SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
http://www.moviemeter.nl/film/100738quote:Op zondag 17 januari 2016 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Miss Simone is ook wel aanrader Fok-it.
Ik kan maar niet genoeg krijgen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed bezig
Heb je nog wel tijd voor school met al die functies op FOK!?
waarom stressquote:Op zondag 17 januari 2016 18:57 schreef JanCees het volgende:
Ga vanavond niks meer doen
Ben vies gestrest voor niks
amsteltje.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:57 schreef JanCees het volgende:
Ga vanavond niks meer doen
Ben vies gestrest voor niks
Ik zou echt een slechte alcoholist zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Amy dronk wel op hoog niveau.
Hopelijk kunnen we daarboven een keer een krachtmeting doen, dat lijkt me wel wat.
Die titel heb ik niet zelf bedacht.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val heb ik altijd geleerd
Heb je straks weer toetsweek?
Hoezoquote:Op zondag 17 januari 2016 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou echt een slechte alcoholist zijn
ja goed hequote:Op zondag 17 januari 2016 19:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze hield ook wel van een peukie
[ afbeelding ]
ze hield ook wel van een btje crack/hero/whatever ze kon injecteren of uit een glazen pijp kon rokenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze hield ook wel van een peukie
[ afbeelding ]
watquote:Op zondag 17 januari 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
Was wel beetje apart al Is dat niet per se een nadeel
ja en dat breekt je uiteindleijk toch opquote:Op zondag 17 januari 2016 19:06 schreef Trollscience het volgende:
ze hield ook wel van een btje crack/hero/whatever ze kon injecteren of uit een glazen pijp kon roken
tja kan gebeurenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en dat breekt je uiteindleijk toch op
You had me at please.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:36 schreef Trollscience het volgende:
teveel praline bloc gegeten, nu ben ik misselijk
Doe er wat aan.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:42 schreef Trollscience het volgende:
bananen zijn echt lekker maar ik eet ze te weinig
Misschien volgende keer bananen kopen in plaats van chocolaquote:Op zondag 17 januari 2016 19:42 schreef Trollscience het volgende:
bananen zijn echt lekker maar ik eet ze te weinig
goed planquote:Op zondag 17 januari 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien volgende keer bananen kopen in plaats van chocola
Chocola is ook lekker.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien volgende keer bananen kopen in plaats van chocola
twitter:LILBTHEBASEDGOD twitterde op zaterdag 16-01-2016 om 23:36:22It's really weird to me how people can have sex in front of animals or your pet at home... Like really don't traumatize the animal - Lil B reageer retweet
Ben wel nieuwsgierig, hoor er vaak mensen over.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens Netflix moet ik die gaan kijken
Wat ben je hatelijk tegen mij jeetje mineetjequote:
Gewoon kopenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een bad, maar dat is voorlopig niet echt haalbaar denk ik
preciesquote:Op zondag 17 januari 2016 19:56 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan midden in de woonkamer zetten ofzo?
langquote:Op zondag 17 januari 2016 19:57 schreef Trollscience het volgende:
hoelang bestaat dat 'custom menu' al? ik kom er echt een minuut geleden pas achter
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 17 januari 2016 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
precies
Of op het balkon een jacuzzi
al sinds ik hier geregistreerd staquote:Op zondag 17 januari 2016 19:57 schreef Trollscience het volgende:
hoelang bestaat dat 'custom menu' al? ik kom er echt een minuut geleden pas achter
Ik vind het gezellig dat wij dan samen in bad zittenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is echt een vet goed idee ik ga ook zo bad aanzetten
Lul niet, koop gewoon zo'n baby badje.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een bad, maar dat is voorlopig niet echt haalbaar denk ik
Halloquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig dat wij dan samen in bad zitten
Yo hk heeft ADO gewonnenquote:Op zondag 17 januari 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het klonk wel heel erg nasty hé, hihi
dat zei je niet kom vechtenquote:Op zondag 17 januari 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zei, ze spelen woensdagavond pas.
Woensdag 27 januariquote:
Ik moet nog naar de supermarktquote:Op zondag 17 januari 2016 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik drink dubbeldrank peer/kers. GODDELIJK.
peerquote:Op zondag 17 januari 2016 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik drink dubbeldrank peer/kers. GODDELIJK.
oh zelfs volgende week woensdagquote:Op zondag 17 januari 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woensdag 27 januari
De Graafschap - Ado Den Haag
Geen woord van gelogen dus.
10uurgodenquote:
Sommige hier zijn op zondag open tot 20.00. En ik geloof twee tot 21.00.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je dubbel drank neemt, ben je twee keer zo snel dronken.
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je dubbel drank neemt, ben je twee keer zo snel dronken.
vertelquote:Op zondag 17 januari 2016 20:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb denk het raarste ooit meegemaakt
sta bij de ah, wil effe 2 bier halen.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sta bij de ah, wil effe 2 bier halen.
staat zon downer figuur achter kassa en vraagt me id
ik ga beetje lullen met waarom ID?
eindgoed algoed hij MOET me ID zijn,
ik zeg ik heb geen ID maar wel een OV
ik geef me OV die anoniem is, en waar alleen op staat: geldig tot 2020
hij zegt ja is goed
en geeft me het mee![]()
ik houd er zo van als ik je aan het lachen kan maken...quote:Op zondag 17 januari 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moest om dat kutgifje lachen gvd
Leuke film hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moest om dat kutgifje lachen gvd
Die "..." is gewoon creepyquote:Op zondag 17 januari 2016 20:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik houd er zo van als ik je aan het lachen kan maken...
Lekker manquote:
Ach meid.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sta bij de ah, wil effe 2 bier halen.
staat zon downer figuur achter kassa en vraagt me id
ik ga beetje lullen met waarom ID?
eindgoed algoed hij MOET me ID zijn,
ik zeg ik heb geen ID maar wel een OV
ik geef me OV die anoniem is, en waar alleen op staat: geldig tot 2020
hij zegt ja is goed
en geeft me het mee![]()
Prima, dan gaan we slechts chillen tochquote:Op zondag 17 januari 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou niet van films. Ideaal voor netflix & chill: direct chillen.
Jij bent nog creepier dan spatie zeg sjongejongequote:Op zondag 17 januari 2016 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima, dan gaan we slechts chillen toch
ik PM je me adres wel evenquote:Op zondag 17 januari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongons ik heb nog 1 kitkat en een hele doos met chocoladekoekjes maar ik wil gezond doen.
gwn opvreten yoloquote:Op zondag 17 januari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongons ik heb nog 1 kitkat en een hele doos met chocoladekoekjes maar ik wil gezond doen.
waar woon je ik kom het wel opetenquote:Op zondag 17 januari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik help je wel van je koekjes afquote:Op zondag 17 januari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent nog creepier dan spatie zeg sjongejonge
YOLOOOOquote:
Grunnquote:Op zondag 17 januari 2016 20:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar woon je ik kom het wel opeten
STAHP.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat weet ik, dus daarom doe ik dat. De zin had ook zo van spatieloos kunnen zijn.
met de postquote:Op zondag 17 januari 2016 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeeulemaal naar roffa? I dont think sooo
Faxie staat al 30 jaar droog, die wordt intussen ongeduldigquote:Op zondag 17 januari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent nog creepier dan spatie zeg sjongejonge
normaal gesproken Groningen ulgersmaborg/Oosterhoogebrug gquote:Op zondag 17 januari 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
🔫🔪
[..]
Soms groningen soms hier soms daar. Jij dan
Ik vind haar liefquote:Op zondag 17 januari 2016 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Faxie staat al 30 jaar droog, die wordt intussen ongeduldig
wie won danquote:Op zondag 17 januari 2016 20:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
vandaag feyenoord psv gekeken, bijna moeten janken zeg
man man man
Sked, jij lijkt mij een geschikte kandidaat! Wel even poppers innemen zodat je kringspier wat zachter wordt.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Faxie staat al 30 jaar droog, die wordt intussen ongeduldig
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sked, jij lijkt mij een geschikte kandidaat! Wel even poppers innemen zodat je kringspier wat zachter wordt.
Waar de fuck is datquote:Op zondag 17 januari 2016 20:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
normaal gesproken Groningen ulgersmaborg/Oosterhoogebrug g
waarom altijd?quote:Op zondag 17 januari 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
🔫🔪
[..]
Soms groningen soms hier soms daar. Jij dan
nee morgen drukke dagquote:Op zondag 17 januari 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga jij nog meer posten hier.....
Beijum ghetto van grunn.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:21 schreef Calcio het volgende:
[..]
buitenwijk achter Oosterpark en tussen beijum en lwb
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moest naar Westerhaven nam ik alweer verkeerde bus en dat terwijl ik 3 x had gecheckt of ik wel bij goede halte stond.wie gaat 3 haltes die op 5 meter afstand van elkaar staat nou zelfde naam geven dan sukkels
alle haltes bij centraal station heten ook centraal stationquote:Op zondag 17 januari 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moest naar Westerhaven nam ik alweer verkeerde bus en dat terwijl ik 3 x had gecheckt of ik wel bij goede halte stond.wie gaat 3 haltes die op 5 meter afstand van elkaar staat nou zelfde naam geven dan sukkels
Naar zernike.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:22 schreef Calcio het volgende:
[..]man man man waar ging die bus heen dan
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net als vandaag? En gister? En eergister? En de dag daarvoor....?
Stond er niet 1 2 en 3 bij? Hier heb je Wendeling 1, 2 en 3 als bushalte.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Omdat op dat dotschermpje stond dat het naar Westerhaven ging. Waarom zou ik het dan nog vragenquote:Op zondag 17 januari 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]_
Waarom vraag je het niet gewoon aan de buschauffeur dan
Mensen aanspreken, eng hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]_
Omdat je hier wel vaker last van hebt.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat op dat dotschermpje stond dat het naar Westerhaven ging. Waarom zou ik het dan nog vragen
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Calcio jij bend wel heel goed in smileys posten eh
Als ik jou was zou ik het elke keer vragen, blijkbaar kan je er niet mee omgaan.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat op dat dotschermpje stond dat het naar Westerhaven ging. Waarom zou ik het dan nog vragen
Nee gewoon de trefkoel, nummering zou wel handig zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stond er niet 1 2 en 3 bij? Hier heb je Wendeling 1, 2 en 3 als bushalte.
Nooit geweestquote:
Ov-vloek gvdquote:Op zondag 17 januari 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je hier wel vaker last van hebt.
Dit jaquote:Op zondag 17 januari 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je hier wel vaker last van hebt.
wss is even boodschappen doen al een drukke dag, wand dan kan die een uurtje niet op fok postenquote:Op zondag 17 januari 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo'n 'druk' leven had.
Nieuwe future mixtape http://www.audiomack.com/album/the-djbooth/purple-reign?followquote:Op zondag 17 januari 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het elke keer vragen, blijkbaar kan je er niet mee omgaan.
En dat zit in Amerika? Als ik daar zou zitten dan zou ik geen seconde aan FOK! denken.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wss is even boodschappen doen al een drukke dag, wand dan kan die een uurtje niet op fok posten
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Mensen in Emmen die aan je vroegen f dit de trein naar Zwolle was terwijl er al jaren maar 1 treinspoor is met 1 verbindinggenot
morgen even luisterenquote:Op zondag 17 januari 2016 20:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nieuwe future mixtape http://www.audiomack.com/album/the-djbooth/purple-reign?follow
[ afbeelding ]
Blijkbaar wordt hij in Amerika ook door iedereen uitgekotstquote:Op zondag 17 januari 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat zit in Amerika? Als ik daar zou zitten dan zou ik geen seconde aan FOK! denken.
Ja moeilijk te geloven he?quote:Op zondag 17 januari 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat zit in Amerika? Als ik daar zou zitten dan zou ik geen seconde aan FOK! denken.
praatjes vriend, allemaal praatjesquote:Op zondag 17 januari 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 17 januari 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt fijn als alles weer goed opgeruimt is
Blijkbaar wil niemand hem zienquote:Op zondag 17 januari 2016 20:28 schreef Amarantha het volgende:
En keer een dagje snap ik ook nog wel.. Maar zoveel? Nee snap ik echt niet. Je wil toch alles ontdekken en zien enz lijkt mij.
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sked, jij lijkt mij een geschikte kandidaat! Wel even poppers innemen zodat je kringspier wat zachter wordt.
Hahah faalquote:Op zondag 17 januari 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
serieusquote:Op zondag 17 januari 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee gewoon de trefkoel, nummering zou wel handig zijn
[..]
Nooit geweest
Sociale interactie is eng jonguhquote:Op zondag 17 januari 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]_
ik vreet die dingen de hele dag door vooral karamel en aardbeiquote:Op zondag 17 januari 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik in murica was zal ik op zoek gaan naar poptarts.
Ik zit in een dorp met 400 inwonersquote:Op zondag 17 januari 2016 20:28 schreef Amarantha het volgende:
En keer een dagje snap ik ook nog wel.. Maar zoveel? Nee snap ik echt niet. Je wil toch alles ontdekken en zien enz lijkt mij.
oke momentjequote:Op zondag 17 januari 2016 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Post eens foto van je uitzicht buiten.
Omgawdquote:Op zondag 17 januari 2016 20:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik vreet die dingen de hele dag door vooral karamel en aardbei
Oh in Nederland mag je dan op zo'n inwoner aantal minstens 2000 vluchtelingen opvangenquote:
ja onzin is dat iddquote:Op zondag 17 januari 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh in Nederland mag je dan op zo'n inwoner aantal minstens 2000 vluchtelingen opvangen
oh oke dan doe ik ff opnieuwquote:Op zondag 17 januari 2016 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liefst nog met een briefje Calcio FOK!.
Even een briefje met zijn naam erin soepenquote:Op zondag 17 januari 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Calcio is heel google aan het afstruinen op foto's van Amerikaanse woonwijken.
en ff aan het googlen:quote:Op zondag 17 januari 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Calcio is heel google aan het afstruinen op foto's van Amerikaanse woonwijken.
lolquote:Op zondag 17 januari 2016 20:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
en ff aan het googlen:
How to add paper to picture and make it look real
Barca wordt geholpen, Sked.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Even een briefje met zijn naam erin soepen
Hoezo?quote:Op zondag 17 januari 2016 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Barca wordt geholpen, Sked.
waarom is ze naaktquote:
Nee, maar doorgebroken speler neerhalen is wel een rode kaartquote:Op zondag 17 januari 2016 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou echt moeilijk zullen ze het niet krijgen nu
Dat sowieso.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, maar doorgebroken speler neerhalen is wel een rode kaart
ohja dat kan ookquote:Op zondag 17 januari 2016 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ze een strapless topje of jurkje aan heeft.
Ja inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2016 20:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gewoon weg met die hoertje jatoch sof?
Waar maak je je zorgen over?quote:Op zondag 17 januari 2016 20:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaa doe dat please
ik maak me zorgen over de toekomst
dus maak me zorgenloosik ben goed voorje
dan moet je je iets anders gaan gedragen misschien ;squote:Op zondag 17 januari 2016 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dat ik door me gedrag geen vaste relatie ga kunnen krijgen
dus dat ik niet kan voortplanten
Hb ik ookquote:Op zondag 17 januari 2016 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dat ik door me gedrag geen vaste relatie ga kunnen krijgen
dus dat ik niet kan voortplanten
ik ben als ik benquote:Op zondag 17 januari 2016 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet je je iets anders gaan gedragen misschien ;s
Oh dan heb ik nog 9 maanden.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben als ik ben
als ik op me 27ste nog geen kindere heb definitief zm
wat wil je dan jezelf de dood in werken?quote:
neequote:Op zondag 17 januari 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woon jij in de gevangenis?
Doe de wereld een plezier en plant jezelf niet voortquote:Op zondag 17 januari 2016 20:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben als ik ben
eensquote:Op zondag 17 januari 2016 20:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben als ik ben
zoek je ruzie zinakquote:Op zondag 17 januari 2016 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe de wereld een plezier en plant jezelf niet voort
gezinleef moet je bouwenquote:Op zondag 17 januari 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon pardyhardy tot je 27e en dan gezinleef.
Nee, volgens mij niet. Kijk morgen wel even in de brievenbus.quote:
Doe normaal tegen OFquote:Op zondag 17 januari 2016 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vrouwen vallen niet op slecht taalgebruik. Je bent toch niet half hersendood zeker?
Is goedquote:Op zondag 17 januari 2016 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Kijk morgen wel even in de brievenbus.
Ga gewoon weg als het je niet aanstaat.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien moet hij daar zelf eens mee beginnen
Hebben ze niet gezien, ben op m'n kamer.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Dat gezin denkt ook wrs "waarom plaatst die rare jongen een briefje op het raam?"
mn kids worden even gangster als mijquote:Op zondag 17 januari 2016 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vrouwen vallen niet op slecht taalgebruik. Je bent toch niet half hersendood zeker?
Die vragen zich waarschijnlijk ook af waarom Calcio niks anders doet dan internetten van 8 's ochtends tot bedtijdquote:Op zondag 17 januari 2016 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Dat gezin denkt ook wrs "waarom plaatst die rare jongen een briefje op het raam?"
volgens mij valt het wel mee hoe gangster jij bentquote:Op zondag 17 januari 2016 20:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mn kids worden even gangster als mij
als je problemen mee hebt mag je klagen bij geert de wilders
Het ziet er idd wel beetje uitgestorven uit zo. Hoe lang rijden tot je in grote(re) stad bent? En welke stad is dat dan.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Hebben ze niet gezien, ben op m'n kamer.
Ik ben helaas zn twitter kwijt.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
volgens mij valt het wel mee hoe gangster jij bent
Niet weten dat Amerikanen 24/7 online zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Die vragen zich waarschijnlijk ook af waarom Calcio niks anders doet dan internetten van 8 's ochtends tot bedtijd
Als ikquote:Op zondag 17 januari 2016 20:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mn kids worden even gangster als mij
als je problemen mee hebt mag je klagen bij geert de wilders
wow die heb ik nooit gezienquote:Op zondag 17 januari 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben helaas zn twitter kwijt.
Maar dat was wel puur genot
Van 08.00 tot 07.30 dus.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Die vragen zich waarschijnlijk ook af waarom Calcio niks anders doet dan internetten van 8 's ochtends tot bedtijd
De dichtstbijzijnde redelijk grote steden zijn Jackson (45m) en Ann Arborr (1uur). Detroit (1.5 uur en Chicago (3 uur)quote:Op zondag 17 januari 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het ziet er idd wel beetje uitgestorven uit zo. Hoe lang rijden tot je in grote(re) stad bent? En welke stad is dat dan.
Ik kan altijd nog homo worden als het echt uitzichtloos wordtquote:Op zondag 17 januari 2016 20:57 schreef Sked het volgende:
Sowieso wel grappig dat uitgerekend Faxie zit te zeiken over hoe OF nooit een vrouw krijgt
Oh Chicago, leuk! Al geweest?quote:Op zondag 17 januari 2016 20:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde redelijk grote steden zijn Jackson (45m) en Ann Arborr (1uur). Detroit (1.5 uur en Chicago (3 uur)
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
de toekomst leikt ver, maar het is digtbij. voor je het weetd is die er, dus bereit je zelf vor!
#support
Helaas nog niet maar gaan we nog wel doen. Detroit wel al geweest, failliete stad, wat een ghetto is dat zegquote:
Zeer terechte opmerking welquote:Op zondag 17 januari 2016 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
de toekomst leikt ver, maar het is digtbij. voor je het weetd is die er, dus bereit je zelf vor!
#support
prima Nederlands 8/10quote:Op zondag 17 januari 2016 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
#support
Detroit lijkt me ook niet zo, zou er wel heen gaan als ik er toch ben. Dat wel.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Helaas nog niet maar gaan we nog wel doen. Detroit wel al geweest, failliete stad, wat een ghetto is dat zeg.
Moest lachenquote:Op zondag 17 januari 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
Truus zit te huilen, Jan: ''Waarom huil je?'', Truus: "Henk heeft mijn boterham in het water gegooid''.''Met opzet?'' ''Nee, met kaas''
ahahah goede retweet OF
ik ook hahahaquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
Truus zit te huilen, Jan: ''Waarom huil je?'', Truus: "Henk heeft mijn boterham in het water gegooid''.''Met opzet?'' ''Nee, met kaas''
ahahah goede retweet OF
Is inderdaad niet zo bijzonder. M'n vliegtuig landde daar dus gelijk maar even gekeken, enige keer ook en geen behoefte om terug te gaan. Nou ja, als ik terug naar Nederland ga wel natuurlijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Detroit lijkt me ook niet zo, zou er wel heen gaan als ik er toch ben. Dat wel.
Wanneer kom je weer terug naar NLD?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
Is inderdaad niet zo bijzonder. M'n vliegtuig landde daar dus gelijk maar even gekeken, enige keer ook en geen behoefte om terug te gaan. Nou ja, als ik terug naar Nederland ga wel natuurlijk.
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
lol iemand zegt roken is geld verspilling terwijl die zelf crack rookt lol
lol
neequote:Op zondag 17 januari 2016 21:02 schreef Trollscience het volgende:
voelen jullie je ook echt gentleman als je in je badjas chillt
Begin juniquote:Op zondag 17 januari 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer terug naar NLD?
Nee. Voel me echt mega lui als ik badjas aan heb.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:02 schreef Trollscience het volgende:
Zit je al in bad?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:02 schreef Trollscience het volgende:
neequote:Op zondag 17 januari 2016 21:02 schreef Trollscience het volgende:
heb geen zin meerquote:
Met pyjama aan voel ik me altijd verschrikkelijk luiquote:Op zondag 17 januari 2016 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Voel me echt mega lui als ik badjas aan heb.
Tsjonge jonge, je moet iedere dag tijd hebben voor een bad.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb geen zin meerga morgen in bad, heb ik ook wat meer tijd
[..]
Met pyjama aan voel ik me altijd verschrikkelijk luiik moet echt kleren aanhebben vóór 11
Wil je nu beweren dat je Nederlands beter is geworden? Want karnissen als kennissen typen getuigd niet echt van goede spelling.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kut maghraton doet dom
maghraton
hoe kon ik zo slecht zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |