Fucked up is dat.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:08 schreef Argo het volgende:
Klote zooi mijn beste vrienden laten me keihard vallen....
tja... ligt het aan jou? of hen?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:08 schreef Argo het volgende:
h<et doet wel teringveel zeer ,maaar goed ze zien me niet staan. Wannneer je best vrienden je koeljtes buiten sluite nen je liever zien gaan dan b ij ze zijn.
Dan weet je dat het goed mis is...
Klote zooi mijn beste vrienden laten me keihard vallen....
Ik hoop hjet .quote:Op maandag 18 januari 2016 01:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fucked up is dat.
Drink een paar biertjes, steek een joint op en op tijd naar bed zou ik zeggen.
En morgen is alles anders
Ik weet het zeker. Je hebt namelijk geen beste vrienden meer. Dus alles is anders vanaf morgen.quote:
Ik voel me gewon bekakt voszz jij snapt dat toch wel?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Je hebt namelijk geen beste vrienden meer. Dus alles is anders vanaf morgen.
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs slechter te zijn. Beter ook niet. Wel anders. Succes ermee
Niet meer in elk gevalquote:Op maandag 18 januari 2016 01:19 schreef houdjemond het volgende:
Dan zijn het geen vrienden blijkbaar..
Doet pijn man.quote:
dE pijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:19 schreef houdjemond het volgende:
Dan zijn het geen vrienden blijkbaar..
Ikdrink een beetje en ze verloochen me.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:18 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Klinkt crappy. What happened? En waarom typ je zo beroerd?
Allemaal lieve r&p reacties trouwens
Bedankt, ji jzal wel niet veel interesse erin hebben dat ik mijn levenesvragen bij jou dump?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:25 schreef houdjemond het volgende:
Bedoel ook niet dat het daarom iet minder pijnlijk is, klinkt als een kuststreek.
Sterkte ieg.
Van mij mag je, maar kan je niet eerst beter even lekker gaan slapen zo?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Bedankt, ji jzal wel niet veel interesse erin hebben dat ik mijn levenesvragen bij jou dump?
thxquote:Op maandag 18 januari 2016 01:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar kan je niet eerst beter even lekker gaan slapen zo?
Vraag ze morgen maar eens wat er precies gebeurd isquote:Op maandag 18 januari 2016 01:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Doet pijn man.
[..]
dE pijn.
[..]
Ikdrink een beetje en ze verloochen me.
Moedig die jongen nou vooral niet aan in zijn waanideeën.quote:Op maandag 18 januari 2016 06:28 schreef zeer het volgende:
de wederkeer van Argo, in de oudheid was er slechts één iemand anders die zo'n truukje deed
Je doet me teveel eer aan zeer.quote:Op maandag 18 januari 2016 06:28 schreef zeer het volgende:
de wederkeer van Argo, in de oudheid was er slechts één iemand anders die zo'n truukje deed
Welke jongen en welke waanideeën?quote:Op maandag 18 januari 2016 08:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moedig die jongen nou vooral niet aan in zijn waanideeën.
Zo brak als vandaag allang niet meer gevoelt. Ik drink donderdag nog en dan stop ik ermee man. Misschien moet ik stoppen met alcohol of terug naar vroeger twee flesjes of drie de week. Niet een krat op drie dagen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:39 schreef probeer het volgende:
Je vrienden hadden geen zin meer in je misbruik van alcohol om te ontsnappen aan je echte problemen?
Blijft superkut voor je natuurlijk, daar niet van .. Ik hoop oprecht dat het snel wat beter met je gaat.
Maar volgens mij zit ik er niet heel ver naast. En wees eerlijk, dat zou van hun kant dan ook best begrijpelijk zijn.
Hmm, heb ook wel trek in een biertje nu...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Zo brak als vandaag allang niet meer gevoelt. Ik drink donderdag nog en dan stop ik ermee man. Misschien moet ik stoppen met alcohol of terug naar vroeger twee flesjes of drie de week. Niet een krat op drie dagen.
Goed dat je dat zelf stiekem ook wel inziet. Lijkt me inderdaad het beste.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Zo brak als vandaag allang niet meer gevoelt. Ik drink donderdag nog en dan stop ik ermee man. Misschien moet ik stoppen met alcohol of terug naar vroeger twee flesjes of drie de week. Niet een krat op drie dagen.
Loopt wel los. Ben er wel klaar mee. Die drinken nog neer dan mij.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Goed dat je dat zelf stiekem ook wel inziet. Lijkt me inderdaad het beste.
En doe nu dat probleem tussen jou en die vrienden eens uit de doeken, dan lossen we dat ook meteen even op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |