Ik vond 2013/14 ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:04 schreef Slobeend het volgende:
Dit Eredivisie-seizoen is het kutste tot nu toe in m'n leven!
Klopt, maar toen was Feyenoord nog wel eens leuk, nu niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond 2013/14 ook verschrikkelijk.
Een dag van verlichting was dat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sinds jullie ontmoeting met mij weten jullie dat beide.
Je klinkt altijd zo boos.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik gaf je goed bedoeld advies
Jammer dat je mij meteen moet beledigen
Dit zeg je alleen omdat Ajax bovenaan staat. Straks ga je nog zeggen dat we de kampioen van de armoede zijn ja ik heb je wel door.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is in mijn herinnering inderdaad het meest saaie eredivisieseizoen ooit.
Premier Liek wordt leuker doordat alle clubs rijker worden. Deel hier aan alle clubs 50 miljoen uit en het wordt ook leuker.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarentegen zijn de Premier League en La Liga prima kijkvoer.
Bij Ajax niet hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Premier Liek wordt leuker doordat alle clubs rijker worden. Deel hier aan alle clubs 50 miljoen uit en het wordt ook leuker.
Die kopen dan een type De Roon. Ook vermakelijk op een manierquote:
De Roon speelt bij Atalanta wel hartstikke goedquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kopen dan een type De Roon. Ook vermakelijk op een manier
En ik vergeet Streppel nogquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben buiten Ten Hag en Bosz ook verschrikkelijk behoudend denkende trainers.
Je snapt mijn punt wel Hansiequote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
De Roon speelt bij Atalanta wel hartstikke goed
Nee, als je zo weinig puntverlies hebt is dat onzin.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen omdat Ajax bovenaan staat. Straks ga je nog zeggen dat we de kampioen van de armoede zijn ja ik heb je wel door.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat ook een kutwedstrijd gaat worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen kunnen we weer genieten van de selectie van Henk Fräser.
TR gemaaktquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat ook een kutwedstrijd gaat worden.
racistquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Amai, zo nen goei.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doe ik bij elke post die hij plaatst.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Ik neem afstand van de post van Mani89.
Dat is inderdaad het probleem. NEC speelt zelden leuk, verdedigend. Groningen speelt puur zaadvoetbal. Heracles is echt niet om aan te zien. AZ en Heerenveen spelen leuk maar hebben te zwakke spelers. Feyenoord speelt bij vlagen leuk, net als PSV.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:11 schreef Kopsterk het volgende:
Dit seizoen is qua amusementswaarde inderdaad enorm kut. Lijkt wel of tegenwoordig maar 2 van de 9 wedstrijden per speelronde een beetje om aan te zien zijn. Subtoppers als Heerenveen, Groningen en AZ hebben ook allemaal enorm kleurloze selecties.
Zelfs Pep Guardiola speelt tegenwoordig kutvoetbalquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand durft aanvallend te denken. Veel jonge trainers (qua carriere dan) die veel te veel bouwen op zekerheidjes.
Ik hoop dat hij een FOK verbod krijgt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat doe ik bij elke post die hij plaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |