abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159184101
Ben op zoek naar een zweefdeurkast van maximaal 150 breed voor in de slaapkamer. Heb een antraciet boxspringbed, dus een kast met die kleur erin heeft de voorkeur.

Die Paxkasten van Ikea zijn ideaal, maar helaas beperkt qua kleurkeuze. Verder ook weinig interessants gezien. Kasten van 1.50 zijn meestal 2 meter hoog en wil het liefst een slagje hoger.

Nu kwam ik terecht op webesto.nl. Prima prijzen, zelf samen te stellen en ruime keuze in kleuren en indelingen. Kasten zien er prima uit op het plaatje.

Vind het echter wel een gok om op basis van een plaatje te kopen.

Iemand ervaring met deze Duitse groothandel? Ervaringen op internet zijn overwegend positief.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_159184395
Andere tips over zelf samen te stellen kasten zijn natuurlijk altijd welkom. :)
pi_159197736
De paxdeuren hasvik gaan tot 236cm hoog en zijn voorzien van acrylverf en daarmee in elke gewenste kleur makkelijk overschilderbaar.
pi_159218406
Geen zin om nog een keer een kast over te schilderen. Maar bedankt. :)
pi_159227454
Geen ervaring mee, maar heb je al naar het StoreMax systeem gekeken? Te koop bij Praxis/Hornbach, maar ook op maat te bestellen (ik weet niet of het bij Praxis ook op maat te krijgen is, bij Hornbach geloof ik wel maar dat weet ik niet zeker). En er zijn online ook een aantal webshops die met dit systeem werken :).
pi_159261958
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:05 schreef Chicolade het volgende:
Geen ervaring mee, maar heb je al naar het StoreMax systeem gekeken? Te koop bij Praxis/Hornbach, maar ook op maat te bestellen (ik weet niet of het bij Praxis ook op maat te krijgen is, bij Hornbach geloof ik wel maar dat weet ik niet zeker). En er zijn online ook een aantal webshops die met dit systeem werken :).
Die zijn toch achterlijk duur? Of kijk ik verkeerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')