SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
http://www.moviemeter.nl/film/100738quote:Op zondag 17 januari 2016 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Miss Simone is ook wel aanrader Fok-it.
Ik kan maar niet genoeg krijgen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed bezig
Heb je nog wel tijd voor school met al die functies op FOK!?
waarom stressquote:Op zondag 17 januari 2016 18:57 schreef JanCees het volgende:
Ga vanavond niks meer doen
Ben vies gestrest voor niks
amsteltje.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:57 schreef JanCees het volgende:
Ga vanavond niks meer doen
Ben vies gestrest voor niks
Ik zou echt een slechte alcoholist zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Amy dronk wel op hoog niveau.
Hopelijk kunnen we daarboven een keer een krachtmeting doen, dat lijkt me wel wat.
Die titel heb ik niet zelf bedacht.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val heb ik altijd geleerd
Heb je straks weer toetsweek?
Hoezoquote:Op zondag 17 januari 2016 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou echt een slechte alcoholist zijn
ja goed hequote:Op zondag 17 januari 2016 19:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze hield ook wel van een peukie
[ afbeelding ]
ze hield ook wel van een btje crack/hero/whatever ze kon injecteren of uit een glazen pijp kon rokenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze hield ook wel van een peukie
[ afbeelding ]
watquote:Op zondag 17 januari 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
Was wel beetje apart al Is dat niet per se een nadeel
ja en dat breekt je uiteindleijk toch opquote:Op zondag 17 januari 2016 19:06 schreef Trollscience het volgende:
ze hield ook wel van een btje crack/hero/whatever ze kon injecteren of uit een glazen pijp kon roken
tja kan gebeurenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en dat breekt je uiteindleijk toch op
You had me at please.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:36 schreef Trollscience het volgende:
teveel praline bloc gegeten, nu ben ik misselijk
Doe er wat aan.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:42 schreef Trollscience het volgende:
bananen zijn echt lekker maar ik eet ze te weinig
Misschien volgende keer bananen kopen in plaats van chocolaquote:Op zondag 17 januari 2016 19:42 schreef Trollscience het volgende:
bananen zijn echt lekker maar ik eet ze te weinig
goed planquote:Op zondag 17 januari 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien volgende keer bananen kopen in plaats van chocola
Chocola is ook lekker.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien volgende keer bananen kopen in plaats van chocola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |