SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Maar jouw ma zal wel best streng zijn geweest op dat gebied toch?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijke tijd op veel vlakken. Veel geleerd.
heb je ook strafblad daardoorquote:Op maandag 18 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijke tijd op veel vlakken. Veel geleerd.
Jazeker.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jouw ma zal wel best streng zijn geweest op dat gebied toch?
Flink wat tikken gehad zeker als ze erachter kwam dat je spijbeldequote:
quote:
Haha. Ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flink wat tikken gehad zeker als ze erachter kwam dat je spijbelde
wat als ik hier met een moordenaar aan t praten benquote:Op maandag 18 januari 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet aan je neus hangen.
Dan zul je dat nooit te weten komen.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
wat als ik hier met een moordenaar aan t praten ben
gelukkig maarquote:Op maandag 18 januari 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zul je dat nooit te weten komen.
(pro tip: dat ben ik niet)
Het zal er zover ik weet altijd blijven staan.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:56 schreef Calcio het volgende:
Wel kut trouwens maar dat verdwijnt toch ook weer
neequote:Op maandag 18 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Deden jullie op basisschool ook wel eens alsof je ziek was tegen je ouders.
Mijn moeder had dat atijd vies door.quote:
nee altijd tegen de leraar en dan moest m'n moeder helemaal vanaf d'r werk naar school komen om me op te halen. Die 5 minuten mocht ik niet alleen fietsen want stel je voor dat er iets gebeurtquote:Op maandag 18 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Op basisschool viel het wel mee volgens mijquote:Op maandag 18 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, op de middelbare school hoefde ik dat niet te doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op basisschool viel het wel mee volgens mij
Op middelbare wel veel
Apart dat je decaan enzo dan niks bijhield datze je niet beldequote:Op maandag 18 januari 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, op de middelbare school hoefde ik dat niet te doen.
Ouders waren toch nooit overdag thuis.
dan ben je op een leeftijd beland dat je het voor jezelf doetquote:Op maandag 18 januari 2016 01:59 schreef Calcio het volgende:
Gelukkig kan ik me volgend schooljaar eindelijk zelf ziekmelden
Deed ze welquote:Op maandag 18 januari 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart dat je decaan enzo dan niks bijhield datze je niet belde
En toen ze je belde nam je gewoon niet opquote:
ja tochquote:Op maandag 18 januari 2016 02:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan ben je op een leeftijd beland dat je het voor jezelf doet
Klopt.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen ze je belde nam je gewoon niet op
ik bedoel dan heb je enkel jezelf ermeequote:
nee dan krijg je geen diploma. Als je geen zin hebt moet je gewoon niet gaan. Zolang je goede cijfers hebt boeit het nietquote:Op maandag 18 januari 2016 02:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik bedoel dan heb je enkel jezelf ermee
als je niet naar school wil kun je je ook gewoon uitschrijven
Gewoon je vriendin haar voor laten doen als je schoonmoederquote:Op maandag 18 januari 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn schoonouders moesten mij ziekmelden tussen mijn 16e en 18e.
Nee, toen was ik vrij serieus geworden met school.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon je vriendin haar voor laten doen als je schoonmoeder
Toch bleef je gaanquote:
Maar de gemiddelde puber wil niet echt.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:05 schreef Calcio het volgende:
Dat gelul over strenger onderwijs.. Als je echt wil heb je dat helemaal niet nodig
nee ik wil ook niet maar weet wel dat het belangrijk isquote:Op maandag 18 januari 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde puber wil niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |