Vorige week was beter dan dit, Ron past niet zo bij Maxim.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:53 schreef Caland het volgende:
Dit is niet echt grappig.
Vorige week ook al niet.
Users?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een spontane jongen die Ron.
Wel een goed statement over racisme, daar kunnen sommige users wat van leren.
Zelfs ik was in het stadion.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:35 schreef Caland het volgende:
Deze samenvatting kan je ookn schriftelijk afdoen.
Dat zou niet handig zijn als ze ook al de samenvatting moeten afbreken na 30 secondenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk een opmaat voor een pot met veel goals.
Liever dat dan 18.30quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:45 schreef Sked het volgende:
Gelukkig is er woensdag weer een wedstrijd
Alhoewel ik me afvraag welke teringlijer heeft bedacht om te voetballen om 20:45 doordeweeks
Is toch heerlijk man, bankje op.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:45 schreef Sked het volgende:
Alhoewel ik me afvraag welke teringlijer heeft bedacht om te voetballen om 20:45 doordeweeks
Bij PO is het sowieso minder erg omdat het schooljaar dan ten einde loopt en het weer een stuk beter isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso midweeks voetballen altijd matig, al snap ik het nog wel bij PO
Beker of wat?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:45 schreef Sked het volgende:
Exact mijn gedachtequote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij PO is het sowieso minder erg omdat het schooljaar dan ten einde loopt en het weer een stuk beter is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |