SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, calcio is een ontwikkeld man van de wereld.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldus degene met de meest kortzichtige wereldvreemde reacties hier op fok
Maar wij zijn simpel ja?
Dat is puur psychisch.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ish et niet echt honger, maar denk dat mensen met een hogere energie-behoefte minder snel doorhebben dat een beetje vol zitten al reden genoeg is om te stoppen
Dan ben je gewoon gewend om meer te eten, misschien dat je dan onbewust ook een slechter beeld krijgt van hoeveel dan genoeg isquote:Op zondag 17 januari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik snap de link niet helemaal met die hoge energiebehoefte.
Maar met een energiebehoefte is het logisch dat je meer eet, maar niet te veel.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon gewend om meer te eten, misschien dat je dan onbewust ook een slechter beeld krijgt van hoeveel dan genoeg is
Man 2.0quote:Op zondag 17 januari 2016 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk, calcio is een ontwikkeld man van de wereld.
Nou ja dan zzal het wel veelal tussen je oren zitten inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
100 kcal te veel is voor iedereen het zelfde.
Ja, verder snap ik je logica niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja dan zzal het wel veelal tussen je oren zitten inderdaad
Nee maar mensen die meer nodig hebben zie je vaker die grens overschrijden dan mensen die weinig nodig hebben lijkt hetquote:Op zondag 17 januari 2016 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, verder snap ik je logica niet.
Als je 3k kcal per dag nodig hebt, is er geen reden dat je 3500 moet eten zomaar.
Dat lijkt me eigenlijk niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar mensen die meer nodig hebben zie je vaker die grens overschrijden dan mensen die weinig nodig hebben lijkt het
Ja maar nu bedoel jij behoefte waarschijnlijk anders. Ik bedoel niet wat ze nodig `hebben'quote:Op zondag 17 januari 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk niet.
Want veel ectos hebben een gemiddeld hogere energiebehoefte.
Oh, maar dat is niet energiebehoefte.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar nu bedoel jij behoefte waarschijnlijk anders. Ik bedoel niet wat ze nodig `hebben'
Ik bedoel hoeveel ze kunnen eten voor ze dat gevoel bereiken
wat als ik me gewoon lekker voel in mijn lichaam en niemand er wat mee te maken heeft of ik te mager ben?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet jammeren dat mensen er wat van blijven zeggen als jij weinig eet
Dat is inderdaad ook je eigen keus.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat als ik me gewoon lekker voel in mijn lichaam en niemand er wat mee te maken heeft of ik te mager ben?![]()
![]()
Het is wel frappant dat mensen dat veel vaker zeggen dan tegeen viesdikkequote:Op zondag 17 januari 2016 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat als ik me gewoon lekker voel in mijn lichaam en niemand er wat mee te maken heeft of ik te mager ben?![]()
![]()
Omdat veel mensen het idee hebben dat als je te dun bent je minder gekwetst wordt ervan las dat je te dik bentquote:Op zondag 17 januari 2016 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma heeft daar een handje van als ze me dik wil voeren.
Maar tegen viesdikke mensen zegt ze nooit dat ze dat niet moeten doen als ze hun 6e koekje pakken
Klopt. Een dom idee verder.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat veel mensen het idee hebben dat als je te dun bent je minder gekwetst wordt ervan las dat je te dik bent
baas in eigen buik, flikkerquote:
waarschijnlijk omdat mensen een minder negatieve associatie hebben met magere mensen. ik ben er ook nooit onzeker over geweest en mensen mogen me best mager noemen zo van 'wow jij bent wel mager' maar serieus dat 'eet meer! eet meer! je ziet er uit als een spook' is echt irritantquote:Op zondag 17 januari 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat mensen dat veel vaker zeggen dan tegeen viesdikke
moeders mogen datquote:Op zondag 17 januari 2016 17:20 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het niet zo gek als mensen wegens uiterlijk zeggen dat je misschien meer of minder moet eten.
Mijn moeder doet dat ook altijd als ik er dikker of dunner dan normaal uitzie. :$
Ik van iedereen wel verder.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso kan ik dat van familie prima hebben.
ik zeg dat altijd tegen mezelfquote:Op zondag 17 januari 2016 17:20 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het niet zo gek als mensen wegens uiterlijk zeggen dat je misschien meer of minder moet eten.
Mijn moeder doet dat ook altijd als ik er dikker of dunner dan normaal uitzie. :$
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zeg dat altijd tegen mezelf
en dan later op de dag vreet ik weer een pizza doner by alanya
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt heel bijzonder voor iemand zo humorloos als hem.
wat zei hij?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader maakte een goede grap.
Op whatsapp.
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader maakte een goede grap.
Op whatsapp.
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt heel bijzonder voor iemand zo humorloos als hem.
prima verslagquote:Op zondag 17 januari 2016 17:28 schreef JanCees het volgende:
Fijn dat het vlees van de schotel die ik had besteld apart verpakt was. Daardoor bleef de goede, verse patat lekker knapperig. Alleen de salade die standaard bij de schotel kwam, vond ik niet lekker, vreemd smaakje. Ook een beetje weinig knoflooksaus.
"Een goede teamprestatie"quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"Een goede teamprestatie"
Ik snapte hem 20 minuten niet, totdat ik begreep dat ie Kuyt nadeed.
Hardop gelachen.
Mijn vader reageert altijd binnen 60 seconde op whatsapp.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
Mijn vader whatsappt niet. Leest alleen zijn push notificaties
samequote:Op zondag 17 januari 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader reageert altijd binnen 60 seconde op whatsapp.
prima grapquote:Op zondag 17 januari 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"Een goede teamprestatie"
Ik snapte hem 20 minuten niet, totdat ik begreep dat ie Kuyt nadeed.
Hardop gelachen.
Baasquote:Op zondag 17 januari 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader reageert altijd binnen 60 seconde op whatsapp.
ja dit dusquote:Op zondag 17 januari 2016 17:31 schreef Fera het volgende:
Ik vind commentaar op je lichaam of hoe je eet maar vervelend. Het is zelden constructief of nuttig.
Wat voor gek huis heb je als iedereen naar binnen kan lopenquote:Op zondag 17 januari 2016 17:31 schreef JanCees het volgende:
Eten was goed. warm en lekker. er was iets vergeten maar goed opgelost.
Alleen het is geen stijl dat een bezorger de deur van je huis zomaar open doet zonder te kloppen of te bellen. had meer het gevoel alsof er een inbreker voor de deur stond.
is geen stad hequote:Op zondag 17 januari 2016 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat voor gek huis heb je als iedereen naar binnen kan lopen
woon je in een bordeel ofzoquote:Op zondag 17 januari 2016 17:31 schreef JanCees het volgende:
Eten was goed. warm en lekker. er was iets vergeten maar goed opgelost.
Alleen het is geen stijl dat een bezorger de deur van je huis zomaar open doet zonder te kloppen of te bellen. had meer het gevoel alsof er een inbreker voor de deur stond.
Gewoon een voldoende gevenquote:Op zondag 17 januari 2016 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
AVOID THIS TAKEAWAY...The food was DISGUSTING, i have never had to THROW AWAY a whole takeaway meal before, the rice was full of salt and over powered everything. YUCK
3/6 sterren
3/6?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
AVOID THIS TAKEAWAY...The food was DISGUSTING, i have never had to THROW AWAY a whole takeaway meal before, the rice was full of salt and over powered everything. YUCK
3/6 sterren
Niet eens 5/7quote:Op zondag 17 januari 2016 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
3/6 sterren
Nee, het systeem werkt echt met 6 sterren.quote:
Teringquote:Op zondag 17 januari 2016 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het systeem werkt echt met 6 sterren.
Ik maak geen grap.
hoeveel kg met welke lengte?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
baas in eigen buik, flikker
[..]
waarschijnlijk omdat mensen een minder negatieve associatie hebben met magere mensen. ik ben er ook nooit onzeker over geweest en mensen mogen me best mager noemen zo van 'wow jij bent wel mager' maar serieus dat 'eet meer! eet meer! je ziet er uit als een spook' is echt irritant
deler van 10 hèquote:Op zondag 17 januari 2016 17:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoezo tering?
5 sterren heeft ook iemand ooit bedacht
De goede leef.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik daar dagelijks mee lunchte bij de Turk in de buurt
Ik lunch daar in de zomer wel eens mee op de markt vrijdags. Is 3,50. Geen geldquote:Op zondag 17 januari 2016 17:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik daar dagelijks mee lunchte bij de Turk in de buurt
Kreeg er ook gewoon een hele fles knoflooksaus bijquote:Op zondag 17 januari 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lunch daar in de zomer wel eens mee op de markt vrijdags. Is 3,50. Geen geld
Oh dat is wel nicequote:Op zondag 17 januari 2016 17:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Kreeg er ook gewoon een hele fles knoflooksaus bij
Ik vind dat denk ik wel de beste combi voor kebab. Pizza kebab vind ik maar matig.quote:
Ik ook, broodje kebab is 10x beterquote:Op zondag 17 januari 2016 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat denk ik wel de beste combi voor kebab. Pizza kebab vind ik maar matig.
Dat heb ik een keertje geprobeerd. Bah bah bahquote:Op zondag 17 januari 2016 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat denk ik wel de beste combi voor kebab. Pizza kebab vind ik maar matig.
In een Turks broodje is ook wel lekker ja maar ik vind zo'n rol toch het beste.quote:
Pizza en shoarma of kebab moet je niet combinerenquote:Op zondag 17 januari 2016 17:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik een keertje geprobeerd. Bah bah bah
Moest jij niet weg? Je vond ons toch allemaal zo simpel?quote:
Omdat het tegenwoordig niet gek genoeg kanquote:Op zondag 17 januari 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In een Turks broodje is ook wel lekker ja maar ik vind zo'n rol toch het beste.
[..]
Pizza en shoarma of kebab moet je niet combinerenNet als dat ik laatst pizza met pasta erop zag. Waarom?
Hahaha neequote:Op zondag 17 januari 2016 17:59 schreef Sked het volgende:
Dingen als spaghetti kapsalon bestaan ook gewoon
Wat vind je van shoarma?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In een Turks broodje is ook wel lekker ja maar ik vind zo'n rol toch het beste.
[..]
Pizza en shoarma of kebab moet je niet combinerenNet als dat ik laatst pizza met pasta erop zag. Waarom?
Mijn god. Lijkt me ook niet lekker trouwens. Lust graag spaghetti, lust ook wel kapsalon maar combi? Nee lijkt me echt 10x niks.quote:
Wel oké. Vannacht (om 05:00 haha) nog gehad. Maar kies zelf normaal niet snel voor shoarma. Werd voor mij meegenomen vannacht.quote:
Waarom verantwoord je je zoveel voor je eigen eetgedrag?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Nu denkt iedereen vast dat ik vet vaak Durum Kebab eet haha. Ja echt super vaak. Wel 4x per jaar denk ik.
Ik vraag je watquote:
Goed punt dat eerste. En dat laatste is omdat ik het wel leuk vind om erover mee te praten (net als andere onderwerpen).quote:Op zondag 17 januari 2016 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom verantwoord je je zoveel voor je eigen eetgedrag?![]()
Als je wilt dat mensen denken dat je niet ongezond eet moet je ook je tone of voice over eten aanpassen
Nice. Wat deed je om 05:00 nog wakker dan?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel oké. Vannacht (om 05:00 haha) nog gehad. Maar kies zelf normaal niet snel voor shoarma. Werd voor mij meegenomen vannacht.
Zullen vast mensen zijn hier denken dat je 4 keer per week fastfood, maar of ze nou gelijk of niet hebben maakt toch niet veel uitquote:Op zondag 17 januari 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed punt dat eerste. En dat laatste is omdat ik het wel leuk vind om erover mee te praten (net als andere onderwerpen).
Chillen. Naja om 05:00 eten en daarna slapen. Maar daarvoor chillen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nice. Wat deed je om 05:00 nog wakker dan?
Ja,zei die vorig topic volgens mijquote:
Heb je ook wel gelijk in jaquote:Op zondag 17 januari 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen vast mensen zijn hier denken dat je 4 keer per week fastfood, maar of ze nou gelijk of niet hebben maakt toch niet veel uit
Ja, die indruk krijg ik bij Ama wel somsquote:Op zondag 17 januari 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen vast mensen zijn hier denken dat je 4 keer per week fastfood, maar of ze nou gelijk of niet hebben maakt toch niet veel uit
Wat denk je zelfquote:
Cool. Ik hield het maar tot 01:00 vol gisterenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chillen. Naja om 05:00 eten en daarna slapen. Maar daarvoor chillen.
angry german kidquote:Op zondag 17 januari 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Haha omg mijn buurjongenLoopt helemaal te tieren achter z`n computertje
Wat een autist
Snap ik wel hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 18:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, die indruk krijg ik bij Ama wel soms
Natuurlijk zegt hij dat niet. Net als dat hij me nu negeert.quote:
Sorry ben beetje chaotisch nuquote:Op zondag 17 januari 2016 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt hij dat niet. Net als dat hij me nu negeert.
Vergelijkbaar kneusje als die Tattoo-mocro
Gevonden.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:05 schreef Calcio het volgende:
Hap, hap en hap
Man man man, stelletje simpele zielen
De inspiratie voor High-School verhalen houdt een keer op jaquote:Op zondag 17 januari 2016 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat hij stiekem toch niet zonder ons kan.
Ik quote 3 mensen in die post. Ik ben niet zo'n PVV'er als Fok-It die iedereen over 1 kam scheert. Toch leuk geprobeerd.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De inspiratie voor High-School verhalen houdt een keer op ja
inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2016 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat hij stiekem toch niet zonder ons kan.
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:11 schreef Sked het volgende:
Fokkie ik kom er net achter dat ik Pathe pas ook online kan aanvragen
En ik maar wachten omdat ik te lui ben om naar de bios te lopen voor dat formuliertje
Ja okequote:Op zondag 17 januari 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maar dan moet je er alsnog naar toe om hem af te halen
Misschien kan je van de zomer voor het eerst naar de bioscoopquote:Op zondag 17 januari 2016 18:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja oke
Maar dan heb ik toch de helft al gedaan
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we het over andere dingen hebben
Wat zijn de euro knallers deze week?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je van de zomer voor het eerst naar de bioscoop
was die sorloth nog wat? ik heb de wedstrijd niet gezien.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die zijn altijd hetzelfde!quote:Op zondag 17 januari 2016 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn de euro knallers deze week?
Is dat iedere week anders dan? Lijkt nooit te veranderenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn de euro knallers deze week?
Ik zal toch eerder moeten dan in de zomer Fokkiequote:Bedankt voor je voorinschrijving! Wij hebben je een e-mail gestuurd met je ingevulde overeenkomst. Ga binnen twee weken naar de Pathé Unlimited balie bij een Pathé bioscoop (m.u.v. Pathé Tuschinski).
hij maakte een hele knappe goalquote:Op zondag 17 januari 2016 18:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
was die sorloth nog wat? ik heb de wedstrijd niet gezien.
Dat zal nog een hels karwij worden danxquote:Op zondag 17 januari 2016 18:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zal toch eerder moeten dan in de zomer Fokkie
Pax. Jij weet dit wel. Hebben ze die wraps nog in de euroknaller aanbieding? Die vond ik altijd wel goed te doen samen met een doosje kipnuggets.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik ben toch al zeker twee weken niet meer bij de Mac geweest
Ik kom de komende twee weken sowieso wel op CS, dus dat moet wel lukkenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal nog een hels karwij worden danx
ik was er vrijdag nogquote:Op zondag 17 januari 2016 18:16 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik ben toch al zeker twee weken niet meer bij de Mac geweest
Ik heb oprecht geen ideequote:Op zondag 17 januari 2016 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pax. Jij weet dit wel. Hebben ze die wraps nog in de euroknaller aanbieding?
waarom jank jij toch de godsganse dagquote:Op zondag 17 januari 2016 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moest jij niet weg? Je vond ons toch allemaal zo simpel?
Uh oke?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom jank jij toch de godsganse dag
Geen idee. Al heeeeeeel lang niet meer bij Maccie geweest.quote:
gwn ctrl + f (of op een apple iets anders kweenie) 'trollsjans' en dan berichtjes lezen tip voor de volgende xquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Al heeeeeeel lang niet meer bij Maccie geweest.
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
Al kom je 1x per jaar bij de McDonalds dan nog zie je de zelfde euroknaller aanbiedingen als het jaar daarvoor.
hey fylquote:
Goed hoorquote:
waarom was je er dan?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
Ik was gisteren bij de mac maar niks gekocht gegeten![]()
Nee dit weekend niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor
Ben je niet naar je vriendin geweest dit weekend?
Vervelendquote:
vriendin had wel wat gekochtquote:
Ja de indruk bestaat hier dat ik er tweewekelijks te vinden ben maar dat valt reuze meequote:Op zondag 17 januari 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een slechte McDonalds fan ben je zeg.
We moeten een keer samen gaan denk ikquote:Op zondag 17 januari 2016 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Al heeeeeeel lang niet meer bij Maccie geweest.
Hoe vaak danquote:Op zondag 17 januari 2016 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja de indruk bestaat hier dat ik er tweewekelijks te vinden ben maar dat valt reuze mee
dankje!quote:Op zondag 17 januari 2016 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn ctrl + f (of op een apple iets anders kweenie) 'trollsjans' en dan berichtjes lezen tip voor de volgende x
de indruk bestaat hier dat je er om de dag te vinden bentquote:Op zondag 17 januari 2016 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja de indruk bestaat hier dat ik er tweewekelijks te vinden ben maar dat valt reuze mee
die indruk wek je vooral zelf door het over niets anders dan Maccie, chips en warm water te hebbenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inso is er echt niks ongezonds waar je soms zin in hebt en vervolgens koopt?quote:
Heel zelden.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inso is er echt niks ongezonds waar je soms zin in hebt en vervolgens koopt?
Dat zijn ook m'n favoriete productenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:27 schreef Sked het volgende:
[..]
die indruk wek je vooral zelf door het over niets anders dan Maccie, chips en warm water te hebben
En de andere keren kom je er uit interesse voor maccie?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik gok 1x per drie weken dat ik iets haal
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En de andere keren kom je er uit interesse voor maccie?
Waar ik zin in heb.quote:
neequote:Op zondag 17 januari 2016 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En de andere keren kom je er uit interesse voor maccie?
Even laten weten dat hij nog leeft.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje gesprek met de bedrijfsleider
Ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vervelend
Gaat het wel goed tussen jullie?
Ik hoopte er achter te komen wat je guilty pleasure is.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar ik zin in heb.
Ik eet namelijk echt alles wat ik echt wil.
wanneer ga je samenwonenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:29 schreef Fylax het volgende:
mja kan wel ns voorkomen dat een weekend niet kan
reden geen flixbussen dit weekend?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:29 schreef Fylax het volgende:
mja kan wel ns voorkomen dat een weekend niet kan
Nee geen zin inquote:
Dat post ik wel eens hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoopte er achter te komen wat je guilty pleasure is.
Dacht dat ik al vaak dequote:
Kaas, sushi.quote:
Oh dit had ik ook wel kunnen weten. Althans dat eerste. Geen pizza meer wist ik niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaas, sushi.
Geen chips, geen snoep, geen snacks, geen pizza sinds vegaleef
welke leeftijd dan mochten jullie samenblijven?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
als wij samen blijven kan dat wel eens eerder gebeuren dan gedacht
Pizzas zonder vlees is HEEL saai.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dit had ik ook wel kunnen weten. Althans dat eerste. Geen pizza meer wist ik niet.
Snap ik. Zo'n type lijk je mij ook niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het is niet zo dat als ik even een ingeving heb dat ik daar zin in heb het gelijk koop en me er van volvreet.
Wow jij kent hem echt goedquote:Op zondag 17 januari 2016 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaas, sushi.
Geen chips, geen snoep, geen snacks, geen pizza sinds vegaleef
Ik denk dat elke leeftijd vanaf 18 wel kan.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
welke leeftijd dan mochten jullie samenblijven?
Klopt. Hoewel ik de spinazie pizza nog wel weg krijg.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pizzas zonder vlees is HEEL saai.
Ja, behalve z`n gezichtquote:
Spinazie pizzas uit de diepvries zijn wel zo extreem goor.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel ik de spinazie pizza nog wel weg krijg.
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef Fylax het volgende:
Gaan jullie trouwens wat meer fotoboeken?
Als ze mijn bannen overweeg ik het.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef Fylax het volgende:
Nu moet je niet gaan overdrijvenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef Fylax het volgende:
Oei okequote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik denk dat elke leeftijd vanaf 18 wel kan.
ik vind fobo beetje saai, denk dat ik hem ga opheffenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef Fylax het volgende:
Ik post een selfie als ik 100.000 posts heb bereiktquote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef Fylax het volgende:
Even bij jou langsgaan voor tipsquote:Op zondag 17 januari 2016 18:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei oke
Moeten jullie beide wel een beetje gaan toegroeien naar zelfstandigheid anders zou het nog wel eens kunnen gaan tegenvallen wat je dan allemaal zelf moet doen
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pizzas zonder vlees is HEEL saai.
Oh kan dat? Dat klinkt als een goed idee.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind fobo beetje saai, denk dat ik hem ga opheffen
beter bereik je nooit zoveel postsquote:Op zondag 17 januari 2016 18:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik post een selfie als ik 100.000 posts heb bereikt
Laten we er 10.000 van makenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik post een selfie als ik 100.000 posts heb bereikt
Dit klinkt als een afspraak.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We moeten een keer samen gaan denk ik
hoezoquote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef Fylax het volgende:
even een kijkje nemen schatquote:Op zondag 17 januari 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
mijn fobo is al een kunstwerk
Of hij het haalt of niet, een foto zal hij niet posten hoorquote:
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zondag 17 januari 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh kan dat? Dat klinkt als een goed idee.
ben je schat niet ;squote:
Uh, met carnaval.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer vakantie?
Kun je ook doordeweeks naar je bae
bff danquote:Op zondag 17 januari 2016 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je schat niet ;s
dat zeg je alleen tegen je vriendin
oquote:Op zondag 17 januari 2016 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je schat niet ;s
dat zeg je alleen tegen je vriendin
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uh, met carnaval.
Bae heeft pas verder in februari vakantie, want boven de rivieren.
Steden boven de rivieren!!!!
Boven de rivierenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uh, met carnaval.
Volgens mij had je vieze afspraakjes gemaakt met Etsu daaroverquote:Op zondag 17 januari 2016 18:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik moest toch ook nog iets doen bij 2000?
zal eens een kijkje nemen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
quote:Bæ/bae is a Danish word for poop. Also used by people on the internet who think it means baby, sweetie etc.
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
Wanneer is het eigenlijk carnavalquote:Op zondag 17 januari 2016 18:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uh, met carnaval.
niet gangster genoeg jwz jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 17 januari 2016 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Maar waarom kunnen mensen geen vriendin enz meer zeggen?
ik weet niet meer wat voor afspraak, eerlijk gezegd had ik ook nooit gedacht dat te gaan halenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij had je vieze afspraakjes gemaakt met Etsu daarover
Ik heb al bijna 100kquote:Op zondag 17 januari 2016 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat voor afspraak, eerlijk gezegd had ik ook nooit gedacht dat te gaan halen
weet niet of ik het dan al wel durf hoor hihiquote:Op zondag 17 januari 2016 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We zien je selfie dan wel verschijnen
stuur in dm naar ons danquote:Op zondag 17 januari 2016 18:38 schreef Calcio het volgende:
[..]
weet niet of ik het dan al wel durf hoor hihi
ik denk dat ie is overleden met oud en nieuwquote:
ELAN COME BACKquote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ahh
En dan ga jij haar porren arm kind
Ik had vrijdag Winter on Fire gezien, was ook wel goeie. Beetje subjectief maar okequote:
Lieten ze de grootschalige nazisme zien?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vrijdag Winter on Fire gezien, was ook wel goeie. Beetje subjectief maar oke
Heb ik ook gezien. Meteen toen die uitkwam. Vond hem wel goed.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vrijdag Winter on Fire gezien, was ook wel goeie. Beetje subjectief maar oke
Nazisme van wie?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lieten ze de grootschalige nazisme zien?
De nieuwe regering van Oekraine (die wij trouwens steunen als EU)quote:
Ik moest ook wel een paar keer bijna traantje wegpinkenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik moest huilen op het laatst bij Amy.
Snap ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik raak elke keer weer een beetje verliefd.
Vooral die politie daar, wat een schoftenvolk is dat.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Meteen toen die uitkwam. Vond hem wel goed.
Ja dat soort momenten had ik ook wel zoiets van wtf?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die politie daar, wat een schoftenvolk is dat.
Stormen gewoon een ziekenhuis binnen en slopen alle medicijnen enzo wtf
Ja, wat verwacht je.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:45 schreef Fok-it het volgende:
Vooral die politie daar, wat een schoftenvolk is dat.
Nee ging alleen over de tijd voor Janoekovisjquote:Op zondag 17 januari 2016 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De nieuwe regering van Oekraine (die wij trouwens steunen als EU)
Die docu is samen met Amy en die Miss Simone trouwens genonimeerd voor Oscar voor beste docu, samen met nog 2 andere. Maar die kan jen iet kijken op Netflix jammer genoegquote:Op zondag 17 januari 2016 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat soort momenten had ik ook wel zoiets van wtf?
Miss Simone ook gezien? Die heb ik ook gezien tijdje terug.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die docu is samen met Amy en die Miss Simone trouwens genonimeerd voor Oscar voor beste docu, samen met nog 2 andere. Maar die kan jen iet kijken op Netflix jammer genoeg
Nee, maar wil alle Oscar-inzendinge nwel zien dus zal hem vast nog wel kijkenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Miss Simone ook gezien? Die heb ik ook gezien tijdje terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |