschermd heeft
Klopt ja. Als je het eenmaal beetje vaak doet kan je best aardig balletje slaanquote:Op maandag 18 januari 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel een leuke sport om te doen verder.
funcombi`tjequote:Op maandag 18 januari 2016 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je hebt toch geen geld op die idioot
Ciaoquote:
masseer je kringspierquote:Op maandag 18 januari 2016 08:33 schreef Trollscience het volgende:
het is zo kouhouuuud mijn vingers doen au
word je warm vanquote:Op maandag 18 januari 2016 08:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe gaat dat tegen de kou helpen dan
Lewdquote:
Mwah, niet per se.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:39 schreef FrauMilena het volgende:
Zijn jullie ook zo goed gehumeurd vandaag?
Oh nou dat is ook best positief toch.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, niet per se.Maar ben ook niet chagrijnig of zo.
Doe 't anders wel bij jou.quote:
Op zich wel, alleen lekt er vreemd spul uit de wond. Ik hoop niet dat het ontstoken is of zo.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh nou dat is ook best positief toch.Hoe gaat het, al wat beter?
Ik pas.quote:
Ah nee hoop ik ook niet. Wanneer moet je vppr checkup?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen lekt er vreemd spul uit de wond. Ik hoop niet dat het ontstoken is of zo.
Vreemd spul?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen lekt er vreemd spul uit de wond. Ik hoop niet dat het ontstoken is of zo.
Morgen. Dus hoef er niet lang mee rond te lopen.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah nee hoop ik ook niet. Wanneer moet je vppr checkup?
Wondvocht. Maar de kleur baart me zorgen.quote:
Gelukkig!quote:Op maandag 18 januari 2016 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen. Dus hoef er niet lang mee rond te lopen.
als het op youtube kan, kan het op fok ookquote:
Die broek laat weinig aan de verbeelding over.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
David Guetta gaat los
[ afbeelding ]
paxcon, sked of jijzelf?quote:
weet je dat heel zekerquote:Op maandag 18 januari 2016 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als het op youtube kan, kan het op fok ook
oh okequote:
Dat wel hij heeft wel een kut kop zou niet rakenquote:Op maandag 18 januari 2016 14:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
slecht slecht slecht
wel bazengoal van debutant Sørloth
quote:Op maandag 18 januari 2016 14:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
slecht slecht slecht
wel bazengoal van debutant Sørloth
Gelukkig hebben we Rusnak daar voorquote:Op maandag 18 januari 2016 14:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat wel hij heeft wel een kut kop zou niet raken
Oh weer een frits kor productie?quote:
Joh ik zie me zelf ook bijna in elke filmpjequote:Op maandag 18 januari 2016 15:05 schreef Paxcon het volgende:
die goal is vet slecht in beeld gebracht
had je weer zo'n wegwerkersjas aan gister?quote:Op maandag 18 januari 2016 15:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Joh ik zie me zelf ook bijna in elke filmpje
tuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 15:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
had je weer zo'n wegwerkersjas aan gister?
Waar staat die gast dan? Zie hem nooitquote:Op maandag 18 januari 2016 15:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
had je weer zo'n wegwerkersjas aan gister?
Ergens bij jouquote:Op maandag 18 januari 2016 15:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waar staat die gast dan? Zie hem nooit
heeeel matigquote:Op maandag 18 januari 2016 15:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel gelukkig wat biertjes gehad. Wat vind je van de patat in Euroborg?
Daar is niks mis meequote:Op maandag 18 januari 2016 15:10 schreef Sked het volgende:
[..]
dat is het voordeel van Gelredome
gewoon dak dicht en verwarming aan als het koud is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |